Şimdi Ara

*****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!! (2255. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
48.234
Cevap
72
Favori
4.133.922
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 22532254225522562257
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Namus Bekçisi

    Anca cene ya, hiç icraat yok sizde. Klavye delikanlılari sizi daha da yazmam bu konuya, kangoomun tozunu yutmak isteyen varsa buyursun özelden telefonumu vereyim mazotuna deneyelim.................

    Duydumki burada boş konuşan gevezenin biri varmış ?

    110luk connect : 0-100km/h fabrika verisi : 12.5sanıye

    105lik kangoo : 0-100km/h Fabrika verisi : 13saniye

    Sorması ayıp nereye geçıyorsun connect senin içinden geçer şuan connectim yok ama berlıngom var 115ps Varmısın kalkalım 0-150km/h a kadar geçersen bukadar insanda şahit olsunki noterde imzayı basıp adına çevircem aracı madam avradı mahsul bölgene bukadar güveniyorsun ozaman hadi görüşelim Bana ulaşmak için googleye AZİZ KANCAR yazman yeterli. He Babanın aracıyla gelmiş burda lagaluga yapıyorsanda o senin terbiyesizligin kendi adınaysa aracın beklerim ..

    115lik berlingo : 0-100km/h Fabrika verisi : 12.3saniye




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Namus Bekçisi

    Anca cene ya, hiç icraat yok sizde. Klavye delikanlılari sizi daha da yazmam bu konuya, kangoomun tozunu yutmak isteyen varsa buyursun özelden telefonumu vereyim mazotuna deneyelim.................

    Duydumki burada boş konuşan gevezenin biri varmış ?

    110luk connect : 0-100km/h fabrika verisi : 12.5sanıye

    105lik kangoo : 0-100km/h Fabrika verisi : 13saniye

    Sorması ayıp nereye geçıyorsun connect senin içinden geçer şuan connectim yok ama berlıngom var 115ps Varmısın kalkalım 0-150km/h a kadar geçersen bukadar insanda şahit olsunki noterde imzayı basıp adına çevircem aracı madam avradı mahsul bölgene bukadar güveniyorsun ozaman hadi görüşelim Bana ulaşmak için googleye AZİZ KANCAR yazman yeterli. He Babanın aracıyla gelmiş burda lagaluga yapıyorsanda o senin terbiyesizligin kendi adınaysa aracın beklerim ..

    115lik berlingo : 0-100km/h Fabrika verisi : 12.3saniye


    Ben alıcam ifadesini abi, rahat ol sen..




  • Aziz bey iki araca ait teknik verileri yazmış. Rakamlar gayet net, bu noktada neyi tartışıyorsunuz?...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: set

    Aziz bey iki araca ait teknik verileri yazmış. Rakamlar gayet net, bu noktada neyi tartışıyorsunuz?...

    Sayın yoneticim, istirham ediyorum efendim, yanıldığınız noktalar var. Zira araçların 0-100 degerleri hiçbir şart altında kimin onde olacağına yeterli delil değildir. Kim daha once kopar ise o onde olacaktır. Minimal hızlardan minimum zamanda kurtulan arayı acar. Bundan mutevellit, Kangoo hafifliğinin de verdigi avantajla arayı aca aca kendinden geçecektir. Connect'in toz dumandan dolayi hava filtresi tikanabilir. Ekte sunduğum konu linkinde ilgili bilgiler mevcuttur. Öğrenmenin sınırının olmadıgını bir kez daha gormuş bulunuyoruz. Saygılarımla.

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=50934298&p=1#50934298

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Namus Bekçisi


    quote:

    Orijinalden alıntı: set

    Aziz bey iki araca ait teknik verileri yazmış. Rakamlar gayet net, bu noktada neyi tartışıyorsunuz?...

    Sayın yoneticim, istirham ediyorum efendim, yanıldığınız noktalar var. Zira araçların 0-100 degerleri hiçbir şart altında kimin onde olacağına yeterli delil değildir. Kim daha once kopar ise o onde olacaktır. Minimal hızlardan minimum zamanda kurtulan arayı acar. Bundan mutevellit, Kangoo hafifliğinin de verdigi avantajla arayı aca aca kendinden geçecektir. Connect'in toz dumandan dolayi hava filtresi tikanabilir. Ekte sunduğum konu linkinde ilgili bilgiler mevcuttur. Öğrenmenin sınırının olmadıgını bir kez daha gormuş bulunuyoruz. Saygılarımla.

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=50934298&p=1#50934298

    Hımm, anlıyorum, haklısınız... O halde sizin mantığınızla bende şöyle düşüneyim ; bende toros vardı, gayet hafifti, senin 105 lik kangoyu benim torosla rahat rahat geçerim, teknik verilerine falan bakmaya gerek yok... Ben dediysem olay bitmiştir...

    Olay bumudur yani...

    Lütfen, biraz mantık diyorum. Özetle iki araç galeriden sıfır çıksın, aynı istasyondan yakıt konulsun, aynı yol şartlarında yarış yapsınlar, pilotlar aynı olsun, 110 luk connect 105 lik kangoyu 0-100 de çok rahat geçer . Aksini söylemek komik olur.

    Araçların bakım durumu, pilotun tecrübesi,alınan yakıtın kalitesi bu noktada çok önemli...
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: set

    quote:

    Orijinalden alıntı: Namus Bekçisi


    quote:

    Orijinalden alıntı: set

    Aziz bey iki araca ait teknik verileri yazmış. Rakamlar gayet net, bu noktada neyi tartışıyorsunuz?...

    Sayın yoneticim, istirham ediyorum efendim, yanıldığınız noktalar var. Zira araçların 0-100 degerleri hiçbir şart altında kimin onde olacağına yeterli delil değildir. Kim daha once kopar ise o onde olacaktır. Minimal hızlardan minimum zamanda kurtulan arayı acar. Bundan mutevellit, Kangoo hafifliğinin de verdigi avantajla arayı aca aca kendinden geçecektir. Connect'in toz dumandan dolayi hava filtresi tikanabilir. Ekte sunduğum konu linkinde ilgili bilgiler mevcuttur. Öğrenmenin sınırının olmadıgını bir kez daha gormuş bulunuyoruz. Saygılarımla.

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=50934298&p=1#50934298

    Hımm, anlıyorum, haklısınız... O halde sizin mantığınızla bende şöyle düşüneyim ; bende toros vardı, gayet hafifti, senin 105 lik kangoyu benim torosla rahat rahat geçerim, teknik verilerine falan bakmaya gerek yok... Ben dediysem olay bitmiştir...

    Olay bumudur yani...

    Lütfen, biraz mantık diyorum. Özetle iki araç galeriden sıfır çıksın, aynı istasyondan yakıt konulsun, aynı yol şartlarında yarış yapsınlar, pilotlar aynı olsun, 110 luk connect 105 lik kangoyu 0-100 de çok rahat geçer . Aksini söylemek komik olur.

    Araçların bakım durumu, pilotun tecrübesi,alınan yakıtın kalitesi bu noktada çok önemli...

    Latife ediyorsunuz, Toros'un Kangoo'yu geçmesi mümkün değildir. Sadece hafifliğe bakılırsa yanılma kaçınılmazdır. Boyle basit bir mantıkla yol alamayız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Namus Bekçisi


    quote:

    Orijinalden alıntı: set

    quote:

    Orijinalden alıntı: Namus Bekçisi


    quote:

    Orijinalden alıntı: set

    Aziz bey iki araca ait teknik verileri yazmış. Rakamlar gayet net, bu noktada neyi tartışıyorsunuz?...

    Sayın yoneticim, istirham ediyorum efendim, yanıldığınız noktalar var. Zira araçların 0-100 degerleri hiçbir şart altında kimin onde olacağına yeterli delil değildir. Kim daha once kopar ise o onde olacaktır. Minimal hızlardan minimum zamanda kurtulan arayı acar. Bundan mutevellit, Kangoo hafifliğinin de verdigi avantajla arayı aca aca kendinden geçecektir. Connect'in toz dumandan dolayi hava filtresi tikanabilir. Ekte sunduğum konu linkinde ilgili bilgiler mevcuttur. Öğrenmenin sınırının olmadıgını bir kez daha gormuş bulunuyoruz. Saygılarımla.

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=50934298&p=1#50934298

    Hımm, anlıyorum, haklısınız... O halde sizin mantığınızla bende şöyle düşüneyim ; bende toros vardı, gayet hafifti, senin 105 lik kangoyu benim torosla rahat rahat geçerim, teknik verilerine falan bakmaya gerek yok... Ben dediysem olay bitmiştir...

    Olay bumudur yani...

    Lütfen, biraz mantık diyorum. Özetle iki araç galeriden sıfır çıksın, aynı istasyondan yakıt konulsun, aynı yol şartlarında yarış yapsınlar, pilotlar aynı olsun, 110 luk connect 105 lik kangoyu 0-100 de çok rahat geçer . Aksini söylemek komik olur.

    Araçların bakım durumu, pilotun tecrübesi,alınan yakıtın kalitesi bu noktada çok önemli...

    Latife ediyorsunuz, Toros'un Kangoo'yu geçmesi mümkün değildir. Sadece hafifliğe bakılırsa yanılma kaçınılmazdır. Boyle basit bir mantıkla yol alamayız.

    Nasıl gulecegimi şaşırdım bu yoruma, atarli gencimiz yonetici karşısında dilini bile değiştiriyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Namus Bekçisi


    quote:

    Orijinalden alıntı: set

    quote:

    Orijinalden alıntı: Namus Bekçisi


    quote:

    Orijinalden alıntı: set

    Aziz bey iki araca ait teknik verileri yazmış. Rakamlar gayet net, bu noktada neyi tartışıyorsunuz?...

    Sayın yoneticim, istirham ediyorum efendim, yanıldığınız noktalar var. Zira araçların 0-100 degerleri hiçbir şart altında kimin onde olacağına yeterli delil değildir. Kim daha once kopar ise o onde olacaktır. Minimal hızlardan minimum zamanda kurtulan arayı acar. Bundan mutevellit, Kangoo hafifliğinin de verdigi avantajla arayı aca aca kendinden geçecektir. Connect'in toz dumandan dolayi hava filtresi tikanabilir. Ekte sunduğum konu linkinde ilgili bilgiler mevcuttur. Öğrenmenin sınırının olmadıgını bir kez daha gormuş bulunuyoruz. Saygılarımla.

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=50934298&p=1#50934298

    Hımm, anlıyorum, haklısınız... O halde sizin mantığınızla bende şöyle düşüneyim ; bende toros vardı, gayet hafifti, senin 105 lik kangoyu benim torosla rahat rahat geçerim, teknik verilerine falan bakmaya gerek yok... Ben dediysem olay bitmiştir...

    Olay bumudur yani...

    Lütfen, biraz mantık diyorum. Özetle iki araç galeriden sıfır çıksın, aynı istasyondan yakıt konulsun, aynı yol şartlarında yarış yapsınlar, pilotlar aynı olsun, 110 luk connect 105 lik kangoyu 0-100 de çok rahat geçer . Aksini söylemek komik olur.

    Araçların bakım durumu, pilotun tecrübesi,alınan yakıtın kalitesi bu noktada çok önemli...

    Latife ediyorsunuz, Toros'un Kangoo'yu geçmesi mümkün değildir. Sadece hafifliğe bakılırsa yanılma kaçınılmazdır. Boyle basit bir mantıkla yol alamayız.

    Iş bu mesajda da belirtildiği üzere, bir aracın sırf hafif olduğu için tüm diğer emsallerini geçeceğini savunmak sapkınlık, daha da öte fanatikliktir. Bir yönetici, bir üyeyi bu kadar bariz değiştirebiliyorsa, ben bu üyeyle kapışmam. Boşa mazot yakmam. Teşekkürler Set hocam. sayenizde sayfa seviyesi düzeldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Etms


    quote:

    Orijinalden alıntı: Namus Bekçisi


    quote:

    Orijinalden alıntı: set

    quote:

    Orijinalden alıntı: Namus Bekçisi


    quote:

    Orijinalden alıntı: set

    Aziz bey iki araca ait teknik verileri yazmış. Rakamlar gayet net, bu noktada neyi tartışıyorsunuz?...

    Sayın yoneticim, istirham ediyorum efendim, yanıldığınız noktalar var. Zira araçların 0-100 degerleri hiçbir şart altında kimin onde olacağına yeterli delil değildir. Kim daha once kopar ise o onde olacaktır. Minimal hızlardan minimum zamanda kurtulan arayı acar. Bundan mutevellit, Kangoo hafifliğinin de verdigi avantajla arayı aca aca kendinden geçecektir. Connect'in toz dumandan dolayi hava filtresi tikanabilir. Ekte sunduğum konu linkinde ilgili bilgiler mevcuttur. Öğrenmenin sınırının olmadıgını bir kez daha gormuş bulunuyoruz. Saygılarımla.

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=50934298&p=1#50934298

    Hımm, anlıyorum, haklısınız... O halde sizin mantığınızla bende şöyle düşüneyim ; bende toros vardı, gayet hafifti, senin 105 lik kangoyu benim torosla rahat rahat geçerim, teknik verilerine falan bakmaya gerek yok... Ben dediysem olay bitmiştir...

    Olay bumudur yani...

    Lütfen, biraz mantık diyorum. Özetle iki araç galeriden sıfır çıksın, aynı istasyondan yakıt konulsun, aynı yol şartlarında yarış yapsınlar, pilotlar aynı olsun, 110 luk connect 105 lik kangoyu 0-100 de çok rahat geçer . Aksini söylemek komik olur.

    Araçların bakım durumu, pilotun tecrübesi,alınan yakıtın kalitesi bu noktada çok önemli...

    Latife ediyorsunuz, Toros'un Kangoo'yu geçmesi mümkün değildir. Sadece hafifliğe bakılırsa yanılma kaçınılmazdır. Boyle basit bir mantıkla yol alamayız.

    Iş bu mesajda da belirtildiği üzere, bir aracın sırf hafif olduğu için tüm diğer emsallerini geçeceğini savunmak sapkınlık, daha da öte fanatikliktir. Bir yönetici, bir üyeyi bu kadar bariz değiştirebiliyorsa, ben bu üyeyle kapışmam. Boşa mazot yakmam. Teşekkürler Set hocam. sayenizde sayfa seviyesi düzeldi.

    Korkup kac anca. Mantıklı açıklamalarım gercegi gösterdi demek, hemen R Gel la gel geçersem de deponu dolduracam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Namus Bekçisi -- 25 Mart 2013; 21:02:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kişilere karşı tutumun asıl korkagi gösterdi birader.Senin seviyene düşmem, düşemem. Kusura bakma..
    @JasoNBuraK, sakın dolduruşa gelme kardeşim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bi de çizseler tam olacak da..
  • Mantık?...

    Özür dilerim ama araç kıyaslaması yaparken teknik verilerine bakmaya bile gerek duymadan sadece hafifliğini göz önüne almak mantıkmıdır? Teknik veriler göz önüne alınmayacak ise araç tercihlerimizi neye göre belirleyeceğiz?... Kilosuna göremi?...

    Kilo boy pos yeter desek kıyas için yeterli olur, teknik veriler boş... Boşverin 0-100 yi, boşverin beygiri torku... Boy pos kilo yeter..


    Şunu eklemek isterim, yarış falan yapmayın, tehlikeli işler bu işler... Mantıklı olun, gerek yok bunlara.

    Kangonun yol tutuşu connectten iyi değil, ilk virajda connect alır zati... Kangonun devrilme ihtimali var, yol tutuşu zayıf... Tehlikeli işler bu yarış işleri. Hiç gerek yok bence...
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim araçla arabaya binip her ilk kalkışımda 1. viteste gaz verirken kırt sesi oluyor, delircem ardından bir daha ki binmeye kadar tık yok bir daha ki binişte gene kalkışta kırt sesi tek bir kere yapıyor sade, şanzıman yağı tam, bir ara kırt sesini yaparken debriyajı çekiyordum pedalda vurma titreşimini hissettim. baskı balata olsa hep yapar, bir türlü çıkamıyorum işin içinden?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: demirfeza

    benim araçla arabaya binip her ilk kalkışımda 1. viteste gaz verirken kırt sesi oluyor, delircem ardından bir daha ki binmeye kadar tık yok bir daha ki binişte gene kalkışta kırt sesi tek bir kere yapıyor sade, şanzıman yağı tam, bir ara kırt sesini yaparken debriyajı çekiyordum pedalda vurma titreşimini hissettim. baskı balata olsa hep yapar, bir türlü çıkamıyorum işin içinden?

    Ilk kalkışta yapıyorsa el freni bırakmıyor olabilir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Etms


    quote:

    Orijinalden alıntı: demirfeza

    benim araçla arabaya binip her ilk kalkışımda 1. viteste gaz verirken kırt sesi oluyor, delircem ardından bir daha ki binmeye kadar tık yok bir daha ki binişte gene kalkışta kırt sesi tek bir kere yapıyor sade, şanzıman yağı tam, bir ara kırt sesini yaparken debriyajı çekiyordum pedalda vurma titreşimini hissettim. baskı balata olsa hep yapar, bir türlü çıkamıyorum işin içinden?

    Ilk kalkışta yapıyorsa el freni bırakmıyor olabilir..

    katılıyorum sesin kaynağı el freni olabilir. bırakmıyor dur.

    uzun süre aracı kullanmadığım da ilk harekette kırt sesi duyardım el freni adeta yapışık kalıyor. bende uzun süreli park durumlarında artık bir kademe çekiyorum zemin düz ve ses yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: set

    Aziz bey iki araca ait teknik verileri yazmış. Rakamlar gayet net, bu noktada neyi tartışıyorsunuz?...

    Üstad nasılsın iyimisin görüşemiyoruz bu aralar connecti naptın aran nasıl araçla ?

    Bu üyeyide çizeydiniz iyiydi forumun huzurunu kaçırmaktan başka bişey degil yaptıgı
  • Hala bos laflar. İsteyen buyursun Cumartesi aksamı Merter mekdanisa, istediği sekilde çizik atayim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Namus Bekçisi

    Hala bos laflar. İsteyen buyursun Cumartesi aksamı Merter mekdanisa, istediği sekilde çizik atayim.

    Arabayı Merter'e götürecek şoför lazımdır şimdi sana. İhtiyaç olursa bi alo de, hemen geleyim yardıma..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Etms


    quote:

    Orijinalden alıntı: Namus Bekçisi

    Hala bos laflar. İsteyen buyursun Cumartesi aksamı Merter mekdanisa, istediği sekilde çizik atayim.

    Arabayı Merter'e götürecek şoför lazımdır şimdi sana. İhtiyaç olursa bi alo de, hemen geleyim yardıma..

    Sagol gardasim sen gel(ebil) yeter, su anda tek ihtiyacım saplamak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Namus Bekçisi


    quote:

    Orijinalden alıntı: Etms


    quote:

    Orijinalden alıntı: Namus Bekçisi

    Hala bos laflar. İsteyen buyursun Cumartesi aksamı Merter mekdanisa, istediği sekilde çizik atayim.

    Arabayı Merter'e götürecek şoför lazımdır şimdi sana. İhtiyaç olursa bi alo de, hemen geleyim yardıma..

    Sagol gardasim sen gel(ebil) yeter, su anda tek ihtiyacım saplamak.

    Saplamak derken babanın kredi kartını kastettin sanırım.
    60 lt mazotu nakit almak, bi lise öğrencisi için neredeyse imkansız; malum.
    Kastettiğin şey başka ise de seni tenzih ederim bundan dolayı. Terbiyeni takın..




  • 
Sayfa: önceki 22532254225522562257
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.