7 yıldır aboneyim .Bugün cihaz iadesi için Digitürk bayisine gittim. Olanlar şu şekilde: 1- Hdmi kablosu bizim değil dediler almadılar ( 2013te abone olduk , bize verdikleri kabloyu hiç değiştirmedik) 2-Son güne kadar kullandığımız kartı hasarlı diye not düşerek iade aldılar ( Yıllardır kullanılan kartın pürüzsüz olmasını istiyorlar) 3- Digitürk kutusu size ait ücreti ödenmiş iade edilmeyecek dediler iade almadılar. 4- Teslim alınmayanlara ilişkin resmi belge veremeyiz dediler. 5- Digitürk müşteri hizmetlerini aradığımda kutunun bize ait olup olmadığını göremediğini söyledi ( bayiye söylediğimde biz görüyoruz onlar nasıl göremiyor dedi). Ekran çıktısı verdi ama imzalamadı. 7 yıllık müşteriye bunu yapan size neler yapmaz sevgili yeni aboneler. 20-30tl kablodan 50tl karttan her ayrılan aboneden para alıyorlar haksız kazancın boyutunu düşünün artık. BTK'ya da şikayet ediyorum, ödeyeceğim ücret için tüketici hakem heyetine başvuracağım. Kurumsal e posta adreslerine de e posta gönderdim. Amacım farkındalığı arttırmak , yeni abone olmayı düşünenlere kendilerini nelerin beklediğini anlatmak. İyi seyirler Türkiye. |
Digiturk'ten Uzak Durun (İade Rezaleti)
-
-
Yo ben gayet iptal edip tekrar abone oldum dikkatli kullanın -
Sen çok yanlış gelmişsin , Digitürke yeniden abone olunamaz diye bir şey mi söyledim? Dikkatli kullanın ne demek, Digitürk nasıl dikkatli kullanılır? 7 yıl önce verilen kabloyu vs bu bizim değil diye geri almıyorlarsa nasıl dikkatli kullanmalıyız bi anlatsana? Kart hasarlı değilken sorunsuz kullanilirken hasarlı diyorlarsa daha ne yapmalıydık? Teslim almadıklarına dair belge vermiyorlarsa, müşteri hizmetleri de kutuyu teslim edip etmemem gerektiğini sistemden bakmıyorsa neyi dikkatli kullanmam gerekir?
Şikayetvar yüzlerce şikayetle dolu iade konusunda. Senin sorun yaşamaman (muhtemelen daha yeni bir abonesin) binlerce kişinin yaşamadığı anlamına gelmez. -
Hayır verirken bakmadın mı ? Bi ben mi sorun yaşamıyorum firmalarla
-
Neyi verirken bakmadım mı? Adam tuttuğu teknik servis formuna hasarlı diye not düşüyor karta. Tek başına o forma kaşe basıp imzalıyor. Ben hasarsız desem nolur adam formu öyle dolduruyor. Teslim almadıkları ekipmanlar için de niye teslim almadığına dair hiçbir belge düzenlemiyor. Zorla mı belge düzenleteyim?
Digiturk abonelerinin tamamı sorun yaşayacak diye birşey yok ama şikayet sitelerine bir bak bu anlattığım konularda çok fazla sorun yaşayan kişi var.
Ben kişisel olarak hakkımı savunacağım zaten Digitürke abone olanlar iade zamanı geldiğinde nelerle karşılaşabileceklerini bilsinler. İsteyenler de diğer forum sitelerinde, şikayet sitelerinde hdmi kablo iadesi , kutu iadesi , kart iadesi konularındaki içerikleri okusunlar. Ben 10 yıllık kumandanın pili yok diye faturaya yazanı , kutuyu iade ettiği halde icra takibi başlatılanı , mahkemeye belge sunduğunda digiturkun bu belge sahte iddiasını öne sürdüğünü , davalının iade ettiği bayi sahibini duruşmaya getirip dinleterek davadan kurtulduğunu anlatan yazıları da okudum. Benden çok daha mağdur olanlar var. Ben 2013ten beri üyeyim , iadede bana da sıkıntı yaşatabileceklerini mevcut şikayetleri okuyarak anlamıştım. Mevcut abonelere yapacak bir şey yok onlar bu sorunlarla karşılaşabilirler. Ama yeni abone olmak isteyenler Digiturk'e abone olmadan önce riskleri bilmeliler.
-
Digiturkün yıllar önce verdiği HDMI kabloları üzerinde digiturk yazmıyor diye almadığı yönünde yüzlerce şikayet var ki benim de başıma geldi. Hatta Digiturk sitesinde 20 TL yazmasına rağmen servis benden 30 TL istedi ben de vermedim, sonra digiturk 10 TL fatura çıkardı.
-
bu digitürk battı galiba bize çaktırmıyor. bugün digitürk satış noktalarında bizim eve yakın 2 tane satış noktasına gittim. ikisinin de kapısına kilit vurulmuş. ikisini de aradım ikisi de artık bıraktık biz digitürk işini dedi.
e dedim nereye bırakıcam bu dekoderi? istanbul, bakırköy'de hizmet noktası var, artık sadece orası iade alıyor oraya götürmelisiniz dedi. şimdi yorgun argın eve geldim bir de başka bir gün bu pandemi de yine yollara koyulucam bakırköy'e gidicem.
allah belasını versin bu şirketin. bir daha yakınından geçersem ne olayım.
-
Ben sorunsuz teslim ettim kurtuldum şükür.
Kutu size aitse kablo niye size ait olmuyor saçmalık
Bunların amacı kaçan müşteriden ne tırtıklarsak kardır mantığı..
-
bu lanet olasi firma cayma bedeli olmadan iptal edecegime dair soz verdigi halde cayma bedeli yansitmis bana bu konuda nereye sikayet etmeliyim ayrica cinazlarin adresimden alinmasini talep ettim geri donus yapmiyorlar ne lanet yere catmisim haberim yokmus
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Sen çok yanlış gelmişsin , Digitürke yeniden abone olunamaz diye bir şey mi söyledim? Dikkatli kullanın ne demek, Digitürk nasıl dikkatli kullanılır? 7 yıl önce verilen kabloyu vs bu bizim değil diye geri almıyorlarsa nasıl dikkatli kullanmalıyız bi anlatsana? Kart hasarlı değilken sorunsuz kullanilirken hasarlı diyorlarsa daha ne yapmalıydık? Teslim almadıklarına dair belge vermiyorlarsa, müşteri hizmetleri de kutuyu teslim edip etmemem gerektiğini sistemden bakmıyorsa neyi dikkatli kullanmam gerekir?
Şikayetvar yüzlerce şikayetle dolu iade konusunda. Senin sorun yaşamaman (muhtemelen daha yeni bir abonesin) binlerce kişinin yaşamadığı anlamına gelmez. |
Benzer içerikler
- digiturk görüntü var ses yok
- digitürk e52-32 hatası çözümü
- dtv nedir
- 0212 9 ile başlayan numaralar
- superonline digiturk dolandırıcılığı
- türksat frekans
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X