Şimdi Ara

Dikkat sizin de başınıza gelebilir ! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
3
Favori
844
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • nasıl becermişler o kadar şeyi yapmayı?

    inşallah haklılığınızı gösterirsiniz. imza kampanyası düzenleyebilirsiniz aslında internet üzerinden. desteklerim şahsen.
  • Hocam gecmis olsun. Bu opel yetkili servisleri hep böyle. Markayi karaliyorlar resmen. Musteriye karsi tutumlari araci sattiklarinda degisiyor. Birseyi tam anlayamadim araci degistirdiniz mi suan yoksa hasar almis araci mi kullaniyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam geçmiş olsun(Şikayet sizinse)
    Hasarı okuyunca dedim heralde araba kaza yaptı maşallah arabanın a.... s... yani.
    Bence çok sabretmişsiniz açın bir dava adamlar hem suçlu hemde sizi haksız çıkarıyolar.
  • Sanayiye guvenip birakamazsin bu kezde servis ler böyle nasil bi servisse
  • Allah yardimciniz olsun, reisin adini basliga da yazin ki millet denk gelsin. yok boyle bir rezillik, opel turkiye de ayni sekilde. bu adamlarda marka bilinci sifir ama sorun kanunlarimizda maalesef. insallah Almanyadan beklenen haber gelir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla sonunan kadar takipteyim.Ayrıca da geçmiş olsun.İnşaallah sonunda haklı mücadelenizi kazanırsınız...
  • Çok geçmiş olsun,insanı katil edebilecek bir olay. Benim ilk aklıma gelen serviste arabayı teslim almadan avukat ve noter nasıl yapılıyorsa durum belgelenip işi sağlama almak. Arabanın durumunu belgeledikten sonra da arabayı teslim almamak mantıklı geliyor çünkü kapıdan çıkarsanız kabul etmiş,daha kötüsü sizin tarafınızdan olduğunu bile iddaa edebilir bu ahlaksız zihniyet. Sizin arabanızı her köşesine bir hasar verdiklerine göre kesin liftte ya kaydırdılar yada düşürdüler,diye düşünüyorum. Kamera kayıtlarını paylaşmıyorlarsa burdan sıkıştırın. Kendi başıma gelmiş gibi çok sinirlendim, şansınız bol olsun çünkü bu memlekette adalet olmadığından işimiz hep şansa kalmış

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Reis kusura bakmasın ama ben de oranın satış temsilcilerinden memnun kalmadım. Reisteki satış temsilcisinin bana attığı tripleri ben hayatım boyunca kimseden yemedim. Adama beyaz diyorum siyah öneriyor, dolu diyorum boş vermeye çalışıyor, sunroof istemiyorum diyorum sunroofsuz olmaz diyor, almıyorum dedim, haftaya mavisi gelecekti ben daha söylememiştim bak ehehe diye surat yapıp telefonu kapatıyor. Tırlatmaya az kalmıştı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brian O Conner

    Benzer durum arkadaşımın başına gelmişti. Sıfır aldığı RCZ aracını on bin bakımına götürdüğünde servisteki elemanlar aracı liftten düşürmüş ve yan yatırmışlar. Aracın sol tarafı komple pertti. Arkadaşıma pert olan sıfır aracı onarmayı teklif etmiş uyanıklar. Kendisinin bir çok avukat tanıdığı olduğu için 2 gün içerisinde aynı aracın sıfırını vermişlerdi. Hiç bir ek ücret ve şart olmadan.

    Çakkallara bak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu opel servisleri hep böyle, özel servisleride farklı değil, opelin önünden geçmem geçenede mani olmam, bu hayat bir ders , ibret olma ibret al
  • ötv farkına kadar sonuna kadar haklısınız ama ötv artışında bayinin yapabileceği birşey yok..
  • Anlamadığım şey bu tür durumlar için servislerde sigorta yok mudur? Sonuçta insanın olduğu her yerde hata olma olasılığı vardır. 15-20 yıl önce bizim başımıza da buna benzer bir durum gelmişti, bakım için şahin marka aracımızı götürmüştük mersinde bir yetkili servise, aracı servis içinde park ederken stajyer çocuğa vermişler o da arabayı oksijen tüpüne sol ön köşeden vurmuştu, sol çamurluk far ve tampon dağılmıştı, o zamanlar durum daha da vahimdi hiç muhatap bulamıyordunuz, adamlar attılar 16 yaşında stajyer çocuğu önümüze suçlu bu diye, babam çok sinirlenmişti, en sonunda hatalarını kabul ettiler ve tamiri ücretsiz yaptılar.
  • dünyanın hiçbir yerinde serviste araç kaza yaptığı için değiştirilmesi talep edilmiyordur ya da değiştirilmiyordur.
    lakin biz krediyle araç alan milletiz,cebindeki tüm parayı arabaya gömen milletiz, sonrada çakal galericilerin eline düşen milletiz. abi bunda 2 parça boya var 3000tl düşür dediği için böyle işlerle uğraşıyoruz.

    şuan 2200 km de kendi aracım var,başıma gelse naparım diye düşündüm,zaten araç pert olsa sıkıntı yok kasko 0'ını verecek, diğer türlü tamirini isteyip üstüne cash ya da bundan sonra 2 sene ücretsiz bakımını kabul eder devam ederdim.
  • Öncelikle geçmiş olsun,

    Siz konunuzda haklısınız fakat işin sonunda öyle yada böyle sıfır araca ulaşmanıza rağmen aradaki 3-5 bin TL farkı eski aracı 15-20 bin km kullandığınıza ve aradaki değer kaybına sayacağınıza hala neden ıstar ediyorsunuz buna bir anlam veremedim.

    Çok mızmız etmiş, sorun çıkartmış, yerse yapmış vs. vs. olmasına rağmen "total de" REİS "suçsuz" bence.

    Saygılarımla ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ibretlik bir olay. Hakkinizi arama azmine hayran kaldim. Hepimiz boyle olmaliyiz.

    Diger ibretlik olay icin: dogus oto ve izinsiz vw tiguan motor sokme hikayesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun.Hakkınızı sonuna kadar arayın.
  • Aracınızın hasarsız 2. el değerinden alınması ve fark karşılığında sıfırının verilmesi gerekir. Gecikmeden kaynaklanan ötvyi reisin üstlenmesi ve kredi farkını da kendilerinin karşılaması gerekir.

    Ya da denk 2. el bir araç bulup ekspertiz raporu ve üstüne 2-3 bin TL farkı size ödeyerek aracınızı değiştirmesi gerekir.

    Benim görüşüm de budur, büyük bütçeli bir firma olsaydım böyle yapardım.

    Bu arada tekrar opel alırsanız aklınızda bulunsun, Opak servisini tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SiNaPSiS -- 2 Şubat 2014; 11:15:06 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Opel Almanya sadece Türkiyeye bakın sorunlu müşteri bize ulaşmış başımızı ağrıtmayın ilgilenin diyerek Türkiyedeki adalet ve hukuk sisteminin zaaflarını bilerek hoyratça sorumluluğu paylaştırmış gördüğüm kadarıyla. Almanya gibi müşteri haklarının son safhada savunulduğu bir ülkeye hiç yakıştıramadım!!! Türkiye gibi adalet sistemi çökmüş bir ülkeye ise zaten diyecek birşey yok!!!
  • Baştan sona okudum,o kadar uğraşacağınıza dava açsaydınız ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmis olsun. Nasıl sizden habersiz rötüş yapılmıs pes doğrusu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.