Şimdi Ara

DH LİNEA TAKIMI (69 ÜYE ) (280. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.673
Cevap
47
Favori
534.991
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 278279280281282
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • eagle_beagle kullanıcısına yanıt
    teybinizin sürümüne göre değişebilir.Hazır aparatlar veya uygun değilse elle yapabilirsiniz.
    http://www.fiatlinea.org/fiat_linea_donanim/bosch_teypler_icin_aux_kablosuna_cozum-t4623.0.html
  • kasise girince sol alttan tak diye bir ses geliyor nedenini bilen yada başına gelen var mı acaba
  • Selamın aleyküm arkadaşlar çok saçma ve bir o kadar can sıkıcı bir durum ile karşı karşıyayım. Aracımın kalorifer borusunda çatlak oluşmuş ve su kaçağına neden olmakta. Bu borunun değişmesi için birkaç usta aracın göğüsü komple sökülecek dedi. Başına gelen varmı kalorifer borusu yada kalorifer peteği değiştiren göğüs söktüren?
  • İyi akşamlar. Bende linea 1.3 araç alma arifesindeyim. Aklıma takılan bir , iki soru var.
    1. si araç 5. viteste 2000 devirde hızı kaç km?
    2. si şehir içi ortalama yakıt tüketimi kaç?
  • Linea lounge mı?

    Egea urban mı?

    1.3

    Birde yakıt konusunda egea nın daha iyi olduğu söyleniyor!??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynı fiyat aynı km ise egea
  • tebrizi kullanıcısına yanıt
    Aynı km civarı aşağı yukarı!!!

    Ama fiyat: linea lounge 53-54

    Egea urban 58-60 arası!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Astra da ağır kasa.

    307 lerde tekrarlayan elektronik arızalar.

    Tipo temprada alt takımı sık sık kolay bozması.

    Megane da depoda sıvı yakıt çalkalanması.

    Gibi



    Linea da ampul kesmesi diyorlar

    Kronik sorun





    Bunun gibi kronik yada dikkate değer kronik sıkıntıları var mı linea ların genel olarak???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim duyduğum lineada amortisör takozları kronik sorun, o da fazla maliyetli değil, şu anda bir linea kulanıcısı olarak; lineaya 53-54 bin çok hocam bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tebrizi

    benim duyduğum lineada amortisör takozları kronik sorun, o da fazla maliyetli değil, şu anda bir linea kulanıcısı olarak; lineaya 53-54 bin çok hocam bence.

    Tabii

    Ancak; poplar 39-43

    Urbanlar :43-52

    Loungeler: 49-54



    Arası bulunabilmekte?

    Donanım vs farklar var.

    Lounge donanımından bahisle!!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2010 Linea var. Bugün ekzantrink milini değiştirdik, araba iki gün servisteydi. Aynanın altındaki parçayı kopartmışlar. Bu parçayı internetten bulabilir miyim?




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakıt ortalamalarınız nedir?

    Multijet2 de biraz daha düşürüldüğü söyleniyor!!

    Test eden var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamün aleyküm, Arkadaşlar Bende fiat linea 1.6 mıltijet var 2010 model daha 72000 de. 65000 kmde falan aldım .3-4 ay oluyor alalı. 67000 gibi yağ filtre bakımı falan oldu. Bursalıyım. 1 ay önce İstanbuldan dönüşte Başakşehir civarında arabanın altını kasise vurdum biraz, yola devam ettim eskihisarda feribota bindiğimde farkettim ki, alttan yağ kaçırıyor. Feribottan çıkar çıkmaz yalovada tamirciye girdim, karterde çatlak varmış. Adamlar kaynak yaptı, yeni koydu. Tamirden önce 1 litre daha yağ falan içinde vardı, zaten tamirciye kadar yağ lambası falan yanmadı, Başka hiçbir yerde sıkıntı yok dedi tamirci, yağ filtresine ellettirmedim, zaten daha yeni değişmişti. Bursaya döndükten 1-2 gün sonra ilk çalıştırmalarda veya arabayı kullandıktan 4-5 saat sonraki ilk çalıştırmada yağ lambası 2-3 saniye sönmüyor, ardından uyarı geliyor, motoru durdurun yağ basıncı az diye, motoru durduruyorum, hemen arkasında tekrar marşa bastığımda yağ lambası direk sönüyor, uyarı felanda vermiyor, gün boyunca sık sık çalıştırmalarda da vermiyor, sadece dediğim gibi aradan çok zaman geçtiğinde yapıyor. Yalova da ki tamirciyi aradım, dediki, arabayı servis bilgisayara bağlayıp, o hatayı siliyor, dedi, bende servise götürdüm arabayı, servis; araç yağlamayı geç yapıyor, yağ pompasında sıkıntı olabilir karter değişmesi gerekebilir fana dedi, ama bunlar da bir şey yaptımı çok tuzlu oluyor, şimdi benim de aklıma şu geliyor, yağ pompasında sıkıntı olsa ikinci marşta da aynı sıkıntıyı yapması gerekmezmi?
    Sonradan servis aradı, yağ filtresini ve yağı değiştirdik 1 gün sonra aynısını yaptı dedi, devam edersek yağ pompasını ve ekipmanlarını değiştirmek gerek, sorun düzelmezse motora kadar gider bu iş dedi (bende içimden oha dedim) çıkardıkları yağ filtresi çok kirlenmişmi - şişmiş mi ne dedi?
    Sonra yalovadaki tamirciyi aradım, serviste sıkıntı düzelmedi ise yağ süzgecinde vardır sıkıntı dedi. Forumdan bir arkadaşta aynısını dedi, hatta o karteri de değiştir dedi,
    Bilmem siz ne dersin ? bu yağ süzgeci ne işe yarar, teşekkürler




  • tebrizi kullanıcısına yanıt
    Duyduğum okuduğum kadarıyla bu sorun en çok yağ filtresinden kaynaklanıyor, sahte filtre dolu piyasada..Diğeride yağ pompası kaynaklı..Süzgeç kurum dolup tıkanmışsa bu soruna sebep olabilir, temizleniyorsa ucuza hallolur..Tek olarak değişiyor mu bilmiyorum..Linea kulüp yazın Google’da çıkan linkteki sayfaya gelin..Orada daha fazla bilgi edinebilirsiniz
    http://www.fiatlinea.org Linki ekledim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0A14CAF8E -- 25 Ekim 2017; 8:5:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • verdiğiniz bilgiler için teşekkürler,

    Burda yazışmaktaki ısrarım, bu forumdakileride faydası olması..
  • tebrizi kullanıcısına yanıt
    yağ basınç müşürüne baktırın hatta değiştirin
  • tebrizi kullanıcısına yanıt
    Bu bölümde pek Lineacı yok:))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0A14CAF8E -- 25 Ekim 2017; 19:20:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • var var olmaz mı :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • engin_er_26 kullanıcısına yanıt
    dün arabayı fiat servisten alıp bildiğim başka bir özel servise götürdüm, usta şunu dedi: bu sorun geçen birinin başına gelmişti yağ müşirinde sorunu bulduk dedi, bakalım nolacak merakla bekliyorum, inşallah fazla masraf çıkmadan biter şu iş,

    o değilde araba 2000 devirde iken gazı köklediğimde hafiften bir koltuğa yapıştırma oluyordu, sanki o biraz kayboldu, inşallah motorda yıpranma olmamıştır, sorun düzeldiğinde dymonos motor testine tekrar sokacağım, arabayı almadan önce gücünü 117 hp çıkarıyordu, bakalım ne olacak, gerçi düşük çıkarsa da belki turbodan da kaynaklabilir, turboda da ıslık bayadır var
  • engin_er_26 kullanıcısına yanıt
    Hocam servis aradı az önce korktuğum başıma geldi; Demesine göre daha iki gün önce takılmış yağ filtresinin içinde falan talaş varmış, araba motor istiyor diyor, 6000-8000 tl arası değişir diyor.
  • 
Sayfa: önceki 278279280281282
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.