< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Hayırlı işler müdürüm!
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
|
_____________________________
I LOVE GOGO I LOVE VERY GOGO (GENÇ TİŞÖRTÜ)
|
konuyu hortlatmak gibi olacak ama... Bugün amazon iadesi için mng ye kutu götürdüm, kutu gelen kargonun kendı amazon kutusu, küçük paket içinde akıllı bileklik vardı, iade. normalde içindekini sormayan kargo görevlisi arkadaş içinde ne var diye sordu"ne yapıcan ürün iadesi" dedim, "kırılcak bişey mi" diye soruyorum diye kıvırdı, hayır kırılmaz dedim. sonra tamam ürün işlemi dedi, ama kutunun üzerine yapıştırması gereken kağıt çıkmasına rağmen yapıştırmadı. bende "çıkan kağıdı yapıştır, fotoğrafını çekicem bunlara kağıt vermiyorsunuz dursun bende" dedim kağıdı yapıştırdı ve fotosunu çektim.... bunu niye yazıyorum, belki arkadaş iyi niyetli günahını aldım ama son dönemde özelikle amazon piyasaya girdiğinden beri iade olan ürünlerin maddi değer oldukça yükseldi, hal böyleyken illa şeytana uyanlar çıkacaktır, mümkün olduğu kadar iyi paketleme yapmak ve gönderi barkodunu kutunun üzerine iyi yapıştığını görmek fotoğraflamak en basit önlem gibi.. |
_____________________________
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Hocam konuyu okudum baştan sona ancak bir şeyi net anlayamadım... şimdi biz kargo paketinin üzerine ne olduğunu yazdıracak mıyız yazdırmacak mıyız ? Kargo fişine mı yazılacak ürün içeriği? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
aynı şey başıma geldi malesef. 2 bin liralık elektronik bir ürünü amazon kutusuyla iadeye gönderdim. Amazon fırsatlar sayfasında paylaştığım yazıyı buraya da bırakıyorum. sevkiyat zincirinde bir yerde çürük elma var ama işte nasıl ispat edeceğiz bilemedim. tüketici hakem heyetine de başvurdum ayrıca. ÖNEMLİ !!!!!!!! Arkadaşlar merhaba. Yıllardır Amazon yurtdışı yurtiçi alışveriş yapan biriyim. İade gönderdiğim ürünün iadesinin kartıma yapılıp yapılmadığını şimdiye kadar takip etmedim. Amazon’a o derece sadık müşteriyimdir. Her ortamda internet üzerinden alışverişte her daim Amazon’u övmüşümdür. Gelelim ilk defa başıma gelen bir olaya. 2 bin liralık bir ürünümün iadesini geçen hafta mng kargo ile göndermiştim. Bugün hasbelkader alışveriş ayrıntılarında iade tamamlandı ibaresini görmeyince şaşırdım. Temsilciye bağlandım bir sorun mu oldu dedim. Gelen cevap şok etti!! “MÜŞTERİ BOŞ KUTU GÖNDERMİŞTİR” notunu düşmüşler. Zahmet edip de mail ile geri bildirim de bırakmıyorlar. Yok artık dedim bu mümkün olamaz. Kutu BOMBOŞ mu diye teyit etmek için sordum, evet dedi. Depoya tekrar baktıracak bakalım. Şimdi ben nasıl bir yol izlemem gerekiyor tecrübesi olan arkadaş var mı bu konuda? *Paketlemeyi çok iyi yaptım, sarsılmaması için Amazon paketlerinden çıkan kağıtlarla destek yaptım ve Amazon kutusuyla gönderdim. Kargo görevlisi barkodu yapıştırdıktan sonra da istersen fotoğrafını çek dedi, hiç adetim değildir, ben de foto çektim. 1 kg/ 5 desi paket detayı. |
_____________________________
|