Şimdi Ara

--DP DEN PARFUM ALCAM PARFUM TAVSIYE EDIN(ERKEKLER:)BURAYA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
53
Cevap
0
Favori
96.977
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BEYLER DP DEN PARFUM ALACAM

    --212 MEN
    --BURBERRY
    --ROCHAS


    DISINDA ALDIGINIZ KALICI MANYAK KOKUSU OLAN PARFUM TAVSIYELERINIZI ALALIM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi can89 -- 5 Kasım 2007; 16:34:35 >



  • gucci envy


    edit : rochas+burbery kullanırım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkan_takur -- 3 Kasım 2007; 22:33:02 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkan_takur

    gucci envy


    edit : rochas+burbery kullanırım
    kesinlikle burberry acayip kalıcı ve süper bi koku
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hande_nev

    kesinlikle burberry acayip kalıcı ve süper bi koku

    Alıntıları Göster
    hocam orjınalı var kokmuyor yaw burberry
  • quote:

    Orijinalden alıntı: can89

    hocam orjınalı var kokmuyor yaw burberry

    Alıntıları Göster
    DP ne ya bu arada Givenchy insence ultramarine kullanıyorum hos bir kokudur 212 seviyorsan bunuda seveceksin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turexx

    DP ne ya bu arada Givenchy insence ultramarine kullanıyorum hos bir kokudur 212 seviyorsan bunuda seveceksin

    Alıntıları Göster
    bılıyomm o kokuyu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turexx

    DP ne ya bu arada Givenchy insence ultramarine kullanıyorum hos bir kokudur 212 seviyorsan bunuda seveceksin

    Alıntıları Göster
    konuyu açana teşekkür ediorm çünkü aynı konuyu bnde açıcaktım. bnde pzt dp ye gidip parfum alcam. 3 tane parfum var kafamda

    -rochas
    -acqua di gio
    -givenchy pi

    bu üçüne bakıcam. başka öneriniz var mı? yani hem bana hem konuyu açana?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hermés

    konuyu açana teşekkür ediorm çünkü aynı konuyu bnde açıcaktım. bnde pzt dp ye gidip parfum alcam. 3 tane parfum var kafamda

    -rochas
    -acqua di gio
    -givenchy pi

    bu üçüne bakıcam. başka öneriniz var mı? yani hem bana hem konuyu açana?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: se[R]pentine

    konuyu açana teşekkür ediorm çünkü aynı konuyu bnde açıcaktım. bnde pzt dp ye gidip parfum alcam. 3 tane parfum var kafamda

    -rochas
    -acqua di gio
    -givenchy pi

    bu üçüne bakıcam. başka öneriniz var mı? yani hem bana hem konuyu açana?


    hocam bende 212 men ve burberry classıc orjınal var tavsıyem 212 men gıo heryerde herkeste var bakırkoye dershaneye gıdıyorum bın kısı sıkmıs ha kalıte koku ama farkı yok burberry classıc yada 212 men al derım ama tavsıyem 212




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hermés

    konuyu açana teşekkür ediorm çünkü aynı konuyu bnde açıcaktım. bnde pzt dp ye gidip parfum alcam. 3 tane parfum var kafamda

    -rochas
    -acqua di gio
    -givenchy pi

    bu üçüne bakıcam. başka öneriniz var mı? yani hem bana hem konuyu açana?

    Alıntıları Göster
    Issey miake
  • quote:

    Orijinalden alıntı: firtikk

    Issey miake

    Alıntıları Göster
    FARKLI TAVSIYELER ALALIM YARDIMLAR GELSIN..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: can89

    FARKLI TAVSIYELER ALALIM YARDIMLAR GELSIN..

    Alıntıları Göster
    ben herseferinde farklı bi tane alıyorum ..genelde ağır koku tercih etmediğim için kalıcı olmayabilir ama şimdiye dek en beğendiğim lacoste essential ..
    sırada burberry deneriz bizde madem övülüyor ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: istanbuli

    ben herseferinde farklı bi tane alıyorum ..genelde ağır koku tercih etmediğim için kalıcı olmayabilir ama şimdiye dek en beğendiğim lacoste essential ..
    sırada burberry deneriz bizde madem övülüyor ...

    Alıntıları Göster
    [simage][/simage]KESILDI YARDIMLAR
  • quote:

    Orijinalden alıntı: can89

    [simage][/simage]KESILDI YARDIMLAR

    Alıntıları Göster
    anlasılan yardım yok..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: can89

    anlasılan yardım yok..

    Alıntıları Göster
    nie rochas hariç rochasın üstüne koku tanımam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknolog

    nie rochas hariç rochasın üstüne koku tanımam

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: teknolog

    nie rochas hariç rochasın üstüne koku tanımam



    HOCAM ROCHAS ORJINALINI ALMISTIM KOKMADI DP DEN ALDIM YINE ISTEDIGIM SEKILDE DURMADIONDAN




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hermés

    konuyu açana teşekkür ediorm çünkü aynı konuyu bnde açıcaktım. bnde pzt dp ye gidip parfum alcam. 3 tane parfum var kafamda

    -rochas
    -acqua di gio
    -givenchy pi

    bu üçüne bakıcam. başka öneriniz var mı? yani hem bana hem konuyu açana?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: se[R]pentine

    konuyu açana teşekkür ediorm çünkü aynı konuyu bnde açıcaktım. bnde pzt dp ye gidip parfum alcam. 3 tane parfum var kafamda

    -rochas
    -acqua di gio
    -givenchy pi

    bu üçüne bakıcam. başka öneriniz var mı? yani hem bana hem konuyu açana?


    Güzel seçim...Benimkiler Rochas ve Acqua di Gio....

    Bana göre Gio üstüne tanımam ama ilginçtir kızlar Rochas'ı daha çok seviyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kyle007

    quote:

    Orjinalden alıntı: se[R]pentine

    konuyu açana teşekkür ediorm çünkü aynı konuyu bnde açıcaktım. bnde pzt dp ye gidip parfum alcam. 3 tane parfum var kafamda

    -rochas
    -acqua di gio
    -givenchy pi

    bu üçüne bakıcam. başka öneriniz var mı? yani hem bana hem konuyu açana?


    Güzel seçim...Benimkiler Rochas ve Acqua di Gio....

    Bana göre Gio üstüne tanımam ama ilginçtir kızlar Rochas'ı daha çok seviyor

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: kyle007


    quote:

    Orjinalden alıntı: se[R]pentine

    konuyu açana teşekkür ediorm çünkü aynı konuyu bnde açıcaktım. bnde pzt dp ye gidip parfum alcam. 3 tane parfum var kafamda

    -rochas
    -acqua di gio
    -givenchy pi

    bu üçüne bakıcam. başka öneriniz var mı? yani hem bana hem konuyu açana?


    Güzel seçim...Benimkiler Rochas ve Acqua di Gio....

    Bana göre Gio üstüne tanımam ama ilginçtir kızlar Rochas'ı daha çok seviyor




    yok hocam gıoo harbı daha ıyı ama herkes kullanıyor onune gelen alıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: can89

    quote:

    Orjinalden alıntı: kyle007


    quote:

    Orjinalden alıntı: se[R]pentine

    konuyu açana teşekkür ediorm çünkü aynı konuyu bnde açıcaktım. bnde pzt dp ye gidip parfum alcam. 3 tane parfum var kafamda

    -rochas
    -acqua di gio
    -givenchy pi

    bu üçüne bakıcam. başka öneriniz var mı? yani hem bana hem konuyu açana?


    Güzel seçim...Benimkiler Rochas ve Acqua di Gio....

    Bana göre Gio üstüne tanımam ama ilginçtir kızlar Rochas'ı daha çok seviyor




    yok hocam gıoo harbı daha ıyı ama herkes kullanıyor onune gelen alıyor

    Alıntıları Göster
    beyler salı alacam bı yardım edın yaw




  • quote:

    Orijinalden alıntı: can89

    beyler salı alacam bı yardım edın yaw

    Alıntıları Göster
    şu koku harika erkek kokusu kızları hasta eden bi koku
    givenchy pi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fbANIL

    şu koku harika erkek kokusu kızları hasta eden bi koku
    givenchy pi

    Alıntıları Göster
    yeterınce cvap gelmedı
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.