Şimdi Ara

Dragstar, Shadow, Intruder hangisini tavsiye edersiniz (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
51
Cevap
0
Favori
22.555
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • post neyim kasmak için yazmadım kafanı yorma canım kardeşim
  • Şu anda shadow kullanıyorum ondan önce m800'üm vardı. Ofiste bir arkadaşımda yine m800 var.

    Benim shadow karbüratörlü versiyonu. Max 120 km hız yaparsın sonrası bana çok tehlikeli geliyor ve vibrasyon artıyor. Fakat M 800'de bu 160 km hıza kadar çıkabiliyordum ve daha spor duruyordu.

    Motora eğitim aldıktan sonra m800 ile başladım sonrasında motordan soğudum 1-2 ufak düştüm vs.. ve sattım. Sonra bir xmax 250 aldım şehir içinde çok rahattı fakat oda uzun yolda ürkütüyordu. Sonra ankaradan shadow'u aldım ve ilk gün 500 km yol yapıp istanbula geldim. Şimdi makine bisiklet gibi geliyor keşke 1300 lük bir makine olsa diyorum.

    Büyük makine uzun yolda çok keyifli bu tartışmasız ama şehrin içine girdiğin zaman kesinlikle zulüm. Naked makinelere bakmanı tavsiye ederim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cathedral

    shadow 4 litremi yakıyo..sen herhalde otobanda 60 km yi geçmeden gittin.

    lütfen sallamıyalım şehir içinde 7 litreden aşağı inmez shadow.

    benim xmax 250 sakin kullanımda 4 litreyi zor görüyor.120 den sonra 5-6 litreye çıkıyor.

    kaldıki bahsettiğin makina 750cc ve 250 kg civarında.

    bir çok cruiser kullandım 6-7 litreden aşağı yakmaz bu sınıf makinalar.





    Honda'dan prim falan almıyorum.
    Internette yerel yada uluslararası forumları araştırıp Honda Shadow kullanıcılarına danışabilirsin.
    Dediğimi hepsi onaylayacaktır. Birçok cruiser kullanmışsın, ama muhtemelen aklında yanlış yakıt değerleri kalmış.
    Hepimiz insanız, olabilir, normaldir.
    Dediğim gibi Shadow kullanıcılarına danış, onlar aydınlatacaklardır seni.




  • arkadaşım şu an shadow kullanıyorum demişsin..kaç litre yakıyosun şehir içinde bizi aydınlatırmısn..bir arkadaş 4 litreden bahsediyor.



    quote:

    Orjinalden alıntı: yusufcetin

    Şu anda shadow kullanıyorum ondan önce m800'üm vardı. Ofiste bir arkadaşımda yine m800 var.

    Benim shadow karbüratörlü versiyonu. Max 120 km hız yaparsın sonrası bana çok tehlikeli geliyor ve vibrasyon artıyor. Fakat M 800'de bu 160 km hıza kadar çıkabiliyordum ve daha spor duruyordu.

    Motora eğitim aldıktan sonra m800 ile başladım sonrasında motordan soğudum 1-2 ufak düştüm vs.. ve sattım. Sonra bir xmax 250 aldım şehir içinde çok rahattı fakat oda uzun yolda ürkütüyordu. Sonra ankaradan shadow'u aldım ve ilk gün 500 km yol yapıp istanbula geldim. Şimdi makine bisiklet gibi geliyor keşke 1300 lük bir makine olsa diyorum.

    Büyük makine uzun yolda çok keyifli bu tartışmasız ama şehrin içine girdiğin zaman kesinlikle zulüm. Naked makinelere bakmanı tavsiye ederim.




  • Valla hiç ölçmedim fakat sanırım 250 - 300 km arası yol yapıyor makine.


    quote:

    Orjinalden alıntı: cathedral

    arkadaşım şu an shadow kullanıyorum demişsin..kaç litre yakıyosun şehir içinde bizi aydınlatırmısn..bir arkadaş 4 litreden bahsediyor.



    quote:

    Orjinalden alıntı: yusufcetin

    Şu anda shadow kullanıyorum ondan önce m800'üm vardı. Ofiste bir arkadaşımda yine m800 var.

    Benim shadow karbüratörlü versiyonu. Max 120 km hız yaparsın sonrası bana çok tehlikeli geliyor ve vibrasyon artıyor. Fakat M 800'de bu 160 km hıza kadar çıkabiliyordum ve daha spor duruyordu.

    Motora eğitim aldıktan sonra m800 ile başladım sonrasında motordan soğudum 1-2 ufak düştüm vs.. ve sattım. Sonra bir xmax 250 aldım şehir içinde çok rahattı fakat oda uzun yolda ürkütüyordu. Sonra ankaradan shadow'u aldım ve ilk gün 500 km yol yapıp istanbula geldim. Şimdi makine bisiklet gibi geliyor keşke 1300 lük bir makine olsa diyorum.

    Büyük makine uzun yolda çok keyifli bu tartışmasız ama şehrin içine girdiğin zaman kesinlikle zulüm. Naked makinelere bakmanı tavsiye ederim.






  • Benim tavsiyem Suzuki m800 intruder olacaktır.
  • Tabi ki Shadow.
  • Suzuki Intruder M800 bende bir tane almayı düşünüyorum.

     Dragstar, Shadow, Intruder hangisini tavsiye edersiniz
  • Topic bayağ eski ama hala aynı cevabı veriyorum. C800, C800 ve C800!!

    Bir cruiserda olması gereken herşeye sahip.. Retro çizgisindeki classic görünüm, şaftlı güç aktarımı, tubeless lastikler, oldschool depo, bağımsız pin tabanlı V motor... Birde bunlara ek olarak günümüzün teknolojilerinide yine cruiser ruhunu bozmadan çok güzel entegre etmiş suzuki mühendisleri! Sıvı soğutma ve elektronik yakıt enjeksyon sistemi!

    Daha ne olsun!!

    Kanımca sınıfının Harley Davidson Sportster 833 ile birlikte lider modelidir Suzuki C800!
  • Hortlatalım bakalım arkadaslar vl 1400 nasıl bilen varmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yahu hepsini bırakın da ingilizce sözlükten şu markaların anlamlarına bir bakın:

    Dragstar (Drag, dragqueen vb)
    Shadow
    en beteri de "Intruder"

    Millet bilmem ne arabası diye Tigra'ya binmez iken...

     Dragstar, Shadow, Intruder hangisini tavsiye edersiniz




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.