Arkadaşlar merhaba, babam uzun yıllardır TTNet müşterisi, taahhütünün bitmek üzere olduğunu söylediğinde online işlemler uygulamasından yeni paket seçtik 16mbit olan hızını 35 mbit e çekerek yeni taahhüt başlattık, internet hızını ölçrüğümde 12-15mbit arası değerler aldım sonra inceledim ki duvardaki telefon prizine takılan kablo modemin dsl kısmına giriyor, binada fiber altyapı mevcut 80-100 mbit hız alabilirsiniz demişti diğer firmalar, anladışım kadarıyla fiber hat binaya gelmiş ama babamın dairesi için bir işlem yapılmamış eski sistem kullanmaya devam etmiş, müşteri hizmetlerini arayıp bilgi versek servis gelip işlem yapar mı acaba ? Ben kendi evimde duvardan çıkan Cat6 kablosu ile internete bağlanıyorum ve hız kaybı yaşamıyorum, benzer durum yaşamış yada konu hakkında bilgi sahibi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum, teşekkürler şimdiden < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim