Şimdi Ara

[DH] V O L V O for L I F E (313. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.307
Cevap
40
Favori
903.740
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 311312313314315
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu ayari 2.ci denemede yaptim tesekkurler ama ilk denemede 10 9 8 diye yazilar belirdi ekranda sebebi nedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkeze selam abilerim kardeşlerim 2007 Volvo c30 sahibiyim r design direksiyon arıyorum nerde bulabilirim yetkili servis Hariç Çıkma vs airbegsiz farketmez nerde bulabilirim bilgisi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim şiMDİDEN SAgolun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasinakcay

    Herkeze selam abilerim kardeşlerim 2007 Volvo c30 sahibiyim r design direksiyon arıyorum nerde bulabilirim yetkili servis Hariç Çıkma vs airbegsiz farketmez nerde bulabilirim bilgisi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim şiMDİDEN SAgolun

    Ankara ve İstanbul'daki çıkmacılara sormanız gerekiyor.

    Maslak ve Bostancı sanayisinde Volvo çıkmacıları mevcut.

    Aynı zamanda Facebook'ta Volvo Çıkmacıları adında 872 mevcut üyeli bir grup var.

    Ordaki satıcılarla iletişime geçip, aradığınız parçayı bulabilirsiniz.
  • 2005 model yeni kasa volvo s40 aracımda bagaj kapağı açık uyarısı alıyorum yalnız kapak kapalı.düğmeye basınca acılıyor bi sıkıntı yok acılıp kapanmasında yalnız surekli konsolda açık uyarısı var. Bilgisi olan varmı?
  • muhtemelen bagajdaki algılayıcı (swiç, müşür) bozuktur. oto elektrikçi kolayca halleder.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FEARTR

    2005 model yeni kasa volvo s40 aracımda bagaj kapağı açık uyarısı alıyorum yalnız kapak kapalı.düğmeye basınca acılıyor bi sıkıntı yok acılıp kapanmasında yalnız surekli konsolda açık uyarısı var. Bilgisi olan varmı?

    Bagaj kilidinin içinde bir switch var. Bagaj kilidinin sökülüp, bakılması gerekiyor içindeki switch'e.
  • Switch muhtemel de yine de görüşlerinizi alayım dedim. Belki yazılımsal falandır diye sökmedim orayı.switch ise halledebileceğim bişeydir.Teşekkürler.
  • Kısa bir süre öncesine kadar Volvo dünyasından bihaber birisiydim. Tek bildiğim kuzey ülkelerinin birinden sağlam araçlar üreten bir marka olduğuydu. Birkaç gündür acil biçimde dizel otomatik araç ihtiyacım doğdu ve elimdeki dizel manuel aracı satılığa çıkardım.

    Yaklaşık 65bin lira edecek bir aracım var. Üstüne taş çatlasın 20bin TL ekleyebilirim. Bu durumda en fazla 85bin liralık bir araç arıyorum. Konfor, güvenlik ve donanım üçlüsünü en iyi biçimde sunan markanın Volvo olduğunu gördüm. Fakat donanım seçenekleri ve model konusunda kararsız kaldım.

    Aklımda iki model var, S60 ve V40. Her ikisi de dizel otomatik olmak zorunda. Bu modeller hakkında kullanan ve bilgili olan arkadaşlara soruyorum özellikle;

    Advance donanımın Premium'a göre artıları neler(S60 ve V40 için)? R-Design sanırım sadece görsel bir paket( yanılıyor muyum?). Önceki yılların broşürlerini bulabileceğim bir yer var mıdır? Elinde olan varsa ve donanım seçeneklerinin olduğu sayfayı koyabilirse harika olur.
    İzlediğim incelemelerde genellikle üst donanım paketi vardı. Düşük donanım paketinde de öndeki aracı izleyen, şerit takip yapan, trafik levhalarını tespit eden, sürücü yorgunluk tespit sistemleri var mı?
    Orta ekran tüm paketlerde aynı mı? Yoksa advance pakette daha büyük ekran var mı?

    Aklıma gelenler şimdilik bu kadar, yeni sorular gelirse eklerim.




  • tüketimi düşünürseniz v 40 sınıfının efsane cihazı.volvo da genelde bir çok özellik sabit oluyor. diğerlerini opsiyonel taktırıyorsunuz. s60 daha üst segment diye hatırlıyorum.
  • arakadşlar herkese iyi akşamlar

    volvo s70 T5 hakkında kullanan arkadaşlardan bilgi alabilirymiyim

    25000 tl civarına 2,0 motor turbolu bir araç bakıyorum

    seçenekler hep volvo ve saab a çıkıyor

    saab 9,3 2,0 ts ile volvo s70 T5 arasında gidip geliyorum gönlümden hep s70 geçiyor siz bu konuda ne dersiniz

    özellikle kullanıcı arkadaşlardan yardım istiyorum
  • Yedekparça vs. anlamında volvoda sorun yaşamazsın ancak Saab sıkıntı olabilir
  • Merhabalar;

    1999 S70 T5 kullanmıştım.Sürüşü konforu ve gidişi dehşet idi. Güvenlik konusuna zaten girmiyorum herkes bu konuda hemfikirdir.Sürüş ve konfor yönünden sizi tatmin eder ancak hor kullanılmamış bakımlı bir araç almanızı öneririm parçaları bulunsa bile yorgun bir s70 aldığınız fiyat kadar masraf çıkarabilir.1999 VE 2000 Modeller sorunlu gaz kelebeği dediğimiz elektronik gaz kelebeğine sahipler ve manuel alırsanız aksları orijinal dışında bulamazsınız.Tavsiyem manuel alacaksanız 1997 yada 1998 modellere bakın derim.Otomatik için elektronik gaz kelebeğini göz önüne alarak tüm yıllardaki modellere bakabilirsiniz.

    Ayrıca göğüs problemi vardır bu araçların göğüs tırnakları çabuk kopar aşağı yukarı 250 TL ye çelik perçin attırarak çözebilirsiniz tabii işin ehline yaptırmak kaydıyla göğüs komple sökülür bilginiz olsun.Bunun dışında benim kullanırken sensör arızaları dışında herhangi bir problemim olmadı.LPG mevzusu da önemli mümkünse taktırılmamış alın yada kaliteli kite sahip bir araç alın.Şimdilik aklıma gelenler bunlar SAAB konusunda hiç bir bilgim yok 9.3 ler çok hoşuma gidiyor ancak bir türlü cesaret edip alamıyorum.Bildiğim kadarıyla 9.3 lerin aero olanları 210 HP , vectorler 170 HP ve S70 T5 ler ise 225 HP dir.

    Saygılar;




  • iyi akşamlar arkadaşlar.bende 2 ay önce 2006 model, 2.0T, 115.000 km de bi s60 la aranıza katıldım.şu ana kadar aracımdan çok memnunum elhamdülillah.Soruma gelirsem:) Konya lıyım.Ama Siirt te öğretmenim.Burada Volvo servisi yok.En yakın Batman da var.Şanzıman yağını değiştireyim diyorum.Bunu da Konya daki volvo ustam söylemişti.orada vakit yetişmediğinden yapamadım malasef.Burada ben alıp yağı herhangi bir usta da değiştirsem olur mu? Siirt te güvenilir ustam var.yoksa kesinlikle Batman Volvo servislerine mi gideyim? Bu arada Batman da hem özel hemde yetkili servis de var bildiğim kadarıyla.Yardımlarınız için şimdiden sağolun.Bide balataları ve filitre bakımlarını da buradaki ustama değiştirtebilir miyim? Buradaki ustam ford ustası bu arada.
  • Balata ve filtreleri her usta değiştirir. şanzıman manuelse onuda değiştirirler ancak otomatikse bilen biri olsa iyi olur derim. Ustanız şaşırttı beni;
    Ustalar genelde şanzıman yağı değişimini -sorun çıkmadıkça- pek tavsiye etmezler hele 115bin km. de akıllarına bile gelmez. (ben imkan varsa değiştirme taraftarıyım: otomatik/manuel farketmez) Mutlaka çok kaliteli şanzıman yağı kullanın."Manuel" ise motorsilk/Bor power gibi bilindik dişli katkısı da tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carisma70 -- 6 Nisan 2017; 11:20:3 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UNIQUE ERKAM

    iyi akşamlar arkadaşlar.bende 2 ay önce 2006 model, 2.0T, 115.000 km de bi s60 la aranıza katıldım.şu ana kadar aracımdan çok memnunum elhamdülillah.Soruma gelirsem:) Konya lıyım.Ama Siirt te öğretmenim.Burada Volvo servisi yok.En yakın Batman da var.Şanzıman yağını değiştireyim diyorum.Bunu da Konya daki volvo ustam söylemişti.orada vakit yetişmediğinden yapamadım malasef.Burada ben alıp yağı herhangi bir usta da değiştirsem olur mu? Siirt te güvenilir ustam var.yoksa kesinlikle Batman Volvo servislerine mi gideyim? Bu arada Batman da hem özel hemde yetkili servis de var bildiğim kadarıyla.Yardımlarınız için şimdiden sağolun.Bide balataları ve filitre bakımlarını da buradaki ustama değiştirtebilir miyim? Buradaki ustam ford ustası bu arada.

    Merhaba,

    6 ileri geartronic(aisin tf80sc) şanzıman ise muhakkak değişimini öneririm.

    Mobil 3309 şanzıman yağı ile değişim yapılmalı.

    Şanzıman yağ tıpası(şanzımanın altında kalır) açılır. İçindeki yağ boşaltılır(4 litre kadar). Tıpa kapatılır.

    Şanzımanın üstünde, hava filtresinin altında kalan dolum tıpası açılır, 4 litre konulur.

    20 km kadar gezilir, akabinde anı boşaltım ve dolum işlemi tekrar yapılır.

    Akabinde 50 km yol yapılır, tekrardan bolaştım ve dolum işlemi yapılır.

    Bu şekilde 12 litre yağ tüketilmiş olur.

    Eğer çıkan yağ hâlâ daha siyah,yanmış gibi çıkıyorsa aynı işlem tekrar edilir.

    Bu yönteme flush denilir (sanayide şanzıman yıkama işlemi denilir).

    Bu işlemin yapılmasının sebebi, şanzıman altındaki yağ tahliye tıpası açılsa bile tork kovertörün içinde yağ kalmasıdır.

    Flush işlemi yapılmadan veya şanzımanın komple sökmeden tork kovertörün içindeki yağı temizlemenin imkanı yok maalesef.


    İşlemler yapıldıktan sonra Volvo dice cihazı ile araca bağlanılıp, şanzıman yağ sıfırlaması, eğer vuruntu yapmaya başlarsa ise şanzıman adaptasyonu yapılması gerekiyor muhakkak.




  • Carisma70 kullanıcısına yanıt
    konya daki ustam Proton-Honda-Volvo özel servisi, Recep usta.Şimdiye kadarki izlenimim işini bilen,araba yararına konuşan,para için herşeyi değiştirmeye çalışmayan bi usta maşaALLAH.Bu arada arabam otomatik.otomatikler için hangi yağ tavsiye edersiniz?bide bor power gibi maddeleri otomatik için de tavsiye ediyor musunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan


    quote:

    Orijinalden alıntı: UNIQUE ERKAM

    iyi akşamlar arkadaşlar.bende 2 ay önce 2006 model, 2.0T, 115.000 km de bi s60 la aranıza katıldım.şu ana kadar aracımdan çok memnunum elhamdülillah.Soruma gelirsem:) Konya lıyım.Ama Siirt te öğretmenim.Burada Volvo servisi yok.En yakın Batman da var.Şanzıman yağını değiştireyim diyorum.Bunu da Konya daki volvo ustam söylemişti.orada vakit yetişmediğinden yapamadım malasef.Burada ben alıp yağı herhangi bir usta da değiştirsem olur mu? Siirt te güvenilir ustam var.yoksa kesinlikle Batman Volvo servislerine mi gideyim? Bu arada Batman da hem özel hemde yetkili servis de var bildiğim kadarıyla.Yardımlarınız için şimdiden sağolun.Bide balataları ve filitre bakımlarını da buradaki ustama değiştirtebilir miyim? Buradaki ustam ford ustası bu arada.

    Merhaba,

    6 ileri geartronic(aisin tf80sc) şanzıman ise muhakkak değişimini öneririm.

    Mobil 3309 şanzıman yağı ile değişim yapılmalı.

    Şanzıman yağ tıpası(şanzımanın altında kalır) açılır. İçindeki yağ boşaltılır(4 litre kadar). Tıpa kapatılır.

    Şanzımanın üstünde, hava filtresinin altında kalan dolum tıpası açılır, 4 litre konulur.

    20 km kadar gezilir, akabinde anı boşaltım ve dolum işlemi tekrar yapılır.

    Akabinde 50 km yol yapılır, tekrardan bolaştım ve dolum işlemi yapılır.

    Bu şekilde 12 litre yağ tüketilmiş olur.

    Eğer çıkan yağ hâlâ daha siyah,yanmış gibi çıkıyorsa aynı işlem tekrar edilir.

    Bu yönteme flush denilir (sanayide şanzıman yıkama işlemi denilir).

    Bu işlemin yapılmasının sebebi, şanzıman altındaki yağ tahliye tıpası açılsa bile tork kovertörün içinde yağ kalmasıdır.

    Flush işlemi yapılmadan veya şanzımanın komple sökmeden tork kovertörün içindeki yağı temizlemenin imkanı yok maalesef.


    İşlemler yapıldıktan sonra Volvo dice cihazı ile araca bağlanılıp, şanzıman yağ sıfırlaması, eğer vuruntu yapmaya başlarsa ise şanzıman adaptasyonu yapılması gerekiyor muhakkak.




    hangi şanzıman var bulamadım malesef hocam:( ve şuan kendimi kötü hissettim valla... Hangi şanzıman olduğunu bulabileceğim bilgilendirici bir site tavsiye ederseniz sevinirim.Sormak istediğim bu şanzıman yağı değişimini ford ustasında yaptırsam ama Volvo dice cihazı ile araca bağlanılıp, şanzıman yağ sıfırlaması yapmasam bişeyler olur mu ?yoksa şanzıman adatasyonu elzem mi? bana elzem gibi geliyor ama :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UNIQUE ERKAM


    quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan


    quote:

    Orijinalden alıntı: UNIQUE ERKAM

    iyi akşamlar arkadaşlar.bende 2 ay önce 2006 model, 2.0T, 115.000 km de bi s60 la aranıza katıldım.şu ana kadar aracımdan çok memnunum elhamdülillah.Soruma gelirsem:) Konya lıyım.Ama Siirt te öğretmenim.Burada Volvo servisi yok.En yakın Batman da var.Şanzıman yağını değiştireyim diyorum.Bunu da Konya daki volvo ustam söylemişti.orada vakit yetişmediğinden yapamadım malasef.Burada ben alıp yağı herhangi bir usta da değiştirsem olur mu? Siirt te güvenilir ustam var.yoksa kesinlikle Batman Volvo servislerine mi gideyim? Bu arada Batman da hem özel hemde yetkili servis de var bildiğim kadarıyla.Yardımlarınız için şimdiden sağolun.Bide balataları ve filitre bakımlarını da buradaki ustama değiştirtebilir miyim? Buradaki ustam ford ustası bu arada.

    Merhaba,

    6 ileri geartronic(aisin tf80sc) şanzıman ise muhakkak değişimini öneririm.

    Mobil 3309 şanzıman yağı ile değişim yapılmalı.

    Şanzıman yağ tıpası(şanzımanın altında kalır) açılır. İçindeki yağ boşaltılır(4 litre kadar). Tıpa kapatılır.

    Şanzımanın üstünde, hava filtresinin altında kalan dolum tıpası açılır, 4 litre konulur.

    20 km kadar gezilir, akabinde anı boşaltım ve dolum işlemi tekrar yapılır.

    Akabinde 50 km yol yapılır, tekrardan bolaştım ve dolum işlemi yapılır.

    Bu şekilde 12 litre yağ tüketilmiş olur.

    Eğer çıkan yağ hâlâ daha siyah,yanmış gibi çıkıyorsa aynı işlem tekrar edilir.

    Bu yönteme flush denilir (sanayide şanzıman yıkama işlemi denilir).

    Bu işlemin yapılmasının sebebi, şanzıman altındaki yağ tahliye tıpası açılsa bile tork kovertörün içinde yağ kalmasıdır.

    Flush işlemi yapılmadan veya şanzımanın komple sökmeden tork kovertörün içindeki yağı temizlemenin imkanı yok maalesef.


    İşlemler yapıldıktan sonra Volvo dice cihazı ile araca bağlanılıp, şanzıman yağ sıfırlaması, eğer vuruntu yapmaya başlarsa ise şanzıman adaptasyonu yapılması gerekiyor muhakkak.




    hangi şanzıman var bulamadım malesef hocam:( ve şuan kendimi kötü hissettim valla... Hangi şanzıman olduğunu bulabileceğim bilgilendirici bir site tavsiye ederseniz sevinirim.Sormak istediğim bu şanzıman yağı değişimini ford ustasında yaptırsam ama Volvo dice cihazı ile araca bağlanılıp, şanzıman yağ sıfırlaması yapmasam bişeyler olur mu ?yoksa şanzıman adatasyonu elzem mi? bana elzem gibi geliyor ama :)

    Şasi numaranızı özelden yazın, detayları buradan aktarırım size.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan


    quote:

    Orijinalden alıntı: UNIQUE ERKAM


    quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan


    quote:

    Orijinalden alıntı: UNIQUE ERKAM

    iyi akşamlar arkadaşlar.bende 2 ay önce 2006 model, 2.0T, 115.000 km de bi s60 la aranıza katıldım.şu ana kadar aracımdan çok memnunum elhamdülillah.Soruma gelirsem:) Konya lıyım.Ama Siirt te öğretmenim.Burada Volvo servisi yok.En yakın Batman da var.Şanzıman yağını değiştireyim diyorum.Bunu da Konya daki volvo ustam söylemişti.orada vakit yetişmediğinden yapamadım malasef.Burada ben alıp yağı herhangi bir usta da değiştirsem olur mu? Siirt te güvenilir ustam var.yoksa kesinlikle Batman Volvo servislerine mi gideyim? Bu arada Batman da hem özel hemde yetkili servis de var bildiğim kadarıyla.Yardımlarınız için şimdiden sağolun.Bide balataları ve filitre bakımlarını da buradaki ustama değiştirtebilir miyim? Buradaki ustam ford ustası bu arada.

    Merhaba,

    6 ileri geartronic(aisin tf80sc) şanzıman ise muhakkak değişimini öneririm.

    Mobil 3309 şanzıman yağı ile değişim yapılmalı.

    Şanzıman yağ tıpası(şanzımanın altında kalır) açılır. İçindeki yağ boşaltılır(4 litre kadar). Tıpa kapatılır.

    Şanzımanın üstünde, hava filtresinin altında kalan dolum tıpası açılır, 4 litre konulur.

    20 km kadar gezilir, akabinde anı boşaltım ve dolum işlemi tekrar yapılır.

    Akabinde 50 km yol yapılır, tekrardan bolaştım ve dolum işlemi yapılır.

    Bu şekilde 12 litre yağ tüketilmiş olur.

    Eğer çıkan yağ hâlâ daha siyah,yanmış gibi çıkıyorsa aynı işlem tekrar edilir.

    Bu yönteme flush denilir (sanayide şanzıman yıkama işlemi denilir).

    Bu işlemin yapılmasının sebebi, şanzıman altındaki yağ tahliye tıpası açılsa bile tork kovertörün içinde yağ kalmasıdır.

    Flush işlemi yapılmadan veya şanzımanın komple sökmeden tork kovertörün içindeki yağı temizlemenin imkanı yok maalesef.


    İşlemler yapıldıktan sonra Volvo dice cihazı ile araca bağlanılıp, şanzıman yağ sıfırlaması, eğer vuruntu yapmaya başlarsa ise şanzıman adaptasyonu yapılması gerekiyor muhakkak.




    hangi şanzıman var bulamadım malesef hocam:( ve şuan kendimi kötü hissettim valla... Hangi şanzıman olduğunu bulabileceğim bilgilendirici bir site tavsiye ederseniz sevinirim.Sormak istediğim bu şanzıman yağı değişimini ford ustasında yaptırsam ama Volvo dice cihazı ile araca bağlanılıp, şanzıman yağ sıfırlaması yapmasam bişeyler olur mu ?yoksa şanzıman adatasyonu elzem mi? bana elzem gibi geliyor ama :)

    Şasi numaranızı özelden yazın, detayları buradan aktarırım size.

    şöyle bişey buldum hocam.
    AW55-50SN diye bi kod çıktı.size bişey ifade etti mi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UNIQUE ERKAM


    quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan


    quote:

    Orijinalden alıntı: UNIQUE ERKAM


    quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan


    quote:

    Orijinalden alıntı: UNIQUE ERKAM

    iyi akşamlar arkadaşlar.bende 2 ay önce 2006 model, 2.0T, 115.000 km de bi s60 la aranıza katıldım.şu ana kadar aracımdan çok memnunum elhamdülillah.Soruma gelirsem:) Konya lıyım.Ama Siirt te öğretmenim.Burada Volvo servisi yok.En yakın Batman da var.Şanzıman yağını değiştireyim diyorum.Bunu da Konya daki volvo ustam söylemişti.orada vakit yetişmediğinden yapamadım malasef.Burada ben alıp yağı herhangi bir usta da değiştirsem olur mu? Siirt te güvenilir ustam var.yoksa kesinlikle Batman Volvo servislerine mi gideyim? Bu arada Batman da hem özel hemde yetkili servis de var bildiğim kadarıyla.Yardımlarınız için şimdiden sağolun.Bide balataları ve filitre bakımlarını da buradaki ustama değiştirtebilir miyim? Buradaki ustam ford ustası bu arada.

    Merhaba,

    6 ileri geartronic(aisin tf80sc) şanzıman ise muhakkak değişimini öneririm.

    Mobil 3309 şanzıman yağı ile değişim yapılmalı.

    Şanzıman yağ tıpası(şanzımanın altında kalır) açılır. İçindeki yağ boşaltılır(4 litre kadar). Tıpa kapatılır.

    Şanzımanın üstünde, hava filtresinin altında kalan dolum tıpası açılır, 4 litre konulur.

    20 km kadar gezilir, akabinde anı boşaltım ve dolum işlemi tekrar yapılır.

    Akabinde 50 km yol yapılır, tekrardan bolaştım ve dolum işlemi yapılır.

    Bu şekilde 12 litre yağ tüketilmiş olur.

    Eğer çıkan yağ hâlâ daha siyah,yanmış gibi çıkıyorsa aynı işlem tekrar edilir.

    Bu yönteme flush denilir (sanayide şanzıman yıkama işlemi denilir).

    Bu işlemin yapılmasının sebebi, şanzıman altındaki yağ tahliye tıpası açılsa bile tork kovertörün içinde yağ kalmasıdır.

    Flush işlemi yapılmadan veya şanzımanın komple sökmeden tork kovertörün içindeki yağı temizlemenin imkanı yok maalesef.


    İşlemler yapıldıktan sonra Volvo dice cihazı ile araca bağlanılıp, şanzıman yağ sıfırlaması, eğer vuruntu yapmaya başlarsa ise şanzıman adaptasyonu yapılması gerekiyor muhakkak.




    hangi şanzıman var bulamadım malesef hocam:( ve şuan kendimi kötü hissettim valla... Hangi şanzıman olduğunu bulabileceğim bilgilendirici bir site tavsiye ederseniz sevinirim.Sormak istediğim bu şanzıman yağı değişimini ford ustasında yaptırsam ama Volvo dice cihazı ile araca bağlanılıp, şanzıman yağ sıfırlaması yapmasam bişeyler olur mu ?yoksa şanzıman adatasyonu elzem mi? bana elzem gibi geliyor ama :)

    Şasi numaranızı özelden yazın, detayları buradan aktarırım size.

    şöyle bişey buldum hocam.
    AW55-50SN diye bi kod çıktı.size bişey ifade etti mi ?

    Şasi numaranız olmada kesin odur diyemem, kontrol etmem gerekiyor.,,
    Fakat verdiğiniz bilgiye göre olan şanzımanın yağının değişme prosesi fotolarda görebilirsiniz.

     [DH]   V O L V O    for   L I F E
     [DH]   V O L V O    for   L I F E
     [DH]   V O L V O    for   L I F E
     [DH]   V O L V O    for   L I F E




  • 
Sayfa: önceki 311312313314315
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.