Şimdi Ara

duba arası park

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
1
Favori
5.036
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu duba arası parkı nasıl yapacağız kullandığınız puf nokta nedir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Bizim kursta şu şekilde öğretmişlerdi. Ve belli ki epey etkili bir taktikmis. Çünkü Sınav anında oradaki komisyon üyesi arabada bulunan hocalara şöyle demişti. "Diğer kursiyerler paralel parkta zorlanıyorlar ama sizinkiler ilk denemede yapabiliyorlar"

    Hoca bunun püf noktasıni şöyle öğretti.

    Önce hangi iki duba arasına park edeceğini gözüne kestiriyorsun

    Sonra dubalara yakın bir şekilde gidip arabanın arka kelebek camını dubaya ortalyorsun

    Sonra vitesi geriye takıyorsun ve dörtluleri yakıyorsun. Dörtluler önemli. Komisyon üyeleri böyle küçük ayrıntılara önem verirler

    Vitesi geri takınca direksiyonu tam sağ yapıyosun. Direksiyondaki tık sesini duyman lazım.

    Tam sağ yapınca geri giderken sol dikiz aynasına bakıyorsun. Dikiz aynasından kaldırıma yakın olan dubayi görünce dubayi aynanın tam ortasına gelecek şekilde ayarlıyorsun.

    Sonra bu sefer durup tam sol yapıyorsun. Bu sefer de sağ dikiz aynasından bakarak geri gidiyorsun. Zaten ilk dubayi iyi ayarladin mi diğeri de tam olur. Sağ dikiz aynasından oradaki çizgiyi geçmeyecek şekilde arabayı ayarla. Tabi bunu yaparken arkadaki dubaya da vurma Sonra direksiyonu düzelt. Arabayı az öne al.

    Geçmiş olsun artık sen de paralel park yapıyorsun.
    Ön duba arka tekerle aynı hizaya geldiği zaman dur tam sağa kır direksiyonu sonra geri gel, gelirken sol aynanın sol ucunda arka duba görününceye kadar gel. Geldiği zaman dur tam sola kır bu sefer aynı zamanda sağ aynaya bakarak geri gel ta ki kaldırımı paralel bir şekilde görünceye kadar. Sonra arabayı ortaya.
  • Ön duba arka tekerle aynı hizaya geldiği zaman dur tam sağa kır direksiyonu sonra geri gel, gelirken sol aynanın sol ucunda arka duba görününceye kadar gel. Geldiği zaman dur tam sola kır bu sefer aynı zamanda sağ aynaya bakarak geri gel ta ki kaldırımı paralel bir şekilde görünceye kadar. Sonra arabayı ortaya.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arka sag kapinin ortasina duba denk gelsin ve arabayla duba arasinsa 30-40 cm olsun.Sonra tam sag kirarak geri geri gel sol aynanda 2 dubayida gordugun an dur.Sonra tam sola kir araba tak diye oturacak zaten :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yanıyom Y kullanıcısına yanıt
    Hayir ne alaka

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bunun taktiği falan yok göz kararıyla gireceksin bir girdiğin ikincisini tutmuyor zaten
  • Bizim kursta şu şekilde öğretmişlerdi. Ve belli ki epey etkili bir taktikmis. Çünkü Sınav anında oradaki komisyon üyesi arabada bulunan hocalara şöyle demişti. "Diğer kursiyerler paralel parkta zorlanıyorlar ama sizinkiler ilk denemede yapabiliyorlar"

    Hoca bunun püf noktasıni şöyle öğretti.

    Önce hangi iki duba arasına park edeceğini gözüne kestiriyorsun

    Sonra dubalara yakın bir şekilde gidip arabanın arka kelebek camını dubaya ortalyorsun

    Sonra vitesi geriye takıyorsun ve dörtluleri yakıyorsun. Dörtluler önemli. Komisyon üyeleri böyle küçük ayrıntılara önem verirler

    Vitesi geri takınca direksiyonu tam sağ yapıyosun. Direksiyondaki tık sesini duyman lazım.

    Tam sağ yapınca geri giderken sol dikiz aynasına bakıyorsun. Dikiz aynasından kaldırıma yakın olan dubayi görünce dubayi aynanın tam ortasına gelecek şekilde ayarlıyorsun.

    Sonra bu sefer durup tam sol yapıyorsun. Bu sefer de sağ dikiz aynasından bakarak geri gidiyorsun. Zaten ilk dubayi iyi ayarladin mi diğeri de tam olur. Sağ dikiz aynasından oradaki çizgiyi geçmeyecek şekilde arabayı ayarla. Tabi bunu yaparken arkadaki dubaya da vurma Sonra direksiyonu düzelt. Arabayı az öne al.

    Geçmiş olsun artık sen de paralel park yapıyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende bizim yaptigimiz taktigi anlatiyim yine cogu kisi gibi kelebek camina gelince duba tam sag kiriyoruz araba tam capraz konuma gelince durup direkyonu duzeltiyoruz bizim park yaptigimiz alanda parke taslari var ordan rahat anlasiliyor on soyleyeyim sonra dumduz geri gelip sag dikiz aynasindan camurlugu kaldirimin ustunde gordugumuzde tam sol kiriyoruz sonra direk araba iceri giriyor iceride bir hamle bile yapmaya gerek kalmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimkinin aynısı işte.Müfettiş bana millet 5 dakikada yapiyor sen 30 saniyede yaptin dedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanCbn

    Benimkinin aynısı işte.Müfettiş bana millet 5 dakikada yapiyor sen 30 saniyede yaptin dedi.

    Biz süperiz ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ön dubayı arka kelebek cama hizalıyorum.
    tam sağ yapıp tekerlek ortadaki yağ lekesinin üzerine gelene kadar gidiyorum. (çakallar kopyayla doldurmuş park yerini)
    tam sol yapıp sağdaki kaldırım üzerindeki beyaz çizgiyi arka tekere hizalaya kadar gidiyorum.
    paralelse direksiyonu düzeltiyorum. ardından dörtlü kapa sol sinyal ver, aynayı düzelt, çık...
  • http://www.matbiye.com
    http://www.matbiye.com/reklam-dubasi
    http://www.matbiye.com/yelken-bayrak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi matbiyecom -- 19 Temmuz 2019; 10:14:44 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.