Şimdi Ara

Düğün iptal oldu , teslim alınmayan mobilyaların parası iade edilmiyor , kampanyaya destek ver

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
164
Cevap
11
Favori
14.553
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ,
    Düğün yapacaktım , bir firmadan 11.000 tl lik mobilya siparişi verdim , daha mobilyalar elime geçmeden , düğünün iptal olduğunu bayiye bildirdim .
    Ancak bayi para iadesi yapmamakta direniyor . Ben de böyle bir yönteme başvuma ihtiyacı duydum .

    Kampanyaya destek verir misiniz ?

    http://www.bellonaparamiver.com/siparis-iptali-ve-para-iadesi-istiyorum/

    Teşekkurler



  • Adam hakkını arıyor gülünecek birşey yok gayet akıllıca.

    Ayrıca yokuşa sürmek yerine hediye çekine çevirip diğer alışverişinde harcamasını sağlayarak kayıp engellenebilir. Bir çok yerli markanın bayisi kurumsallıktan bihaber odunların elinde.
    Elin gevuru satıştan sonra müşteriyi arar yada mail atar memnuniyet anketi yapar. Kötüyse gerekeni yapar iyise ödüllendirir. Bizimkileri zaten biliyoruz yazmaya değmez.
  • bunun için domain mi aldın anlamadım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: so good

    bunun için domain mi aldın anlamadım

    Aynn şaşırdım bende

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • http://www.bellonaparamiver.com/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Etmxz -- 2 Eylül 2015; 16:41:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: so good

    bunun için domain mi aldın anlamadım


    almış galiba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Domain almış, facebook sayfası açmış.
  • Tamamda bunun için .comlu domainmi aldın bir derde wordpressmi kurdun ? Git şikayet vara yaz veya change.org falan ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onun yerine tüketici hakem heyetine başvursanız paranızı alırdınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


  • Yarıldım lan alan adına mı güleyim yazdığı makaleye mi ama helal olsun vallahi.
  • efsane olur önlerden
  • Yargıtay 13. Hukuk Dairesi, Esas: 2011/16071, Karar: 2011/15277: "Taraflar arasındaki alacak davasının yapılan yargılaması sonunda ilamda yazılı nedenlerden dolayı davanın kabulüne yönelik olarak verilen hükmün süresi içinde davalı avukatınca temyiz edilmesi üzerine dosya incelendi gereği konuşulup düşünüldü.


    KARAR : Davacı, davalı mağazadan bir kısım ürünler aldığını, ancak, ürünlerin tesliminin daha sonra kararlaştırdığını ve henüz teslim almadığını, bu ürünlerin düğün bozulmasından dolayı ürünleri almak istemediğini, bu durumu davalıya bildirdiğini, davalının ise kabul etmediğini belirterek ödediği 5.000 TL.nin tahsiline 6.450 TL senetlerin iadesiyle sözleşmenin iptaline karar verilmesini istemiştir.

    Davalı, açılan davanın haksız olduğunu savunarak reddini istemiştir.
    Mahkemece, davanın kabulüne karar verilmiş; hüküm, davalı tarafından temyiz edilmiştir.

    Davacı, davalıdan ürün satın aldığını, ancak düğün yapamadığı için sözleşmenin feshiyle yaptığı ödemelerin tahsilini istemiş, davalı, davanın reddini savunmuş ve mahkemece eşyaların yapılacak düğün tarihinde tesliminin kararlaştırıldığı ve düğünün de yapılmaması sebebiyle davanın kabulüne karar verilmiştir. Sözleşmenin fesih koşulları yasada ve taraflar arasında düzenlenen sözleşmede kararlaştırabilir. Taraflar arasında düğün merasiminin yapılmaması fesih nedeni olacağına dair bir kararlaştırma yoktur. Mahkemece sözleşmenin feshi koşulları oluşmadığı için davanın reddi gerekirken kabulüne karar verilmesi usul ve yasaya aykırı olup, bozma nedenidir.
    SONUÇ : Yukarıda açıklanan sebeplerle hükmün davalı lehine BOZULMASINA, aşağıda dökümü yazılı 524.30 TL. kalan harcın temyiz edenden alınmasına, 24.10.2011 tarihinde oybirliğiyle karar verildi."

    Karar, Sincan Tüketici Mahkemesi'nin 06.07.2011 T., 2011/162 E., 2011/491 K. sayılı kararının bozulmasına ilişkindir...

    Alıntıdır...




  • emeğe saygı + rep
  • Adam hakkını arıyor gülünecek birşey yok gayet akıllıca.

    Ayrıca yokuşa sürmek yerine hediye çekine çevirip diğer alışverişinde harcamasını sağlayarak kayıp engellenebilir. Bir çok yerli markanın bayisi kurumsallıktan bihaber odunların elinde.
    Elin gevuru satıştan sonra müşteriyi arar yada mail atar memnuniyet anketi yapar. Kötüyse gerekeni yapar iyise ödüllendirir. Bizimkileri zaten biliyoruz yazmaya değmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mehmet K. -- 2 Eylül 2015; 17:13:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cacaleno

    Onun yerine tüketici hakem heyetine başvursanız paranızı alırdınız.

    Hakem heyetinin sınırını aşar, tüketici mahkemesine başvurması lazim.

    Azminize helal olsun diyorum, domain alıp site acmalar falan ama direkt olarak bir avukata başvurdaydiniz daha hayırlı olurdu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2-3 seneye efsaneleşir
  • Gülüyorsunuz ama en mantıklı olanı yapmış. Bellona diye çıkan aramalarda haliyle bu sitede google da çıkacaktır. Hele birde hiti artarsa o zaman göze batar belki.
    Kanunen hiç bir hak talep edilemez ama firmanın insiyatifinde sonuç alınabilir.
  • Reklam alanı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • keşke sonuna ulan ekleseydin..

    www.bellonaparamıverulan.com
  • Yalnız paranı vermeyen firmanın şubesidir. sen tüm bellonayı karalayan domain açmışsın :) şirket dava açarsa başın ağrır haberin olsun.

    Tüketici hakem heyeti o kadar fiyatlı uyuşmazlığa bakmaz. Asliye hukuk mahkemesine dava açman gerekir.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.