Şimdi Ara

[DH] V O L V O for L I F E (260. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.309
Cevap
39
Favori
911.964
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 258259260261262
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • daha önce benzer bir problemle ben de karşılaştım. daha doğrusu aracımda yaşadığım bir arızanın yakıt kaynaklı olduğu söylendi. bende sizin gibi aynı marka yakıtı kullandığımdan markaya ulaşarak durumu kendilerine bildirdim. yakıt aldığım yeri sordular servisteki aracımı da görerek sözüm ona tahkikat yaptılar ve sonuçda sorunun kendi yakıtlarından kaynaklanmadığını belirledir!!!...

    tabiki sizinki kadar ciddi bir durumum olsaydı dava yolunu seçerdim ve bilirkişi raporu talep ederdim. geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ortofoto

    daha önce benzer bir problemle ben de karşılaştım. daha doğrusu aracımda yaşadığım bir arızanın yakıt kaynaklı olduğu söylendi. bende sizin gibi aynı marka yakıtı kullandığımdan markaya ulaşarak durumu kendilerine bildirdim. yakıt aldığım yeri sordular servisteki aracımı da görerek sözüm ona tahkikat yaptılar ve sonuçda sorunun kendi yakıtlarından kaynaklanmadığını belirledir!!!...

    tabiki sizinki kadar ciddi bir durumum olsaydı dava yolunu seçerdim ve bilirkişi raporu talep ederdim. geçmiş olsun.

    er-soy belgelersen sorun yokarkadaşımın başına geldi şu an mahkeme servis raporu doğrultusunda bilirkişi tayin etti çok büyük ihtimalle kazanacak siz servisten sorunun tamamen yakıttan kaynaklandığına dair belge alın sonra ilgili şirketle ve üst yönetimle görüşün muhtemelen kabul etmeyecekler sonra mahkemeye verin. .
    ama ilginç ben gürcistandan defalarca benzin aldım böyle bir sorun bende olmadı kaldıki gürcistanda denetimin olduğunuda sanmıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fsnn -- 24 Aralık 2011; 14:11:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: helfgott

    merhaba,
    ankarada yaşıyorum. aracım 2011 model volvo s40 d2. nisan ayında aracı teslim aldım. aracın motor soğutma suyu yeşilimsi görünüyor. bu suyun antifrizli olduğunu kesinlikle gösterir mi? ya da volvo aracı satarken soğutma suyuna antifiriz koymadan satar mı?
    dün araca kış lastiği taktırdım. lastik basıncını usta 34 olarak ayarladı. Jantlar 17" spartacus. lastikler 205/50/17 ebatlarında. standart basınç 32 imiş ama yanak kalınlığı az diye 34 yapmış. sizce sorun olur mu? gidip basıncı 32 ye düşüreyim mi?
    yardımcı olursanız sevinirim.

    lastik basıncın çok fazla 30 bile olur depo kapağında yazar yüklü ve yüksüz basınç durumunu.standart basınç diye birşey yok lastikçiler her araca ortalama 32 basıyorlar konfor azalır sert çukura düşersen jant eğilir 34 çok fazla
    renk antifiriz olduğunu gösterir ama kaç derecelik bilemezsin. ölçtürmen lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: helfgott

    merhaba,
    ankarada yaşıyorum. aracım 2011 model volvo s40 d2. nisan ayında aracı teslim aldım. aracın motor soğutma suyu yeşilimsi görünüyor. bu suyun antifrizli olduğunu kesinlikle gösterir mi? ya da volvo aracı satarken soğutma suyuna antifiriz koymadan satar mı?
    dün araca kış lastiği taktırdım. lastik basıncını usta 34 olarak ayarladı. Jantlar 17" spartacus. lastikler 205/50/17 ebatlarında. standart basınç 32 imiş ama yanak kalınlığı az diye 34 yapmış. sizce sorun olur mu? gidip basıncı 32 ye düşüreyim mi?
    yardımcı olursanız sevinirim.

    lastik basıncın çok fazla 30 bile olur depo kapağında yazar yüklü ve yüksüz basınç durumunu.standart basınç diye birşey yok lastikçiler her araca ortalama 32 basıyorlar konfor azalır sert çukura düşersen jant eğilir 34 çok fazla
    renk antifiriz olduğunu gösterir ama kaç derecelik bilemezsin. ölçtürmen lazım.

    34 çok fazla değil aslında. ben 1 aydır 34 olarak kullanıyorum. herhangi bir anormallik hissetmedim. aracın sürücü kapısında standart değer 32 yazıyor. ancak arac yüklü olduğu zaman 36 olarak ayarlayın diyor. dolayısı ile 34 arac için kabul edilebilir bir değer sonucu cıkarmak mümkün.
    antifiriz suyunu da ölçtürdüm 33 derece çıktı. ankara için yeterli dedim birşey yaptırmadım.
    ilginiz icin teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi helfgott -- 24 Aralık 2011; 22:06:34 >




  • Lastik basıncını ben ön:34 arka:33 olarak ayarlıyorum(Lastik ebatı:205/50/17).Ama 35-35 yapılınca yol tutuşta iyileşme bir o kadarda konforda kötüleşme oluyor.Değerler zaten 32-36psi arasında.32'nin altına düşmenin riskler yaratacağını düşünüyorum.Biraz kullandıktan sonra denemek için 33-32 yapabilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: helfgott

    quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: helfgott

    merhaba,
    ankarada yaşıyorum. aracım 2011 model volvo s40 d2. nisan ayında aracı teslim aldım. aracın motor soğutma suyu yeşilimsi görünüyor. bu suyun antifrizli olduğunu kesinlikle gösterir mi? ya da volvo aracı satarken soğutma suyuna antifiriz koymadan satar mı?
    dün araca kış lastiği taktırdım. lastik basıncını usta 34 olarak ayarladı. Jantlar 17" spartacus. lastikler 205/50/17 ebatlarında. standart basınç 32 imiş ama yanak kalınlığı az diye 34 yapmış. sizce sorun olur mu? gidip basıncı 32 ye düşüreyim mi?
    yardımcı olursanız sevinirim.

    lastik basıncın çok fazla 30 bile olur depo kapağında yazar yüklü ve yüksüz basınç durumunu.standart basınç diye birşey yok lastikçiler her araca ortalama 32 basıyorlar konfor azalır sert çukura düşersen jant eğilir 34 çok fazla
    renk antifiriz olduğunu gösterir ama kaç derecelik bilemezsin. ölçtürmen lazım.

    34 çok fazla değil aslında. ben 1 aydır 34 olarak kullanıyorum. herhangi bir anormallik hissetmedim. aracın sürücü kapısında standart değer 32 yazıyor. ancak arac yüklü olduğu zaman 36 olarak ayarlayın diyor. dolayısı ile 34 arac için kabul edilebilir bir değer sonucu cıkarmak mümkün.
    antifiriz suyunu da ölçtürdüm 33 derece çıktı. ankara için yeterli dedim birşey yaptırmadım.
    ilginiz icin teşekkür ederim.

    vallan soruyu sen sormuş sen yanıtlamışın bize birşey kalmamış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: helfgott

    quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: helfgott

    merhaba,
    ankarada yaşıyorum. aracım 2011 model volvo s40 d2. nisan ayında aracı teslim aldım. aracın motor soğutma suyu yeşilimsi görünüyor. bu suyun antifrizli olduğunu kesinlikle gösterir mi? ya da volvo aracı satarken soğutma suyuna antifiriz koymadan satar mı?
    dün araca kış lastiği taktırdım. lastik basıncını usta 34 olarak ayarladı. Jantlar 17" spartacus. lastikler 205/50/17 ebatlarında. standart basınç 32 imiş ama yanak kalınlığı az diye 34 yapmış. sizce sorun olur mu? gidip basıncı 32 ye düşüreyim mi?
    yardımcı olursanız sevinirim.

    lastik basıncın çok fazla 30 bile olur depo kapağında yazar yüklü ve yüksüz basınç durumunu.standart basınç diye birşey yok lastikçiler her araca ortalama 32 basıyorlar konfor azalır sert çukura düşersen jant eğilir 34 çok fazla
    renk antifiriz olduğunu gösterir ama kaç derecelik bilemezsin. ölçtürmen lazım.

    34 çok fazla değil aslında. ben 1 aydır 34 olarak kullanıyorum. herhangi bir anormallik hissetmedim. aracın sürücü kapısında standart değer 32 yazıyor. ancak arac yüklü olduğu zaman 36 olarak ayarlayın diyor. dolayısı ile 34 arac için kabul edilebilir bir değer sonucu cıkarmak mümkün.
    antifiriz suyunu da ölçtürdüm 33 derece çıktı. ankara için yeterli dedim birşey yaptırmadım.
    ilginiz icin teşekkür ederim.

    vallan soruyu sen sormuş sen yanıtlamışın bize birşey kalmamış.

    evet soruyu 40 gün önce sorunca cevap bulmak için vaktim oldu.. :)))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi helfgott -- 25 Aralık 2011; 15:51:30 >




  • burda bir problem var ama nerde? benim aracım s80 1500 kg. s 40 dan tahminen 200-250 kg fazla standart basınç 29 psi yüklü basın. 36 psi arada 7 psi fark var. sizin kaç bastığınız veya basmak istediğiniz beni ilgilendirmez ama normal basınç 32 yüklü basınç 36 arasında sadece 4 psi var. ben bunu anlatmaya çalıştım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    burda bir problem var ama nerde? benim aracım s80 1500 kg. s 40 dan tahminen 200-250 kg fazla standart basınç 29 psi yüklü basın. 36 psi arada 7 psi fark var. sizin kaç bastığınız veya basmak istediğiniz beni ilgilendirmez ama normal basınç 32 yüklü basınç 36 arasında sadece 4 psi var. ben bunu anlatmaya çalıştım

    s40 1.6 dizeller donanıma göre 1375-1475 kg arası, Türkiyedekiler 1450 kg civarı, sizin aracınızla kayda değer fark yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    burda bir problem var ama nerde? benim aracım s80 1500 kg. s 40 dan tahminen 200-250 kg fazla standart basınç 29 psi yüklü basın. 36 psi arada 7 psi fark var. sizin kaç bastığınız veya basmak istediğiniz beni ilgilendirmez ama normal basınç 32 yüklü basınç 36 arasında sadece 4 psi var. ben bunu anlatmaya çalıştım

    s40 1.6 dizeller donanıma göre 1375-1475 kg arası, Türkiyedekiler 1450 kg civarı, sizin aracınızla kayda değer fark yok.



    ben yuvarlak rakam yazdım 1570 kg benim araç.yine 200 kg fark var. bu araca standart yüksüz 29 psi tavsiye ediliyorsa s40 için 32 psi fazla geldi bana volvonunda bir bildiği vardır heralde




  • aracım volvo s40 D2. ruhsatta yazan ağırlık 1467kg. ön tampon yere oldukça yakın ve yol tutuşunun iyi olmasında bu durumun etkisi olduğunu düşünüyorum. malum araç hızlandıkça aracın altından giren hava nedeni ile ağırlığı azalıyor. araçla en fazla 160-170 km/s hız yaptım. bir arkadaşla şöyle bir tartışma konumuz oldu. ben aracın 200km/s hızla giderken önüne aniden 10 -15 kg bir köpek çıkarsa ve kaçmayıp köpeğe çarparsam aracın yoldan çıkmayacağını düşünüyorum. arkadaş da yoldan çıkacağını söylüyor belki de takla atacağını söylüyor. evet aracım o hızda bir miktar hafifliyor ama 15 kilogramlık bir kütlenin aracı yoldan çıkarma ihtimali bence yok gibi.. ne dersiniz..
    not çarpma anında direksiyonu sabit tutacağımı varsayıyoruz.
  • gökyüzündeki bir f16 yüksek hızda iken bir çakıl taşı çaparsa tam karşıdan büyük hasar açar..
    bu mantıkla düşünmeli köpek post değil sadece çok sert kas yapısı olan bir canlı bağ sistemi ile kemikleri bağlıdır taştan sert etki yaratabilir.
    özellikle köpek aracın kendine çarpacağını fark edip kasıldı ise 200 le giderken kaput çamurluk tampon ön cam kapı airbagler ilk çarpışmada kesin hasar alır.
    radyatörler vsden hiç bahsetmiyorum alltan alırsa şanzıman vsde kalmaz... arkadaşınız haklı 200 le neye çarparsanız çarpın hatta su dolu bir balona....sonuç kötü olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZNTVOLVO

    gökyüzündeki bir f16 yüksek hızda iken bir çakıl taşı çaparsa tam karşıdan büyük hasar açar..
    bu mantıkla düşünmeli köpek post değil sadece çok sert kas yapısı olan bir canlı bağ sistemi ile kemikleri bağlıdır taştan sert etki yaratabilir.
    özellikle köpek aracın kendine çarpacağını fark edip kasıldı ise 200 le giderken kaput çamurluk tampon ön cam kapı airbagler ilk çarpışmada kesin hasar alır.
    radyatörler vsden hiç bahsetmiyorum alltan alırsa şanzıman vsde kalmaz... arkadaşınız haklı 200 le neye çarparsanız çarpın hatta su dolu bir balona....sonuç kötü olur

    zararın çok büyük olacağını ben de tahmin ediyorum. sizce araç yoldan çıkar mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: helfgott

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZNTVOLVO

    gökyüzündeki bir f16 yüksek hızda iken bir çakıl taşı çaparsa tam karşıdan büyük hasar açar..
    bu mantıkla düşünmeli köpek post değil sadece çok sert kas yapısı olan bir canlı bağ sistemi ile kemikleri bağlıdır taştan sert etki yaratabilir.
    özellikle köpek aracın kendine çarpacağını fark edip kasıldı ise 200 le giderken kaput çamurluk tampon ön cam kapı airbagler ilk çarpışmada kesin hasar alır.
    radyatörler vsden hiç bahsetmiyorum alltan alırsa şanzıman vsde kalmaz... arkadaşınız haklı 200 le neye çarparsanız çarpın hatta su dolu bir balona....sonuç kötü olur

    zararın çok büyük olacağını ben de tahmin ediyorum. sizce araç yoldan çıkar mı?

    tam ortadan alırsanız çıkmaz. sağ soldan alırsanız zaten akis vs kalmayacağından savrulur.




  • hocam kolay gelsin ben vw bora kullanıcısıyım
    volvo s40 ı gözüme kestirdim birkaç tane sorum olacak
    yeni kasa 2005 te başlıyor galiba olanlar hoşuma gidiyor
    1.6 benzinli ve manuel istiyorum
    yalnız çok istediğim ve araç değiştirme nedenim olan özellik dtsc yada bilinen tabiriyle esp hangi donanımlarda standarttır bu konuda yardım istiyorum..
    hatta beni biraz mazur görürseniz tüm modellerin mesela dynamic prime premium standartlarını öğrenmek isterim volvonun sitesinde sadece yeni modeller için bilgi verilmiş..
    şu yeni üyeye bir tatminkar cevabı çok görmeyin saygılar :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tarikGULOVA

    hocam kolay gelsin ben vw bora kullanıcısıyım
    volvo s40 ı gözüme kestirdim birkaç tane sorum olacak
    yeni kasa 2005 te başlıyor galiba olanlar hoşuma gidiyor
    1.6 benzinli ve manuel istiyorum
    yalnız çok istediğim ve araç değiştirme nedenim olan özellik dtsc yada bilinen tabiriyle esp hangi donanımlarda standarttır bu konuda yardım istiyorum..
    hatta beni biraz mazur görürseniz tüm modellerin mesela dynamic prime premium standartlarını öğrenmek isterim volvonun sitesinde sadece yeni modeller için bilgi verilmiş..
    şu yeni üyeye bir tatminkar cevabı çok görmeyin saygılar :)

    Merhaba
    Donanımlar sırasıyla:prime - premium - premium+dynamic
    Dstc(Dinamik Denge ve Çekiş Kontrol sistemi) dynamic versiyonunda sunuluyor.Premiumda stc var(dstc'den farkı aktif sapma kontrolü).
    Donanım listesi sürekli değişiyor,takip etmek zor.
    86.sayfada yazmıştım listeyi('08,'09 sonrası için geçerli olsada yinede özellikler hakkında fikir verir).
    Hatta sayın istante den yine alıntı yapıyorum
     [DH]   V O L V O    for   L I F E




  • arkadaşlar size bir sorum olacak.2008 s40 dynamic dizelim var.arabam ile ufak bir kaza yaptık.radyötörlerim ve sağ ön değişmesi gerekiyor.aracımın radyötörleri focusunki ile aynımı?bide arabaya orjinal çıkma far bulabilirmiyim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: traty

    arkadaşlar size bir sorum olacak.2008 s40 dynamic dizelim var.arabam ile ufak bir kaza yaptık.radyötörlerim ve sağ ön değişmesi gerekiyor.aracımın radyötörleri focusunki ile aynımı?bide arabaya orjinal çıkma far bulabilirmiyim?

    Hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama benim bir önceki aracım için Ankara'ya gelmiştim, hurdacıların olduğu bir sanayi idi ismini hatırlayamağım, orada adamlar volvo dağları oluşturmuşlar tabiri caizse, yok yok diyebilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altinok

    quote:

    Orijinalden alıntı: traty

    arkadaşlar size bir sorum olacak.2008 s40 dynamic dizelim var.arabam ile ufak bir kaza yaptık.radyötörlerim ve sağ ön değişmesi gerekiyor.aracımın radyötörleri focusunki ile aynımı?bide arabaya orjinal çıkma far bulabilirmiyim?

    Hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama benim bir önceki aracım için Ankara'ya gelmiştim, hurdacıların olduğu bir sanayi idi ismini hatırlayamağım, orada adamlar volvo dağları oluşturmuşlar tabiri caizse, yok yok diyebilirim.

    Ostim yada yıldız sanayi sitesidir gittiğiniz yer muhtemelen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    quote:

    Orijinalden alıntı: altinok

    quote:

    Orijinalden alıntı: traty

    arkadaşlar size bir sorum olacak.2008 s40 dynamic dizelim var.arabam ile ufak bir kaza yaptık.radyötörlerim ve sağ ön değişmesi gerekiyor.aracımın radyötörleri focusunki ile aynımı?bide arabaya orjinal çıkma far bulabilirmiyim?

    Hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama benim bir önceki aracım için Ankara'ya gelmiştim, hurdacıların olduğu bir sanayi idi ismini hatırlayamağım, orada adamlar volvo dağları oluşturmuşlar tabiri caizse, yok yok diyebilirim.

    Ostim yada yıldız sanayi sitesidir gittiğiniz yer muhtemelen.

    Doğrudur, siz yazınca hatırladım, ostim sanayii idi ismi. O sanayideki parçaları görünce anladım ki, volvo ile ilgili hiç bir parça sıkıntısı yok ülkemizde.




  • 
Sayfa: önceki 258259260261262
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.