Şimdi Ara

DSG'nin akıbeti. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
0
Favori
3.722
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • DSGyi eline almayan bir ben varım sanırım (2007 Caddy 175.000 km)
  • Zamanında VW’nin bünyesinde bulunan Bugatti için üretiği bir şanzımandır. Baktı şanzıman gayet başarılı biraz oynayıp geliştirerek günlük araçlara uygulamıştır, ve çoğu patlamıştır. sorunu olduğunu bildikleri halde satmaya devam ederler efendim. İşin tersi düzeltmek için uğraştıklarınıda pek sanmıyorum. O kadar zaman geçti azalma olabilir ama hala patlamaya devam etmektedir. Kısa zamanda çözülür umarım ve patlamaya bir son veremez belki ama epey bir azaltabilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 10 sene boyunca passat B5 kullandım. Araba 130000km civarı idi. Şanzıman konusunda hiçbir sıkıntım olmadı. Arabayı sattıktan sonra passat B6 aldım. Yaklaşık 6 ay önce 80000kmde araç, yokuştan aşağı inerken İngiliz anahtarı yanıp sönmeye başladı, araç servise gitti yetkili servisi ücretsiz yenisini takıp garanti verdi. Dsg şanzıman meselesinin abartıldığını düşünüyorum ama nasıl durduk yere bozuldu anlamıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.
    peugeot 308 eat6, 208 eat6 astra dizel otomatik , auris al honda al taş gibi. (kafan rahat olsun dersen)
    sana kim peugeot yarı otomatik al dedi ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ruzgarnufel

    2014 seat toledo tdi 7 ileri dsg araç var ailede, 90binde hiç sorun yaşamadık, samsunda her türlü yolda kullandık bugüne kadar. Rutin servis bakımı dışında el sürülmedi.

    Manuel gibi ani torka maruz bırakmaktan kaçındığınız ve vites geçişlerinde gaz pedalını düzgün kullandığınız sürece 10 yıl da kullanırsınız 20 yılda.

    Sorun bence şanzumanda değil, manual benzinli muamelesi yapan kullanıcılarda. Yarı otomatik alan kişinin bunları bilerek alması gerekir, yada gidip tam otomatik bir araç alması daha idealdir
    Genel sorunumuz bu millet olarak. Sizin başınıza gelmemis olmasi, sorunsuz oldugunu gostermez. Binlerce sorun yasayan var, hepsi mi yanlis kullaniyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ali222 A kullanıcısına yanıt
    Belki de evet. Sorun yaşayan olduğu kadar yaşamayanlar da var. Peki hepsi mi sorunlu ? Değil.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yil 2019 hala DSG konusu aciliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar avrupada araba 10 sene kullanılır sonra çöp sınıfına girer. Bu 10 sene içinde 250.000 km yapılsa ve dsg 3 kere bozulsa bile sorun olmuyor neden mi? Çünkü 700 800 euro gibi komik rakamlara yenisi takılıyor ( bizde kur vsden dolayı 10 bin gibi fiyatlar)
  • Biri DSG mi dedi? Berbat birsey uzak durun! Renaultlarin sistemi bile cok daha saglam bunlardan. Almanlarin beceremedigi iki sey var biri DSG digeri Partikelfilter ikiside sorunlu. 2005 model ustu VW almamak en iyisi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sen çok yanlış konu açmışsın. :D Ülkemizde muhaliflik öyle bir seviyeye geldi ki aynı görüşte değilsen vatan hainisin resmen. İster taraflı ister objektif ol yine de suçlusun fikrini beyan ettiğin için :D Klavyesiyle devlet yıkan dünyaya kafa tutan bir nesil sahibi olduk malesef sen şanzımanı övsen nolur yersen ne olur değil mi? İlla birilerinin gözünde aşağılık pislik birisin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kalkir -- 28 Şubat 2019; 10:51:23 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 2015 model dsg li aracımda en ufak bir sorun yok. Çok da memnunum. Aracım 60 bin de. Şimdiye kadar kullandigim otomatik araçlarda açık ara en iyisi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Saçma bir konu olmuş.

    7 ileri kuru kavrama DSG, Dünya'nın her yerinde adı çıkmış bir şanzıman. Amerika'da da Avrupa'da da Çin'de de garanti süresi 6-10 yıla çıkarılmış bir şanzımandan bahsediyoruz.

    Türkiye'de bu kadar sık duyulması iyi niyet adı altında sadece işçilik almaları. Oysaki işçilik bile alınmamalı çünkü bu şanzıman kronik olarak hatalıdır. Makineciysen şunu düşün bir parça üretiyorsun hatalı olduğunu biliyorsun ve müşterin sorunla karşılaşınca da dur düzelteyim deyip yine parasını alıyorsun. Her mühendis 1. sınıfın 2.döneminde veya 2.sınıfın 1.döneminde Etik dersi alır. Bu yaptığın bu dersle uyuşuyorsa zaten konuşacak bir şey yok.

    Bakın konforuna şuna buna bir şey demiyorum kendi aracım zaten DQ200 7 ileri kuru kavrama olan bir araç.

    Edit : Şunu söylemeyi unutmuşum. Avrupa'da hataların az olma sebebi adamlar en ufak hatada geri çağırıyorlar araçları. Yabancı kaynaklarda mevcut aracını servisten kontrol ettiren dolu adam var. Peki 7 ileri DSG sahibi olup şanzımandan dolayı geri çağırma ücretsiz bakım kaç kişiye yapıldı ? Bende yok mesela böyle bir geri çağırma.
    Burada bir düzeltme ihtiyacı var. Vw yeni araçlarda dsg şanzımana 6-10 yıl garanti vermiyor. Sadece 2008de üretilen bazı modellerde mineral yağ kullanıldığı için bu modellere Çin ve Amerikada 10 yıl garanti verdi. Bunun dışında hiç bir dsgye 6-10 yıl garanti vermedi.
    Ama şanzıman çok nazik. Dikkat etmek gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bizde Kia Ceed Dct var,amcamda Octavia 1.6 Tdi Dsg.Dsg kesinlikle kendi sınıfının en keyifli ve başarılı şanzımanı,Dct'den de daha iyi tepkiler veriyor.Ne yazıkki çok fazla problem olduğu konuşuluyor.Özellikle ikinci elde Dsg'yi direk eliyorum bu yüzden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    Burada bir düzeltme ihtiyacı var. Vw yeni araçlarda dsg şanzımana 6-10 yıl garanti vermiyor. Sadece 2008de üretilen bazı modellerde mineral yağ kullanıldığı için bu modellere Çin ve Amerikada 10 yıl garanti verdi. Bunun dışında hiç bir dsgye 6-10 yıl garanti vermedi.
    Ama şanzıman çok nazik. Dikkat etmek gerekiyor.

    Alıntıları Göster
    https://www.vw.com/warranty/

    Burada 6 sene veya 72 bin mil diyor ama ? Çin 7 ileri kuru DSG'ye 10 yıl garanti verdi. Avustralya 2013 yılında 5 sene garanti verdi şimdi belki artmıştır bilemem.

    Amerika'da zaten 7 ileriden ziyade 6 ileri ıslak DSG Var ve en sağlamı olan. O bile 10 sene garanti almış. Neyse kaç sene olduğu çok önemli değil önemli olan sorunun arkasında durmaları. Bizim gibi ülkelerde geri çağırma çok nadir oluyor onu da genelde Japonlar yapıyor. DSG'den dolayı çağırılma hiç duymadım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 28 Şubat 2019; 14:16:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    https://www.vw.com/warranty/

    Burada 6 sene veya 72 bin mil diyor ama ? Çin 7 ileri kuru DSG'ye 10 yıl garanti verdi. Avustralya 2013 yılında 5 sene garanti verdi şimdi belki artmıştır bilemem.

    Amerika'da zaten 7 ileriden ziyade 6 ileri ıslak DSG Var ve en sağlamı olan. O bile 10 sene garanti almış. Neyse kaç sene olduğu çok önemli değil önemli olan sorunun arkasında durmaları. Bizim gibi ülkelerde geri çağırma çok nadir oluyor onu da genelde Japonlar yapıyor. DSG'den dolayı çağırılma hiç duymadım

    Alıntıları Göster
    Şu an Amerikada 7 ileri kuru satılmıyor zaten. Ancak 7 ileri kuru satılırken hiç direk 6-10 yıl garanti vermediler. Dediğim gibi sadece belli yıl satılan araçlara yanlış şanzıman yağı konulduğu için garanti süresi uzatıldı. Diğer konularda katılıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2 adet dsg şanzımanlı araç kullandım. iki araçta istanbul trafiğinde periyodik olarak. 30.000 civarlarında kavrama titremesi şikayeti verdi. ve kavramaları değişti. 90.000 km de mekatronikler değişti. tsi olan 60.000 km den sonra 4000 km de 1 lt yağ yakmaya başladı. DSG yi bırak Vag pişmanlıktır.
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    sana nasıl bir robotize şanzıman denk gelmişse artık...

    ne zaman elimde kalacağını bilemedğim DSG yerine robotize tercih ederim kafam rahat gezerim. ki robotize otm. kullanıyorum şu anda kimseyi biryere fırlattığı yok. sanırım burada şöförlük devreye giriyor.
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    o zaman ilk cümlem devreye giriyor "sana nasıl bir robotize şanzıman denk gelmişse artık..."

    sorunlu bir şanzıman üzerinden genelleme yapmak yanlış olur. fiat bravo dualogic kullanıyorum 1 yıldır neredeyse. çalışma mantığını bilip nerede nasıl tepki vereceğini anladıktan sonra hiçbir sorun yok.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.