Şimdi Ara

Dsg iyi niyet garantisi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
1
Favori
14.700
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ben Golf DSG alacağım.
    10 bin km fazla dsg kullandım. Narin, dikkatli de kullanmadım. Sadece stop etmeden önce şanzımana yuk bindirmedim. Powershift var, rezillik yeminle. Keyif meyif vermiyor. Ralli yapmıyoruz da, ben keyif almak istiyorum. 1-zf, 2- dsg benim için.

    Bu yazılan da ben bir gariplik göremedim.

    Şuanda iki arabamı da direk bayisinde. Biri 140 bin de. Bugüne kadar bayisi dışında kaput açılmadı. ( Su ve yağı kontrol amaçlı açtım) sanayide tanıdığım da var, bir kez ağzım yandı bir daha gitmem. Güzelim arabamin içine ettiler. Sinirlenip birşey dediğin de savaş cigliklari atıyorlar. Gözünü kırpmamla dükkanın içine tüm sanayi geliyor 3-5 kişi olsa neyse de...
    Bir sorun çıkar, ustan paracaciya suç atar, parçaciya gidersin, ustaya laf atar. Olan sana oluyor.
    O gunden sonra da gitmedim.
    Arıyorum bayiyi, randevumu alıyorum. Gidiyorum veriyorum arabami, iki üç araba test ediyorum, sohbet muhabbet alıyorum arabamı dönüyorum. Bu bakımdan 10 gün sonra direksiyon da titreme oldu, ne zaman müsaitsiniz, şu gün. Gittim yaptılar verdiler. Kafam rahat arabam tikirinda. Yüksek rakam çıkıyor ama içim rahat.
    Golf aldığımda iyi niyete gireceğim için patlasın. Patlamazsa ben patlatirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hassey

    Tam otomatik tork konvertörlü şanzıman sahip crossover aracım var. Yaklaşık 1500 kg ve 4 mevsim 18 jantlı lastikler olmasına rağmen 24.000 km ortalamam 4.7 litre/100 km



    Tam otomatik şanzımanların yakması efsanesi bitti



    O eskidendi



    Şimdi yeni nesil tam otomatikler bir Harika. Gelsenize



    Ne bakım derdi ne ısınma derdi var



    Konforu ve kadife gibi geçişler de cabası



    Araç yeni 3008 dizel ve otomatik



    Dediğim gibi 4 mevsim lastikler de olmasaydı en az yarım litre daha az tüketirdi

    Alıntıları Göster
    Dsg kadar iyi değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • birgarip2019 kullanıcısına yanıt
    Tam otomatik dsg den kat kat iyi. Nasıl ki siz kabul etmeseniz yer çekimi iptal olmazsa , dsg de sizin gibi reklam ve marka mağduru olan ama bunu övünerek ve severek anlatanlar kabul etmiyor diye iyi olamaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi etusch -- 14 Şubat 2019; 21:48:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etusch

    Tam otomatik dsg den kat kat iyi. Nasıl ki siz kabul etmeseniz yer çekimi iptal olmazsa , dsg de sizin gibi reklam ve marka mağduru olan ama bunu övünerek ve severek anlatanlar kabul etmiyor diye iyi olamaz.
    Hahahahah komedisin yazik gercekten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etusch

    Tam otomatik dsg den kat kat iyi. Nasıl ki siz kabul etmeseniz yer çekimi iptal olmazsa , dsg de sizin gibi reklam ve marka mağduru olan ama bunu övünerek ve severek anlatanlar kabul etmiyor diye iyi olamaz.
    Nasıl iyi ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vw ve türevi araçlara asla para vermeyeceğim için hiç alakadar etmiyor beni
  • birgarip2019 kullanıcısına yanıt
    https://youtu.be/eKDUEYEV_I0

    Bakın körü körüne saniyenin onda biri kadar belki daha hızlı olan oda sürekli yükseltirken ya da sürekli düşerken geçerli olan onun dışındaki her yerde ya yavaş ya da ancak otomatik kadar hızlı olan bir şanzımanı bilinçsizce övüyorsunuz. Bende para var harcamak istiyorum yer de bulamıyorum , yolda kalmak da macera oluyor öbür türlü hayat çok sıradan diyenler dışında bu seçimin tutar yanı yok.
    Şu linkini verdiğim videoda seamless şanzıman var. Bu şanzıman debriyajsız vites değiştiği için bire bir örnek değil. Ama vites geçişini sağlayan köpek dişlerinin haline bakın. (8.20 den itibaren ) dsg de de bunun kadar sert olmasa da dişliler sert bi şekilde yükle karşılaşıyor. Videodaki şanzımanlar 5-6 yarışta bitiriyor. DSG parçaları tabiki bu kadar sert değişime maruz kalmadığından daha uzun dayanıyor ama buradan tork konvertörünün iki işlevinden birini götürüyorsunuz. Hem size konfor hem parçalara konfor.
    Şu şartlar altında dsg daha.iyi demek bi takıntıdan başka bişey değil. Hızı ile ilgili de bir sürü yalan ifade dolaşıyor. Bazen kararsız kaldığı bazen bazen hoplatıp zıplattığı vs hiç bahsedilmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: etusch

    https://youtu.be/eKDUEYEV_I0

    Bakın körü körüne saniyenin onda biri kadar belki daha hızlı olan oda sürekli yükseltirken ya da sürekli düşerken geçerli olan onun dışındaki her yerde ya yavaş ya da ancak otomatik kadar hızlı olan bir şanzımanı bilinçsizce övüyorsunuz. Bende para var harcamak istiyorum yer de bulamıyorum , yolda kalmak da macera oluyor öbür türlü hayat çok sıradan diyenler dışında bu seçimin tutar yanı yok.
    Şu linkini verdiğim videoda seamless şanzıman var. Bu şanzıman debriyajsız vites değiştiği için bire bir örnek değil. Ama vites geçişini sağlayan köpek dişlerinin haline bakın. (8.20 den itibaren ) dsg de de bunun kadar sert olmasa da dişliler sert bi şekilde yükle karşılaşıyor. Videodaki şanzımanlar 5-6 yarışta bitiriyor. DSG parçaları tabiki bu kadar sert değişime maruz kalmadığından daha uzun dayanıyor ama buradan tork konvertörünün iki işlevinden birini götürüyorsunuz. Hem size konfor hem parçalara konfor.
    Şu şartlar altında dsg daha.iyi demek bi takıntıdan başka bişey değil. Hızı ile ilgili de bir sürü yalan ifade dolaşıyor. Bazen kararsız kaldığı bazen bazen hoplatıp zıplattığı vs hiç bahsedilmiyor.
    Kararsız kaldığı ve hoplatıp zıplattığı yalan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ghostiki kullanıcısına yanıt
    Amin ben yeni araç aldım o psikolojiden hala çıkamadım çok zor gerçekten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En iyi şanzıman sorunsuz şanzımandır bence, çok hızlı vites değiştiriyor diye övünürsünüz bigün gelir hiç değiştirmez olur o zaman görürsünüz. İlla olcak demiyorum ya da bi düşmanlığım yok tabiki ama olursa çok kötü oluyor. 2 dsg den sonra şimdi powershifte geçtim hala dsg psikolojisinden çıkamadım ama kafam daha rahat ve asla rezillik falan değil powershift, dsg kadar iyi olmayabilir sadece. İlki sıfır aldığım Leon fr dı, diğeri golf 6. Leonu 1,5 yıl kullandım sorun yaşamadım garanti vs olduğu için kafam da rahattı ama golfte çok rezillik çektim ve asla bulaşmam bidaha.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okan10tr -- 14 Şubat 2019; 22:33:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkesin görüşüne tabi ki saygı duyuyorum. Kişisel görüşüm Türkiye şartları için bir numara 8 ileri Zf, iki numara aisin 6 ileri.
    Yalnız şunu belirteyim 8 ileri aisin kullanmadığım için onu sıralamaya koyamadım.
    Şanzıman gibi hayati bir parça için sorunsuzluk en önemli kriterdir. Bu nedenle çok hızlı olsalar da yarı otomatik şanzımanları sevemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.