Şimdi Ara

*****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!! (2241. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
48.234
Cevap
72
Favori
4.132.898
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 22392240224122422243
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: recctum



    bu led ampül h4 ün sıcaklıgından erir mi acaba.

    yok hocam ya sanmıyorum erimez bence. Bendekiler hiç erimedi h4 ler orjinal ampulü




  • Connectlerin deposu kaç litre arkadaşlar birde 110 hplik connectle uzun yolda kaç litre ortalama yapıyorsunuz teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orgozgur

    Connectlerin deposu kaç litre arkadaşlar birde 110 hplik connectle uzun yolda kaç litre ortalama yapıyorsunuz teşekkürler.

    Depo 60lt. Uzun yolda 4-12 litre arası yakıyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orgozgur

    Connectlerin deposu kaç litre arkadaşlar birde 110 hplik connectle uzun yolda kaç litre ortalama yapıyorsunuz teşekkürler.

    depo 60litre ama şimdiye kadar en fazla 52litre aldığını gördüm oda sonuna kadar harcamıştım depoyu.Uzun yolda yaptğınız hıza göre çok değişkenlik gösteriyo 110-140 arası uzun yolda 6-6.5 litre yakıyor . Şehiriçi benim ortalamam 8-10litre arası
  • Arkadaşlar 2004 model connectimizde kırmızı antifriz kullanıyorduk. Yeni connectimizde ise soğutma kabının üzerinde kesinlikle turuncu antifriz kullanın yazıyor şimdi ben kırmızı antifriz kullanırsam sistem bozulurmu? Turuncu ile kırmızının farkı nedir bilen var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozeceze

    Connect'te yazılıma ne gerek var ? TDCI varken ;) Turbo aktifleştimi 75 ps'ler 100-110 beygire takabül ediyor(normal bir benzinli motora göre)
    9 Yıldır 75 PS kulalnıyoruz Bu 3. Connect .
    90 LX yada 75 LX önermem ben şahsen (klasiğe göre çelik jant + boyalı tampon farkı var)
    110PS GLX yada 75 Ps sol kapılı al abi uğraşma ;)

    Öyle bir dünya yok, kendinizi kandırmayın..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozeceze

    Connect'te yazılıma ne gerek var ? TDCI varken ;) Turbo aktifleştimi 75 ps'ler 100-110 beygire takabül ediyor(normal bir benzinli motora göre)
    9 Yıldır 75 PS kulalnıyoruz Bu 3. Connect .
    90 LX yada 75 LX önermem ben şahsen (klasiğe göre çelik jant + boyalı tampon farkı var)
    110PS GLX yada 75 Ps sol kapılı al abi uğraşma ;)

    Turbo sürekli devrededir. Yok efendim, turboyla 100 bg olayı hikayeden başka birşey değil. Turbonun en verimli olduğu devirde aracın max. gücü 75 bg. Hatalı bilgi vermeyelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK


    Öyle bir dünya yok, kendinizi kandırmayın..

    quote:

    Orijinalden alıntı: Etms

    Turbo sürekli devrededir. Yok efendim, turboyla 100 bg olayı hikayeden başka birşey değil. Turbonun en verimli olduğu devirde aracın max. gücü 75 bg. Hatalı bilgi vermeyelim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TORKK -- 3 Şubat 2013; 17:46:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orgozgur

    Arkadaşlar 2004 model connectimizde kırmızı antifriz kullanıyorduk. Yeni connectimizde ise soğutma kabının üzerinde kesinlikle turuncu antifriz kullanın yazıyor şimdi ben kırmızı antifriz kullanırsam sistem bozulurmu? Turuncu ile kırmızının farkı nedir bilen var mı?

    hocam sıkıntı olmaz sonuçta aynı işi yapacaklar hem en uzun ömürlüsü kırmızı diye hatırlıyorum.Birde araç kaç model ben hiç fordun turuncu renkli antifriz kullandığını görmedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozeceze

    Connect'te yazılıma ne gerek var ? TDCI varken ;) Turbo aktifleştimi 75 ps'ler 100-110 beygire takabül ediyor(normal bir benzinli motora göre)
    9 Yıldır 75 PS kulalnıyoruz Bu 3. Connect .
    90 LX yada 75 LX önermem ben şahsen (klasiğe göre çelik jant + boyalı tampon farkı var)
    110PS GLX yada 75 Ps sol kapılı al abi uğraşma ;)

    vay be ozaman bizim araçta turboyla 140-150 beygir falan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _çağ_

    quote:

    Orijinalden alıntı: orgozgur

    Arkadaşlar 2004 model connectimizde kırmızı antifriz kullanıyorduk. Yeni connectimizde ise soğutma kabının üzerinde kesinlikle turuncu antifriz kullanın yazıyor şimdi ben kırmızı antifriz kullanırsam sistem bozulurmu? Turuncu ile kırmızının farkı nedir bilen var mı?

    hocam sıkıntı olmaz sonuçta aynı işi yapacaklar hem en uzun ömürlüsü kırmızı diye hatırlıyorum.Birde araç kaç model ben hiç fordun turuncu renkli antifriz kullandığını görmedim

    2012 model turuncu antifriz kullanın diyor sizin araçta orjinal fabrikadan çıkışta hangisi vardı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozeceze

    quote:

    Orijinalden alıntı: _çağ_

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozeceze

    Connect'te yazılıma ne gerek var ? TDCI varken ;) Turbo aktifleştimi 75 ps'ler 100-110 beygire takabül ediyor(normal bir benzinli motora göre)
    9 Yıldır 75 PS kulalnıyoruz Bu 3. Connect .
    90 LX yada 75 LX önermem ben şahsen (klasiğe göre çelik jant + boyalı tampon farkı var)
    110PS GLX yada 75 Ps sol kapılı al abi uğraşma ;)

    vay be ozaman bizim araçta turboyla 140-150 beygir falan

    aynen kardeş ama Turbo'nun aktifleşmesi gerekiyor.

    Benimki de 180 olur mu..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orgozgur

    quote:

    Orijinalden alıntı: _çağ_

    quote:

    Orijinalden alıntı: orgozgur

    Arkadaşlar 2004 model connectimizde kırmızı antifriz kullanıyorduk. Yeni connectimizde ise soğutma kabının üzerinde kesinlikle turuncu antifriz kullanın yazıyor şimdi ben kırmızı antifriz kullanırsam sistem bozulurmu? Turuncu ile kırmızının farkı nedir bilen var mı?

    hocam sıkıntı olmaz sonuçta aynı işi yapacaklar hem en uzun ömürlüsü kırmızı diye hatırlıyorum.Birde araç kaç model ben hiç fordun turuncu renkli antifriz kullandığını görmedim

    2012 model turuncu antifriz kullanın diyor sizin araçta orjinal fabrikadan çıkışta hangisi vardı?

    2011 model. fabrika çıkışı kırmızı vardı hala maximum seviyede




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozeceze

    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozeceze

    quote:

    Orijinalden alıntı: _çağ_

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozeceze

    Connect'te yazılıma ne gerek var ? TDCI varken ;) Turbo aktifleştimi 75 ps'ler 100-110 beygire takabül ediyor(normal bir benzinli motora göre)
    9 Yıldır 75 PS kulalnıyoruz Bu 3. Connect .
    90 LX yada 75 LX önermem ben şahsen (klasiğe göre çelik jant + boyalı tampon farkı var)
    110PS GLX yada 75 Ps sol kapılı al abi uğraşma ;)

    vay be ozaman bizim araçta turboyla 140-150 beygir falan

    aynen kardeş ama Turbo'nun aktifleşmesi gerekiyor.

    Benimki de 180 olur mu..

    Serviste ki bi abi dedi ama bende pek inanmadım şahsen ki 75 ps'nin performansı biraz üzücü . (kalkışlar çok yavaş 1.6 i.e doğan benzin yakarken çok rahat geçer)

    1.6 doğan geçemiyor bizim önceki 75ps de denedik artı bizdeki TDdi ydi 0 dan 70e kadar denedik ama yol kısaydı 70ten sonrasını bilemem




  • 2012 connectlerde belirli bir hızdan sonra kapı kilitleme varmı arkadaşlar yoksa bunu nasıl yapabilirim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orgozgur

    2012 connectlerde belirli bir hızdan sonra kapı kilitleme varmı arkadaşlar yoksa bunu nasıl yapabilirim?

    malesef connectlerde kapılar otomatik kitlenmiyor elle manuel kitlemek istersen kapıyı açma kolunun hemen üstündeki küçük kolu iteceksin bütün kapıları kitler
  • Geçen hafta internnetten 150liraya bakım seti almıştım bu haftada bakımı yaptık

     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!

    Bakımdan görüntüler

     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!

     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!

    Karterden çıkan yağ, zift gibi olmuş
     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!

    Ve bakım sonrası
     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!

    Bugünde nihayet egr valfini iptal ettim.Aracın turbosu eskisine göre daha uzun süre çalışıyor sanki, test için camları falan açtım 1. viteste sabit 20 y le falan ilerliyorum turbo sesi çok rahat duyuluyor acaba normalmidir anlayamadım

    işte bunu kullandım, bakır malzeme
     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!

    Montaj sonrası görüntü, orjinal gibi duruyor sanki
     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!

     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _çağ_


     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!

     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!



    hocam eline saglık. on numara bir iş çıkarmısın söze gerek yok.

    merak ettim bakır levhayı egr ye göre nasıl buldun fabrikasyon gibi duruyor maşallah.




  • 
Sayfa: önceki 22392240224122422243
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.