Şimdi Ara

Doğru şifre girdiğim halde Apple Kimliği Kilitlendi hatası!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
21.489
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba herkese,

    ilk kez iphone kullanıyorum. dün telefonu aldıktan sonra bir apple kimliği oluşturdum.


    ilk kez whatsapp indireceğimde apple kimliğini sordu, yanlış girmiş olacağım ki hesabı kilitledi. bunun üzerine 4 5 kez şifre değiştirip doğru bir şekilde girdim ama halen "apple kimliğiniz güvenlik sebebiyle kilitlendi" hatası veriyor.

    Apple kimliğime bilgisayarda site üzerinden bağlanabiliyorum, aynı zamanda telefonda ayarlar'a girdiğimde apple ID'im login halde gözüküyor. ama iş app indirmeye gelince olmuyor.garageband e bile girmeye calıstıgımda yine aynı hatayı veriyor. ne yapabilirim?

    bu hataya sebep verme ihtimali olan şeyler?? adres kısmını salladım, kredi kartı- sim ödeme - hiçbiri seçeneklerinde "hiçbiri" 'yi işaretledim. bunlar olabilir mi?

    bunun dışında sitede okudugum kadarıyla üst üste çok kez hatalı giriş yapıldıgında ertesi güne kadar bloke kalır yazıyor. ertesi gunden kasıt nedir 24 saat mi? 12 saat oldu değişen bir şey yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Peter Hammill -- 4 Şubat 2018; 10:36:31 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Apple Kimliği Kilitlendi Hatasına Çözümler

    "iPhone şifresi doğru ama yanlış diyor" veya "Apple Kimliğiniz veya parolanız doğru değil" gibi hatalar alıyorsanız, Apple Kimliğiniz kilitlenmiş olabilir. İşte sorunu çözmek için bazı adımlar:

    • Cihazınızı yeniden başlatın: Bazen basit bir yeniden başlatma sorunu çözebilir.
    • İnternet bağlantınızı kontrol edin: Güçlü bir internet bağlantısı olmadığında şifre doğru olsa bile kilitlenmeler meydana gelebilir.
    • Tarihi ve saati kontrol edin: Cihazınızın doğru tarih ve saate ayarlandığından emin olun.
    • İki Faktörlü Kimlik Doğrulamayı kapatın: İki Faktörlü Kimlik Doğrulama etkinse geçici olarak devre dışı bırakın.
    • Kurtarma anahtarınızı kullanın: Apple Kimliğinizi oluştururken bir kurtarma anahtarı oluşturmuş olmalısınız. Bunu Apple Destek ile iletişime geçerek alabilirsiniz.
    • Apple Destek ile iletişime geçin: Yukarıdaki adımlar sorunu çözmediyse Apple Destek ile iletişime geçin. Hesabınızın kilidini açmanıza yardımcı olabilirler.

    Önemli Hatırlatmalar:

    • Şifrenizi birkaç kez yanlış girmek Apple Kimliğinizin kilitlenmesine neden olabilir.
    • Apple Kimliğinizi korumanın en iyi yolu güçlü ve benzersiz bir şifre kullanmaktır.
    • İki Faktörlü Kimlik Doğrulamayı etkinleştirmek, hesabınızı izinsiz erişime karşı korumaya yardımcı olabilir.
    • Kurtarma anahtarınızı güvende bir yerde saklamayı unutmayın, çünkü hesabınıza erişimi geri kazanmak için gerekli olabilir.
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Hocam yeni oluşturulan kimliklerde bu hatayı verdiğini yabancı bir sitede okumuştum. Uygulama içi satın alım sunmayan bir ücretsiz uygulama indirmeyi deneyin eğer hata devam ederse 0216 282 15 11 numaralı Apple Destek hattından iTunes birimi ile görüşün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isosem19

    Hocam yeni oluşturulan kimliklerde bu hatayı verdiğini yabancı bir sitede okumuştum. Uygulama içi satın alım sunmayan bir ücretsiz uygulama indirmeyi deneyin eğer hata devam ederse 0216 282 15 11 numaralı Apple Destek hattından iTunes birimi ile görüşün.

    uygulm içi satın alma sunmayan ücretsiz uygulamalarda şifre sormayı kaldır" seçeneğini işaretleyebilmek için yine şifre soruyor, şifreyi girince de yine aynı hata. apple destek hattı da haftasonu çalışmadığı için mecburen yarını bekliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Peter Hammill -- 4 Şubat 2018; 11:21:43 >
  • kimse yok mu bu olayı bilen
  • Peter Hammill kullanıcısına yanıt
    aynı sıkıntı bende de var hocam çözebildiniz mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahbazpower-

    aynı sıkıntı bende de var hocam çözebildiniz mi?

    defalarca şifre değiştirmenize rağmen işe yaramadıysa, ayarlar'dan girili olan hesabınızdan çıkış yapın, sonra tekrar giriş yapın düzeliyor öyle.
  • Peter Hammill kullanıcısına yanıt
    evet hocam 4-5 sefer güvenlik sorusunu girip şifre değiştirdim hep aynı hatayı verdi. bir deniyeyim teşekkürler.
  • Peter Hammill kullanıcısına yanıt
    süpersin hocam
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.