Şimdi Ara

Dsmart Mağduriyeti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
991
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Bugün hayatımda hiç olmadığı kadar ilginç ve rezil bir durumla karşılaştım. Dsmart isimli rezil firma tüketiciyi mağdur etmeye yemin etmiş gibi duruyor. Biliyorsunuz bu ssport kanalları gittikten sonra bende taahüt sürem bittiği için 14.09.2022 tarihinde iptal talebi verdim ve yayınlarım kesildi 21.09.2022 tarihinde ise iptal işlemim tamamlandı. 22.09.2022 tarihinde ise modül cihazımı evrak karşılığı D-Smart'a teslim ettim ve hiçbir ilgim kalmadı DSmart firması ile ancak bugün tarafıma iletilen faturada 14.09-30.09 ve 01.10-31.10 yani 14 Eylül sonrası ve ekim ayı faturaları yer almakta müşteri hizmetlerini aradığım da Kader ismindeki hanımefendi hiçbir açıklama yapmadığı gibi dalga geçer gibi sesini yükselterek ödeme yapmam gerektiğini anlatıp eylülde iptal de etsem ekimin faturasının kesildiğini anlattı bende tekrar arayarak ses kaydı yapacağımı söyledim ama ilgili birime ilettiklerini benim faturayı ödeyeceğimi söyleyip durdular. Hakem heyetine gitsem evet ücreti alırım ancak bunlar deli dumrul gibi olmuş ne kanıun ne yasa tanımıyorlar bu firmadan uzak kalmakta fayda var.



    Dsmart Mağduriyeti


    Dsmart Mağduriyeti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umut3513 -- 15 Ekim 2022; 13:43:24 >







  • 43 yaşındayım, hayatım boyunca yaşamadığım sinir ve stresi 2 aydır bana yaşatıyorlar. Hayatımda gördüğüm en rezil firma.

    160 TL. ye 2 yıl taahhüt verdim, Ağustos ayı 274 TL. fatura geldi, görüşme sağladım Eylül ayının faturasını da peşin aldıklarını ve Ekim ayında faturamın 160 TL. geleceği söylendi. Bugün 220 TL. fatura geldi. Açıklama da yapamıyor gerizekalılar.


    TV hizmetini tam tamına 2 aydır bağlayamadı şuursuzlar. Bayi PVR cihaz kurulumunu bilmediğini söyledi, kepazelik!

    Müşteri hizmetlerini arıyorum bana en yakın başka bir ilçeye gitmemi söyleyecek kadar beyinsizler. TV yi iptal ettim, fatura rezilliğinden dolayı interneti de kapatacağım.


    Allah bunların bin belasını versin!!

  • fofer kullanıcısına yanıt

    bence batıyorlar kimn ne koparsak kardır mantığı var şaka gibi ya mh aynen şu cümleyi kullandı evet aboenliğiniz iptal olmuş ancak ekim ayınıda ödemek zorundasınız çünkü fartura kesilmiş

  • Bu gerizekalılar benden cayma bedeli istiyorlar hocam. 2 yıllık taahhütlerde cayma bedeli yoktu değil mi? Beni korkutacaklar sözde.


    Mal herifler 2 aydır cihazı kuramadınız neyin cayma bedelini istiyorsunuz!

  • fofer kullanıcısına yanıt

    yok hocam bende aynısını yaşadım hakem heyetine başvurun diyorlar bu kadar adi bir firma

  • fofer kullanıcısına yanıt

    Her taahhütte cayma bedeli olur. 1 yılı 2 yılı olmaz. Taahhüt feshedilmek istenirse, o güne kadar yararlanılan indirimler ile sonraki aylarda ödenecek olan faturalar kıyaslanır ve hangi miktar daha ucuzsa o "cayma bedeli" olur. Taahhütlerdeki garanti sabit fiyat konusundadır, kanal içeriği konusunda değildir. Kanallar eksilir, eklenir, taahhütle alakasız bir konudur.


    S-Sport, sadece internet üstünden yayın yapmaya doğru gidiyor. Exxen ve Turkcell TV+ gibi.


    Digitürk'ten düzenli ödeme alamadıkları için çıkmışlardı, D-Smart ile fiyatta anlaşamadılar. Yakında Tivibu ile de sürtüşürler ve uydudan çıkarlar.

  • MarcosDH M kullanıcısına yanıt
    Ben hakem heyeti kararı ile ödediğimi cayma bedelini aldım kararda 1 yıldan uzun sözleşmelerde cayma bedeli alınmaz gibisinden birşey diyordu 16. Ayındaydım taahütümün.
  • MarcosDH M kullanıcısına yanıt

    Hocam haklı olabilirsiniz ama benim cihazımı 2 aydır kuramadı namussuz herifler ve vermedikleri hizmet için 2 aylık fatura ödedim.

    Taahhüt sadece vatandaşı bağlamaz ki! Ben 2 yıl kalacağıma taahhüt verdiysem, bu namussuzlar da belirttikleri üzere 48 saat içinde hizmeti vermek zorundalar.

    Tüketici Hakem Heyeti de eşşek değilse benim lehime karar verecektir diye düşünüyorum.

  • umut3513 kullanıcısına yanıt

    İyiymiş hocam. Geçmiş olsun.


    O kadar çok yasa değişiyor ki memlekette. Bugün A, yarın B oluyor.


    https://tuketici.ticaret.gov.tr/data/5e216f3613b8761e84fba40d/D4903-CP_A.e%20Faaliyeti%20Abonelik%20Sözleşmeleri%20Broşürü.pdf


    Burada denilmiş ki:


    Alıntı

    metni:
    Belirsiz süreli veya süresi 1 yıl ve daha uzun bir sözleşmeyi herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve ceza ödemeksizin istediğiniz zaman feshedebilirsiniz
    Süresi 1 yıldan az olan belirli süreli abonelik sözleşmelerinde ancak satıcı veya sağlayıcı tarafından sözleşme koşullarında değişiklik yapılırsa veya hizmetten yararlanmanıza engel olabilecek geçerli bir sebebin varlığı halinde sözleşmenizi feshedebilirsiniz.
    Sözleşmeyi sonlandırmak için fesih bildirimini satıcı veya sağlayıcıya yöneltmeniz yeterlidir.
    Fesih bildiriminin satıcı veya sağlayıcıya ulaştığı tarihten itibaren en geç 7 gün içerisinde sözleşmeniz sonlandırılmalıdır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MarcosDH -- 13 Ekim 2022; 15:41:22 >




  • 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'a baktım ve bir şeycik anlamadım Dsmart Mağduriyeti 


    Hem "1 yıldan uzunsa istediğin an bedelsiz ve şartsız feshedilir" diyor, hem de "Vaktinden önce bozarsan 16.maddeye göre cayma bedelini ödeyip feshedersin" deniyor Dsmart Mağduriyeti 


    MADDE 22 – (1) Tüketici, belirsiz süreli veya süresi bir yıl ve daha uzun olan belirli süreli

    abonelik sözleşmesini herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin

    istediği zaman feshetme hakkına sahiptir.

    (2)Süresi bir yıldan az olan belirli süreli abonelik sözleşmesinde satıcı veya sağlayıcı

    tarafından sözleşme koşullarında değişiklik yapılması halinde veya tüketicinin hizmetten

    yararlanmasına engel olabilecek geçerli bir sebebin varlığı halinde tüketici sözleşmeyi

    feshedebilir.

    (3) Tüketicinin taahhütlü aboneliğini süresinden önce feshetmesi halinde, 16 ncı madde

    hükmü uygulanır.



    MADDE 16 – (1) Taahhütlü aboneliklerde tüketicinin süresinden önce taahhütlü aboneliğini

    sonlandırması halinde, satıcı veya sağlayıcının talep edeceği bedel, tüketicinin taahhüdüne

    son verdiği tarihe kadar tüketiciye sağlanan indirim, cihaz veya diğer faydaların bedellerinin

    tahsil edilmemiş kısmının toplamı ile sınırlı kalmak zorundadır. Ancak, tüketiciden taahhüt

    kapsamında tahsil edileceği belirlenen bedellerin henüz tahakkuk etmemiş kısmının

    toplamının, bu tutardan düşük olması halinde sınır değeri olarak tüketici lehine olan tutarın

    esas alınması zorunludur.

    (2) Taahhütlü aboneliklerde tüketicinin yerleşim yerinin değişmesi ve taahhüt konusu

    hizmetin tüketiciye yeni yerleşim yerinde aynı nitelikte sunulmasının fiilen imkansız olması

    durumunda, tüketici birinci fıkrada belirtilen tutarları veya herhangi bir bedeli ödemeksizin

    taahhütlü aboneliğini feshedebilir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MarcosDH -- 18 Ekim 2022; 17:50:42 >




  • d smart pişmanlıktır. Bataklık gibi.. 15 gün iletişim kuramadım. Hiçbir kimseye tavsiye etmiyorum

  • 2015 yılında aldığım ve 1 sene süreli olan modüllü paket bittikten sonra iptal olmamış ve ben bunu geçen sene tesadüfen online işlemlere girdiğimde farkettim.


    İptal talebi oluşturdum ve o pakette belirtilen ve mülkiyeti bana ait olan modülü iade etmem gerektiği yoksa 250tl ceza çıkacağı söylendi.


    En son 26tlx12 ay olarak takside böldürüp lanet olsun dedim.


    Şimdi tekrar mesaj geldi üyeliğinizin taahhütü bitiyor diye, iptal talebi yaptım tekrar.


    Tekrar arandım ve dalga geçer gibi cihazı iade edin diyorlar.


    Telefondaki müşteri temsilcisine sert yapınca iade talebiniz alındı mesaj gelecek dedi.


    Bakalım gene modülü iade edin tarzı bir mesaj gelecek %100.


    Lanet olsun nereden bulaştım bunlara, haram zıkkım olsun.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.