Şimdi Ara

[DH] V O L V O for L I F E (119. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.309
Cevap
39
Favori
910.431
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 117118119120121
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: newlancer
    arkadaşlar 2002- 2004 arası s40 ların içeriye ses alma durumu nasıl? bu modellerde bir s40 düşünüyorum ama çevremde böyle bir araç bulunmadığı için inceleme şansım bulunmuyor. özellikle bu araç sahibi arkadaşların yorumlarını bekliyorum. şöyle 100-120 ile giderken kabin içerisine motor sesi veya rüzgar sesi alma durumu nasıl. veya şöylede bir kıyaslama yapabilirsiniz bir toyota avensis veya benzeri araçlarla mukayese edebilirmisiniz. volvo s40 aynı değerdeki diğer araçların içerisinde en sessizi diyebilirmiyiz. konforlu bir seyahat için sessizlik benim ilk kriterimde bu bakımdan.şimdiden teşekkürler.


    Motor o sınıftakilerin hepsinden sessiz. Yol ve rüzgar sesine gelince, Megane I ve II'den, Golf IV'den, tüm japonlardan daha sessiz. Ama bu durum biraz da kullandığınız lastik markası ve aracın önceki sahibi tarafından nasıl kullanıldığına bağlı. En iyisi alacağınız aracı test edip kendiniz karar vermeniz. Yağını, yağ filtresini, hava filtresini vs. değiştirdiğinizde de motorda ciddi bir sessizlik oluyor, bunu da ekleyeyim.




  • Dizel araçlarda benim bildiğim motorun en üst torkunu verdiği noktadan sonrası vites değişim zamanıdır. Çünkü torku verdikten sonra gaza basmanız çok da birşey ifade etmez; motor daha fazla itme gücü vermez. Bu nedenle de dizellerin benzinlilere göre son hızları hep daha düşüktür.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: stradivarius34
    Herkese selamlar.
    Babam araba meraklısı bir insan. Sayesinde pek çok marka ve modelle tanışma fırsatım oldu. Ve yazıktır ki, 25 yıllık deneyimimin büyük bölümünü ford, bmw, mercedes, opel ve volkswagen oluşturdu. Yazıktır dememin sebebi volvonun eksikliği. 25 yılın son 10 yılını kendime ait otolarla geçirdim. renault, opel, ford, vw ve bmw. Şu an 99 1.6 bora kullanıyorum, ve amacım bir volvo s40 sahibi olabilmek. Çok okuyan, ama yazmayan bir forum elemanıyım. Sebebi ise yanlış anlaşılmak, istemeden de olsa kırıcı olma kaygısı, ya da ne derseniz deyin. Umarım aranızda yer bulur, güzel dostluklarınızdan, paylaşımlarınızdan nasiplenebilirim. İlk mesajda daha da sıkıcı olmamak adına lafı fazla uzatmak istemiyorum.
    2005 1.6 s40 benzinli üç araç tesbit ettim. Kilometreleri 60.000 ile 100.000 arası. Bütçem ancak buna elveriyor. Takas için üste 7-8 bin ytl. vermem gerekiyor. Önerileriniz için şimdiden teşekkürler. Sağlıkla kalın.


    Katılımınız ve iyi sözleriniz için teşekkür eder, gönlünüzdeki Volvonuza en kısa sürede kavuşmanızı dilerim.

    Sorununuza gelince, 1.6 benzinli motor yeni S40'ın ağır kasasına ağır kaçmaktadır. Aracın performansı muhtemelen sizin sahip olduğunuz 8 valfli Bora'dan daha iyidir. Ama bu araçta motordan iyi performans almanız için devirli kullanmanız gerekir. Zaten motorun sesini pek duymayacağınız için de genelde devirli kullanırsınız. Ancak bu size yakıt sarfiyatında artış olarak geri dönecektir. Tavsiyem alabilirseniz yeni S40'ın dizelini almanızdır. Eğer yakıt sarfiyatı önemli ise ve dizel alamıyorsanız o zaman da önerim 2004 model az km yapmış bir S40 Classic alıp (böylece bir miktar paranız cebinizde kalacaktır) kalan parayla benzin masraflarını karşılamanızdır. S40 Classic'de daha düşük paraya ister 1600 isterseniz de daha güçlü benzinli motorlar alma şansınız var. Örneğin geçenlerde bir ilan görmüştüm 2004 model, 2.0T 163bg, ov, deri ve ısıtmalı koltuklu, sanırım 80binde 30 bin ytl isteniyordu. Motor hacmi düşünce fiyat da düşer.

    Kolay gelsin




  • Şimdi bu mesajdaki bir ifade benim mesleğe temas ettiğinden sizinle bazı hususları paylaşayım.
    Memleketimizde tezgahtar-satıcı ahalisi biraz evlere şenlik olduğundan (işine saygı duyan bilgili kimseleri tenzi ederim), böyle tuhaf diyaloglar cereyan edebiliyor.

    Bazı ülkelerden diplomatlar görev yaptıkları ülkelerin şartlarına göre yüksek güvenlik için tabi ki zırhlı araç kullanıyor.
    Volvo'nun "corps diplomatique" tarafından tercih edilmesinin ilk sebebi dayanıklılık. Ayrıca, Volvo 50 yılı aşkın süredir diplomatik satış yapan bir kuruluş.
    Hizmetleri gayet iyi.

    http://diplomat.volvocars.com

    Bu sayfada hem bilgi var, hem de örneğin "quick delivery service" üzerinden hazır otomobillerden alabiliyorsunuz. Normal siparişte teslimat 3 ay sonra.
    Volvo fabrika çıkış fiyatı üzerinden %10 indirim yapıyor.
    BMW, Mercedes ve Audi de diplomatik satış yapıyor.
    Diplomatların temsil görevi bir miktar görsel unsurlar içerdiğinden resmi ve özel araçların da belirli bir düzeyde olması gerekiyor.


    quote:

    Orjinalden alıntı: hesheit

    Sevgili Volvo severler,
    Dün ismi lazım değil bir Volvo bayiine gittim. Araçlara bakarken satış temsilcilerinden biri de potansiyel müşteri bir çift ile ilgileniyordu. Aralarında şöyle bir konuşma geçti:

    Müşteri: Oğlum S40 diyor, ben Focus.
    Satıcı: Şimdi siz bana Focus'un iç hacmi büyük diyeceksiniz ama S40'ı bir inceleyin, kapıların kalınlığına vs. bir bakın, ne demek istediğimi anlayacaksınız.

    "Buraya kadar bir sorun yok. Devam edelim"

    Satıcı: Size dünyanın en güvenli ve sağlam aracından bahsdiyorum. Dikkat edin yüksek güvenlik gerektiren işlerde çalışan büyükelçilik ve konsolosluk görevlileri hep Volvo kullanır.

    "Satıcının burada araç güvenliği ile polisiye güvenlik arasında nasıl bir bağlantı kurduğunu anlayamadım. Hani kazalara karşı güvenli otomobil binmek istediklerinden elçilik personeli Volvo biniyor dese anlayacağım da, yüksek güvenlik gerektiren iş nedeni ile Volvo binilmesini anlayamadım. Volvolar standart kurşun geçirmez, zırhlı filan değil. Devam edelim"

    Müşteri: S40lar Çin'de üretiliyor deniyor doğru mu?
    Satıcı: Volvo araçlarını dönemsel olarak farklı fabrikalarda üretir. Şu an Çin'de, sonraki turda Hollanda'da, sonraki turda da İsveç'te üretilebilir.

    "Nasıl güleceğime karar veremedim. Bir, Volvo'nun dönemsel araç üretme diye bir politikası yok. İki, S40, önceki kasa dahil, hiçbir zaman İsveç'te üretilmedi. Üç, S40 Çin'deki Ford fabrikasında üretilmeye başlandı ama Türkiye'ye gelenlerin hepsi Belçika Ghent çıkışlıdır".

    Sizlere pazar eğlencesi olsun istedim




  • swlm arkadaslar 1 ay önce 850 t5 aldım bunun cd chencrı yok elinde olan varmı? otomatik vites kullanan arkadaslar bu arabadaki tracs düğmesi ne işe yarıyor biliyormusunuz acaba
  • @newlancer arkadaşa,
    bende de 2004 S40 1.6 classic var.
    Motor sesi bakımlı ve sakin kullanılmış (hor kullanılmamış) ise kesinlikle tüm teknolojik motorlar gibi sessizdir. Ses yalıtımı da çok başarılıdır.
    Özellikle bahsettiğiniz süratlerde hatta 150-160 km/saat hızlara kadar kapı aralarından (lastik fitiller) veya varsa sunroof dan dahi en ufak bir ses sızdırması olmaz. Öyleki çalışan sileceklerin rüzgarı yarma sesini bile duyabilirsin. Yol sesi de kesinlikle sınıfındaki her araçtan daha başarılıdır. Yol sesi Babamdaki 2007 civic hatchback (ingiliz menşei) veya hatta amcamdaki 2007 passat kadar sessizdir. Lastiklerim dönme direnci düşük ve yönlü asimetrik bir lastik olan Goodyear Excellence. Lastik seçiminin de sessizliğe olumlu katkısı olduğunu düşünüyorum.
    Hesheit'in bahsettiklerine de aynen katılıyorum.
    Saygılar.

     [DH]   V O L V O    for   L I F E




  • hesheit ve roadevil arkadaşların yaptıkları açıklamalar için çok teşekkür ediyorum.gerçekten açıklayıcı ve beni tatmin edici bilgilerdi. ancak yine de hesheit in dediği gibi bulursam bir 2004 modilinin test sürüşünü yapabilirim veya kiralama imkanım olursa 1-2 günlüğüne kiralayarak daha iyi tanıyabilirim s40 ı kanımca.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ROADEVIL

    @newlancer arkadaşa,
    bende de 2004 S40 1.6 classic var.
    Motor sesi bakımlı ve sakin kullanılmış (hor kullanılmamış) ise kesinlikle tüm teknolojik motorlar gibi sessizdir. Ses yalıtımı da çok başarılıdır.
    Özellikle bahsettiğiniz süratlerde hatta 150-160 km/saat hızlara kadar kapı aralarından (lastik fitiller) veya varsa sunroof dan dahi en ufak bir ses sızdırması olmaz. Öyleki çalışan sileceklerin rüzgarı yarma sesini bile duyabilirsin. Yol sesi de kesinlikle sınıfındaki her araçtan daha başarılıdır. Yol sesi Babamdaki 2007 civic hatchback (ingiliz menşei) veya hatta amcamdaki 2007 passat kadar sessizdir. Lastiklerim dönme direnci düşük ve yönlü asimetrik bir lastik olan Goodyear Excellence. Lastik seçiminin de sessizliğe olumlu katkısı olduğunu düşünüyorum.
    Hesheit'in bahsettiklerine de aynen katılıyorum.
    Saygılar.

     [DH]   V O L V O    for   L I F E


    verdiginiz örnekler gayet celişkili zira bi tarafta yalıtım sorunlu civic diger tafafta passat

    volvonun ki hangisine yakın?




  • Tüm VOLVOCULAR ın MÜBAREK MEVLÜD KANDİLİNİ KUTLARIM
  • Seninde KANDİL İN mübarek olsun. OTTOMAN24
  • HAYIRLI KANDİLLER ARKADAŞLAR
  • arkadaşlar allah izin verirse pazartesi günü ilk volvomu yani 2004 s40 2.0 t yi almış olacağım. burada çok doğru bilgiler alabileceğimi biliyorum. merhaba demek istedim.

    bu arada hayırlı kandiller.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fox-yellow -- 20 Mart 2008; 3:25:52 >
  • Aslında orada neredeyse passat kadar sessiz demek istemiştim.
    Civic lerin genel sorunu olan yol sesi hatchback civiclerde o kadar yok.
    kullandıysanız yada bindiyseniz biliyorsunuzdur belki. S40 ikisinden Passata daha yakın diyebilirim.
    Sevgiler.
  • Sayın topgear,
    Konu Volvo ve Diplomatic Sales'den açılmışken bir iki sorum olacak size. Bu diplomatik sales'den faydalanabilmek için elçilik veya konsolosluk çalışanı olmak yeterli mi, yoksa mutlaka diplomat kadrosunda görevli çalışan mı olunmak zorunda? Örneğin, Türkiye'de yabancı uyruklu elçilik sekreteri de vergisiz araç alabiliyor mu, yoksa sadece görevli meslek memurlarının hakkı mı bu?
  • Sevgili hesheit,
    Bizi listeye eklemedin mi hala?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: udurak
    Sevgili hesheit,
    Bizi listeye eklemedin mi hala?


    Prensip olarak ekle denmeden eklemiyoruz. Sizi üç vakte kadar ekleriz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hesheit


    Katılımınız ve iyi sözleriniz için teşekkür eder, gönlünüzdeki Volvonuza en kısa sürede kavuşmanızı dilerim.

    Sorununuza gelince, 1.6 benzinli motor yeni S40'ın ağır kasasına ağır kaçmaktadır. Aracın performansı muhtemelen sizin sahip olduğunuz 8 valfli Bora'dan daha iyidir. Ama bu araçta motordan iyi performans almanız için devirli kullanmanız gerekir. Zaten motorun sesini pek duymayacağınız için de genelde devirli kullanırsınız. Ancak bu size yakıt sarfiyatında artış olarak geri dönecektir. Tavsiyem alabilirseniz yeni S40'ın dizelini almanızdır. Eğer yakıt sarfiyatı önemli ise ve dizel alamıyorsanız o zaman da önerim 2004 model az km yapmış bir S40 Classic alıp (böylece bir miktar paranız cebinizde kalacaktır) kalan parayla benzin masraflarını karşılamanızdır. S40 Classic'de daha düşük paraya ister 1600 isterseniz de daha güçlü benzinli motorlar alma şansınız var. Örneğin geçenlerde bir ilan görmüştüm 2004 model, 2.0T 163bg, ov, deri ve ısıtmalı koltuklu, sanırım 80binde 30 bin ytl isteniyordu. Motor hacmi düşünce fiyat da düşer.

    Kolay gelsin



    bahsettiğiniz ilandaki araç istanbulda idi. aynısını izmirde satın aldım. iki araç arasında fark benimkinde sunroof olup onda olmaması ilandakinde de park sensörü olup benimkinde olmaması. maliyet de yaklaşık herşey dahil 28 bin ytl civarında oldu. araçlar aşağı yukarı aynı kilometrelere sahip. izmirdeki bildiğim tek volvo yetkili servsinde yaptırdığım incelemede aracın oldukça iyi durumda olduğu söylendi. garanti evraklarında ve bakım koşullarında aracın 100.000 km den sonra her 20.000 de bir bakımı öneriliyor. tabiiki yaptracağım ancak bu bakımların masrafları ve aracın motorunun ne kadar dayanıklı olduğu konusunda bilgilerinize ihtiyacım var. yani söylenceleri dinlerseniz bir volvonun motoru 500.000 km dayanır çok sağlamdır gibi şehir efsaneleri var. tabiiki gerçek nedir bilmek istiyor insan.
    şimdiden saygılar




  • Sessizlik hususunda,

    2008 Volvo S40 1.6D'nin motor sesi yalıtımını başarılı bulmadığımı ifade etmek istiyorum. Sınıfında ve bir alt sınıfında çok daha başarılı dizel motorlara ve yalıtım özelliklerine sahip modeller bulunmaktadır.

    Fakat konu rüzgar sesi ve lastik sesi yalıtımı olduğunda üst sınıflarla rekabet edebilecek kapasitede olduğunu da belirtmek isterim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi makel -- 23 Mart 2008; 15:31:45 >
  • Arkadaslar foruma yeni katildi.
    S40 1.6D PREMIUM 0 KM ARAC ALACAGIM.RENGE BIR TURLU KARAR VEREMIYORUM.SIYAH VE TITANYUM GRI ARASINDA SECIM YAPAMIYORUM.LUTFEN ESTETIK VE KULLANIM OLARAK FIKIRLERINIZI BILDIRIRMISINIZ.
  • Ayrica premium donanim bir bayide ceryx 16`` digerinde ise crius 16`` jantli.Degisiklik yapmak fiyat farkina neden olurmu?
  • 
Sayfa: önceki 117118119120121
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.