Şimdi Ara

DİREKSİYON SINAVINDA YOKUŞ KALKIŞI TEK HAMLEDE GEÇMEYİ ANLATIYORUM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
1
Favori
7.361
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1) yokuşa geldiniz debriyaj fren durdunuz. (debriyaj tam basılı fren ise tam basılı değil)
    2) sonra debriyajdan ayağınızı yavaşca kaldırın
    3) bi yerden sonra arabanın titremesini sadece siz hissedeceğiniz pozisyonda araba otomatikman kendi duruyor debriyajı o pozisyonda tutarsanız hiç bir şey yapmadan ölece sadece debriyajda tutun
    4) sonra gazı 2000 devir üstüne çıkarıp ayağınızı yavaşca debriyajdan çekin sonra yüklenin gaza ve direk hızlandıktan sonra atın 2 ye araba kendini otomatikman toparlasın

    50 cm kaydırma hakkınız var
    arabanız dizelse daha rahat oluyor bu olaylar
    unutmayın araba ne kadar yalpalarsa yalpalasın stop etmedikçe devam edin sıkıntı yok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • Hocam elinize sağlık. 3 ve 4. maddeyi tekrar daha detaylı açıklar mısınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: youknowho

    Hocam elinize sağlık. 3 ve 4. maddeyi tekrar daha detaylı açıklar mısınız?

    3) bi yerden sonra arabanın titremesini sadece siz hissedeceğiniz pozisyonda araba otomatikman kendi duruyor debriyajı o pozisyonda tutarsanız hiç bir şey yapmadan ölece sadece debriyajda tutun



    bak şimdi hani kavrama noktası derler ya o nokta aslında tam bi nokta değil hani ayağını kaldırdıkça araba daha çok titremeye başlarya biraz basarsın daha az titrer ama dibine kadar basmassın asla.

    şimdi o gün araba kalabalık olucak çok titremesini istemiyoruz çünkü stop olasılığı artar o yüzden o titremeyi sadece sen hissettiğin anda ayağını orda tut farkediceksinki araba frene basmasan bile otomatikman o pozisyonda duracak



    4) sonra gazı 2000 devir üstüne çıkarıp ayağınızı yavaşca debriyajdan çekin sonra yüklenin gaza ve direk hızlandıktan sonra atın 2 ye araba kendini otomatikman toparlasın



    şimdi sol ayak debriyajda o dediğim noktada tutuyorsun sağ ayağınla gaza yuklen ve 2000 devir yukarısında tut sonra ayağını debriyajdan YAVAŞÇA kaldırdıkça gaza yüklen baktın hız 20 yi geçti hemen 2 ye at olay bu burda



    araba ne kadar yalpalasada sıkıntı değil önemli olan stop etmemesi o gün 2000 devirden biraz daha yukarda basıp ayağını debriyajdan yavaşça çekersin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • tonbalıklı T kullanıcısına yanıt
    Hocam anladım çok teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.