|
Mesela ben çoğu şeyi enerji olarak karın boşluğu da hissediyorum tüm duygu merkezim orada sanki Sevinç mutluluk hüzün hepsini orada hissediyorum < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt






