Şimdi Ara

DH MAZDA TAKIMI (48. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.442
Cevap
6
Favori
82.464
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MZR34


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Lupara_

    wv ler güzel araçlar.ama kullanıcıları genel olarak markayı aşırı sahiplenmekten dolayı biraz fanatikler. diğer marklara tepeden bakıyorlar.


    İstedikleri kadar baksınlar altlarındaki arabalar sadece türkiye piyasasında iyi tanınmış arabalar ve çok sattığından dolayı durum böyle oluyor


    Avrupada 6-7 Ülke gezdim Almanya haricinde diğerlerinde bukadar kullanılmıyor.Taksiler hariç
  • Dünyanın çoğu yerinde tercih edilen mazda da türkiyede tutulmuyor fakat yeni mazda3 bu aralar çok görüyorum mazdanın türkiyede çok satma gibi bir amacıda yok her sene belli bir satış adeti koyarak pazara giriyor eğer o sayıyı yakalarsa mazda bu durumdan memnun oluyor çünkü diğer pazarlarda hakim olduğu ülkeler var vw ise doğuş sayesinde baya tutuldu pazara güzel tanıtarak soktu doğuş sonrada afedersiniz ama geçirmeye başladı fiyatlardan bile bile lades diyemem bundan dolayıda sıfır bir vw almam
  • mazda dan memnunsak -ki ben memnunum- macera aramaya gerek yok. maalesef çok hor kullanılmış,3 yıldır yağ dışında para harcanmamış bir araç aldım.99 model 323. Ama araba hala mekanik sistem olarak, elektrik sistemi olarak, motor olarak sorunsuz. 174 bindeki araçta yağ eksiltme yok, iç mekanda tıkırtı çıtırtı yok,düşük devirlerde cansız ama 3000+ de çok iyi vs.
    şimdilik sıkıntısı yol sesi ve ön takımdaki sarf malzemelerinden bazılarının değişim zamanının gelmiş olması.

    bu kmdeki ve 10 yaşında bu kadar hor kullanılmış başka bir makanın bu kadar sağlam kalabileceğini sanmıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Lupara_

    mazda dan memnunsak -ki ben memnunum- macera aramaya gerek yok. maalesef çok hor kullanılmış,3 yıldır yağ dışında para harcanmamış bir araç aldım.99 model 323. Ama araba hala mekanik sistem olarak, elektrik sistemi olarak, motor olarak sorunsuz. 174 bindeki araçta yağ eksiltme yok, iç mekanda tıkırtı çıtırtı yok,düşük devirlerde cansız ama 3000+ de çok iyi vs.
    şimdilik sıkıntısı yol sesi ve ön takımdaki sarf malzemelerinden bazılarının değişim zamanının gelmiş olması.

    bu kmdeki ve 10 yaşında bu kadar hor kullanılmış başka bir makanın bu kadar sağlam kalabileceğini sanmıyorum.


    Lupara Lpg ne durumda.Bende de 2001 modeli var manuel.Sen arabayı almadan önce konuşmuştuk bende Lpg yaptırmak istiyorum tavsiyen ne olur?Pahalı markaları düşünmüyorum.Mazda 3 olayını 1 sene erteledim gibi.




  • Benim aracımda atiker marka lpg var. balıkesir efe otogaz da takılmış.hiç bir sorun yok.uzun yolda yazın klima 2.kademede açık vaziyette 100 km yi pek geçmeden 100 km de 8.3 ltre lpg yaktım. denememi boş gaz deposunu fulleyip depodaki gaz bitene kadar gitmek suretiyle yaptım. 35 ltre ile 450 km gittim.

    bujileri değiştirmeden önce 2500 devirde tekleme vardı. şuan yok.aracınızı çok kullanıyorsanız lpg yi tavsiye ederim.
  • Öncelikle herkese selam,

    Arkadaşlar ilk arabam mazda 3.23 idi ve sonra megan coupe'ye geçtim. Uzun süre coupe kullanıcısı oldum ve sonunda
    satarak 4 kapı bir arabaya geçmeye karar verdim.
    İlk olarak gözüme çarpan mazda 2 oldu.O yüzden de bu araba hakkındaki yorumlarınıza ihtiyacım var.
    Açık konuşmak gerekirse mazda 2, mazda3'e göre daha yakışıklı görünüyor gözüme. Eminim ki 3 , 2'den daha iyidir ama
    görsel olarak 2 daha güzel sanki. Tabi araba sadece dış görünüşü ile değerlendirilmeyeceği için Özellikle Mazda2 kullanıcılarından
    veya bu arabayı iyi tanıyanlardan yorum bekliyorum.
    Şimdiden teşekkürler..
  • Merhaba,

    Fuarda ve galerideki incelemelerimi aktarayım,

    185cm boyundayım ve Şöför koltuğunu kendime göre ayarlayıp arkasına geçip oturdum.Çok rahattı dizlerim ve şaşırdım.

    Ön konsol ziplenmiş gibi herşey derli toplu göstergeler vs..

    İç mekan malzeme kaliteli zaten arabada ucuz değil.

    Sport modelinde yol bilgisayarı mevcut diğerlerinde değil dedi temsilci.Yanlışlık var ise diğer arkadaşlar uyarır.

    Sport modeldeki aksesuarlar aracı harika gösteriyor bende yeni 3 den daha çok beğendim 2 yi.

    103Bg di sanırım bence epey tatminkar.

    Otomobil genel forumda birkişinin 2 ile izlenimleri vardı epey genişçe.Almış ve kullanıyordu.Ş.içi yakıt tüketimi 7 lt civarı diyordu.





    quote:

    Orijinalden alıntı: solti

    Öncelikle herkese selam,

    Arkadaşlar ilk arabam mazda 3.23 idi ve sonra megan coupe'ye geçtim. Uzun süre coupe kullanıcısı oldum ve sonunda
    satarak 4 kapı bir arabaya geçmeye karar verdim.
    İlk olarak gözüme çarpan mazda 2 oldu.O yüzden de bu araba hakkındaki yorumlarınıza ihtiyacım var.
    Açık konuşmak gerekirse mazda 2, mazda3'e göre daha yakışıklı görünüyor gözüme. Eminim ki 3 , 2'den daha iyidir ama
    görsel olarak 2 daha güzel sanki. Tabi araba sadece dış görünüşü ile değerlendirilmeyeceği için Özellikle Mazda2 kullanıcılarından
    veya bu arabayı iyi tanıyanlardan yorum bekliyorum.
    Şimdiden teşekkürler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: solti

    Öncelikle herkese selam,

    Arkadaşlar ilk arabam mazda 3.23 idi ve sonra megan coupe'ye geçtim. Uzun süre coupe kullanıcısı oldum ve sonunda
    satarak 4 kapı bir arabaya geçmeye karar verdim.
    İlk olarak gözüme çarpan mazda 2 oldu.O yüzden de bu araba hakkındaki yorumlarınıza ihtiyacım var.
    Açık konuşmak gerekirse mazda 2, mazda3'e göre daha yakışıklı görünüyor gözüme. Eminim ki 3 , 2'den daha iyidir ama
    görsel olarak 2 daha güzel sanki. Tabi araba sadece dış görünüşü ile değerlendirilmeyeceği için Özellikle Mazda2 kullanıcılarından
    veya bu arabayı iyi tanıyanlardan yorum bekliyorum.
    Şimdiden teşekkürler..

    Ben mazda3 kullanıcısıyım fakat mazda2 kullandım 1.3 şuan satışta değil bu motor yerini 1.5 motora bıraktı mazda2 şirin ve 2008 yılın arabası seçilen bir araç kullanımı zevli donanım olarak yeterli her konuda seni tatmin eder tabi karar senin




  • Mazda'dan bir süpriz daha

    Mazda'nın kısa bir süre önce tamamen yenilediği orta sınıftaki temsilcisi 'Mazda3'ün en hızlı versiyonu olan 'Mazda3 MPS' Kasım'da Türkiye'de satışa sunulacak. Birinci jenerasyonu 5 yıl önce piyasa sunulan ve bugüne kadar 2 milyon adet satarak, aralarında Hürriyet Otoyaşam'ın da olduğu dünya çapında 90 ödül alan Mazda3'ün en sportif modeli MPS, 263 beygirlik motoruyla 100 bin TL'ye satılacak.
    6.1 SANİYEDE 100 KM'YE ÇIKIYOR
    Tasarım anlamında genel olarak 3 serisinin çizgilerini koruyan Mazda3 MPS, hatlarındaki küçük detaylarla, sahip olduğu motor hakkında fikir yürütmeden önce biraz daha dikkatli olunması gerektiğini gösteriyor. Motor kaputu üzerindeki hava girişi, tamponları, yan marşpiyerleri, arka spoyleri, 18 inçlik jantları ve çift egzoz çıkışıyla gücünü çok göze batırmadan yansıtıyor. Turbonun 1.5 bar basınçla sıkıştırdığı havanın, intercoolerda soğutulup 2.3 litre hacmindeki motora gönderilmesinden sonra, 5500 d/d'de 263 beygir güç ve 3000 d/d'de ise 380 Nm tork ortaya çıkıyor. Önden çekişli otomobillerde yüksek güç nedeniyle görülebilen 'tork-steer' yani tork yalpalaması, sınırlı kaydırmalı elektronik diferansiyel ve çekiş kontrol sistemleriyle minimuma indirilmiş. Uzun oranlı yeni altı-ileri şanzıman ve geliştirilmiş şaftlar da aracın gücünü en az kayıpla yola aktarmasına yardımcı oluyor. 0-100 km/s hızlanmasını 6.1 saniyede tamamlayan otomobilin son hızı ise elektronik olarak 250 km/s ile sınırlandırılmış.
    İÇ MEKAN DA SPORTİF
    MPS'nin kullanım amacının gerektirdiği üzere daha sert bir süspansiyon sistemiyle donatılmış. Elektronik kontrollü fren yardım sistemi, daha etli direksiyon ve daha kalın kule gergileri, sportif sürüşü destekliyor. İç mekanda kırmızı dikişlerle bezenmiş siyah deri sportif koltuklar, LCD turbo basınç göstergesi, 10 hoparlörlü Bose ses sitemi ve yeni bilgi ekranı aracın sportif karakterinin iç mekanda da hissedilmesine yardımcı oluyor.
    http://www.hurriyetoto.com/oto/otoyasam/haberdetay.php?cid=9863




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MZR34

    Mazda'dan bir süpriz daha

    Mazda'nın kısa bir süre önce tamamen yenilediği orta sınıftaki temsilcisi 'Mazda3'ün en hızlı versiyonu olan 'Mazda3 MPS' Kasım'da Türkiye'de satışa sunulacak. Birinci jenerasyonu 5 yıl önce piyasa sunulan ve bugüne kadar 2 milyon adet satarak, aralarında Hürriyet Otoyaşam'ın da olduğu dünya çapında 90 ödül alan Mazda3'ün en sportif modeli MPS, 263 beygirlik motoruyla 100 bin TL'ye satılacak.
    6.1 SANİYEDE 100 KM'YE ÇIKIYOR
    Tasarım anlamında genel olarak 3 serisinin çizgilerini koruyan Mazda3 MPS, hatlarındaki küçük detaylarla, sahip olduğu motor hakkında fikir yürütmeden önce biraz daha dikkatli olunması gerektiğini gösteriyor. Motor kaputu üzerindeki hava girişi, tamponları, yan marşpiyerleri, arka spoyleri, 18 inçlik jantları ve çift egzoz çıkışıyla gücünü çok göze batırmadan yansıtıyor. Turbonun 1.5 bar basınçla sıkıştırdığı havanın, intercoolerda soğutulup 2.3 litre hacmindeki motora gönderilmesinden sonra, 5500 d/d'de 263 beygir güç ve 3000 d/d'de ise 380 Nm tork ortaya çıkıyor. Önden çekişli otomobillerde yüksek güç nedeniyle görülebilen 'tork-steer' yani tork yalpalaması, sınırlı kaydırmalı elektronik diferansiyel ve çekiş kontrol sistemleriyle minimuma indirilmiş. Uzun oranlı yeni altı-ileri şanzıman ve geliştirilmiş şaftlar da aracın gücünü en az kayıpla yola aktarmasına yardımcı oluyor. 0-100 km/s hızlanmasını 6.1 saniyede tamamlayan otomobilin son hızı ise elektronik olarak 250 km/s ile sınırlandırılmış.
    İÇ MEKAN DA SPORTİF
    MPS'nin kullanım amacının gerektirdiği üzere daha sert bir süspansiyon sistemiyle donatılmış. Elektronik kontrollü fren yardım sistemi, daha etli direksiyon ve daha kalın kule gergileri, sportif sürüşü destekliyor. İç mekanda kırmızı dikişlerle bezenmiş siyah deri sportif koltuklar, LCD turbo basınç göstergesi, 10 hoparlörlü Bose ses sitemi ve yeni bilgi ekranı aracın sportif karakterinin iç mekanda da hissedilmesine yardımcı oluyor.
    http://www.hurriyetoto.com/oto/otoyasam/haberdetay.php?cid=9863


    süpermiş ya mazda 2 nin makyajlısı da geliyormuş zaten




  • selam arkadaşlar nerelerdesiniz
  • İyi Bayramlar Forum


    quote:

    Orijinalden alıntı: MZR34

    selam arkadaşlar nerelerdesiniz
  • Herkesin bayramı kutlu olsun
  • Mazdacılar selam nerelerdesiniz kimse uğramıyor buralara
  • Kimsede Havadis yok sanırım :P
  • Arabalarda sorun olmayınca yazacak çizecek bişey kalmıyor. Genel konular da otomobil genel bölümünde zaten yazılıyor.
  • Maşallah diyelim ozaman
  • Gerçi benim 323'ün Amortisörleri patlak 4-5 aydır yaptırmadım ama ses etmiyorum
  • Arada sırada olur bu vb. durumlar

    Mazda cx-9 geliyor görüşlerinizi alalım fiyat olarak rakibleri ile kıyaslarsak nasıl sizce yakıt konusunda benim mazda3 göre baya cimri
    http://www.mazda-tr.com/showroom/cx-9/performance/
  • Walla Mzr Bu araçlar benim ilgi alanıma girmedi hiç.Gerek vergi şartları,gerekse tüketim değerleri açısından.

    Ama ilk izlenimlerim olarak

    0-100KM hızlanma: 8.5sn Binekleri sollamış(Motor gücü sayesinde)

    Ş.İçi Yakıt tüketimi : 18Lt( Kanımı dondurdu resmen)

    Tip olarak Porche ile kapışır kanısındayım.Tipini çok beğendim.Trafikte bizim diğer araçlarımız içinde prestij olacaktır.

    Bu aracın Dizeli gelse yok satar bu arada.


    quote:

    Orijinalden alıntı: MZR34

    Arada sırada olur bu vb. durumlar

    Mazda cx-9 geliyor görüşlerinizi alalım fiyat olarak rakibleri ile kıyaslarsak nasıl sizce yakıt konusunda benim mazda3 göre baya cimri
    http://www.mazda-tr.com/showroom/cx-9/performance/




  • 
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.