Şimdi Ara

:::DH TEMPRA TeAm::: (51. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.262
Cevap
24
Favori
611.245
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4950515253
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Far rolesi gitmiştir sizin o sigorta kutusunun üstünde sol taraftakilerden birisi olması lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • adam06 A kullanıcısına yanıt
    ivedik organize sanayi bölgesi 88 1.bölge 36 cad.751 sokak no:16 doğan oto yenimalle/ankara

    Ayhan Usta: 0533 511 36 62
  • Aracım LPG'de belli bir devirin altındayken gaz yemiyor. Gaz kesik kesik gidiyor motora. Gaz pedalına yüklenince düzeliyor. Ya da aracı boştayken bir kaç saniye 6-7 bin devirde çalıştırınca geçici olarak düzeliyor. Sorun ne olabilir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lpg aldığınız istasyonu değiştirin.araç karbüratörlü ise rölanti ayarına,gaz ayarına baktırın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: laptop arası köfte

    lpg aldığınız istasyonu değiştirin.araç karbüratörlü ise rölanti ayarına,gaz ayarına baktırın

    Onlara baktıracağım. Aracın içerisindeki gaz-benzin butonundan yapabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • robotica R kullanıcısına yanıt
    zannetmem
  • Benim Araçta Rolentede İleri Geri Sallıyodu Kendini... Taki Opete Girip Aygaz Alıncaya Kadar
    Ogünden Sonra Opetten Ve Aygazdan Asla Şaşmadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CemKaradağlı -- 21 Ağustos 2013; 21:28:28 >
  • yağ değişcem beyler castrol sipariş ediyorum ne diyorsunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaNeRR

    yağ değişcem beyler castrol sipariş ediyorum ne diyorsunuz

    10 40 mi 20 50 mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: robotica


    quote:

    Orijinalden alıntı: CaNeRR

    yağ değişcem beyler castrol sipariş ediyorum ne diyorsunuz

    10 40 mi 20 50 mi

    mpi motor 10.40 20.50 one yaw
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaNeRR

    quote:

    Orijinalden alıntı: robotica


    quote:

    Orijinalden alıntı: CaNeRR

    yağ değişcem beyler castrol sipariş ediyorum ne diyorsunuz

    10 40 mi 20 50 mi

    mpi motor 10.40 20.50 one yaw

    Yagin turu sakin bilmiyorum deme

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaNeRR

    quote:

    Orijinalden alıntı: robotica


    quote:

    Orijinalden alıntı: CaNeRR

    yağ değişcem beyler castrol sipariş ediyorum ne diyorsunuz

    10 40 mi 20 50 mi

    mpi motor 10.40 20.50 one yaw

    10.40 en iyisi yaw
  • quote:

    Orijinalden alıntı: laptop arası köfte

    lpg aldığınız istasyonu değiştirin.araç karbüratörlü ise rölanti ayarına,gaz ayarına baktırın

    Sorun çok sık tekrarlamaya başladı:/ Sanayi yolları gözüktü sanırım. En son haziranda gitmiştim
  • Bende 1994 model 1.6 karbüratörlü Tempra var.

    Aldığımdan beri geçmek bilmeyen fakat sürekliliğide olmayan bir sıkıntım var. Arabamdan çok memnunum fakat bu anlatacağım kaynağını bulamadığım problem bazen kafa yedirtedecek cinsten.

    Aracı sürekli her gün kullandığımda bi sıkıntı yok. Ben genellikle hafta sonları kullanıyorum ve hafta içi 4-5 gün gibi bir süre araç yattıktan sonra aracı çalıştırıyorum 1. vitesle kalkarken buna titreme denmez heralde takur takur vurarak epeyce sarsıntılı bir biçimde kalkıyor. Araç ısındıktan sonra problem falan kalmıyor, ertesi günde dahil araç uzunca bir süre yatmadıkça ortaya çıkmıyor. Ayrıca bu sorun varken 1. viteste araç vurmaya başladığında hemen 2. vitese çekip yarım debriyaj kalkıyorum sıkıntı olmuyor.

    Bu sorun sebebiyle yaptıklarım ise;
    - Motor takozları değişti
    - Triger dahil tüm V kayışları değişti
    - Baskı balata Değişti
    - Volant dişlisi kontrol edildi bir sorun görülmediğinden yüzeysel bir tornalama yapıldı

    Fakat sorun hala devam etmektedir. İlerleyen zamanda Sübap, avans ayarı ve karbüratör temizliği yaptırmayı düşünüyorum. Tabi düzelecek mi bilmiyorum. Yardımlarınızı bekliyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mazzoow

    Bende 1994 model 1.6 karbüratörlü Tempra var.

    Aldığımdan beri geçmek bilmeyen fakat sürekliliğide olmayan bir sıkıntım var. Arabamdan çok memnunum fakat bu anlatacağım kaynağını bulamadığım problem bazen kafa yedirtedecek cinsten.

    Aracı sürekli her gün kullandığımda bi sıkıntı yok. Ben genellikle hafta sonları kullanıyorum ve hafta içi 4-5 gün gibi bir süre araç yattıktan sonra aracı çalıştırıyorum 1. vitesle kalkarken buna titreme denmez heralde takur takur vurarak epeyce sarsıntılı bir biçimde kalkıyor. Araç ısındıktan sonra problem falan kalmıyor, ertesi günde dahil araç uzunca bir süre yatmadıkça ortaya çıkmıyor. Ayrıca bu sorun varken 1. viteste araç vurmaya başladığında hemen 2. vitese çekip yarım debriyaj kalkıyorum sıkıntı olmuyor.

    Bu sorun sebebiyle yaptıklarım ise;
    - Motor takozları değişti
    - Triger dahil tüm V kayışları değişti
    - Baskı balata Değişti
    - Volant dişlisi kontrol edildi bir sorun görülmediğinden yüzeysel bir tornalama yapıldı

    Fakat sorun hala devam etmektedir. İlerleyen zamanda Sübap, avans ayarı ve karbüratör temizliği yaptırmayı düşünüyorum. Tabi düzelecek mi bilmiyorum. Yardımlarınızı bekliyorum



    lpg basınç ayarına baktırdınızmı? Benzindede yapıyormu? Diğer ihtimal prizdiryak keçesi sızdırıp baskı balatayı yağlıyor olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: robotica

    quote:

    Orijinalden alıntı: laptop arası köfte

    lpg aldığınız istasyonu değiştirin.araç karbüratörlü ise rölanti ayarına,gaz ayarına baktırın

    Sorun çok sık tekrarlamaya başladı:/ Sanayi yolları gözüktü sanırım. En son haziranda gitmiştim

    Sorun bujilere giden kablolardaymış

    Bu arada caner neden ceza aldı lan?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi robotica -- 31 Ağustos 2013; 14:48:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: speedystop

    quote:

    Orijinalden alıntı: mazzoow

    Bende 1994 model 1.6 karbüratörlü Tempra var.

    Aldığımdan beri geçmek bilmeyen fakat sürekliliğide olmayan bir sıkıntım var. Arabamdan çok memnunum fakat bu anlatacağım kaynağını bulamadığım problem bazen kafa yedirtedecek cinsten.

    Aracı sürekli her gün kullandığımda bi sıkıntı yok. Ben genellikle hafta sonları kullanıyorum ve hafta içi 4-5 gün gibi bir süre araç yattıktan sonra aracı çalıştırıyorum 1. vitesle kalkarken buna titreme denmez heralde takur takur vurarak epeyce sarsıntılı bir biçimde kalkıyor. Araç ısındıktan sonra problem falan kalmıyor, ertesi günde dahil araç uzunca bir süre yatmadıkça ortaya çıkmıyor. Ayrıca bu sorun varken 1. viteste araç vurmaya başladığında hemen 2. vitese çekip yarım debriyaj kalkıyorum sıkıntı olmuyor.

    Bu sorun sebebiyle yaptıklarım ise;
    - Motor takozları değişti
    - Triger dahil tüm V kayışları değişti
    - Baskı balata Değişti
    - Volant dişlisi kontrol edildi bir sorun görülmediğinden yüzeysel bir tornalama yapıldı

    Fakat sorun hala devam etmektedir. İlerleyen zamanda Sübap, avans ayarı ve karbüratör temizliği yaptırmayı düşünüyorum. Tabi düzelecek mi bilmiyorum. Yardımlarınızı bekliyorum



    lpg basınç ayarına baktırdınızmı? Benzindede yapıyormu? Diğer ihtimal prizdiryak keçesi sızdırıp baskı balatayı yağlıyor olabilir.

    Benzinde çalıştırdım ama bu şekilde benzinde denemedim hiç. Deneyeyim bakalım yapacak mı merak ettim. Lpg basınç ayarı tam olarak nasıl bir ayar oluyor, bu hava filtresi değişikten sonra yaptığımız ayardan farklı bir şey sanırım. Bu bahsettiğin keçedeki kaçağı motoru indirtmeden görebilir miyiz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mazzoow

    quote:

    Orijinalden alıntı: speedystop

    quote:

    Orijinalden alıntı: mazzoow

    Bende 1994 model 1.6 karbüratörlü Tempra var.

    Aldığımdan beri geçmek bilmeyen fakat sürekliliğide olmayan bir sıkıntım var. Arabamdan çok memnunum fakat bu anlatacağım kaynağını bulamadığım problem bazen kafa yedirtedecek cinsten.

    Aracı sürekli her gün kullandığımda bi sıkıntı yok. Ben genellikle hafta sonları kullanıyorum ve hafta içi 4-5 gün gibi bir süre araç yattıktan sonra aracı çalıştırıyorum 1. vitesle kalkarken buna titreme denmez heralde takur takur vurarak epeyce sarsıntılı bir biçimde kalkıyor. Araç ısındıktan sonra problem falan kalmıyor, ertesi günde dahil araç uzunca bir süre yatmadıkça ortaya çıkmıyor. Ayrıca bu sorun varken 1. viteste araç vurmaya başladığında hemen 2. vitese çekip yarım debriyaj kalkıyorum sıkıntı olmuyor.

    Bu sorun sebebiyle yaptıklarım ise;
    - Motor takozları değişti
    - Triger dahil tüm V kayışları değişti
    - Baskı balata Değişti
    - Volant dişlisi kontrol edildi bir sorun görülmediğinden yüzeysel bir tornalama yapıldı

    Fakat sorun hala devam etmektedir. İlerleyen zamanda Sübap, avans ayarı ve karbüratör temizliği yaptırmayı düşünüyorum. Tabi düzelecek mi bilmiyorum. Yardımlarınızı bekliyorum



    lpg basınç ayarına baktırdınızmı? Benzindede yapıyormu? Diğer ihtimal prizdiryak keçesi sızdırıp baskı balatayı yağlıyor olabilir.

    Benzinde çalıştırdım ama bu şekilde benzinde denemedim hiç. Deneyeyim bakalım yapacak mı merak ettim. Lpg basınç ayarı tam olarak nasıl bir ayar oluyor, bu hava filtresi değişikten sonra yaptığımız ayardan farklı bir şey sanırım. Bu bahsettiğin keçedeki kaçağı motoru indirtmeden görebilir miyiz?

    evet şanzımana bakın üzerinde yağ varmı altta ipucu verir. Benim araçta titriyor bıraktım kendi haline




  • quote:

    Orijinalden alıntı: robotica

    quote:

    Orijinalden alıntı: robotica

    quote:

    Orijinalden alıntı: laptop arası köfte

    lpg aldığınız istasyonu değiştirin.araç karbüratörlü ise rölanti ayarına,gaz ayarına baktırın

    Sorun çok sık tekrarlamaya başladı:/ Sanayi yolları gözüktü sanırım. En son haziranda gitmiştim

    Sorun bujilere giden kablolardaymış

    Bu arada caner neden ceza aldı lan?

    Saol dostum tek soran sen olmuşsun beni

    saçma sapan nedenle banlandılar neyse bitti ceza döndüm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaNeRR

    quote:

    Orijinalden alıntı: robotica

    quote:

    Orijinalden alıntı: robotica

    quote:

    Orijinalden alıntı: laptop arası köfte

    lpg aldığınız istasyonu değiştirin.araç karbüratörlü ise rölanti ayarına,gaz ayarına baktırın

    Sorun çok sık tekrarlamaya başladı:/ Sanayi yolları gözüktü sanırım. En son haziranda gitmiştim

    Sorun bujilere giden kablolardaymış

    Bu arada caner neden ceza aldı lan?

    Saol dostum tek soran sen olmuşsun beni

    saçma sapan nedenle banlandılar neyse bitti ceza döndüm

    Hoşgeldin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 4950515253
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.