arkadaşlar şu an evimde sinema paketi ve plus özelliği var.sinema ve dizi kanallarını izlemiyorum ulusal kanallar işimi görüyor.fakat digiturk plus ın kaydetme özelliğini de kullanmak istiyorum. oyuzden müşteri hizmetlerini aradım ve digiturk plus'ım kalmak şartıyla giriş paketine geçmek istediğimi söyledim.i
ilk başta plus kullanırken ekonomik paketten aşağısına geçmessiniz demelerine rağmen 2 yıl tahattüt ve 20 tl tahattüt ücreti ödersem giriş tarifesine geçebileceğimi söylediler.şu an aylık 64 tl ödediğimden bu 20 tl yi de kabul ettim.
beni teknik servise yönlendireceklerini ve kutunun değişeceğini söylediler.ben plus özelliğini kullanmaya devam edeceğimi özellikle belirttim, tamam deyip teknik servise yönlendirdiler.teknik servis aradı plus özelliğini kullanmak istediğimde kutunun değişmesine gerek olmadığını söylediler.paket değişiminin de müşteri hizmetleri tarafından yapılacağını söylediler.
aradan 3 hafta geçti.aradım müşteri hizmetlerini yine kutu değişecek dediler.delirmemek elde değil
aranızda hiç giriş paketi ile bereaber plus özelliği kullanan varmı
Ben DT Plus cihazını kullanarak ayda 20 TL veriyorum.Giriş paketi için de 10 TL vererek, 30 TL'ye kapatıyorum işi.Ki son günlerde Digitürk'ten gelen mesajlarda üyeliğim boyunca bazı kanalları hediye olarak izleyeceğim belirtildi.Yaklaşık 10 tane kanal açıldı. Müşteri hizmetlerini iyice azarlamak lazım istediğini elde edebilmek için.
teşekkürler cevap için
Rica ederimYardımcı olabildiysek ne mutlu bize
quote:
Orijinalden alıntı: Özgü Tekgözen
Ben DT Plus cihazını kullanarak ayda 20 TL veriyorum.Giriş paketi için de 10 TL vererek, 30 TL'ye kapatıyorum işi.Ki son günlerde Digitürk'ten gelen mesajlarda üyeliğim boyunca bazı kanalları hediye olarak izleyeceğim belirtildi.Yaklaşık 10 tane kanal açıldı. Müşteri hizmetlerini iyice azarlamak lazım istediğini elde edebilmek için.
Haklısın müşteri hiz. çalışan insan değil ya azarla bağır çağır nede olsa konuşma kayıt altında o sana bir şey söyleyemiyor dimi bir de tel kapandıktan sonra ne oluyor azarlamak yerine insan gibi bilgi aktarırsanız inanın daha kolay yapılır işlemler ben bu işin içinde çok bulundum bu yüzden yazmak istedim.
quote:
Orijinalden alıntı: the_bye
quote:
Orijinalden alıntı: Özgü Tekgözen
Ben DT Plus cihazını kullanarak ayda 20 TL veriyorum.Giriş paketi için de 10 TL vererek, 30 TL'ye kapatıyorum işi.Ki son günlerde Digitürk'ten gelen mesajlarda üyeliğim boyunca bazı kanalları hediye olarak izleyeceğim belirtildi.Yaklaşık 10 tane kanal açıldı. Müşteri hizmetlerini iyice azarlamak lazım istediğini elde edebilmek için.
Haklısın müşteri hiz. çalışan insan değil ya azarla bağır çağır nede olsa konuşma kayıt altında o sana bir şey söyleyemiyor dimi bir de tel kapandıktan sonra ne oluyor azarlamak yerine insan gibi bilgi aktarırsanız inanın daha kolay yapılır işlemler ben bu işin içinde çok bulundum bu yüzden yazmak istedim.
Aslında sizi suçlayan olmaz kanısındayım sonuçta size verilen talimat çerçevesinde işlem yapıyorsunuz azarlamakta yakışıksız bir durum.