Şimdi Ara

««« DH TOFAŞ KUŞ SERİSİ GENEL »»» (1317. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27.070
Cevap
49
Favori
4.118.386
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13151316131713181319
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hyundai Motor Company

    bu kadar para vermeye gerek yok 72 amper mutlu yada inci işinizi görür

    Hocam şuan inci var ve pek memnun kalmadık açıkçası. Mutlu veya bosch düşünüyoruz. Mutlu ile fiyatları aynı gibi zaten
  • İnci şuan eski inci değil çok güzel yeni aküler çıkardılar. fiyatları düşük şimdilik. ayrıca varta da düşünebilirsiniz. seçenek çok

  • < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba üstadlar ben eski kasa 87 model falan şahin yada doğan almayı düşünüyorum . Buna eafy hava filtresi , iyi bir karbüratör , performans bujileri , geniş taban performans lastikleri , headers falan taktırsam kaç hp olur aracım . Performans istiyorum motor içine pek bulaşmadan ? Lütfen yardım edin daha neler yapabilirim ? LPG kullanmıyacam , atmosferik olacak gerekirse üst kapak ve piston falan değişecem ve biraz daha para toplarsam dereceli egzantrik düşünüyorum ne dersiniz nasıl olur ve frenleri nasıl güçlendiririm ?
  • Merhaba üstadlar ben eski kasa 87 model falan şahin yada doğan almayı düşünüyorum . Buna eafy hava filtresi , iyi bir karbüratör , performans bujileri , geniş taban performans lastikleri , headers falan taktırsam kaç hp olur aracım . Performans istiyorum motor içine pek bulaşmadan ? Lütfen yardım edin daha neler yapabilirim ? LPG kullanmıyacam , atmosferik olacak gerekirse üst kapak ve piston falan değişecem ve biraz daha para toplarsam dereceli egzantrik düşünüyorum ne dersiniz nasıl olur ve frenleri nasıl güçlendiririm ?
  • dulger007 kullanıcısına yanıt
    böyle şeyler için tofaş yanlış araba. ilkel bir motoru var. honda civic ef kasa yada eg alın istediğiniz kadar modlayın.
  • Hyundai Motor Company kullanıcısına yanıt
    Üstad ben biraz spin atmak istiyorum virajlarda falan drift demiyelim çünkü herkes drifti farklı yorumluyor . Yani canım sıkıldığı zaman köşelerde yan yan giderim ama Honda tarzı arabalarda onu yapma imkanı yok ve Honda dediğim arabalara göre 2 kat pahalı :S
  • dulger007 kullanıcısına yanıt
    ford taunus 2.0 al o zaman. difransyeli de kaynattınız mı tadından yenmez.
  • Hyundai Motor Company kullanıcısına yanıt
    Sen direk ölüm makinesi yapmamı istiyosun galiba kardeşş :) difrensiyeli kitlemek tehlike ya ama şimdi önden çekiş arabaları yine soktunuz aklıma ama pahalı arabalar ve Tofaşın parçaları daha bol anlayanı daha çok
  • dulger007 kullanıcısına yanıt
    Yok bee dostum ne ölüm makinesi. Görende rx7 modlattıyoz sanıcak
    Forda yaptığın motor modifikasyonların emeğini alırsın tofaş a göre. en azından üstten egzantrik motor var.
    hem tofaştan anlayan usta merak etme taunustan da anlar. parçası da pahalı değildir.
    kasa olarak tofaşı 2 ye böler. Ama forumdakiler beni yanlış anlamayın.f tofaş hastalık işidir ama iş motor modifiyesine gelince slx motor harici tofaşa gitmiyor.
  • Hyundai Motor Company kullanıcısına yanıt
    İyi hoşta abicim rx7 simi var bunun sonuçta araç dönerken olumsuz etkiler yapıp kötü sonuçlar meydana getirir . Taunus çok yakıyor birde ve kasası çok ağır . Ustasını bulursan her araca motor modifiyesi iyi gider
  • Kara düzen motora pek motor modifiye gitmiyor.Eğer yaptığın masrafın karşılığını almak istiyorsan @Hyundai Motor Company'nin dediği gibi üstten egzantrikli bişey almalısın.Tempra motorlar bu işe uygun.Bütçem o kadar yok dersen en kötü 94 şahinlerden bak geliştirilmiş motor.Diferansiyel kilit işine hiç girme derim kaynakla çok kötü oluyor.Orjinal bişey bulursan tak ama kaynak işi yaramaz.
  • Sirigmus kullanıcısına yanıt
    Benim alacağım eski kasa 87 model kaç beygirdir orjınalı o dediklerimi yapsam ortalama kaç olur sadece bunu öğrenmek istiyorum ve hala 1 kişi bile cevaplayamadı tam olarak . Ben eski kasa hastasıyım birazda bütce meselesi , helebi alacağım eski kasadan başlıyayım sonra yolu var :)
  • 75 beygir diye biliyorum orjinal motoru.Headers,açık hava filtresi,buji cart curt size verse 6-7 beygir verir.Tamam eski kasa hastasısınız da o motora yapacağınız masraf hem daha yüklü hem de boşa çabalama olur.En basitinden tempra motora takacağınız egzantirik 300 liraysa kara düzenin 500 liradır.Fiyatları sallamasyon verdim ama aşağı yukarı böyledir.Benim demek istediğim o.
  • Sirigmus kullanıcısına yanıt
    Haklısın üstad o zaman tek çare direk turbo takmak :) Hayalimden biride turbo taktırmak , süper olur valla tadına doyulmaz ama frenlerden şüğheliyim güçlendirilirmi acaba fren sistemi ? ve turbo ne kadara patlar bana her şeyiyle
  • Arka kampanaları diske çevirip önlere daha büyük kaliper ve disk takabilirsin.Güzel bi ayardan sonra frenler işini görür.Turbo ise sana nereden baksan borusuydu,intercoolerı,manifoldu,turbosu vs derken 2-2.5 civarına patlar.Ama arabanın motor bitikse onun üstüne turbo atmak verimsiz olur.Hem de motoru dağıtma ihtimali var.Motoru da sıfırlarsan 3.5-4 civarına kadar yolu var.Turboya kalkıştın mı hiçbişey baştan savma olmayacak herşey nizami olacak ki turbo verimli olsun hem de daha büyük masraflar açmasın.
  • Sirigmus kullanıcısına yanıt
    Üstadım param en fazla 5-6 ancak çıkar yani bu paraya ancak temiz bi eski kasa bulunur .s Bilmiyorum bu hayallerim suya düşmesini istemiyorum .s
  • Turbo işine girince öyle ucuza kaçılmaz malesef.Kaçarsan da arabayı düzgün yürütemezsin.2 gün kullanırsın 5 gün sanayide yatar. O bütçeyle en matıklı olan motoru temiz bi araba bulup headers,açık hava filtresi vs ufak çaplı modifikasyon yapman.Benim tavsiyem eski kasadan ziyade 94 şahin geliştirilmiş motorlardır.Şu aralar yaz geldiği için 5-6 bütçeyle zor bulursun temizini ama acelen yoksa kışa doğru güzel arabalar düşürebilirsin.
  • Sirigmus kullanıcısına yanıt
    Öyle yapacam üstad kışın alcam bu yazda para toplayacam stajımdan para alacam falan sonra temiz bi araba alacam inşAllah , bu bu spin atmak gibi bi hobim olmasaydı önden çekiş araba düşünürdüm ama arkadan itişli araba düşünüyorum . 94 modellerin orjinali mi güçlendiril miş ?
  • Fabrika çıkış farklıları var önceki tofaşlardan.Ateşleme tipi elektronik,tempra karbüratör var slx lerde kullanılanlardan.Ateşleme sistemi elektronik olduğu için devirlenmesi eski düzene göre daha iyi.Ufak tefek oynamalarla seni tatmin eder.
  • 
Sayfa: önceki 13151316131713181319
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.