Şimdi Ara

Dizel Fiat Bravo mu Toyota Auris mi? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
125
Cevap
1
Favori
12.964
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • auris mi

    fiat hertürlü 5 çeker

    bravoyu kullanmadan anlayamazsınız

    auriste ne tip var ne kalite var ne performans .sorunsuz araba varsa o da albea beee
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atakangrbz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Blue_Knight

    quote:

    Orijinalden alıntı: atakangrbz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: atakangrbz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden


    Benim tercihim bravo olurdu motorundan ve cam tavanından dolayı

    Dostum fotoğrafları http://www.netcarshow.com/Bu adrestren aldım.Aynı açılarda fotoğraflar bulmaya çalıştım.Auris fotoları kısıtlı idi.Ve kesinlikle cam tavanına göre araç almam.D4d motor ile multijet motoru muadil saymam.Biri dünyanın en zor arazi koşullarında bile kullanılıyor.Diğeri sokak jiplerinde.

    Cam tavan olması benim için avantaj onu belirtmek istedim.

    Dünyanın en zor arazi koşullarında kullanılmayacağı için ve şehir içi daha performanslı olacağı için 1.6 multijet motoru d4d den daha üstündür. Bir de 120 hpliği oldu mu tadından yenmez

    Turbo masraflarını düşününce hiç yanaşasım gelmiyor multijet'e.D4d sessizliğide cabası

    toyotoda turbo dizel değil miydi

    Saçma sapan yorumlar yapmayın Turbo olduğu bilmeyen yok.Benim oradaki yorumum toyotanın turbo dizel motorunun sağlamlığına vurgu yapmaktı.

    Bu kadar agresif olmana gerek yok mesajında sanki birinde turbo varda diğerinde yokmuş gibi anlaşılıyor. Önce tartışma üslubunu düzelt ondan sonra tartışalım

    Ayrıca turbosu bozulmuş bir bravo ya da rastlamadım şuana kadar. Oturduğumuz yerden o daha sağlam bu sağlam değil hemen bozulur demek pek sağlıklı değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Losangelos -- 12 Mart 2012; 23:42:48 >
    _____________________________




  • Bazı yorumlara bakınca multijet motorlar patır patır dökülüyor,her multijet sahibi 6 ayda turboyu kucağına alıyor gibi bir anlam çıkabilir..Ancak kendi kulvarında ve muadilleri içinde belki de en iyi motordur (subjektif yorum)bu nedenle endişe etmeyin..Ben biri benzinli biri dizel iki Bravo kullandım ve sattım,işlerimi yoluna koyunca ilk bakacağım araçlardan biridir..Auris'te kötü araç değil elbet,alırsanız sizi üzmeyecektir ama bana donanım ve tasarım açısından yavan geliyor..

    Benim oyum da Bravo'ya..
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atakangrbz

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: atakangrbz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: atakangrbz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden


    Benim tercihim bravo olurdu motorundan ve cam tavanından dolayı

    Dostum fotoğrafları http://www.netcarshow.com/Bu adrestren aldım.Aynı açılarda fotoğraflar bulmaya çalıştım.Auris fotoları kısıtlı idi.Ve kesinlikle cam tavanına göre araç almam.D4d motor ile multijet motoru muadil saymam.Biri dünyanın en zor arazi koşullarında bile kullanılıyor.Diğeri sokak jiplerinde.

    Cam tavan olması benim için avantaj onu belirtmek istedim.

    Dünyanın en zor arazi koşullarında kullanılmayacağı için ve şehir içi daha performanslı olacağı için 1.6 multijet motoru d4d den daha üstündür. Bir de 120 hpliği oldu mu tadından yenmez

    Turbo masraflarını düşününce hiç yanaşasım gelmiyor multijet'e.D4d sessizliğide cabası

    İki araçta da turbo var arkadaşım. :)

    Hadi ya bir tek sen zekisin..

    Düzgün ve kırıcı olmayan bir mesaj yazdığımı düşünmüştüm oysa ki.
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atakangrbz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Blue_Knight

    quote:

    Orijinalden alıntı: atakangrbz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: atakangrbz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden


    Benim tercihim bravo olurdu motorundan ve cam tavanından dolayı

    Dostum fotoğrafları http://www.netcarshow.com/Bu adrestren aldım.Aynı açılarda fotoğraflar bulmaya çalıştım.Auris fotoları kısıtlı idi.Ve kesinlikle cam tavanına göre araç almam.D4d motor ile multijet motoru muadil saymam.Biri dünyanın en zor arazi koşullarında bile kullanılıyor.Diğeri sokak jiplerinde.

    Cam tavan olması benim için avantaj onu belirtmek istedim.

    Dünyanın en zor arazi koşullarında kullanılmayacağı için ve şehir içi daha performanslı olacağı için 1.6 multijet motoru d4d den daha üstündür. Bir de 120 hpliği oldu mu tadından yenmez

    Turbo masraflarını düşününce hiç yanaşasım gelmiyor multijet'e.D4d sessizliğide cabası

    toyotoda turbo dizel değil miydi

    Saçma sapan yorumlar yapmayın Turbo olduğu bilmeyen yok.Benim oradaki yorumum toyotanın turbo dizel motorunun sağlamlığına vurgu yapmaktı.


    turbosu bozulan kaç multijet duymuştunuz
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atakangrbz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: atakangrbz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden


    Benim tercihim bravo olurdu motorundan ve cam tavanından dolayı

    Dostum fotoğrafları http://www.netcarshow.com/Bu adrestren aldım.Aynı açılarda fotoğraflar bulmaya çalıştım.Auris fotoları kısıtlı idi.Ve kesinlikle cam tavanına göre araç almam.D4d motor ile multijet motoru muadil saymam.Biri dünyanın en zor arazi koşullarında bile kullanılıyor.Diğeri sokak jiplerinde.

    Cam tavan olması benim için avantaj onu belirtmek istedim.

    Dünyanın en zor arazi koşullarında kullanılmayacağı için ve şehir içi daha performanslı olacağı için 1.6 multijet motoru d4d den daha üstündür. Bir de 120 hpliği oldu mu tadından yenmez

    Turbo masraflarını düşününce hiç yanaşasım gelmiyor multijet'e.D4d sessizliğide cabası

    Her turbo dizel araç, turbo arızası verebilir.Buna d4d toyota dizelide dahil.Forumumuzda 1.4 d4d dizel motor ile ilgili arama yaparsanız yağ eksiltme ve turbo sorunu gibi bir çok sorunla ilgili başlık bulabilirsiniz.Yani 1.4 d4d motorunda adı bi ara sıkça turbo arızası ile anılıyordu, bunu aracın sahibi olmasamda forumlar ve şikayetvar.com aracılığıyla biliyorum.aşağıdaki linkte de buna benzer bir sorun bulunmakta.Forumda da aratırsanız d4d ile ilgili başka şikayetler bulabilirsiniz.

    http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=32730.0

    Sizin spesifik olarak sanki turbo dan dolayı sorunlu bir motormuş gibi lanse ettiğiniz araçlar taksicilerin altında 100000 lerce km yi deviriyor.(Kendimin de Antalya da şöför tarafından işletilmekte olan bir ticari aracı var.)Bu kmleri yaparken elbet arızalar da verebiliyor.400000 km de orjinal turbo ve enjektörleriyle kullanılan multijet motor biliyorum .belki daha fazlalarıda vardır. taksici arkadaşlarımın bi çoğunun kullanmakta olduğu multijet motor gerçekten sorunsuz katogorisine alınabilecek bir motor.Fiatın genel kalitesine bir şey diyemem , toyota dan iyidir ,kötüdür,orası ayrı.Ama bu motorun üzerinden para kazanan bizleriz, bu motoru en iyide biz biliriz.Antalya havalimanında 250 araç var, en çok kullanılan motor ise multijet motora sahip araçlar.Bunun yanı sıra crdi, dci ,tdci motorlarda mevcut.Bu arada kendi taksimdeki aracım peugeot partner 1.6 hdi.Yani kendi aracımı övmüyorum. Sırf 1.3 multijet doblolarda pek iyi çekmiyor diye(sağlamlığından şüphem yok) aracımı yenilerken, bu aracı tercih etmiştim.Kendim de şöför tarafından kullanılan 1.3 multijet dobloya 350000 km sahip oldum.şöförde olmasına rağmen üzmemişti hiç beni.


    Bu iki araç arasından tercihim cam tavanlı bi bravo olurdu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kürşat alp -- 13 Mart 2012; 0:14:16 >
    _____________________________




  • öncelikle şanzıman-donanım paketi-fiyat gibi değişkenleri de mesajınıza eklerseniz daha doğru öneriler alırsınız.

    aurisin fullüne karşı boş bravoya ayrı, full bravoya boş auris ayrı şekilde değerlendirilir, değil mi?

    genel olarak bakarsak aurisin motoru zayıf, frenleri zayıf, yol tutuşu zayıf bir tek iç hacim ve tüketim konusunda avantajı var.

    diğer taraftan bakınca ikisi de ömrünün sonuna gelmiş araçlar bütçe dahilinde daha iyi alternatifler olabilir.
  • İkisine de bakın inceleyin, hangisi hoşunuza giderse ona yönelin, araç işleri teknik özellikler kadar biraz da beğeni meselesi. Misayl ben eski bir 1.6sx bravo kullancısı olarak yeni bravoyu hep takipteydim. Geçen yıl araç değiştirme kararım oldu, 1-2 2. el baktım, in bin derken hoşuma gitmeyen yanları çıktı, yoksa donanımsal ve teknik özellikler olarak bir sıkıntısı yok aracın. Ben de aurise yöneldim, ve dizelin en dolusunu bravonun dizel dinamik fiyatından daha ucuza aldım bitti gitti. Gönül isterdi ki dizel tam otomatik vites opsiyonu olsaydı, ama yok. Bence bravo alınacaksa 2. el alınıp uzun süre binilmeli, yoksa aldım sattım işine pek müsait değil.

    Onun haricinde 1.4 d-4d'de ve 105'lik MJ'de DPF yok, 120 beygirlikte var. DPF fiyatı 4000 lira civarında, ömrü olan bir parça, ilerde ya değişecek ya da iptal ettirilecek (emisyon ve yeni vergi durumları) bu da seçimde etkili olabilir.
    _____________________________




  • yorumlarınız için hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim çok yararlı bilgiler aldım gerçekten. Anlaşılan toyota sadece sorunsuzluğundan dolayı alınır ama donanım çok zayıf heleki auris tümden berbat malzeme kalitesi çok basit geldi bana birde bu plastikler çinden gelip tr de monte ediliyormuş dediler bana yani corolla da böyle bir durum yokmuş, direk herşeyiyle made in japan. Bravo yakışıklı ve kaslı bir araç heryönüyle üstün hem orjin italyada üretim, ancak üretim bandından çıkması, 2. elin zayıf oluşu dolayısıyla 2. el almak daha mantıklı geldi banada (ama ben 2. el almam o başka bir konu) heleki 120 beygirlik bulunursa, son arkadaşın dediği gibi dpf olması ve 105 likde olmaması çok büyük handikap. Şimdi diyelim vergilendirme sistemi co2 emisyonlarına göre çıktı ozaman 120 beygirlik dahada az mı vergi ödeyecek 105e göre biri 125 (120 lik) diğeri 105 (125) bu dpf sadece bu işe mi yarar. Peki auris de dpf varmıdır?
    Donanım karşılaştırma demiş bir arkadaş Bravo dynamic, Auris ise comfort extra. Sanırım her ikisinde de esp yok, şimdiki arabamda da yok, EBD destekli ABS var ve bu özellik bu işi görürmü bilmem ama bana göre bir kaç viraja hızlı girdiğimde sanırıım bu özellik beni kurtardı! birinde yağlu suda kaydım birde birkaç kez karda.
    Birde toyota kendini gerçekten çok düşürüyor satılan modellerde opitron göstergeleri kaldırmış sadece 1,33 ve en üst donanıma koymuş, 3 kuruş kar edeceğim derken biz kullanıcıların midesine bulandırıyor, markaya olan güveni sarsıyor.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Düzgün ve kırıcı olmayan bir mesaj yazdığımı düşünmüştüm oysa ki.

    Yapma bunu Düzgün ve kırıcı olmayanmış
    _____________________________
  • Ben de aynı ikileme düşmüştüm, Bravo mu Auris mi diye, yılların Toyotacısı olmama rağmen. Bravonun üretimden kalkacak olması ve direksiyondaki-kimse kusura bakmasın Fiat yazısını düşününce Bravodan vazgeçtim. Şirkette Linea var, o kadar kötü bir araç ki, ordaki Fiat amblemi içime işlemiş, kendi aracımda da görmeye dayanamadım. Aslında şöyle bir şey var, bir markanın geneli kötüyse bir aracı ne kadar iyi olursa olsun tutulmuyor, ayrıca Bravonun önüyle Puntonun öne neredeyse aynı, sonuçta Auris aldım, iyiki de almışım...
    _____________________________
    Herkes kendine yakışanı yapar!
  • Bravo çok güzel bir araba ve line punto ile filan alakası yok.Bravonun beyaz sport style versiyonlu ve cam tavanlı dizel 120hp lik versiyonu enfes olur...
    _____________________________
  • Uzun bir süre kullanmak istiyorsanız Bravo, birkaç sene kullanıp satmak istiyorsanız Auris derim. (bu yorumu ikinci eldeki değer kayıplarını göz önüne alarak yaptım)
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atakangrbz
    ...

    Kendine iyi bak ve sağlıcakla kal değerli forumdaşım.
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: delgadobm

    Ben olsam aurıs alırım....




    Bende olsam Auris alırım.

    Kullanıcı yorumları , aracın sadece görünüşüne ya da kulaktan duyma bilgilerine göre daha önemlidir bana göre ..

    Tavsiyem iki araçlada test sürüşü yap beğendiğini al.
    _____________________________
    2012 Mazda 3 Dizel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: atakangrbz
    ...

    Kendine iyi bak ve sağlıcakla kal değerli forumdaşım.

    Hep beraber...
    _____________________________
  • bence ikisini de alma bu mart ayında yeni hyundai i30 geliyor, arabaya bir bak başka arabaya dönüp bakmazsın. benim aurisim var üstelik sana bu tavsyiyeyi yapıyorum, teyze oğlunda da bravo var.

    bravo auristen daha iyi bir araba ama malesef fiat marka :)
    auris sakin sessiz işini yapar, gösterişten uzak mütevazi adam arabası. garanti gider arıza yapmadı şimdiye kadar.
    fiat bravoyu fiat olduğu için benim içime sinmiyor, auris biraz bagajı küçük donanımı eksik...

    bu araç alınmaz mı ? :) hyundai i30
     Dizel Fiat Bravo mu Toyota Auris mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metalworks -- 13 Mart 2012; 11:05:21 >
    _____________________________
    Sony a6000 16-50 oss kit lens - sony 35mm 1.8 oss & Canon A-1 50mm 1.8 fd




  • İkisi arasından Aurisi tercih ederdim.Yeterince kullandım dizelini. Motor performansı gayet yeterli, ikinci eli -bravoya kıyasla- daha hareketli, yakıt tüketimi çok çok iyi bir araba.
    _____________________________
  • Çoğunluk Bravo demiş. ama diyenlerin çoğu da kendileri olsa Bravo almazdı eminim. Forumdaki ''Superb'' sendromu.

    Ben de cam tavan+jant ,beyaz bir Bravo'yu en kral Auris'ten çok beğenirim. Ama aynı şeyi alt versiyon , diğer renkler için söyleyemem.

    Yalnız yukarıda verilen İ30 ikisini de deler geçer.
    _____________________________
    "Dünyanın sorunu akıllı insanlar şüphelerle doluyken, aptalların özgüvenle dolu olması."
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sienaumut

    İkisi arasından Aurisi tercih ederdim.Yeterince kullandım dizelini. Motor performansı gayet yeterli, ikinci eli -bravoya kıyasla- daha hareketli, yakıt tüketimi çok çok iyi bir araba.

    bende d4d auris ile Golf 1,6 tdi trendline arasında gidip geliyorum (hemen hemen aynı fiyat) şimdi imzanda gördüm her iki aracı kullanan biri olarak hangisini tavsiye edersin? konfor, yakıt tüketimi, sorunsuzluk vs, tek problem iki aracın kasa değiştirecek olması
    _____________________________
    2012 d4d auris comfort extra
    100*40*50 dolphin japon
    80*42*30 dolphin bitkili canlı doğuran
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.