Bildirim
Durduk yere telefon hizmeti iptal edilmiş. DSL ışığı yok (Sorunun TURKNET kaynaklı olduğu anlaşıldı) (2. sayfa)
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
Merhaba, 36296322 numaralı kayıtla tekrardan ilettim. İlgili arkadaşlarım işlem sağlayarak size bilgi verecek. -
-
Merhaba, hizmetiniz iptal edilmemiştir. DSL ışığının yanmaması ile ilgili www.turk.net/oim sayfamızdan arıza kaydı oluşturabilir misiniz? -
Sayın yetkili dalga geçtiğinizi düşünmeye başlıyorum.
Teknik bilgilerde gözüken Devre numarası Telekom tarafından gözükmüyor. son 2 aydır zaten bunun için uğraşıyorum. Konudaki ilk mesajda tüm süreci zaten görebilirsiniz.
Süreç hakkında tekrardan buradan kısa bir hatırlatma yapayım.
İlk destek konum : 35640469
Son mesaj
İkinci destek konum : 35703005
Port olmadığı için de tekrar işlem sağlanamayacağı bilgisi verildi. Şuan port var ama yine işlem yapılmıyor.
Bana dayatılan çözüm ise ya iptal et yada dondur.
Bunun üzerine hizmetimi dondurdum.
Şu anda hizmetim dondurulmuş vaziyette. Port durumuna baktığımda adresimde port var bu sefer yine hizmet vermemek için diretiyorsunuz.
Son olarak adresimde sorgulama yaptığımda sizden hizmet aldığım zamanlarda verilen mesaj " bir adreste yalnızca bir adet özgür iletişim paketli kullanıcı olabilir yönünde " oluyordu. Şimdi sorgulama yaptığımda ise böyle bir mesaj çıkmıyor aksine yeni abonelik gibi kaç mbps hız desteklediği hangi paketi alabileceğim yazıyor.
Nasıl iş yaptığınızı anlayamıyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhanoksuzz -- 13 Eylül 2020; 18:46:50 >
-
Merhaba, arkadaşlarıma bildirimde bulundum. Bu konuda yapılabilecek bir işlem varsa yapmak isteriz. Güncel bilgi aldığımda size bilgi vereceğim. -
-
Merhaba, hattınız şu anda dondurmada olduğu için DSL ışığınız yanmıyor. Oluşturduğunuz destek kaydı için ilgili arkadaşlarım hattınızı dondurmadan çıkararak bilgi verecek. -
Hizmetin aktif olmasını beklerken Eylül ayında kullanılmayan internetin faturasını tamda otomatik ödemenin yapılacağı gün tarafıma çıkarttınız. Faturada ödendi olarak gözükmektedir.
Hatalı çıkan faturada bile ağustos ayından kalan indirimlerin yansıtılmamasıda ayrıca düşündürücü bir durum olarak gözükmektedir.
Hizmetimin aktif olmasının yanında fazladan ödettiğiniz faturalarım hakkında da yardımcı olursanız sevinirim.
Fatura için açtığın destek numarası: 36656937
-
Merhaba, faturanız için bende bilgi veriyorum. İlgili arkadaşım kontrol ederek size dönüş sağlayacak. -
-
Merhaba, hizmetinizi tekrar aktif etmek istediğimizde hata alıyoruz. Bu hatanın giderilmesi için 36113693 numaralı kaydı oluşturarak BT birimimize ilettik. En kısa süre içerisinde sorunu gidereceğiz. -
Destek kayıtlarına baktığımda 36113693 sayılı bir destek kaydı göremedim. -
Merhaba, kontrol ettiğimde destek kaydınız açık. Öncelik verilmesi için ilgili birimimize bilgi verdim. Kontrol ederek size dönüş yapacaklar. -
Destek Numarası : 36869392
28 eylülde açılan destek kaydı. Konu açıldığı tarihten beri internet hizmeti alamıyorum farkındasınızdır umarım.
-
Merhaba, arıza kaydınızla ilgili çalışmaların önceliğini teknik arkadaşıma ilettim. Kontrol ederek size bilgi verecek.
-
Öncelik tanıyabilir misiniz? Hala internetim düzelmedi.
-
İnternetim hala aktif olmadı. Yardımcı olabilecek misiniz?
-
Merhaba, kaydınızın önceliğini teknik arkadaşıma ilettim. Kontrol ederek size bilgi verecek. -
Yerinde destek ekibiniz pazartesi günü bildirimde bulunduğunu bildirmişti. Şu anda sizin üzerinizden destek kaydı güncellendi. Bana verilen iş emri numarasına baktığımda Telekom tarafına arıza bildiriminin yeni yapıldığını gördüm. Bu size hiç yakışmadı.Size forumdan ulaşamamış olsaydık eğer teknik destek ekibinizin keyfine kalıcaktık anlaşılan.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhanoksuzz -- 14 Ekim 2020; 14:38:28 >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X