Şimdi Ara

Discount (DC) Premium'dan SS ler (SS lerin devamı konunun içinde)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
426
Cevap
0
Favori
84.675
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 93
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 144
  • Ortalama Mesaj Aralığı 4 gün 19 saat 14 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Stahli (144 mesaj) SAS (36 mesaj) ultraslanharun (28 mesaj) 1 9 0 7 (15 mesaj) Evolution (12 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Free to Play - MMO >> Knight Online >> KO Genel >> Discount (DC) Premium'dan SS ler (SS lerin devamı konunun içinde)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3189 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Bugünün Hasılatı
    |
    |
  • Yarbay
    4380 Mesaj
    Madenci Team Bize anca opal çıkıyor malı götürmüşsün
    |
    |
  • Binbaşı
    1694 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kamikaze00

    Bugünün Hasılatı


    Çok kar yapmışsın hocam.
    Hocam ben görev itemi alıp satıyordum bi ara 2 gün felan 130m felan yapmıştım.Ama upgrade de kaybettim.
    Buy pazar kur çok ucuza aldığının 4 katı fiyata pazara koy.
    |
    |




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    droplar çok kötü.gecekondu bile geçindiremezsin
    |
    |
  • Yarbay
    3189 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Evolution

    Madenci Team Bize anca opal çıkıyor malı götürmüşsün

    şans işi

    quote:

    Orijinalden alıntı: IFatalTürkI


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kamikaze00

    Bugünün Hasılatı


    Çok kar yapmışsın hocam.
    Hocam ben görev itemi alıp satıyordum bi ara 2 gün felan 130m felan yapmıştım.Ama upgrade de kaybettim.
    Buy pazar kur çok ucuza aldığının 4 katı fiyata pazara koy.

    ya bende dün upgradede kaybettim yoksa iyiydim

    quote:

    Orijinalden alıntı: akik

    droplar çok kötü.gecekondu bile geçindiremezsin

    kendim geçineyim yeter
    |
    |




  • Binbaşı
    1694 Mesaj
    Hocam bişi sorcam şimdi ben Kronosta 15m e old bronze belt aldım bu itemi 30 felan satabilirmiyim?
    |
    |
  • Yarbay
    3189 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    valla old bronze beltler o kadar seri gitmez diye düşünüyorum pahalı gibi geldi ama dene şansını
    |
    |
  • Binbaşı
    1694 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kamikaze00

    valla old bronze beltler o kadar seri gitmez diye düşünüyorum pahalı gibi geldi ama dene şansını

    35-30 arası koymuşlar pazara 15m e görünce ucuz geldi aldım.Bakalım dursun pazarda satılırsa satılır satamazsam mage arkadaş var ona veririm.
    |
    |
  • Yarbay
    3189 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Teşekkürler DC Premium ve Anvil

    Edit : demin bastım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Stahli -- 23 Temmuz 2010; 13:25:19 >
    |
    |
  • Binbaşı
    1694 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kamikaze00

    Teşekkürler DC Premium ve Anvil

    Edit : demin bastım

    Hayırlı olsun.
    |
    |




  • Yarbay
    2642 Mesaj
    Vay anasını sayın seyirciler

    Hayırlı olsun
    |
    |
  • Yarbay
    3189 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Satriykon

    Vay anasını sayın seyirciler

    Hayırlı olsun

    hahaha
    |
    |
  • Yarbay
    4380 Mesaj
    Vay be bu DC Premiumda var bişiler.Ben de bugün iyi droplar aldım.Hayırlı olsun raum
    |
    |
  • Yarbay
    2727 Mesaj
    hayırlı olsun :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3189 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Teşekkürler teşekkürler
    edit : sell undef raum +7



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Stahli -- 23 Temmuz 2010; 14:03:50 >
    |
    |
  • Binbaşı
    1694 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: IFatalTürkI


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kamikaze00

    valla old bronze beltler o kadar seri gitmez diye düşünüyorum pahalı gibi geldi ama dene şansını

    35-30 arası koymuşlar pazara 15m e görünce ucuz geldi aldım.Bakalım dursun pazarda satılırsa satılır satamazsam mage arkadaş var ona veririm.

    Konunu kirletiyor gibi olabilirim ama lütfen kusura bakma.
    Old bronze belti 20m e sattım.
    5m e +0 glacier erenion aldım ve tanesi 25m den 2 tane +8 priest paper str elbise aldım.Pazara koydum bunlardan iyi kar yapmayı planlıyorum.
    |
    |




  • Yüzbaşı
    312 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kamikaze00

    Teşekkürler teşekkürler
    edit : sell undef raum +7


    Oha raum mu bastın hayırlı olsun :D
    |
    |
  • Yarbay
    3189 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: IFatalTürkI


    quote:

    Orijinalden alıntı: IFatalTürkI


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kamikaze00

    valla old bronze beltler o kadar seri gitmez diye düşünüyorum pahalı gibi geldi ama dene şansını

    35-30 arası koymuşlar pazara 15m e görünce ucuz geldi aldım.Bakalım dursun pazarda satılırsa satılır satamazsam mage arkadaş var ona veririm.

    Konunu kirletiyor gibi olabilirim ama lütfen kusura bakma.
    Old bronze belti 20m e sattım.
    5m e +0 glacier erenion aldım ve tanesi 25m den 2 tane +8 priest paper str elbise aldım.Pazara koydum bunlardan iyi kar yapmayı planlıyorum.

    İnş yaparsın
    quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslanharun


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kamikaze00

    Teşekkürler teşekkürler
    edit : sell undef raum +7


    Oha raum mu bastın hayırlı olsun :D

    Eyvallah



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Stahli -- 23 Temmuz 2010; 17:00:37 >
    |
    |




  • Yarbay
    4380 Mesaj
    DC Premium alalı tam bir gün oldu.Bu da benim bir günlük hasılat.Bunların dışında 3 tane monster stone ve silver , bronze coinlerde çıktı.

    |
    |
  • Yüzbaşı
    702 Mesaj
    3200 cash çektim.Exp veya dc premium alacağım kararsız kaldım.Dc premiumda ölünce yüzde kaç exp gidiyor?
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Masal Oku
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
konkasör
kripto para haberleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,531
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.