Şimdi Ara

««« DH TOFAŞ KUŞ SERİSİ GENEL »»» (515. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27.070
Cevap
49
Favori
4.126.847
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 513514515516517
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: S@ldırg@n


    Teker sürte sürte alışır.



    Hiçte bile alışmaz!!!!!

    Borbet jantlar önlerde zaten dışa çıkık duruyor. Helezonları kestirmekle sürüş iyice tehlikeye girmiş. Sürte sürte çamurluğu da kastırırsın. Hadi olan çamurluğa olsun... Ama sert dönüşlerde, sert frenlerde, ani dreksiyon reflekslerinde ön lastiklerin bıçak gibi kesilme ihtimali çok fazla.

    Araba pısık vaziyette daha hoş görünüyor ok.. Ama dış görünüş mü, can güvenliği mi?

    Tamam hepimiz aksesuarı severiz ama birşey yaparken de mantığı elden bırakmayın




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dainesee

    Amcam bizim çözüm bulamadığımız km aydınlatmasına son noktayı koymuş...

    Tempra / Tipo göstergeli Şahin

    ««« DH TOFAŞ KUŞ SERİSİ GENEL »»»




    Adamım on numara olmuş Ben de bunun aynısını yaptım ama daha montajlamadım.

    Bu arada arabamın akşam üstü çektiğim resimlerini koyalım. Forumda tofaş resmi eksik olmasın

    ««« DH TOFAŞ KUŞ SERİSİ GENEL »»»


    ««« DH TOFAŞ KUŞ SERİSİ GENEL »»»


    ««« DH TOFAŞ KUŞ SERİSİ GENEL »»»


    ««« DH TOFAŞ KUŞ SERİSİ GENEL »»»


    ««« DH TOFAŞ KUŞ SERİSİ GENEL »»»



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tahsin053 -- 14 Nisan 2009; 0:03:13 >




  • nasıl yaptın resimleri varsa paylaşırmısın bu gösterge kısaltılmış orjinali daha uzun değilmi dediğim gibi montajına baya bi kafa yormak gerek oyapan yapmış helal olsun ayrı bi havası bide o ekrandaki rengi değiştirebilse mavi felan deli olur tabi bunu yapan onuda yapr
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emre.s43


    quote:

    Orjinalden alıntı: 34 FRE 68

    arkdaşlar size birşey danışcam geçen gün aracın muaynesi için bnm simit depoyu yenilerdim 10 senesini doldurmuştu mefez falan açıldı v.s bu işlemler bittikten sonra depoyu fulledim 78 km yaptım ne kadar yakıyo die merak ettim her zman gaz aldıgım opetten gazı aldım 20 ytl ye fullendi şaşırdım kaldım normalde şehir içi bnm arabam 210 lira yakıyodu ama burda 270 lira yakmış oluyo sonra 72 km yapıp tekrar fulledim bu seferde 12 lira aldı bu seferde 170 lira yakmış :) şimdi bnm sorum benim arabada mı var bi enayilik yoksa bu opette mi herkeze şimdiden teşekkür ediyorum...

    bazı pompaların basıncı yüksek oluyor. benim arkadaşın lpg tankı opetten 60 liraya dolarken, bp den 85 liraya doluyor. bp deki adama sorduk, bizim pompaların basıncı yüksek, daha çok gaz basar tanka dedi. ne kadar doğrudur bilemiyorum...

    kardeşim dediğin olabilir iki gün arayla aldım çünki, bu sabah muayneye götürcem bakalım gelişte gene fullicem :)))) çok saolasın kardeşim ...

    ««« DH TOFAŞ KUŞ SERİSİ GENEL »»»




  • Günaydın beyler....

    O gri şahin in deposu neden solda değilde sağda ben de anlamadım ?

    Acaba araba 98 - 99 felanda trafiğe mi 2001 de çıkmış ? Olabilir miki ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dainesee

    Günaydın beyler....

    O gri şahin in deposu neden solda değilde sağda ben de anlamadım ?

    Acaba araba 98 - 99 felanda trafiğe mi 2001 de çıkmış ? Olabilir miki ?



    Onunla ilgisi yok. Fabrikasyon lpg li üretilenlerin depo kapağı solda. Sadece benzinli çıkanların depo kapağı ise normal tarafta.
  • Ama benim şimdiye kadar gördüğüm 2000 model üzeri tüm "DOĞAN"ların benzin deposu ağzı hep soldaydı.

    Demekki bana hep fabrikasyon LPG li olanlar denkgeldi... Hiç deposu sağda olan 2000 model üzeri DOĞAN görmedim.

    Yada 2000 model üzeri DOĞAN ların hepsi fabrikasyon LPG li çıktı ama Şahinler, LPG li ve LPG siz olmak üzere iki versiyon olarak üretildi. Burdan bu anlam çıkıyor. Yanlışım varsa düzeltin.
  • bu depo kapağı solda olanlar kartaldan kesme oluyormuş ben öyle duymuştum. bu duyduğum ustaya söyledim adamlar hiç kartalı kesipte doğan şahin yaparlar mı diye. o söyleyen usta da zaten tutupta kartalı kesmemişler bu arabalardaki (depo kapağı solda olanlar) şaseler kartal şasesi demişti.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tahsin053


    quote:

    Orjinalden alıntı: S@ldırg@n


    Teker sürte sürte alışır.



    Hiçte bile alışmaz!!!!!

    Borbet jantlar önlerde zaten dışa çıkık duruyor. Helezonları kestirmekle sürüş iyice tehlikeye girmiş. Sürte sürte çamurluğu da kastırırsın. Hadi olan çamurluğa olsun... Ama sert dönüşlerde, sert frenlerde, ani dreksiyon reflekslerinde ön lastiklerin bıçak gibi kesilme ihtimali çok fazla.

    Araba pısık vaziyette daha hoş görünüyor ok.. Ama dış görünüş mü, can güvenliği mi?

    Tamam hepimiz aksesuarı severiz ama birşey yaparken de mantığı elden bırakmayın


    Zaten araca fazla binmiyorum.Borbetlerin taksitleri bittigizaman sert spor yay almayi planliyorum.Sen merak etme lastiklerin tum ayarlari yapildi o kadar saf degiliz herhalde bizde bi seyler yaptirdik.




  • bu depo kapağı solda olanlar kartaldan kesme oluyormuş ben öyle duymuştum. bu duyduğum ustaya söyledim adamlar hiç kartalı kesipte doğan şahin yaparlar mı diye. o söyleyen usta da zaten tutupta kartalı kesmemişler bu arabalardaki (depo kapağı solda olanlar) şaseler kartal şasesi demişti.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: S@ldırg@n


    quote:

    Orjinalden alıntı: tahsin053


    quote:

    Orjinalden alıntı: S@ldırg@n


    Teker sürte sürte alışır.



    Hiçte bile alışmaz!!!!!

    Borbet jantlar önlerde zaten dışa çıkık duruyor. Helezonları kestirmekle sürüş iyice tehlikeye girmiş. Sürte sürte çamurluğu da kastırırsın. Hadi olan çamurluğa olsun... Ama sert dönüşlerde, sert frenlerde, ani dreksiyon reflekslerinde ön lastiklerin bıçak gibi kesilme ihtimali çok fazla.

    Araba pısık vaziyette daha hoş görünüyor ok.. Ama dış görünüş mü, can güvenliği mi?

    Tamam hepimiz aksesuarı severiz ama birşey yaparken de mantığı elden bırakmayın


    Zaten araca fazla binmiyorum.Borbetlerin taksitleri bittigizaman sert spor yay almayi planliyorum.Sen merak etme lastiklerin tum ayarlari yapildi o kadar saf degiliz herhalde bizde bi seyler yaptirdik.


    İstediğin kadar ayar yaptır üstad. Ön helezon kesik olduktan sonra olay bitmiş. Ben kimseye bişey olsun istemem. Jantlarını güle güle kullan.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dainesee

    Ama benim şimdiye kadar gördüğüm 2000 model üzeri tüm "DOĞAN"ların benzin deposu ağzı hep soldaydı.

    Demekki bana hep fabrikasyon LPG li olanlar denkgeldi... Hiç deposu sağda olan 2000 model üzeri DOĞAN görmedim.

    Yada 2000 model üzeri DOĞAN ların hepsi fabrikasyon LPG li çıktı ama Şahinler, LPG li ve LPG siz olmak üzere iki versiyon olarak üretildi. Burdan bu anlam çıkıyor. Yanlışım varsa düzeltin.



    99 model olup kapağı solda olan var, 2002 model olup kapağı sağda olan da var. Özellikle 2000 ve üzeri her 10 tofaşın 7 si lpg li çıktı. O yüzden çoğunlukla soldan kapaklılara denk gelmen normal.




  • ben 2000 model olan sağda ve solda deposu olan şahinde doğanda gördüm

    demekki bu da slx l er gibiymiş.... 2000 in ilk 6 ayı ve son 6 ayı gibisinden...

    fakat tahsin abi tamamının lpg li olmadıgını söylemiş açıkcası merak ettim grubumuza şöyle yıllarca tofaşta çalışmış biri gelse süper olur
  • beim bildğim 2000 yılının ilk 6 ayı sağda son 6 ayı solda olması gerk
  • arkadaşlar birşey soracağım 97 model bir şahinin 99 senesindeki piyasasını hatırlayan varmı özelden veya burdan cevaplarsanız sevinirim
  • 99 yılının ortalarında iki milyar liraya 93 model hatasız ( sinyalinden tut, civatasına varana kadar orjinal )beyaz renk 30.000 km de Doğan SLX almıştım.

    Arada 4 yaş var. Birisi Doğan SLX birisi Şahin...

    Bir kıyaslama yapacak olursak, o zamanlar 97 model Şahin de olsun olsun iki buçuk - üç milyar lira felandır sanırım....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dainesee

    99 yılının ortalarında iki milyar liraya 93 model hatasız ( sinyalinden tut, civatasına varana kadar orjinal )beyaz renk 30.000 km de Doğan SLX almıştım.

    Arada 4 yaş var. Birisi Doğan SLX birisi Şahin...

    Bir kıyaslama yapacak olursak, o zamanlar 97 model Şahin de olsun olsun iki buçuk - üç milyar lira felandır sanırım....


    98 senesinde peder 97 model bi şahin almıştı 99 yılındada satıldı araba biz satmadık borç verdik gibi bişi o kısmı biraz karışık anlican şimdi araba alıcaz ve bu arabanın dewamı yok ozaman 2 yaşında araba verdim tertemizdi cms 40 jantları vardı iyi hatırlıyorum :) nese şimdi ötv falan olayı ikinci el piyasası iyice karıştı. ben araba yerine nakit istiyorum ama bi hesap yapamıyorum anlicanız :S




  • ya arkadaşlar bişey sorcam,brenim kartalın egsoz devamlı patlıyor,yokmu bunların dayanıklıları acaba (abarth olmayacak...)
  • @ lazlaris . . .

    Durumun baya bi karışık gözüküyor, Hesabın içinden nasıl çıkacaksınız, nasıl hesap edeceksiniz bilmiyorum ama Allah yardımcınız olsun...

    Sorununa faydası olursa ;

    Ben 99 da 93 model doğanı 2.000.000.000 TL ye alırken, mark 260.000 TL idi. ( o zamanlar euro yoktu ) Yani iki milyar yaklaşık olarak 7.700 Deutsche mark yapıyordu.

    Markdan euroya geçerken sanırım 1 euro yaklaşık 2 Deutsche mark yapıyordu.

    7.700 mark = 3.350 euro yapar.

    Bugünkü kura vurursak 1 euro = 2.10 TL

    3.350 euro da 7.000 TL felan yapıyor...

    99 yılında 97 Şahin de üç milyar felan yapsa ;

    Üç milyar = yaklaşık 11.500 Deutsche Mark yapar... O da 5.750 Euro yapar...

    Bugünkü kurdan 5.750 Euro = 12.000 TL felan yapıyor....

    Üşenmedim senin için hesap ettim...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dainesee

    @ lazlaris . . .

    Durumun baya bi karışık gözüküyor, Hesabın içinden nasıl çıkacaksınız, nasıl hesap edeceksiniz bilmiyorum ama Allah yardımcınız olsun...

    Sorununa faydası olursa ;

    Ben 99 da 93 model doğanı 2.000.000.000 TL ye alırken, mark 260.000 TL idi. ( o zamanlar euro yoktu ) Yani iki milyar yaklaşık olarak 7.700 Deutsche mark yapıyordu.

    Markdan euroya geçerken sanırım 1 euro yaklaşık 2 Deutsche mark yapıyordu.

    7.700 mark = 3.350 euro yapar.

    Bugünkü kura vurursak 1 euro = 2.10 TL

    3.350 euro da 7.000 TL felan yapıyor...

    99 yılında 97 Şahin de üç milyar felan yapsa ;

    Üç milyar = yaklaşık 11.500 Deutsche Mark yapar... O da 5.750 Euro yapar...

    Bugünkü kurdan 5.750 Euro = 12.000 TL felan yapıyor....

    Üşenmedim senin için hesap ettim...



    çok teşekkür ederim bende sallamasyon bi hesapla tam bu rakamı düşünüyordum aslında. gerçi işin bide şu yüzü var bu aracın devamı gelmedi yada serisi. birde 99 yılından 2009 yılına kadar arabasız kaldım buda var :)




  • 
Sayfa: önceki 513514515516517
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.