Bildirim
Dizel avantajı yüksek sıkıştırma bujisiz yeni nesil HCCI benzinli motorlar
Samsung Galaxy S24 Ultra 17,3 cm (6,8") 12 GB 256 GB Çift SIM Gri 5000 mAh : Amazon.com.tr: Elektronik
https://www.amazon.com.tr/dp/B0CNKGPSBM
7 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Lpg takılabiliyor mu acaba
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mercedes amg motoelarlarından bu teknolojiy kullanıyor diye biliyorum, belli bir güc gereainiminde yada sabit hızlarda bujisiz ani hızlanmalarda ise buji ile ateşleme yapılıyordu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Güzel gelişmeler, bujisiz olarak piyasaya çıkması uzun sürmezse bizim gibi ülkelerde dizel hakimiyetini bitirir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acr -- 21 Eylül 2016; 17:55:34 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Millet nelerle uğraşıyor vay be vay beeeee Yok değişken sıkıştırılmalar ( koenigsegg ) , Otonom Driftler ( BMW )
Üzülüyorum yani Aziz Sancar abimiz gibi isimler keşke bire bir ülkemizde yetişse diye bizde hala dünya düzdür diyen adamlar var .
Ha yine de ne olursa olsun gelecekte favori olacak olan Hidrojen Yakıt hücreli ( hydrogen Fuel Cell ) sistemlerdir bana göre . Mercedes , BMW kafa yoruyor bu işe
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 21 Eylül 2016; 17:36:17 > -
Çok güzel bir gelişme -
bujisiz diye araç başına servet isteyeceklerse kalsınbujilerimden memnunum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok güzel ve bilgilendirici bir konu olmuş elinize sağlık
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Gukama
Çok güzel ve bilgilendirici bir konu olmuş elinize sağlık
Kaynağı belirtmemiş arkadaşhttp://www.sekizsilindir.com/2016/09/hcci-motor-diesotto-motor.html?m=1
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: SCARF4CE
quote:
Orijinalden alıntı: Gukama
Çok güzel ve bilgilendirici bir konu olmuş elinize sağlık
Kaynağı belirtmemiş arkadaşhttp://www.sekizsilindir.com/2016/09/hcci-motor-diesotto-motor.html?m=1
Onu yazanın eline sağlık o zaman
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Dizel motorda piston tarafından sıkıştırılan havanın üzerine dizel yakıtı yüksek basınçlı enjektörden püskürtülüyor ve bunun sonucunda da tutuşma hemen püskürtmeyi yapan enjektörün önünde başlıyor ve ilerliyor. Ancak homojen bir karışım söz konusu değil
--------
Dizelde bu konu asilali yillar oluyor. Multijet teknolojisi ile cevrimde birden fazla puskurtme sayesinde yanma verimli ve homojen olmaktadir.
Multijet dizellerin dayanikli olmasinin nedenlerinden birisi budur. Yanma ne kadar verimli ve homojen olursa silindir icindeki parcalar o kadar az strese magruz kalir. Dizelin omurunu curuten yegane olay duzensiz puskurtme yapan enjektordur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benzinli motorlarda gelişme fırsatları halen mevcut
Dizelin geleceği şu an için yok gözüküyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pegasuson -- 24 Eylül 2016; 11:16:25 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: zotacing
Saygı duymadığım saçma sapan bir teknoloji.
97km/saat üstünde bujili ateşleme devreye giriyordu. Araçta 2.2lt hacminde Ecotec atmosferik-benzin motoru bulunuyordu ve ortalama olarak 6.6lt/100km yakıt tüketimi elde edilmişti.
E39 M5'de uygun devirde, yavaş ve sabit devirler 7 litre yakıyor.
97km hız ile 6.6 litre yakmak hiç zor değil ki.
Mazda geri kalmışlığı böyle savunarak ekmek yiyebileceğini sanıyor herhalde.
Ortalama yakit tuketiminden bahsetmis orda. 97 km sabit giderken emin ol daha az yakit tuketmistir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: anaconda41
?
skyactive teknolojisi hakkına sizlere daha önce bilgi vermiştim linke bakınız
21 mayıs 2016
https://forum.donanimhaber.com/m_27899914/tm.htm#117168167 -
quote:
Orijinalden alıntı: vezir
quote:
Orijinalden alıntı: anaconda41
?
skyactive teknolojisi hakkına sizlere daha önce bilgi vermiştim linke bakınız
21 mayıs 2016
https://forum.donanimhaber.com/m_27899914/tm.htm#117168167
Vezir hocam bu bujisiz benzinli motor başlığa göz atmadınız sanırım. Sizin yorumlarınız benim için önemli olduğundan sizi haberdar ettim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Belirli devir aralıklarında verimli ve düzgün çalışma problemleri var. Jeneratörler için ideal. Ya da seri tip hybrid araçlar için. -
Yararlı konu
Eline sağlık -
linkte konuya dikkat çekmiştim. Ama teorikten çok pratik sonuçlarını görmeden iyi mi kötü mü karar veremeyiz.
mazda skyactive sisteminde emisyon kontrolü nedeniyle çıkarılan masraflı ek malzemeler için daha pratik ve ucuz sistemler sunulmuş .Bu kısmı bakım açısından benim dikkatimi çekti. Öünkü emisyon sistemlerini değiştirmek motor tamiri kadar belki daha fazla masraf tutuyor
Euro 6 dan sonra belki de bu fark daha da açılacak. Yani işin özünde emisyon gazı az üreten yeni nesil motorlara ihtiyaç var abra kadabra geçen yüzyılda kaldı .(20 .yüzyıl)
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X