< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bizim kursta şu şekilde öğretmişlerdi. Ve belli ki epey etkili bir taktikmis. Çünkü Sınav anında oradaki komisyon üyesi arabada bulunan hocalara şöyle demişti. "Diğer kursiyerler paralel parkta zorlanıyorlar ama sizinkiler ilk denemede yapabiliyorlar"
Hoca bunun püf noktasıni şöyle öğretti. Önce hangi iki duba arasına park edeceğini gözüne kestiriyorsun Sonra dubalara yakın bir şekilde gidip arabanın arka kelebek camını dubaya ortalyorsun Sonra vitesi geriye takıyorsun ve dörtluleri yakıyorsun. Dörtluler önemli. Komisyon üyeleri böyle küçük ayrıntılara önem verirler Vitesi geri takınca direksiyonu tam sağ yapıyosun. Direksiyondaki tık sesini duyman lazım. Tam sağ yapınca geri giderken sol dikiz aynasına bakıyorsun. Dikiz aynasından kaldırıma yakın olan dubayi görünce dubayi aynanın tam ortasına gelecek şekilde ayarlıyorsun. Sonra bu sefer durup tam sol yapıyorsun. Bu sefer de sağ dikiz aynasından bakarak geri gidiyorsun. Zaten ilk dubayi iyi ayarladin mi diğeri de tam olur. Sağ dikiz aynasından oradaki çizgiyi geçmeyecek şekilde arabayı ayarla. Tabi bunu yaparken arkadaki dubaya da vurma Sonra direksiyonu düzelt. Arabayı az öne al. Geçmiş olsun artık sen de paralel park yapıyorsun. |
Ön duba arka tekerle aynı hizaya geldiği zaman dur tam sağa kır direksiyonu sonra geri gel, gelirken sol aynanın sol ucunda arka duba görününceye kadar gel. Geldiği zaman dur tam sola kır bu sefer aynı zamanda sağ aynaya bakarak geri gel ta ki kaldırımı paralel bir şekilde görünceye kadar. Sonra arabayı ortaya.
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi matbiyecom -- 19 Temmuz 2019; 10:14:44 > |