Şimdi Ara

DIGITUR'ünü İptal Eden Mutlu Aileler Kulübü (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
370
Cevap
1
Favori
39.591
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dijiyi hiç kullanmadım. Doğrudan alternatif kullanıyorum.
    Alternatifim.= Dreambox :)
  • her şeyde işi ağırdan alan diji, iptal konusunda nedense fırtına gibi :) bugün aradılar hemen, niye iptal ediyosunuz falan dediler fiks sorular.. çok pahalı olduğunu söyledim.. yine bişeyler teklif ettiler, dinlemeden geri çevirdim.. en sonunda isterseniz askıya alalım iptal etmeyin dediler, kabul ettim, 3 eylüle kadar dondurdum üyeliği tekrardan.. o zamana kadar iyi bir kampanya olursa açtırırım.. yalnız olaya bakın, normalde senede sadece 2 ay dondurma işlemi yapan diji ben askere giderken kapatcam dedim, konuştuğum kişi ben yetkimi kullanıyorum diyip 5 ay dondurdu, sonra geldim 1 ay izledim, 1 ay sonunda 1 ay dondurdum, şimdi 2 ay daha donduruyorum yani 3 eylüle kadar son 9 ayın 8 ayında diji dondurulmuş olacak..
  • bende 3 yıllık ekospor ve aile paketi uyesiyim ekospor a 34 .90 veriyordum son 7 aydır 55.90 alıyorlardı 25 haziran da iptal ettirmek için tel açtım 3 temmuzda kapanıcak dediler kapandı 4 gundur iade almıyorlar cihazı biz sizi arıcaz diyorlar ail pakeim 3 yıldır 9.90 dan devam ediyor ama onu da kapatıcam bu digiturk çok canımı sıktı yarın teledunya uydunet servisini arayıp baglattırıcam digiturk u de telefon açmadan direk servise goturucem iade almazsanız ben yurddışına gidiyorum cihaz da benimle gelir dicem 3 aydır yeni kampanya olucak bekleyin dediler 55.90 ı odettirdiler lig tvmiş maçlar da yok boşuna odedik herkese farklı fiyat uygulayan bir şirket ne discovry channel var ne mtv ne number one ne dream tv hepsini kapadılar bir kaç aydır bir daha mı asla yanından geçmem alsınlar digiturklerini benimle birlikte bir çok arkadaşım da iptal ettirdi
  • beni de oyaladılar. en son bir tarih vermişlerdi o tarihten bir kaç gün önce aradım iptal edildi dediler. neyse makineyi vermeye gittim dondurmuşlar dedi almadı makineyi . aradım, hep aynı hikaye biri sizi arayacak dedi. iptal edin diyorum etmiyorlar. en sonunda tepem attı, cumartesi günüydü
    ,şimdi iptal etmezseniz hem seni hemde digitürkü tüketici haklarına şikayet edicem dedim kapattım telefonu. 5 dk sonra aradılar makineyi vereblirsiniz dediler.. hayır adamlara diyorum taşındım, gittiğim yerde çanak anten bağlatmıyorlar merkezi sistem de yok. anlamak istemiyorlar. müşteriyi küstürmemeleri lazım. ilerde iş yerine alırım falan diyordum da artık acayip tiksinti gelişti. posta kutusuna baktırdım bir fatura daha gelmiş. az bir şey ama haberim olmasa belki başıma iş açardı.
  • Merhaba arkadaşlar.

    Bende nisan ayında lcd tv alıp eko paketli digitürk üyeliğimi HD ye çevirmek istedim. Araştırdığımda Lig tv dahil digitürk üyeliği aytlık 120-130 liraları buluyordu. Zaten 2 sene önce yaklaşık 70 tl aylıkla eko spor paketi izliyordum yeni abonelere yapılan eskilere hiç bir şekilde uygulanmayan indirimler sebebi ile digiye kızmıştım. Hemen o gün digi üyeliğimin iptalini istedim. 2 ay donduralım dediler ben bir şeyin değişmeyeceğini iptalini istediğimi söyledim hatta evimdeki sistemi tamamen söktüm. (D-smart hd ailecek paketi aldım. Şu an için 9 hd kanalından ve sd yayınlarından ve fiyatından çok memnunum). Yaklaşık son bir ayda 5 - 6 kez iptal birimi beni aradı vazgeçirmeye çalıştı hatta lig tvli paket önerisinde bulundular. Bana haftada 4 maçtan ayda 16 maç hesap edip sözüm ona uygun fiyattan bahsettiler. Bende lig tv fiyatlarındaki istikrarsızlıktan bahsedip ancak yeni sezonda modüllü ve sadece kendi tuttuğum takımın maçlarını seyredebileceğim (diğer maçları seyretmiyorum ve parasını boşuna ödemek istemiyorum! ) paketler çıkarsa düşünebileceğimi söyledim.en son c.tesi günü tekrar aradılar yine aynı konuları konuştuk hatta telefonda terslendim biraz ben digitürkteki herkese ayrı ayrı mı anlatmam gerekiyor dedim. kutunuzu nereye teslim edeceğim diye ısrar ettim sonunda iptal işlemini gerçekleştirdiler. Bugün itibariyle de cihazı teslim ettim. Artık bende çok MUTLUYUM.


    Çevremdeki her digi abonesinede iptal ettirmelerini öneriyorum. İnanıyorum ki iptal sayıları ne kadar artarsa digi fiyatlarında, paketlerinde bir düzenleme yapacağını sanıyorum.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrmerak -- 6 Temmuz 2010; 18:00:07 >




  • selamlar. bu forumda gordugum bir problem olan iptal sonrasi receiver'lari almamalarindaki sakinca nedir? sonucta iptal oldugundan aylik cekim yapmiyorlar, receiveri almamalarinda sakinca var mi. Bu durumdaki problem herhalde receiveri icin basta para verenler icin gecerli?
  • digiturk un verdigi uydu kablo hicbisey bir ise yaramıyor birde kendi mallarıymıs iptal edince de almamak ta diretiyorlar sonra cihaz bedelini fatura etmek için 5 para etmez recevirlarına bilmem kaç yuz dolar istemek için ia de almıyorlar illa savcılığa şikayet etmek lazım bunları onu istiyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erysa34j



    selamlar. bu forumda gordugum bir problem olan iptal sonrasi receiver'lari almamalarindaki sakinca nedir? sonucta iptal oldugundan aylik cekim yapmiyorlar, receiveri almamalarinda sakinca var mi. Bu durumdaki problem herhalde receiveri icin basta para verenler icin gecerli?

    2 ay sonra tekrar fatura gelmeye başlıyor. ben kullanmayacağım bir hizmet için neden para vereyim ki. en önemlisi onlar niye cihazı almak istemiyorlar. benim digiturk ile işim bitmiş neden o kutuyu evde tutucam. neden hangi ayda iptal edildi bir daha ne zaman fatura gelir diye düşüneyim. neden defalarca telefon görüşmesi yapmak zorunda kalayım. ben başta para vemedim. iki tane üyeliğim ve iki cihazım vardı. birini iptal ettirmek için aradım. neden dediler , iki kutu var dedim birini zaten kullanıyorum diğeri gereksiz dedim. hemen iptal ettiler kutuyu da o gün ilk telefonda verdim. hiç öyle bekleme olmadı. Ama ikincisinde uyuz ettiler.




  • arkadaşlar iptal etmek istiyorsanızhttp://www.digiturk.com.tr/contactus.aspx adresinden mail atın 2-3 saat sonra çagrı merkezinin üst biriminden arıyorlar ( direk ilettiğiniz konuyla ilgili birimden arıyorlar ) ve daha kolay işlemleri hallediyorlar.

    Ben sene başında iptal etmek istediğimde 10 sefer arandım şu kadar indirim yapalım, bedava şunu verelim dendi. Kabul etmiyorum diyince 2 ay ekipman teslim edemezsiniz 2 ay sonra anket yapacaz o zaman ekipmanı nereye ve nasıl teslim ediceğinizi söylicez dediler. Servise gittim ekipmanı almadı, mail attım aynı gün ekipman teslimatı için onay aldım ama süper lig yüzünden hala lig tv üyeliğine devam ediyorum




  • Arkadaslar bugun beni deli eden bir sey ogrendim . Bu digiturk plus kutusu aylik kirasi aslen 50 kusur liraymis. Yillik tahahut verildiginden 19.9mis odenen eger iptal edilirse aradaki fark tahsil ediliyormus. Cildirdim . Mayistan itibaren 90 kusur lira odemeliymisim. Aman dikkat bu digiturk soygunculugu hizla devam ediyor arkadaslar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ornapsen


    quote:

    Orijinalden alıntı: erysa34j



    selamlar. bu forumda gordugum bir problem olan iptal sonrasi receiver'lari almamalarindaki sakinca nedir? sonucta iptal oldugundan aylik cekim yapmiyorlar, receiveri almamalarinda sakinca var mi. Bu durumdaki problem herhalde receiveri icin basta para verenler icin gecerli?

    2 ay sonra tekrar fatura gelmeye başlıyor. ben kullanmayacağım bir hizmet için neden para vereyim ki. en önemlisi onlar niye cihazı almak istemiyorlar. benim digiturk ile işim bitmiş neden o kutuyu evde tutucam. neden hangi ayda iptal edildi bir daha ne zaman fatura gelir diye düşüneyim. neden defalarca telefon görüşmesi yapmak zorunda kalayım. ben başta para vemedim. iki tane üyeliğim ve iki cihazım vardı. birini iptal ettirmek için aradım. neden dediler , iki kutu var dedim birini zaten kullanıyorum diğeri gereksiz dedim. hemen iptal ettiler kutuyu da o gün ilk telefonda verdim. hiç öyle bekleme olmadı. Ama ikincisinde uyuz ettiler.





    aynen benim de iki uyeligim var birini iptal ettirdim 5 gundur kapalı iade almıyorlar aradıgım da digiturk u bana cihaz bir sure daha sizde kalabilir biz sizi arıyacagız diyorlar belki 15 gundur 15 defa telefon ettim iptal işlemi için lig tv yi ama iyice sinir ettiler beni diger uyeligimi de iptal ettiricem ikisini de iade edicem en sonunda




  • Valla bende iptal ettireceğim gibi gözüküyor başlarda sürekli e58 hatası alıyordum teknik servis geldi düzeltti ama ben digitürke film kanalları için geçmiştim onlarda da hiç iş yokmuş hep eski filmler ve defalarca gösteriyorlar.
  • Merhaba Arkadaşlar ,

    Bende 4 senelik DT üyesiyim.Eylül ayında iptal ettirmeyi düşünüyorum.Bu arad receiver ve çanak 2 sene sonunda benim oldu.Ama DT kartını geri istermi acaba bu konuda bilgisi olan varmı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eraser79

    Merhaba Arkadaşlar ,

    Bende 4 senelik DT üyesiyim.Eylül ayında iptal ettirmeyi düşünüyorum.Bu arad receiver ve çanak 2 sene sonunda benim oldu.Ama DT kartını geri istermi acaba bu konuda bilgisi olan varmı ?



    Kartı geri alıyorlar, (almamak için seni oyalıyorlar da ) iade etmezsen hemen adrese fatura yollarlar. topiği okuduysan geri almamak için 1001 bahane uydurup hemen güncel fiyattan ( ödediğinin çok fazlası ) fatura çıkarıp adresine yolluyorlar.
  • 8 senelik üyeyim iptal ettirdim,çok şükürr :D
  • Selam, 7 yıldır Digi üyesiydim. Geçen yıl kamu kampanyası ile babamı da üye yapmıştım. İzledikleri süre boyunca %50 indirimli derken 12 ay sonunda fiyatları normale çekmek istediler. 3 Haziran da babamın üyeliği; 3 Temmuz da benim üyeliğim sona erdi, teslim ettim kurtuldum.
    7 yıllık üyeydim sinema paketi için benden aylık 49,90 talep ettiler. Üye olduğum sürece yaklaşık 2200 lira ödeme yapmışım. Yazık bir lcd parası vermişim.

    Yeni Sinema paketi üyeleri için kampanya 34,90 dan başlıyor. Çifte standarttan bıktım geri verdim çok mutluyum.

    Eski Dmart üyesiydim, değiştir kampanyası ile ayda 19,90 a HD ye terfi ettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dangeraus

    arkadaşlar iptal etmek istiyorsanızhttp://www.digiturk.com.tr/contactus.aspx adresinden mail atın 2-3 saat sonra çagrı merkezinin üst biriminden arıyorlar ( direk ilettiğiniz konuyla ilgili birimden arıyorlar ) ve daha kolay işlemleri hallediyorlar.

    Ben sene başında iptal etmek istediğimde 10 sefer arandım şu kadar indirim yapalım, bedava şunu verelim dendi. Kabul etmiyorum diyince 2 ay ekipman teslim edemezsiniz 2 ay sonra anket yapacaz o zaman ekipmanı nereye ve nasıl teslim ediceğinizi söylicez dediler. Servise gittim ekipmanı almadı, mail attım aynı gün ekipman teslimatı için onay aldım ama süper lig yüzünden hala lig tv üyeliğine devam ediyorum



    Mevcut telefon numaralarinizdan tarafiniza ulasilamamistir. Digiturkuyeliginizde ki iletisim bilgilerinizin guncellenmesi ve uyeliginizhakkinda detayli bilgi icin Digiturk Musteri Hizmetlerimizle (212)4737373 gorusebilirsiniz. Ya da tarafiniza ivedilikle yardimci olunabilmesi icin iletisimbilgileriniz ile birlikte bu e-maile cevap verebilirsiniz.

    http://www.digiturk.com.tr/contactus.aspx adresinden mail attım bana bu mail i yollamışlar telefon numaramı 1 haftada belki 10 defa verdım bunlara ulaşamamışlar yalana bakarmısnız ?




  • yeni uyelik için başvurdum gelen teknik servise vericem bu arada yeniden kurulum ucreti alıcaklar alsınlar tamam uydu yu da iade alsınlar da geldiklerinde napalım lig tv için
  • 4 yıldır digi üyesiydim. digi+ için geçen sene 1 yıl taahüt vermiştim 92 tl den fakat daha sonra benim izlediğim fiyatın yarısına izleyenleri görünce indirim istediğimi söyledim fakat taahütten dolayı yapamayacaklarını söylediler ama taahüt bitince indirim yaparız dediler.

    bende şimdi dondurdum 2 ay taahütüm kaldı sonra benide klübünüze alabilirsiniz. böyle fiyatlama mantığı olduğu sürece çok kişiyi kaybeder bu cicitürk

    dsmart hd aldım en kötü ihtimalle modülle devam ediyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unixslax


    Mevcut telefon numaralarinizdan tarafiniza ulasilamamistir. Digiturkuyeliginizde ki iletisim bilgilerinizin guncellenmesi ve uyeliginizhakkinda detayli bilgi icin Digiturk Musteri Hizmetlerimizle (212)4737373 gorusebilirsiniz. Ya da tarafiniza ivedilikle yardimci olunabilmesi icin iletisimbilgileriniz ile birlikte bu e-maile cevap verebilirsiniz.

    http://www.digiturk.com.tr/contactus.aspx adresinden mail attım bana bu mail i yollamışlar telefon numaramı 1 haftada belki 10 defa verdım bunlara ulaşamamışlar yalana bakarmısnız ?





    Dostum gerçekten oyalama politikası yapmışlar sana, tamam telefonun hatalıysa bile iletişim formuna numara yazıyorsun ordan arasalar yine bulurlar. Bence işin peşini bırakma aklına geldikce bilgisayar başındayken sürekli mail bombardımanına tut, kaybedecek bişeyin yok




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.