Şimdi Ara

DİZEL ARACIM STOP EDİYOR..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
49.160
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR 2007 1.6 TDCİ LUX MODEL FORD FUSİON ARACIM KEYFİNE GÖRE STOP EDİYOR..KAÇ KEZ BİLGİSAYARA BAĞLANDI..GÖRÜNEN BÜTÜN ARIZALARA MÜDAHALE EDİLDİ..BU SORUN İÇİN TOPLAMDA HARCADIĞIM PARA 800 TL Yİ GEÇTİ AMA SORUN HALA DEVAM EDİYOR..BAZEN 1000KM GİDİYORSUN BANAMISIN DEMİYOR, BAZEN İSE 10 METRE GİDEMİYORSUN..BU SORUN OLDUĞU ZAMAN ARAÇ GAZI KESİYOR VE STOP EDİYOR..KONTAĞI KAPATIP TEKRAR MARŞA BASINCA TIK DİYE ÇALIŞIYOR..BOŞTA İSTEDİĞİN KADAR GAZA YÜKLEN YİYOR AMA NE ZAMAN DEBRAJA BASIP VİTESİ 1'E ATIP KALKMAYA ÇALIŞSAM GAZI KESİP STOP EDİYOR..İLGİNÇ BİŞEY DAHA VAR..VİTESİ GERİYE TAKINCA BU SORUNU GERİ GERİ GİDERKEN YAPMIYOR..2 GÜN ÖNCE EVDEN SANAYİYE 3-4 KMLİK YOLU GERİ GERİ GİTMEK ZORUNDA KALDIM :)
    BU ZAMANA KADAR USTALARIN DEDİKLERİ VE DEĞİŞENLER ŞÖYLE:
    - 2 DEFA MAZOT FİLTRESİ DEĞİŞTİ :( 120 TL)
    - 1 DEFA DEPO TEMİZLENDİ ( 110 TL)
    - GRANG SENSÖRÜ DEĞİŞTİ (140 TL)
    - YAKIT BASINÇ SENSÖRĞ DEĞİŞTİ ( 300 TL)
    - ELEKTRİK AKSAMI GÖZDEN GEÇİRİLDİ ( 40TL)
    - AKÜDEN DENDİ DEĞİŞTİ ( 180 TL)
    - İMMOBİLİZER DENDİ ( 60 TL ANAHTARCIYA GİTTİ )
    - ENJEKTÖRLER DENDİ KONTROL EDİLMESİNE 70 TL VERDİM VE SAĞLAM ÇIKTI..
    NE YAPACAĞIMI BİLEMİYORUM..DAHA ÖNCE BAŞINA BÖYLE BİR OLAY GELMİŞ OLAN VARSA LÜTFEN YARDIMCI OLSUN..ŞİMDİDEN HERKESE TEŞEKKÜRLER..
     DİZEL ARACIM STOP EDİYOR..







  • alla alla ilk defa gordum boyle bir sorunu

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kellerman kullanıcısına yanıt
    arabayı ustaya bıraktım..rail sensöründen ya da rail borusundan olabilir diyor..bu arada bu ikisinin fiyatı 700 tl..usta da 400 tl istiyor :(
  • güncelll
  • Dostum, usta dediğin kişiler senin arabada meslek öğreniyor anlaşılan.

    Bir arabadan ortalama 10 bin kadar parçadan oluşur.
    Henüz 7-8 tanesini değiştirmişler.

    Ustalar tecrube kazanmış sen de cüzdan hafifletmişsin.

    Sağlık olsun.

    Ben yetkili bir servise götürüp arızayı tesbit ettirmeni tavsiye ediyorum.
    Senin araçtaki arıza, ustaların boyunu aşmış. Daha fazla sağlam parça değiştirtme.
  • out kullanıcısına yanıt
    aynen katılıyorum sana kardeş..ama ne yapayım memleketimde olsam motor sesinden arıza bulan ustalarım var ama burda o usta iyi dediler gittim bu usta iyi dediler gittim..en sonunda sorun tesbit edildi..bugün arabamı sorunsuz kullandım..ama bu arıza öyle bişey ki 1 hafta aracım hiç sorun çıkarmazken aniden yine başlıyor stop etmeleri..bakalım biraz kullanıp görecez..bu arada sorun rail sensörüymüş..en azından şimdilik öyle görünüyor :)
  • regülatör denen dalgaya baktır derim. benzer bi sorun vardı regülatör değiştirdiğim gibi düzeldi.
  • Merhaba,

    Aracınız boş viteste iken gaza yüklendiğiniz zaman motor devri normal bir araçtaki gibi mi artıyor yoksa normalden çok yavaş artıyor belli bir devirden sonra artmıyor mu?
    Eğer boş viteste aracınız gazı tam yemiyorsa, aracınız boş viteste tekleyip stop ediyorsa, yakıt pompanızda sorun olabilir. Yan sanayi yakıt pompalarının (bazılarının) kalitesi 5 liralık su tabancası kadar. Değiştirseniz bile sorun çıkarabilir.
    Geri geri giderken stop etmemesini de bazı araçlarda geri viteste hız düşük güç fazla olur. Güç fazla olunca stop etmiyordur diye düşünüyorum.
    Bunlar benim aklıma gelen muhtemelen de yanlıştır. Ancak şu kesin aracınızı önünüze gelen ustaya teslim etmeyin. Bir yerini yapacam derken başka yerini bozabilirler. Size tavsiyem servise götürün araç kontrol edilsin sorun tespit edilsin. İşinize gelirse yaptırırsınız, gelmezse en azından sorunu bilirsiniz.
    En azından usta ile pazarlığı araç düzelmezse para vermem diye yapın, işi bilmeyen usta zaten kabul etmez bu teklifi. Verdiğiniz paraya yazık günah üzüldüm valla.
    İnşallah tez zamanda çözersiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeMoXiS

    ARKADAŞLAR 2007 1.6 TDCİ LUX MODEL FORD FUSİON ARACIM KEYFİNE GÖRE STOP EDİYOR..KAÇ KEZ BİLGİSAYARA BAĞLANDI..GÖRÜNEN BÜTÜN ARIZALARA MÜDAHALE EDİLDİ..BU SORUN İÇİN TOPLAMDA HARCADIĞIM PARA 800 TL Yİ GEÇTİ AMA SORUN HALA DEVAM EDİYOR..BAZEN 1000KM GİDİYORSUN BANAMISIN DEMİYOR, BAZEN İSE 10 METRE GİDEMİYORSUN..BU SORUN OLDUĞU ZAMAN ARAÇ GAZI KESİYOR VE STOP EDİYOR..KONTAĞI KAPATIP TEKRAR MARŞA BASINCA TIK DİYE ÇALIŞIYOR..BOŞTA İSTEDİĞİN KADAR GAZA YÜKLEN YİYOR AMA NE ZAMAN DEBRAJA BASIP VİTESİ 1'E ATIP KALKMAYA ÇALIŞSAM GAZI KESİP STOP EDİYOR..İLGİNÇ BİŞEY DAHA VAR..VİTESİ GERİYE TAKINCA BU SORUNU GERİ GERİ GİDERKEN YAPMIYOR..2 GÜN ÖNCE EVDEN SANAYİYE 3-4 KMLİK YOLU GERİ GERİ GİTMEK ZORUNDA KALDIM :)
    BU ZAMANA KADAR USTALARIN DEDİKLERİ VE DEĞİŞENLER ŞÖYLE:
    - 2 DEFA MAZOT FİLTRESİ DEĞİŞTİ :( 120 TL)
    - 1 DEFA DEPO TEMİZLENDİ ( 110 TL)
    - GRANG SENSÖRÜ DEĞİŞTİ (140 TL)
    - YAKIT BASINÇ SENSÖRĞ DEĞİŞTİ ( 300 TL)
    - ELEKTRİK AKSAMI GÖZDEN GEÇİRİLDİ ( 40TL)
    - AKÜDEN DENDİ DEĞİŞTİ ( 180 TL)
    - İMMOBİLİZER DENDİ ( 60 TL ANAHTARCIYA GİTTİ )
    - ENJEKTÖRLER DENDİ KONTROL EDİLMESİNE 70 TL VERDİM VE SAĞLAM ÇIKTI..
    NE YAPACAĞIMI BİLEMİYORUM..DAHA ÖNCE BAŞINA BÖYLE BİR OLAY GELMİŞ OLAN VARSA LÜTFEN YARDIMCI OLSUN..ŞİMDİDEN HERKESE TEŞEKKÜRLER..
     DİZEL ARACIM STOP EDİYOR..

    Kardesim aynı arıza benim aracımdadavar nasıl Çözüm buldum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar benim arıza da aynısı çözüm bulundu mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mutafik M kullanıcısına yanıt
    206 1.4 hdi aracımda stop problemi vardı debriyaja bastığımda araç stop ediyor ama tek hamlede çalışıyordu. Problem uzun süre devam etti olasılıklar denendi 1500 tl civarında harcama yapmama rağmen sorun devam etti harcadığım zaman cabası taki ustasını bulana kadar nokta atışıyla arızayı tespit etti yakıt pompa müşürü arızalıymış o gün bugündür en ufak tekrarlama yapmadı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • birilerinin daha işine yarayacağını umarak stop etme sebebini veya sorunun çözümünü bulma yolunu yazayım,
    aracımızın motoruna havalı mazot geliyormu göremiyoruz. motor içine filtre çıkışına 10cm şeffaf bir hortum ekleyin ve havalımı geliyor gözleyin.
    benim sorunumun çözümü depo içindeki filtre motorun ihtiyacı olan mazotu hızlı süzemiyor bu nedenle üst kısımdan aldığı havayıda çekiyordu. filitreyi söküp attık ve sorun ortadan kalktı.
    yolda stop ediyor ise depoyu fulleyin stop etme kesilirse sorun filtre... şimdiden geçmiş olsun!
    bir ara yolda stop ettiğinde ARABAYI SALLIYORDUK işe yaradı alla alla :) diyerek devam ediyorduk meğer filtreye mazot emdiriyormuşuz...
    eğer bu değilse araca obd takılı iken yola çıkın stop ettiğinde arıza anlık görünüyor, 1186 yakıt basınç eksikliği hatası ise yukarıdaki neden veya pompa çıkışındaki sensör. 1188 yakıt basınç sızıntı ise rail borusunun ucunda basınç müşürü var sebep o , başka yerleri kurcalatmadan para kaçırmadan çözümünüz bunlardır.




  • Bu anlatilan sorunların aynısı bendede olmaya başladı. Bakalım yarin ustaya gostercem. Ama iyiki var bu form sitesi. En azindan arkadaşların buldukları cozumleri bilerek gideceğim ve gereksiz parça degisiminden kurtulacağım inşallah. Yazanların emeğine sağlık


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostlar bende de aynı sorun var aracım 1.3 dizel Multijet chevroulet Aveo. Nasıl çözüm buldunuz. Usta Rail sensörü sorununa benziyor dedi deneme yapacak ama sizin cözümlerinizi de merak ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.