< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Peter Hammill -- 4 Şubat 2018; 10:36:31 > |
Apple Kimliği Kilitlendi Hatasına Çözümler
"iPhone şifresi doğru ama yanlış diyor" veya "Apple Kimliğiniz veya parolanız doğru değil" gibi hatalar alıyorsanız, Apple Kimliğiniz kilitlenmiş olabilir. İşte sorunu çözmek için bazı adımlar:
- Cihazınızı yeniden başlatın: Bazen basit bir yeniden başlatma sorunu çözebilir.
- İnternet bağlantınızı kontrol edin: Güçlü bir internet bağlantısı olmadığında şifre doğru olsa bile kilitlenmeler meydana gelebilir.
- Tarihi ve saati kontrol edin: Cihazınızın doğru tarih ve saate ayarlandığından emin olun.
- İki Faktörlü Kimlik Doğrulamayı kapatın: İki Faktörlü Kimlik Doğrulama etkinse geçici olarak devre dışı bırakın.
- Kurtarma anahtarınızı kullanın: Apple Kimliğinizi oluştururken bir kurtarma anahtarı oluşturmuş olmalısınız. Bunu Apple Destek ile iletişime geçerek alabilirsiniz.
- Apple Destek ile iletişime geçin: Yukarıdaki adımlar sorunu çözmediyse Apple Destek ile iletişime geçin. Hesabınızın kilidini açmanıza yardımcı olabilirler.
Önemli Hatırlatmalar:
- Şifrenizi birkaç kez yanlış girmek Apple Kimliğinizin kilitlenmesine neden olabilir.
- Apple Kimliğinizi korumanın en iyi yolu güçlü ve benzersiz bir şifre kullanmaktır.
- İki Faktörlü Kimlik Doğrulamayı etkinleştirmek, hesabınızı izinsiz erişime karşı korumaya yardımcı olabilir.
- Kurtarma anahtarınızı güvende bir yerde saklamayı unutmayın, çünkü hesabınıza erişimi geri kazanmak için gerekli olabilir.