Şimdi Ara

*** DH SUZUKİ SX4 KULLANICILARI KULÜBÜ *** (436. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
18.742
Cevap
84
Favori
685.544
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 434435436437438
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • http://www.generali.com.tr/
    sitesinden 140 lira 4 taksitle Trafik Sigortası yaptırdım,
    inşallah sorun yaşamam,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakeerus

    Selamlar;
    Çok yoğun olmayan şehir içinde Klima nerdeyse sürekli açık ve en soğukda, 9,5-10 lt arası lpg yakıyor. Bu değer sizce iyimi?
    Birde ESP eğer kapalıysa gösterge panelinde esp off sürekli yanık mı kalır.?
    Ayrıca biraz uzmanlık gerektiren bir soru olabilir; Lpg nin motora verdiği zayiatı azaltmak için, arasıra benzinli kullanın diyorlar. Bu "arasıra" dan kasıt nedir? hangi sıklıkta kullanmalı? benzine würth ün katkı maddesini koymak motor ömrünü uzatmak için iyi bir uygulama olabilrimi? Teşekkürler.

    Yakıt benimkine benziyor normal sayılır.Son ölçümümde şehiriçi 27 tl yaktı 100 kmde lpgyle.
    Klimaya değinmek istiyorum.Ac düğmesine bastıktan sonra klima devreye girmiş demektir.Siz sıcak,az soğuk,cok soğuk ayarlayın farketmez.Kışın herzaman kırmızı da,yazın da mavide durması uygundur.Ev kliması içinde geçerli.Fanı 1 yada 2 ye alınca az yakmaz.4 te ne yakıyorsa aynısını yakar.O yüzden maviye çevirin ilk başta fan hızını 4 konumuna getirin üşüdükçe 3-2-1 e kadar düşürün.
    Esp kapalıyken esp uyarı ışığı ya da kayan araba sembolü yanar sürekli.
    2005 ten beri arabalarım lpgli,motorları hiç sıkıntı çıkarmadı.Herşey kitabına uygun yapılırsa sorun olmaz.Lpg markası,montajı,sizin sürüş tarzınız,bulunduğunuz şehir,aldığınız lpg,düzenli bakım vb. sebeplerden dolayı motorunuzun ömrü değişir.Kurum birikmesi denilen birşey vardır.Sürekli benzinle kullanmayınca ve hem benzin hem lpgde az yaksın diye sürekli sakin sürüşlerde arabada kurum meydana gelir.Sonra teklemeler,titremeler,çekiş kaybı,yakıt tüketiminin artması vb.sorunlar çıkar.Aracınızla uzun yola çıkmadan würth benzin enjektör temizleyicisi alıp.Bir miktarını benzin deposuna boşaltıyorsunuz.Özellikle yokuş çıkarken,düşük devirdeyken benzine alıp ne varsa yüklenin.Aracınızı da kendinizi de coşturun.Ara da bir çılgınlık hem sizi hem aracınızı rahatlatır.Haftada bir 15-20 km benzinle gezebilirsiniz.Brc de lpg enjektör temizleyiciler var her 20.000 km yada 2 yılda bir ondan yaptırabilirsiniz.Lpgli arabanın yağının ömrü kısa olduğu için 15000 km değilde 10-12 bin kmde değişim yapın.6 ayda bir kaçak ve ayar kontrolü yaptırın sıkıntı yaşamazsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: firat74

    http://www.generali.com.tr/
    sitesinden 140 lira 4 taksitle Trafik Sigortası yaptırdım,
    inşallah sorun yaşamam,


    Trafik sigortasında en uygun hangisi ise ona yaptırmak en mantıklısı , hiç bir sorun yaşamassınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ruveydaela

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakeerus

    Selamlar;
    Çok yoğun olmayan şehir içinde Klima nerdeyse sürekli açık ve en soğukda, 9,5-10 lt arası lpg yakıyor. Bu değer sizce iyimi?
    Birde ESP eğer kapalıysa gösterge panelinde esp off sürekli yanık mı kalır.?
    Ayrıca biraz uzmanlık gerektiren bir soru olabilir; Lpg nin motora verdiği zayiatı azaltmak için, arasıra benzinli kullanın diyorlar. Bu "arasıra" dan kasıt nedir? hangi sıklıkta kullanmalı? benzine würth ün katkı maddesini koymak motor ömrünü uzatmak için iyi bir uygulama olabilrimi? Teşekkürler.

    Yakıt benimkine benziyor normal sayılır.Son ölçümümde şehiriçi 27 tl yaktı 100 kmde lpgyle.
    Klimaya değinmek istiyorum.Ac düğmesine bastıktan sonra klima devreye girmiş demektir.Siz sıcak,az soğuk,cok soğuk ayarlayın farketmez.Kışın herzaman kırmızı da,yazın da mavide durması uygundur.Ev kliması içinde geçerli.Fanı 1 yada 2 ye alınca az yakmaz.4 te ne yakıyorsa aynısını yakar.O yüzden maviye çevirin ilk başta fan hızını 4 konumuna getirin üşüdükçe 3-2-1 e kadar düşürün.
    Esp kapalıyken esp uyarı ışığı ya da kayan araba sembolü yanar sürekli.
    2005 ten beri arabalarım lpgli,motorları hiç sıkıntı çıkarmadı.Herşey kitabına uygun yapılırsa sorun olmaz.Lpg markası,montajı,sizin sürüş tarzınız,bulunduğunuz şehir,aldığınız lpg,düzenli bakım vb. sebeplerden dolayı motorunuzun ömrü değişir.Kurum birikmesi denilen birşey vardır.Sürekli benzinle kullanmayınca ve hem benzin hem lpgde az yaksın diye sürekli sakin sürüşlerde arabada kurum meydana gelir.Sonra teklemeler,titremeler,çekiş kaybı,yakıt tüketiminin artması vb.sorunlar çıkar.Aracınızla uzun yola çıkmadan würth benzin enjektör temizleyicisi alıp.Bir miktarını benzin deposuna boşaltıyorsunuz.Özellikle yokuş çıkarken,düşük devirdeyken benzine alıp ne varsa yüklenin.Aracınızı da kendinizi de coşturun.Ara da bir çılgınlık hem sizi hem aracınızı rahatlatır.Haftada bir 15-20 km benzinle gezebilirsiniz.Brc de lpg enjektör temizleyiciler var her 20.000 km yada 2 yılda bir ondan yaptırabilirsiniz.Lpgli arabanın yağının ömrü kısa olduğu için 15000 km değilde 10-12 bin kmde değişim yapın.6 ayda bir kaçak ve ayar kontrolü yaptırın sıkıntı yaşamazsınız.


    en son LPG bakımında enjektör temizleyici atmışlardı , ama ne olduguna hiç bakmadım..




  • forumda otomatik 4*4 yok sanırım , degilmi ?? Türkiyede yok sanırım.


    Not: Hem otomatik hemde 4*4 bulursam illaki alırım
  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi graski -- 1 Eylül 2015; 5:09:19 >
  • Orijinalden alıntı: maestro35

    Orijinalden alıntı: ruveydaela

    Orijinalden alıntı: hakeerus

    Selamlar;
    Çok yoğun olmayan şehir içinde Klima nerdeyse sürekli açık ve en soğukda, 9,5-10 lt arası lpg yakıyor. Bu değer sizce iyimi?
    Birde ESP eğer kapalıysa gösterge panelinde esp off sürekli yanık mı kalır.?
    Ayrıca biraz uzmanlık gerektiren bir soru olabilir; Lpg nin motora verdiği zayiatı azaltmak için, arasıra benzinli kullanın diyorlar. Bu "arasıra" dan kasıt nedir? hangi sıklıkta kullanmalı? benzine würth ün katkı maddesini koymak motor ömrünü uzatmak için iyi bir uygulama olabilrimi? Teşekkürler.




    en son LPG bakımında enjektör temizleyici atmışlardı , ama ne olduguna hiç bakmadım..


    80 -90 tl civarı ayrı ücreti var.Kutu kola boyutlarında,özel aparatıyla lpg deposuna vidalanıyor,diğer ucundan da hava basılıyor.Lpg gibi depoya boşaltılıyor dostum.Faydalı olduğu söyleniyor ama..




  • bugün muayeneye girdim. tek seferde geçtik şükür. 2 sene kafam rahat.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: graski

    Arkadaşlar hepinize merhaba. Adım Kazım ve Tekirdağ Çorluda ikamet ediyorum.Forumu 3 aydır takip ediyorum. Ama bu seyahati önceden planladığımız için, gidelim gelelim ve resimlerle beraber bir giriş yapayım istedim.Bir de Crossover ne demek bigöreyim dedim. Onun için sadece eğimin çok dik olmamasına dikkat ederek bozuk yolları da rotama ekledim.Size tekrar merhabalar ve hayırlı ramazanlar dileyerek seyahatimizin resimlerini ekliyorum ( Fotograf makinem çok kötü çekmiş yalnız).Oruçlu olduğum için çok açıklama ve resim ekleyemedim..

    Rotamız :
    Çanakkale -> Kilitbahir Kalesi - Namazgah tabyaları
    Kilitbahir feribot iskelesi ->
    Çimenlik Kalesi - Çanakkkale Deniz Müzesi - Çanakkale Arkeoloji Müzesi
    Çanakkale -> Behramkale Köyü - Assos Antik Kenti Müzesi
    Ayvacık -> Küçükküyü -> Adatepe -> Altınoluk -> Pınarbaşı Milli Parkı - Mıhlı Şelalesi
    Ayvalık -> Cunda Adası - Şeytan Sofrası - Sarımsaklı Plajı
    Toplamda 5 günlük bir gezi oldu.Tabi müze ve köy kasaba, sahil resimleini eklemedim. Asıl güzellik orda tabi ama sonuçta otomobil kulubu olduğu için siteye koymak adına çektiğim, içinde SX4 aracımızın olduğu resimleri ekliyorum.Araçla ilgili de en dikkatimi çeken nokta Cunda adasında Patricia burnuna ulaşmak adına zeytin ağaçlarının arasından geçen tarihi yolu takip ettiğim sırada belki 1-2 km kadar birinci viteste gittim çünkü yollar çok dar ( eh önceden otomobil mi varmış) ve ağaçlık. neyse Araçta hararet bir gram yükselmedi.Bu süper. Sonuçta 5 farklı marka oto kullandım ve crossover farklarından biri de süspansiyonların yanında bu özelleştirmeler de olabilir diye düşünüyorum. sonuçta toprak yolda pek 3. vites bile mümkün değil bakıldığı zaman. Bu nedenle hararet yapmaması elzem.

    Arabamız 2012 model Suzuki SX4 GL MT 'dir. Araç benzinli olup 1050 km yol yatpım ve 400tl benzin koydum. İçinde kalan falan net hesaplamadım.Yoğun arazi şartlarında da kullanıldığı hesap etmek gerekir. Zaten mevkii kazdağalları civarlarıdır hep çanakkaleden sonra.Az yakıyor çok yakıyor bilemiyorum hakkını veriyor.

    Bir ekleme yapacağım. Bozuk arazi şartları tecrubesidir. Varsayalım yol aşırı bozuk,taşlık,çukurluk ve biraz da bayırdır ve 2. vitese atılamaz --> Araç henüz yolun düz olduğu kısımda durdurulur ve 1. vitese alınıp bayır veya bozuk kısıma gelmeden kesinlikle debriyaj bırakılmış olmalıdır. Mümkünse ( yolun bayır olma durumuna göre ) şoför hariç kimse bulunmaz. Engebeli ve dik yolda debriyaja basarsanız tekrar aracı kaldırmak çok zor. Motor bayılıp - stop ediyor. Başaramaz iseniz geri salmanız lazım düzlüğe kadar.Neyse Devam edelim , debriyaj tam salık dolayısıyla kavrama tam yapışık iken bozuk ve veya bayır kısma geldiğimizde araç yol durumuna göre duracak kadar yavaşlamamız gerekse bile artık dik bayırda bir daha durmayalım yoksa kalkış yapamayız.Özetle; Bu şartlarda araç 1.viteste, debriyaja illaki mecbur kalmadıkça basılmıyor ve devir minimum (2000 d/d) olmadı anlık (1500d/d)'dan aşağı çekilmeyerek engebeli kısım aşılır. bu açıklama 4x2 araçlar içindir. 4x4 tecrubem yoktur.

    Ayvacık - Küçükkuyu
     *** DH SUZUKİ SX4 KULLANICILARI KULÜBÜ ***g
    Mıhlı Şelalesi
     *** DH SUZUKİ SX4 KULLANICILARI KULÜBÜ ***

    Ayvalık - Alibey ( Cunda ) Adası
     *** DH SUZUKİ SX4 KULLANICILARI KULÜBÜ ***
     *** DH SUZUKİ SX4 KULLANICILARI KULÜBÜ ***
     *** DH SUZUKİ SX4 KULLANICILARI KULÜBÜ ***
     *** DH SUZUKİ SX4 KULLANICILARI KULÜBÜ ***
     *** DH SUZUKİ SX4 KULLANICILARI KULÜBÜ ***

    Cunda Adası Patricia Burnu
     *** DH SUZUKİ SX4 KULLANICILARI KULÜBÜ ***
     *** DH SUZUKİ SX4 KULLANICILARI KULÜBÜ ***
     *** DH SUZUKİ SX4 KULLANICILARI KULÜBÜ ***

    Çanakkale - Assos - Behramkale Yolu
     *** DH SUZUKİ SX4 KULLANICILARI KULÜBÜ ***
     *** DH SUZUKİ SX4 KULLANICILARI KULÜBÜ ***
     *** DH SUZUKİ SX4 KULLANICILARI KULÜBÜ ***



    Kazım kardeş öncelikle foruma hoşgeldiniz.Resimler çok hoş çıkmış.Tam da sx4 ün tarzı yollarmış.Aracınız hayırlı olsun Güncel listeye sizi de ekledim.İyi forumlar.

    GLX/AT ler
    ---------------------------------------
    1- gokhanunal61 (2013) 17.500 km. + LPG
    2- fırat74 (2013) + LPG
    3- fourseason (2012) 11.000 km. füme
    4- sener 49 (2012) 6.200 km. beyaz
    5- Frick! (2010)
    6- rupafin (2012) 14.000 km.
    7- trbsuzuki (2013) 9.000 km.
    8- rerezant (2010) 19.000 km. turuncu
    9- umutsen (2010) 58.000 km lpg+gri (hayırlı olsun)
    10-efulim2006 (2010) 54.000 km + lpg Gri
    11-hakeerus (2013) 20.000 km +lpg

    GLX/MT ler
    -------------------------------------
    1- metin25 (2012)
    2- buzdolabi2 (2012) beyaz+LPG 10.000 km.

    GL/AT ler
    ------------------------------------
    1- maestro35 (2011) + LPG gri
    2- volkan86 + LPG
    3- TekBozok (2012) + LPG
    4- vedat07 (2013)
    5- tedirgin011 (2012) Beyaz
    6- oguzhan.kubur (2009) + LPG
    7- efe16
    8- scelbis (2011)
    9- ruveydaela(2012)
    10- zonne07
    11- litminov (2013)
    12- oguzce (2012) 19.000 km. beyaz
    13- turpar (2011) + LPG
    14- penkhy (2011)
    15- demirdogen (2009) 51.000 km.
    16- adiloglu (2013)
    17- segmen 06 (2011) 9.900 km. SATILIK
    18- oz61 (2013) 13.000 km.
    19- yekta36 (2011) 35.000 km.
    20- endustrimuh (2013) beyaz + lpg 30.000 km.
    21- tanatmis34 (2009) gri
    22- spawn07 (2011) gri 34000 km

    GL/MT ler
    --------------------------------
    1-captainzed + LPG
    2-merdo1234 (2011)
    3-kaldırımlı01 (2011)
    4-burdizo (2009) 55.000 km. siyah
    5-sekoya81 (2010) 94.000 km. siyah
    6-numan35izmir (2010)
    7-irfarslan (2010) sedef beyaz
    8-atakan (2008) 56.000 km. siyah
    9-cholak (2009) LPG siyah
    10-Graski (2012) Beyaz

    GL/AT sedan
    --------------------------------
    1-octagon
    GL/MT Dizel
    1-Cankeremk (2011)
    4x4 GL/MT
    1- edysch (2013) 0 km.
    Sedici 4x4/MT
    1- smart.001

    Sx4 Almak İsteyen Takipçiler
    ----------------------------------
    1- Danışmaz
    2- Azm!can
    4- tnrskr
    5- atakan1837
    6- ucubeGothic
    7- efulim2006(Aldı 2010 glx)

    Kulübe gönül veren diğer araç sahipleri
    -----------------------------------------
    1-usorguncu (kia rio 2012) (hayırlı olsun)
    2-scelbis (mitsubishi asx) (hayırlı olsun)
    3-zeybek79 (Nissan Qashqai 1.5) (hayırlı olsun)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkann86

    bugün muayeneye girdim. tek seferde geçtik şükür. 2 sene kafam rahat.

    Gözün aydın abi. 2 sene kafan rahat oh.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkann86

    bugün muayeneye girdim. tek seferde geçtik şükür. 2 sene kafam rahat.


    Hadi hayırlısı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: graski

    Arkadaşlar hepinize merhaba. Adım Kazım ve Tekirdağ Çorluda ikamet ediyorum.Forumu 3 aydır takip ediyorum. Ama bu seyahati önceden planladığımız için, gidelim gelelim ve resimlerle beraber bir giriş yapayım istedim.Bir de Crossover ne demek bigöreyim dedim. Onun için sadece eğimin çok dik olmamasına dikkat ederek bozuk yolları da rotama ekledim.Size tekrar merhabalar ve hayırlı ramazanlar dileyerek seyahatimizin resimlerini ekliyorum ( Fotograf makinem çok kötü çekmiş yalnız).Oruçlu olduğum için çok açıklama ve resim ekleyemedim..

    Rotamız :
    Çanakkale -> Kilitbahir Kalesi - Namazgah tabyaları
    Kilitbahir feribot iskelesi ->
    Çimenlik Kalesi - Çanakkkale Deniz Müzesi - Çanakkale Arkeoloji Müzesi
    Çanakkale -> Behramkale Köyü - Assos Antik Kenti Müzesi
    Ayvacık -> Küçükküyü -> Adatepe -> Altınoluk -> Pınarbaşı Milli Parkı - Mıhlı Şelalesi
    Ayvalık -> Cunda Adası - Şeytan Sofrası - Sarımsaklı Plajı
    Toplamda 5 günlük bir gezi oldu.Tabi müze ve köy kasaba, sahil resimleini eklemedim. Asıl güzellik orda tabi ama sonuçta otomobil kulubu olduğu için siteye koymak adına çektiğim, içinde SX4 aracımızın olduğu resimleri ekliyorum.Araçla ilgili de en dikkatimi çeken nokta Cunda adasında Patricia burnuna ulaşmak adına zeytin ağaçlarının arasından geçen tarihi yolu takip ettiğim sırada belki 1-2 km kadar birinci viteste gittim çünkü yollar çok dar ( eh önceden otomobil mi varmış) ve ağaçlık. neyse Araçta hararet bir gram yükselmedi.Bu süper. Sonuçta 5 farklı marka oto kullandım ve crossover farklarından biri de süspansiyonların yanında bu özelleştirmeler de olabilir diye düşünüyorum. sonuçta toprak yolda pek 3. vites bile mümkün değil bakıldığı zaman. Bu nedenle hararet yapmaması elzem.

    Arabamız 2012 model Suzuki SX4 GL MT 'dir. Araç benzinli olup 1050 km yol yatpım ve 400tl benzin koydum. İçinde kalan falan net hesaplamadım.Yoğun arazi şartlarında da kullanıldığı hesap etmek gerekir. Zaten mevkii kazdağalları civarlarıdır hep çanakkaleden sonra.Az yakıyor çok yakıyor bilemiyorum hakkını veriyor.

    Bir ekleme yapacağım. Bozuk arazi şartları tecrubesidir. Varsayalım yol aşırı bozuk,taşlık,çukurluk ve biraz da bayırdır ve 2. vitese atılamaz --> Araç henüz yolun düz olduğu kısımda durdurulur ve 1. vitese alınıp bayır veya bozuk kısıma gelmeden kesinlikle debriyaj bırakılmış olmalıdır. Mümkünse ( yolun bayır olma durumuna göre ) şoför hariç kimse bulunmaz. Engebeli ve dik yolda debriyaja basarsanız tekrar aracı kaldırmak çok zor. Motor bayılıp - stop ediyor. Başaramaz iseniz geri salmanız lazım düzlüğe kadar.Neyse Devam edelim , debriyaj tam salık dolayısıyla kavrama tam yapışık iken bozuk ve veya bayır kısma geldiğimizde araç yol durumuna göre duracak kadar yavaşlamamız gerekse bile artık dik bayırda bir daha durmayalım yoksa kalkış yapamayız.Özetle; Bu şartlarda araç 1.viteste, debriyaja illaki mecbur kalmadıkça basılmıyor ve devir minimum (2000 d/d) olmadı anlık (1500d/d)'dan aşağı çekilmeyerek engebeli kısım aşılır. bu açıklama 4x2 araçlar içindir. 4x4 tecrubem yoktur.

    Ayvacık - Küçükkuyu
     *** DH SUZUKİ SX4 KULLANICILARI KULÜBÜ ***g
    Mıhlı Şelalesi
     *** DH SUZUKİ SX4 KULLANICILARI KULÜBÜ ***

    Ayvalık - Alibey ( Cunda ) Adası
     *** DH SUZUKİ SX4 KULLANICILARI KULÜBÜ ***
     *** DH SUZUKİ SX4 KULLANICILARI KULÜBÜ ***
     *** DH SUZUKİ SX4 KULLANICILARI KULÜBÜ ***
     *** DH SUZUKİ SX4 KULLANICILARI KULÜBÜ ***
     *** DH SUZUKİ SX4 KULLANICILARI KULÜBÜ ***

    Cunda Adası Patricia Burnu
     *** DH SUZUKİ SX4 KULLANICILARI KULÜBÜ ***
     *** DH SUZUKİ SX4 KULLANICILARI KULÜBÜ ***
     *** DH SUZUKİ SX4 KULLANICILARI KULÜBÜ ***

    Çanakkale - Assos - Behramkale Yolu
     *** DH SUZUKİ SX4 KULLANICILARI KULÜBÜ ***
     *** DH SUZUKİ SX4 KULLANICILARI KULÜBÜ ***
     *** DH SUZUKİ SX4 KULLANICILARI KULÜBÜ ***




    Kazım Kardeş öncelikle hoşgeldiniz..

    Fotoğraflar için özellikle çok teşekkür ediyorum , Fotoğraf deyip geçmemek gerek , yolda durup makinayı yada cep telefonunun kamerasını açıp böyle Fotoğraflar için çaba sarfetmek çok ta kolay değil ... Fotoğraf meraklısı olarak verdiğiniz emeği takdir ettim.

    Crossover bir arabanın hakkını vermişsiniz , araba ruh ikizini bu yollarda bulmuş , bende böyle yollara meraklıyım , bende 2011 GL AT var , vites L konumunda epey tırmanma yada iniş yamışmılıgım var ve aynen dediğiniz gibi Hararette milim oynama yok . Maşallah..

    15-16 yaşlarında Tekirdağ Çorlu Türkücü köyüne gitmiştim , Rahmetlik Babaannemin abisi vardı orada , şimdi tanıdık pek kalmadı sanırım.

    gezinizi konaklamalımı yaptınız yoksa Ayvalıkta mı kaldınız ?




  • maestro35 M kullanıcısına yanıt
    Hoşbulduk arkadaşlar.Gezi rotamız için Türkiye Gezi Rehberi kitabından yararlandık.Belirledğimiz yerleri önceden keşif için Google Earth ve konaklayacağımız yerler içinde yine google earth te dolaşırken kare işareti çıktığını görürsünüz. Bu işaretler konaklama yerleridir ve booking.com a yönlendirme yapıyor size sadece rezervasyon yapmak kalıyor.Yani 2 gece küçükkuyuda,3gecede sarımsaklıda kaldık.Geziyi 5 yaşındaki oğlum ve eşimle herhangibir sıkıntı yaşamadan tamamladık hamdolsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi graski -- 6 Temmuz 2014; 9:08:29 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: graski

    Hoşbulduk arkadaşlar.Gezi rotamız için Türkiye Gezi Rehberi kitabından yararlandık.Belirledğimiz yerleri önceden keşif için Google Earth ve konaklayacağımız yerler içinde yine google earth te dolaşırken kare işareti çıktığını görürsünüz. Bu işaretler konaklama yerleridir ve booking.com a yönlendirme yapıyor size sadece rezervasyon yapmak kalıyor.Yani 2 gece küçükkuyuda,3gecede sarımsaklıda kaldık.Geziyi 5 yaşındaki oğlum ve eşimle herhangibir sıkıntı yaşamadan tamamladık hamdolsun.


    http://www.turkiyegezirehberi.net/canakkale/gelibolu-milli-parki.html


    böyle bir yer çıktı karşıma , Çanakkale gezi planımdaki kendi yapmış olduğum bir gezi krokisinin burada daha planlı yapılmışını buldum , Google earth her gezi öncesi illaki kullandığım bir proğram , hatta 2 sene önce Köycegiz Yuvarlakçay a giderken Google earth den kestirme bir dağ yolu bulmuştum :) en önde ben , arkamda yerlerde sürünerek gelen bir focus birde Opel Corsa vardı , SX4 ile gaz kesmeden kestirme diye Orman yoluna girdim geri de dönmedik...

    işlerim nedeni ile pek tatil yapma imkanım olmadığı için ileriye dönük olarak epey bir sanal birikim yapıyorum..

    bu arada , sizin SX4 4*4 dörtçeker mi ?




  • Beyler bende netten otomatik ikinci el araç bakarken Sx4 hb gördüm ve yarı jipe benzeyen şekli çok hoşuma gitti.
    Araba konusunda acemiyim, ilk arabam olucak o yüzden illaki otomatik özelliklede yokuşlarda vs. geri kaydırmayan çoğunlukla haftasonları kullanılacak çok fazla yakmayan mümkün olduğunca az hasar çıkaran, 4-5 kişilik bir aileye yetecek kapasitede olan kısaca alınıp çok uzun yıllar kullanabileceğim otomastik bir araç istiyorum sizce bu arac kriterlerime karşılarmı ? yada siz kullanıcıları olarak ne önerirsiniz ?
  • maestro35 M kullanıcısına yanıt
    hepimize kazasız , belasız günler diliyorum,
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi firat74 -- 6 Temmuz 2014; 16:17:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhan_kilic

    Beyler bende netten otomatik ikinci el araç bakarken Sx4 hb gördüm ve yarı jipe benzeyen şekli çok hoşuma gitti.
    Araba konusunda acemiyim, ilk arabam olucak o yüzden illaki otomatik özelliklede yokuşlarda vs. geri kaydırmayan çoğunlukla haftasonları kullanılacak çok fazla yakmayan mümkün olduğunca az hasar çıkaran, 4-5 kişilik bir aileye yetecek kapasitede olan kısaca alınıp çok uzun yıllar kullanabileceğim otomastik bir araç istiyorum sizce bu arac kriterlerime karşılarmı ? yada siz kullanıcıları olarak ne önerirsiniz ?


    4 ileri tork konvertör kendini tüm dünyada ıspatlamış en az sorunsuz şanzıman ..

    dikkat ediniz motor en düşük 107 sanırım 2010 sonrası 120 beygir..

    Toyota nın eseri WWT motor..

    egzoz sistemi A dan Z ye paslanmaz

    Klima teknolojisi desen kendini ıspatlamış Mitsubishi ( yanlışım olabilir )

    benzinde olsun LPG de olsun yüksek güç az yakıt..

    en önemlisi Türkiye şartlarının yüksek zeminli Vitara kemikli bir makinası.. pratik şehirli ama Arazi yollarınında bir bileni..

    daha ne yazılabilir.. Forumu en baştan okumanız ısrarla önerilir..

    Hayırlısı.




  • RAMPADA GERİ KAÇIRMALAR HAKKINDA...

    Daha önceki paylaşımlarda yazmıştık.. kısa yazacağım..

    Öncelikle yokuşta kaydırmayan otomatik yoktur !!! öyle otomatik isterseniz 6 yada 8 silindirli yüksek motor gücüne sahip bir makine almak gerek

    velakin...

    kullanmasını tam çözdüğünüz zaman 1,6 olsun 1,4 olsun bir otomatik araba da geri ka-çır-maz

    az öncePazar alışverişine gitmiştim , öylwe sıcak ki Klimasız araba kullanmak intihar gibi bir şey.. klima son kademesinde fanlar son kademede öyle böyle değil yani...

    Pazardan dönerken aklıma geldi bu mevzu , kendimle konuştum yolda

    '' ya , Millete ahkam kesiyorsun . Yokuşta otomatik araba kaymaz diyorsun hadi bakalım seni görelim , şu ilerideki çok dik olan yokuşa git ortasında dur bakalım , kaydırmadan kalkabilecekmisin ? ''

    evet , kendimi sınava tabii tuttum , hatta yanımda Oğlum olsaydı onu indirip video çektirecektim , ama yalnız olduğum için ne yazıkki video çekme gibi bir lüksüm olmadı ,

    yokuşun en dik yerinde durdum ( normal bir araba ile 2. viteste zorlanarak çıkabileceğiniz bir yokuş , acemi bir sürücünün benim durduğum yerden durup kalkması imkansız )

    evet , ortada durdum , dikiz aynasından baktım gelen giden yok yani rahat rahat deneme yapabilirim..

    ilk deneme , ayağımı frenden çektim gaza dokanmaya başlarken araba arkaya kayma hamlesine başladı ama kaymadı , belki ilk andaki ivme ile en fazla 1 cm kaymış olabilirim , gaza yavaş ça dokandım ve rahat bir kalkış yaptım.. 2 metre sonra 2. bir test için yine durdum..

    bu sefer panik bir sürücünün ne yapacağını görmek istedim , yani ayağını frenden çekip gaz pedalını bilinçsiz yüklenmek..

    evet ayağımı frenden çekip gaz pedalına biraz sorumsuz bastım , araba geri kaymadı ama patinaja düştü gaza fazla bastığım için ( bilerek ) ön taraf yılan gibi bir sağ bir sol kafa atmaya başladı , bu durumda kontrolü ele almanın en mantıklı olacağını düşündüm , gaz pedalından yavaşça ayağımı çektim araba toparladı ve aktı kalktı..

    akabinde tekrar durdum.. ve yine sakin bir kalkış yaptım.. o yokuşta hiç kaymadan rahatlıkla kalkış yaptım..

    çok dik bir yokuşta kalkış için geçerli kriterler..

    1- Frenden ayağınızı çekmek ile gaz pedalına dokanmak arasında bir anlık boşluk olacak o boşlukta arabanız geri kaymayacak !!! gaza dokanma vaktiniz var , ama bu hareketi ne kadar seri yaparsanız o kadar rahat edeceksiniz.
    2- acemice Gaz a fazla yüklenmek sizi patinaja düşürecektir , tehlike.
    3- Lastikleriniz kabak ise Usta şöför olmakta pek fayda sağlamayacak
    4- Acemiyseniz yada lastikleriniz kabak ise İllaki el freni destekli bir kalkış yapmaya bakın...

    naçizane görüşlerim bunlardır.

    Kazasız günler dileğiyle.




  • Şöyle bir ilan buldum sel kayıtlı diyor km çok düşük ve piyasa fiyatındanda çok düşük zaten benim bütcemde bu aralarda, ben aracı satmak için almayı düşünmüyorum sizce bu arac alınırmı sel hasarlı olmasının bana ne gibi bir devavantajı olur ?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-suzuki-2011-model-sel-hasarli-calisir-yurur-durumda-otomatik-sx-170959356/detay

    Birde bu arac 4x2 mi 4x4 mü ve bunların yıllık vergisi ne kadar ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legend_84 -- 6 Temmuz 2014; 16:06:05 >




  • 
Sayfa: önceki 434435436437438
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.