< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Msi Mag Z690i/İntel İ5 14600k/Palit Rtx 5070 ti GP/Corsair Vengance 2x16 GB/Mld M700 1 TB/Corsair SF750 Platinium/Ssupd Meshlicious İtx/Axp90-X47
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
yalan yok, forumda okuduklarımdan sonra, MSI B'yi gördükten sonra gerisine bakmadım. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
İsterler, format bakıma vs. en aşağı bizim buralarda binli rakamlar dönüyor. Eski cihaz ise bakmıyorlar mesela vs. atıyorum 15 senelik asus notebook ile git abi format atılacak de işim var deyip sallayabiliyorlar. Klasik esnaf işi bunlar yapacak birşey yok. Senin sıkıntıya gelirsek bellek sorunu büyük bir ihtimal veya anakart. Zaten olabilecek bütün kombinasyonları denemişsin bellek ile ilgili ama başka bir bellek lazım sana, 2. el sitelerden sahibinden.com dan mesela Just a moment... https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-bilgisayar-masaustu-kingston-cl40-4800mhz-ddr5-pc-ram-1201427939/detayÖrnek olması açısından atıyorum bunu kredi kartı ile satın al param güvendeyle, kargo da ücretsiz zaten. Al dene baktın ki çalışıyor o zaman sendeki bellekte sorun var anakartın bellek seçebilir. Sonra çalışırsa sistem bios'a gir biosu güncelle tekrar dene sendeki belleği baktın gene sinyal yok hareket yok ama bu aldığın bellek sorunsuz o zaman başka sıfır bellek alabilirsin. Ha bu aldığın sahibinden sitesindekini de satıcıya mesaj atarsın kusurabakmayın sistemimde denedim denemeye aldım iade ediyorum dersin özelden adamdan hesap numarası alırsın kardeş seni uğraştım bir 200 tl atarsın adama ayıp olmasın diye malını da lazım olmayacağından iade edersin. |
|
_____________________________
|
|
cevap veren herkese teşekkürler. Sorunum çözüldü. Herhangi bir sıkıntı yok ürünlerde hepsini kullanabiliyorum. Benzer sorunları yaşayacaklar için benim durumu özetliyorum. çözümler çok kıymetli çünkü. 3. ram slotuna tek rami takınca ve biraz bekleyince sarı ışık söndü ve bios ekranı geldi. Ancak bu sefer de bios ekranını geçemedim. birilerine danıştım ve ssd'ye format atıp işletim sistemiyükleyerek bios ekranından kurtuldum. Danıştığım kişi UEFI nedeniyle eski işletim sisteminin çalışmadığını söyledi. 2 EXPO ram ile yaşadığım tam uyumlu olamama sorunu ise 3. ve 4. soketlere takarak çözüldü. |
|
_____________________________
|