Şimdi Ara

Doblo 1.6 Kasko, Servis bakımları,Vergi tutarları vb. giderler

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
660
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yıllık olarak ne kadarlık bir masrafı oluyor bilgi verebilirmisiniz?



    _____________________________
  • benim 2011 doblomun kaskosunu 850 900 bandında çıkıyor trafik sigortamıda daha yeni generaliye 595 tl ye yaptırdım ama sanırım fiyatı yanlış verdiler 5 gün sonra anca yapabildiler sigortayı. bakım için servise gitmedim ama komple bakım yaptırdım yağı hava mazot vs filtrelerini değiştirdim 250 lira para verdim vergisinede gelirsek 945 tl yıllık vergisi
    _____________________________
  • 2011 model doblo sahibiyim.

    İlk sene kasko bedeli 1200 çıkmıştı. Bu sene 920 lira civarında oldu. Trafik sigortası yanlış hatırlamıyorsam 530 TL olarak yaptırmıştım.

    60 bin bakımını yeni yaptırdım.

    Mazot filtresi,polen filtresi,yardımcı kayış ön balatalar bir iki tane daha unuttuğum bakım var. toplam 400 TL ödedim.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.