Şimdi Ara

DSG aracı daha mı seri kaldırır?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28
Cevap
0
Favori
2.025
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Işıkta yanımda duran güncel kasa passat kalkışta hemen atılıverdi manuel ile aynı çeviklikte kalkmanız mümkün değil.. Lakin diğer otomatik araçların o serilikte kalkış yaptığını düşünmüyorum.. DSG nin kalkışta herhangi bir üstünlüğü var mıdır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • dsg edc powershift vs. bütün robotize kavramalar hızlı ani kalkış yapamaz. Tork konvertörlü şanzımanlar ilk kalkışta daha güçlü kalkar. AMa bu ilk 20 km hızlara kadar geçerli sonrasında, çift kavramalar daha hızlı ilerler. tabi bunu genellemeyelim, vites sayısı devreye girer. 0-100 için yapılmış kısa vites oranlı şanzımanlar daha seri hissedilir. vs.
  • Servise yetişmeye çalışıyordur..














    Bomb has been planted



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gaisensei -- 7 Mayıs 2019; 16:38:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • baskı balata olduğu için manuel performansını yakalayabilir tabi

    ama asıl sebep, araba modeliyle alakasız olarak, şöförün gaza fazla abanması oluyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Patlamaya az kalmistir heyecan yapmistir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dsg sanzumanlarin 0-30 hizlanmasi gayet basarili 2013 tdi dsg leon 2017 tdi dsg yazilim ve downpipe li olandan ilk hareket aninda daha hizli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gaisensei

    Servise yetişmeye çalışıyordur..














    Bomb has been planted
    İnceee

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tork konvektörü bulunan araçlar daha seri kalkar. Tabi 1.6 dizel araç ile kalkış ancak olacağı kadar olur :)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • dsg edc powershift vs. bütün robotize kavramalar hızlı ani kalkış yapamaz. Tork konvertörlü şanzımanlar ilk kalkışta daha güçlü kalkar. AMa bu ilk 20 km hızlara kadar geçerli sonrasında, çift kavramalar daha hızlı ilerler. tabi bunu genellemeyelim, vites sayısı devreye girer. 0-100 için yapılmış kısa vites oranlı şanzımanlar daha seri hissedilir. vs.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 6 Mayıs 2019; 17:5:45 >
  • İlk kalkışta tork konvertörünün torku katlama özelliği sayesinde tam otomatik araçlar daha seri kalkar. Daha sonra çift ve tek kavrama gelir. Manuelde tamamen sürücüye bağlı.
  • Evet sebwbi hızlı vites değistirmesi ve düsük enerji kaybı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dsg denen şanzıman yeni yetme 18 lik söförü bile F1 pilotu gibi hissettirir. çünkü sürücüye kalan birşey yok. gaza bas gitsin.
    Manuel işi tamamen şöföre kalmış. Şöför gerçek şöför ise otomatik dsg falan hikaye.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    dsg denen şanzıman yeni yetme 18 lik söförü bile F1 pilotu gibi hissettirir. çünkü sürücüye kalan birşey yok. gaza bas gitsin.
    Manuel işi tamamen şöföre kalmış. Şöför gerçek şöför ise otomatik dsg falan hikaye.
    teorikte dsg nin vites değiştirme hızı manuel ile aynı olsada bu pratikte mümkün değil ;


    youtube.com/watch?v=X4HpD5K6Qws



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MKVll -- 6 Mayıs 2019; 19:46:51 >
  • Kalkista tork konvertörlü tam otomatik araçlar daha seri kalkıyor...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hem dsg, hem de manuel jetta var... Dsg biraz farklı kalkış yapıyor hocam... Farklı derken neredeyse 2. vitesle kalkıyor... Yani şöyle; araç daha 1 metre gitmeden 2. vitese geçiyor ama siz bunu farkedemiyorsunuz aynı sahneyi aynı hızda manuelde bir insanın yapması imkansız... Çünkü araba bu geçişten hiç etkilenmiyor ve ivmelenmeden bi şey kaybetmiyor...

    Fakat ben yine de bu seri kalkışın şanzımandan ziyade motorla ilgili olduğu kanaatindeyim...

    Bu arada seri kalkış deyince aklıma gelen en kral araç ford transittir... Kalkışta eline veremeyeceğim binek otomobil yoktur...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dsg, manuel kullanıcıdan daha hızlı vites değiştirir bu sayede çok seri hızlanıp yavaşlayabilir performanslı oluşu nedeniyle hor kullanıma açıktır ve 2. el'de mümkün mertebe uzak durulur.
  • Spor modda değilse asla seri kalkamaz. Adamı bıktırır ilk 30 kmh de. Spor modda ya da manuelde gaza otur kalkar gider. Bu arada o passat ya 150lik ya da 2.0 tdı dır çok performanslı geldiyse eğer size.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim 2.dünya savaşından kalma 4 ileri tam otomatik aracım bile çoğu araçtan seri kalkıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fren pedalından ayağı kaldırdıktan hemen sonra gaza basınca bir gecikme oluyor ancak sonrasında nasıl bilmiyorum Dunlop lastikler 1.2 TSI motorda 0-100 yerine ASR ve ESP'nin yeteneklerini görmemi sağlıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MKVll

    teorikte dsg nin vites değiştirme hızı manuel ile aynı olsada bu pratikte mümkün değil ;


    youtube.com/watch?v=X4HpD5K6Qws

    Alıntıları Göster
    Öyle saniyeler de yok hani 1 saniye anca

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam benim araç 1.0 olmasına rağmen ışıklarda falan tüm araçlar aynada kalıyor.dsg nin vites atma hızı inanılmaz gerçekten araç ivmesini kaybetmeden cat cat yükseltiyor vitesi.ayni araç manuel olsa bu şekilde hızlanamaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.