Bildirim
*** DH SUZUKİ SX4 KULLANICILARI KULÜBÜ *** (729. sayfa)
Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
-
-
-
-
Bu kadar gevezelik yeterrrrrr.
Kalin saglicakla -
-
-
-
Forum temsilcisi olarak elbet üzerimde bir yük vardı , lakin Putin in ekibi bildiginiz gibi degil.. Şiddet karşıtı ve çok barışçıllar.. Özellikle '' Savaşma '' diyorlar.. tabii Savaşmak kötü şeydir.. nihayetinde zorlu bir süreci karşılıklı saygı çerçevesinde atlattık..
Şansımıza Obamayı göremedik ! pek de iyi şeyler duymadık yani .. neyse..
ve gerçeklere dönüyorum..
Şaka bir yana.. degişik bir Atmosfer oldu. -
-
-
-
Üstad
Dört tekerden sonra iki teker, şimdide helikopterle görmek isteriz seni.. -
Ben ucaktan tırsıyorum...Helikopterde birde tepenizde pervane var..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yokuş yukarı çıkarken aracı zorlamadan deviri 2bin üstüne almadan gitmeye özen gosteriyorum. 40 50 arası...
Birşey dikkatimi çekti ben sakin giderken yanimdan a b c model araçlar süzülüp gidiyor.
Ben nerede yanlış yapıyorum?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: firat74
Yokuş yukarı çıkarken aracı zorlamadan deviri 2bin üstüne almadan gitmeye özen gosteriyorum. 40 50 arası...
Birşey dikkatimi çekti ben sakin giderken yanimdan a b c model araçlar süzülüp gidiyor.
Ben nerede yanlış yapıyorum?
burada sadece sürüş tarzı ile ilgili bir durum yok.. bir kaç etken sözkonusu..
1- Birincisi Otomatik arabalar illaki rampada digerlerine göre geri kalır.. Hele ki diesel bir binek araba 1,3 motor dahi olsa bizim arabalardan daha atak bir performans göstermesi normaldir..
2- Birazda sizin kullanım tarzından kaynaklı.. 2 bin devrin üstüne çıkmadan 40-50 arası diyorsunuz.. bu durum gayet normal..
o an sizi sollayan arabaların motor devirleri 3000 lere yakındır diye tahmin ediyorum..
Otomatik arabanın Karekteristik özelligi sizin Sakin kullanımızla birleşince böyle durumlar oluyor..
Sizin anlattıgınız durumlarda '' hızlanmak istiyorum ama hızlanamıyorum '' diye bir sıkıntı hissediyorsanız rampaya yavaş girip güçten düştügünüzü söyleyebilirim..
2000 devirlerde o rampalardan kopmayı isterseniz stilinizi degiştirmelisiniz.. Örnek.. Mondeo TDCI 2.0
http://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=7655
-
Mondeo makam aracı...ya da ben öyle düşünüyorum. Lise yıllarında Reno Safran isimli araç vardı. Reno 21 araçlarla birlikte çıktı piyasaya. İlerde Safran alaçam derdim.
Bu tip araçlar Makam aracı olarak yer buluyor.
Sx4 iyidir...
Ne kadar hız kadar o kadar tüketim.
Benzin 5.45
Lpg 3.00
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: firat74
Yokuş yukarı çıkarken aracı zorlamadan deviri 2bin üstüne almadan gitmeye özen gosteriyorum. 40 50 arası...
Birşey dikkatimi çekti ben sakin giderken yanimdan a b c model araçlar süzülüp gidiyor.
Ben nerede yanlış yapıyorum?
hocam ayağını korkak alıştırma,küheylana arpayı tam vermezsen aheste aheste gider.Elbette altımızdaki araç 2000 3000 motorlu araçlarla mukayese edilmez ama,Lakin çevremizdeki araçların yüzde 70 inden daha güçlüdür. 40 50 ile giderken kontrollü şekilde bi gaza yüklen,araç bi kick yapsın bi vites düşüp şaha kalkıp a b c model araçlara toz yutturacağından hiç şüphen olmasın.
Devir saati yükselsin arada bi aracın hakkını vermek lazım,Aslan kükresin arada bi.
-
Isikta yeşil yandı...araçtan bir ses Aslan Kükremesi gibi Devir saati 5000 e gelmiş.
Hakkını bir verdim bu uzunca bir süre yeter....
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X