Şimdi Ara

>> 13 YAŞINDA ! (1940. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
38.992
Cevap
71
Favori
2.988.024
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 19381939194019411942
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium

    quote:

    Orijinalden alıntı: .onurözdemir.


    quote:

    Orijinalden alıntı: karakabus_

    aynen hocam öyle ama artık bu işleri ya kooperatif ya da şirket adı altında yapmak lazım. tek başına ayakta kalman çok zor artık. profesyonel yöneticilerle çalışmak gerekiyor. zaman böyle gerektiriyor. mesela örnek vermek gerekirse bizim kooperatifte 150 kamyon/tır var. yönetim kurulu seçerken şoförlerden bazıları aday olur ve kazanır. ne kadar iyi de olsan şoförlükten geliyorsun. eğitim seviyen az. geleceği öngörmen zor eğitimli bir yöneticiye göre. aşağılamak için söylemiyorum belki görmüşsünüzdür ayakkabısının arkasına basan adamlar yönetici oluveriyor.

    aslında kooperatif komple yakıtmatik sistemine geçse en az %10 iskonto ile çalışsa şoförler biraz daha rahatlar ama bunu yapacak akıl yok maalesef...

    Bizim kamyoncularda da suç var bazi malum plakali araçlar(anlamissinizdir.!) c2 belgesi ile calisip ucuz ve kacak mazot alarak çalışıyorlar bizim 2.000 tl ye gitmediğimiz yere gidiyorlar herkesin birlik olup buna engel olmasi lazim mesela sabit fiyat olmasi gerek mesela kilometre basi en az 100 tl+kdv gibi bir kural belirlenmeli devletin bu ise el atmasi gerek yoksa bu kamyoncularin hali harap piyasa şu anda krizde boyle giderse çok sürmez borçlu kişiler iflasa bile gidebilir..

    aynen hocam. belli bir km ücreti belirlenmedikçe kamyoncu sürünmeye mahkum.

    adamlar 1000 km yol için 1200 lira fiyat yazıyorlar. hadi gittim diyelim ben burdan ne kazanacamda kamyonu yürütücem.

    12-1 ve 2. ay nakliyeci için felçti. garajlarda kamyon çekecek yer yoktu. gelir yok gider olmuş dağlar kadar. böyle devam ederse yaza bir çok bireysel nakliyeci topu atar.

    Haklısın hocam bizde ambar çekiyoruz adana da çukurova kargo var karataş yolunda oranın yükünü çekiyoruz mazot biraz düştü nakliye fiyatları hemen düştü istanbul a 1950 +kdv ye giderken 1800+kdv ye düşürdüler ambarin pazarlamacilari sagolsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Platinium kullanıcısına yanıt
    fabrika da inceleme sonucu pistonlarda erime varmış hocam. sizin dediğiniz gibi. iyi de araca total'den başka yerden mazot almıyor ve sadece serviste yağ koydurmamıza rağmen erime neden olabilir sizce? elimizde nerden mazot almış servis bakımları vs. faturaları mevcut. bir de araca serviste ilk 30 bin km'de 15 lt yağ koydular. sanırım araç yağ yakmış.

    ben 3 seçenek üstünde duruyorum. ya araç başından beri hatalıydı bunu bizden gizlediler. ya total'in mazotunda bir bozukluk var. ya da servis hatalı müdahale etmişte olabilir. yani hiç kimse benim suçum var demiyor. fabrika servisten araç ile alakalı detaylı rapor istiyor, servis rapor vermiyor. inşallah mahkemeye gerek kalmadan bu iş çözülür.

    diğer 1846T 'de böyle sorun yaşamadık şuana kadar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karakabus_

    fabrika da inceleme sonucu pistonlarda erime varmış hocam. sizin dediğiniz gibi. iyi de araca total'den başka yerden mazot almıyor ve sadece serviste yağ koydurmamıza rağmen erime neden olabilir sizce? elimizde nerden mazot almış servis bakımları vs. faturaları mevcut. bir de araca serviste ilk 30 bin km'de 15 lt yağ koydular. sanırım araç yağ yakmış.

    ben 3 seçenek üstünde duruyorum. ya araç başından beri hatalıydı bunu bizden gizlediler. ya total'in mazotunda bir bozukluk var. ya da servis hatalı müdahale etmişte olabilir. yani hiç kimse benim suçum var demiyor. fabrika servisten araç ile alakalı detaylı rapor istiyor, servis rapor vermiyor. inşallah mahkemeye gerek kalmadan bu iş çözülür.

    diğer 1846T 'de böyle sorun yaşamadık şuana kadar.

    yağ eksiltme bunların motorlarında var bizde geçen yıl sıfır aldık yağ değişimine kadar 5-10 litre kadar yağ tamamlamak gerekebiliyor mercedes'lerde de oluyor bu çok önemli birşey değil.

    piston erimesi kötü mazot yada enjektörlerin işemesinden kaynaklanır.

    eğer mazottan olduğunu düşünüyorsanız gidin istasyondan örnek alın incelemeye gönderin. diğer ihtimal ise enjektörlerin işemesi olabilir ki servis vaktiyle şeyen enjektörleri fark edemez ve değiştirmezse zamanla pistonları eritebilir. servis suçunun farkında olduğundan rapor vermemekte ayak diretiyor olabilir ki bence bu daha yüksek ihtimal.

    tabi benim ki sadece tahmin. umarım sorununuz en kısa sürede çözülür.
  • Platinium kullanıcısına yanıt
    hocam Allah razı olsun verdiğiniz bilgiler için. mazot aldığımız yere gittik. adam kendine güveniyor. numune alın, istediğiniz yere inceletin diyor. herhalde servis işini yapmamış tam olarak ki rapor vermiyor.
  • selam arkadaşlar aranızda kırklareli ilind eikamet eden varmı bi kamyon soracam size...
  • Araç : FORD 1846T
    Model : 2013 (garantisi bitik)
    450 bin km’de.

    Merhaba arkadaşlar. Bir tane aracımızda sorun yaşadık. Ford 1846T.
    Sorun olan Ford 1846T süt işinde çalışıyor. 3 hafta kadar önce arıza yaptı ve servisin incelemesinde pistonların eridiği görüldü. Bu pistonlar ya ucuz mazottan erime yapar ya da enjektörlerin işemesinden. Çok düşük bir ihtimalde aracın aşırı zorlanmasından ki süt işini bilenler bilir dolu-boş şeklinde çalışır.
    Araç servise gitti. Servis rapor vermedi, nedenini sorduğumuzda bizim rapor verme yetkimiz yok dedi. Bu tam 1 hafta sürdü.
    Sonra servis enjektörleri rapor vermeye yetkili servise gönderdi. Enjektörleri inceleyen servis mazottan olabilir dedi. Mazotçuya gittik mazotu incelettik mazot temiz çıktı. Servis müdürü ve Marmara bölge müdürü bizim yıllardır Ford kullandığımızı (hatta 1838 olsun 1846 olsun ilk çıkanlardan aldığımızı bilir. Bilmezlerse de kayıtlarda mevcuttur.) bilirler. Dolayısı ile sıkı bir Ford müşterisiyiz. Adamlar dedi garantisi bitik olsa da sizi mağdur etmeyeceğiz. Herneyse bizde sevindik bu duruma. Servis araca bir hesap çıkardı. 29 bin tl parçalar tutuyor. (işçilik hariç.) babam demiş servise verin bakayım araca takılacak olan parçaların listesini. Onlarda vermiş. Ford 1846T’de iveco motoru olduğu için aynı parçalar iveco servisinde de mevcut. İveco servisine babam gitmiş vermiş parça listesini. İveco servisindeki adamlar hesaplamışlar. Sonuç 17 bin tl.
    Ford servisi parçalara 29 bin tl hesap çıkarıyor. Parçalar serviste yok büyük ihtimalle iveco servisinden alacaklar.
    İveco servisi 17 bin tl hesap çıkarıyor. Aradaki fark 12 bin tl.
    Servis müdürüne bu ne diye sorduğumuzda biz de kar payı koyduk dedi. Maşallah nasıl kar payıysa artık. 2. Hafta da böyle bitti. Adamlara verdik veriştirdik. Çok kızdık hatta araç ford olmasına rağmen kendi servisinde değil de iveco servisinde yaptıracaktık. Tam aracı ford servisinden çekici ile almaya gidecekken bölge müdürü aradı. Akşam 5 – 5 buçuğa kadar bekleyin aracı çekmeyin dedi. Bizde iyi fiyat indirimi yapacaklar diye ümitlendik. Aradı ve dedi ki 29 bin tl olan parçalar 17 bin tl’ye indirdik dedi. Adamla alay ediyorlar resmen. Zaten parçalar 17 bin tl tutuyor. Biz 17 bin tl üzerinden indirim beklerken adamların verdiği teklif resmen aptal yerine koymak gibi bir şey. Servis muhtemelen burada benden başka servis yok buradan çekici ile götürse şu kadar para tutar. Ben bunlara çekici parasını da ekleyeyim diye düşünmüştür.
    Dedik aracı iveco servisinde yaptırıp bütün gazetecileri de toplayıp boy boy resim çektireceğiz. Ford kendi arabasını iveco servisinden daha pahalıya tamir ediyor vs… diyecektik.
    Çekici ile servise gidip aracı almaya karar verdik. Sabah servise vardığımızda adamlar aracı vermediler ya. Bizde lanet olsun deyip oturup başladık pazarlığa. Adamlarla kıran kırana pazarlık ve bazen de gerilen sinirler sonrasında parçalar, işçilik hepsi dâhil 22 bin tl’ye anlaştık.
    Parçalar + Motor rektifiye olacak ve segman atılacak + işçilik dahil toplam 22 bin tl.
    Böylece 3. Haftada bitti. Tabi bu arada bizim tır yattığı için kaybedilen kazançlarda arttı.
    Tırı tam 4. Haftanın sonlarına doğru başladılar yapmaya. 5. Haftanın Pazartesi günü gidip aracı teslim alacaktık. Aradılar Salı günü teslim edeceklerini belirttiler. Salı günü aradılar araçta problem varmış gene. Problem aracın çalışmamasıymış. Yaptıkları araştırma da motora yanlış parça takılmış. Yanlış eksantrik mili takılmış. Gene moraller sıfıra indi. Servisin müdürüne dedik parçaları alırken gözünüz nereye bakıyordu. O da dedi kusura bakmayın oldu bir hata. Serviste usta mı var çoban mı anlamadık gitti. Motoru tekrar indirecekler, dağıtacaklar yanlış parçayı doğru parça ile değiştirip motoru toplayıp tekrar yerine takacaklar. Şimdi gel de bu adamların yaptığı işçiliğe güven. Yolda giderken motor araçtan ayrılmasa bari. 5. Haftanın cumartesi günü teslim aldık, adamlar utanmadan para istedi bizde 2 tane eşit ödemeli çek verdik.

    Arkadaşlar burada yaşananlar sizin başınıza gelecek diye bir kural yok. Biz sadece başımızdan geçen olayı anlattık. Adamlar aracı satana kadar ayıya dayı diyorlar, sonra garantisi bittiği zaman düdüklemeye çalışıyorlar.

    Yaşadığımız bu Ford ve servis tecrübesinden sonra bir daha Ford marka araç alır mıyız? Çok zor alırız ama 1 milyon km garantisi verirlerse ne ala. Bu garantiyi vermeyecekleri için elveda Ford diyebiliriz…
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karakabus_

    Araç : FORD 1846T
    Model : 2013 (garantisi bitik)
    450 bin km’de.

    Merhaba arkadaşlar. Bir tane aracımızda sorun yaşadık. Ford 1846T.
    Sorun olan Ford 1846T süt işinde çalışıyor. 3 hafta kadar önce arıza yaptı ve servisin incelemesinde pistonların eridiği görüldü. Bu pistonlar ya ucuz mazottan erime yapar ya da enjektörlerin işemesinden. Çok düşük bir ihtimalde aracın aşırı zorlanmasından ki süt işini bilenler bilir dolu-boş şeklinde çalışır.
    Araç servise gitti. Servis rapor vermedi, nedenini sorduğumuzda bizim rapor verme yetkimiz yok dedi. Bu tam 1 hafta sürdü.
    Sonra servis enjektörleri rapor vermeye yetkili servise gönderdi. Enjektörleri inceleyen servis mazottan olabilir dedi. Mazotçuya gittik mazotu incelettik mazot temiz çıktı. Servis müdürü ve Marmara bölge müdürü bizim yıllardır Ford kullandığımızı (hatta 1838 olsun 1846 olsun ilk çıkanlardan aldığımızı bilir. Bilmezlerse de kayıtlarda mevcuttur.) bilirler. Dolayısı ile sıkı bir Ford müşterisiyiz. Adamlar dedi garantisi bitik olsa da sizi mağdur etmeyeceğiz. Herneyse bizde sevindik bu duruma. Servis araca bir hesap çıkardı. 29 bin tl parçalar tutuyor. (işçilik hariç.) babam demiş servise verin bakayım araca takılacak olan parçaların listesini. Onlarda vermiş. Ford 1846T’de iveco motoru olduğu için aynı parçalar iveco servisinde de mevcut. İveco servisine babam gitmiş vermiş parça listesini. İveco servisindeki adamlar hesaplamışlar. Sonuç 17 bin tl.
    Ford servisi parçalara 29 bin tl hesap çıkarıyor. Parçalar serviste yok büyük ihtimalle iveco servisinden alacaklar.
    İveco servisi 17 bin tl hesap çıkarıyor. Aradaki fark 12 bin tl.
    Servis müdürüne bu ne diye sorduğumuzda biz de kar payı koyduk dedi. Maşallah nasıl kar payıysa artık. 2. Hafta da böyle bitti. Adamlara verdik veriştirdik. Çok kızdık hatta araç ford olmasına rağmen kendi servisinde değil de iveco servisinde yaptıracaktık. Tam aracı ford servisinden çekici ile almaya gidecekken bölge müdürü aradı. Akşam 5 – 5 buçuğa kadar bekleyin aracı çekmeyin dedi. Bizde iyi fiyat indirimi yapacaklar diye ümitlendik. Aradı ve dedi ki 29 bin tl olan parçalar 17 bin tl’ye indirdik dedi. Adamla alay ediyorlar resmen. Zaten parçalar 17 bin tl tutuyor. Biz 17 bin tl üzerinden indirim beklerken adamların verdiği teklif resmen aptal yerine koymak gibi bir şey. Servis muhtemelen burada benden başka servis yok buradan çekici ile götürse şu kadar para tutar. Ben bunlara çekici parasını da ekleyeyim diye düşünmüştür.
    Dedik aracı iveco servisinde yaptırıp bütün gazetecileri de toplayıp boy boy resim çektireceğiz. Ford kendi arabasını iveco servisinden daha pahalıya tamir ediyor vs… diyecektik.
    Çekici ile servise gidip aracı almaya karar verdik. Sabah servise vardığımızda adamlar aracı vermediler ya. Bizde lanet olsun deyip oturup başladık pazarlığa. Adamlarla kıran kırana pazarlık ve bazen de gerilen sinirler sonrasında parçalar, işçilik hepsi dâhil 22 bin tl’ye anlaştık.
    Parçalar + Motor rektifiye olacak ve segman atılacak + işçilik dahil toplam 22 bin tl.
    Böylece 3. Haftada bitti. Tabi bu arada bizim tır yattığı için kaybedilen kazançlarda arttı.
    Tırı tam 4. Haftanın sonlarına doğru başladılar yapmaya. 5. Haftanın Pazartesi günü gidip aracı teslim alacaktık. Aradılar Salı günü teslim edeceklerini belirttiler. Salı günü aradılar araçta problem varmış gene. Problem aracın çalışmamasıymış. Yaptıkları araştırma da motora yanlış parça takılmış. Yanlış eksantrik mili takılmış. Gene moraller sıfıra indi. Servisin müdürüne dedik parçaları alırken gözünüz nereye bakıyordu. O da dedi kusura bakmayın oldu bir hata. Serviste usta mı var çoban mı anlamadık gitti. Motoru tekrar indirecekler, dağıtacaklar yanlış parçayı doğru parça ile değiştirip motoru toplayıp tekrar yerine takacaklar. Şimdi gel de bu adamların yaptığı işçiliğe güven. Yolda giderken motor araçtan ayrılmasa bari. 5. Haftanın cumartesi günü teslim aldık, adamlar utanmadan para istedi bizde 2 tane eşit ödemeli çek verdik.

    Arkadaşlar burada yaşananlar sizin başınıza gelecek diye bir kural yok. Biz sadece başımızdan geçen olayı anlattık. Adamlar aracı satana kadar ayıya dayı diyorlar, sonra garantisi bittiği zaman düdüklemeye çalışıyorlar.

    Yaşadığımız bu Ford ve servis tecrübesinden sonra bir daha Ford marka araç alır mıyız? Çok zor alırız ama 1 milyon km garantisi verirlerse ne ala. Bu garantiyi vermeyecekleri için elveda Ford diyebiliriz…


    Olayı başından beri takip ediyorum.

    İlk etapta FORD OTOSAN'ın sizi madur etmeyeceğini düşündüm, zira izlenim o yöndeydi fakat son aşama gerçekten çok kötü olmuş.

    Tüm bunlara rağmen niye hala orada arabayı yaptırdınız ki ? Çekiciyi vermemek de nedir ?
    Parçalar dahil, dışarıda aynı işlemi 22.000,00 TL'den çok daha düşük bir miktara yaptırabilirdiniz. Ben 2004 COROLLA için servisten takribi 8.000,00 TL motor rektefiye fiyatı almışken, dışarıda servisin yapacağından daha fazla işlemi 5.000,00 TL'ye yaptırdım.

    Ha belki siz yapılan işçilik garantili diye orada bırakmış olabilirsiniz fakat olası bir problemde bu insanlar yine yaptıkları işin arkasında durmayacak, işi yokuşa sürüp boşu boşuna çekiciyi serviste yatıracaklar.

    Böyle bir durumda, ustalığından emin olduğum birisine bu işlemi yaptırırdım. En azından hakiki bir esnafsa, olası bir hatada yüzü kızarırdı. Koskoca FORD OTOSAN Yetkili Servisi'nin formeni nasıl yanlış egzantrik mili takar, nasıl uydurur ? Kim bilir o yanlış takılan egzantrik mili, subaplarda nasıl bir hasar bıraktı ?
  • BmCpRo827 kullanıcısına yanıt
    OOO KİMLER GELMİŞ KİMLER HOŞ GELMİŞ SEFA GETİRMİŞ NERELERDEYDİNİZ?
  • BmCpRo827 kullanıcısına yanıt
    hocam araç uşak'ta arıza yapıyor. uşak'ta ford trucks servisi olmadığı için en yakın servis olan denizli'ye çekici ile getirildi. buraya en yakın servis susurluk'ta var. denizli'den çekici ile getirmeye kalksan aşağı yukarı 3 bin tl istiyorlardı.

    araç elektronik olduğu için ayar yapılan cihaz sadece yetkili servislerde var ve bu da bizim elimizi kolumuzu bağladı. (sadece yetkili servislerde olan cihaz) yoksa aracı güvenilir bir ustaya veya iveco servisinde yaptırıp rezil edecektik. iveco servisindeki adamlar bizi uyardı bu cihaz için.

    araçta iveco motoru olduğu için iveco servisinde de aynı parçalar mevcut. iveco servisi 17 bin tl fiyat çıkardı, ford 29 bin tl.

    yanlış parça olan eksantrik mili takıldığı zaman araç hiç çalışmamış yani hareket yok. bu durumda zarar vermiş olabilir mi?

    ayrıca işçiliğe garanti vermediler sadece parçalar garantili.
  • https://youtube.com/watch?v=Ciqv7n1WrTM

    Ford cargonun reklamı çok güzel olmuş ben beğendim ve takdir ettim bu reklamdan da fazlası olmuş izleyin..

    Her Yükte Birlikte-Ford Trucks



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Esmer33 -- 18 Mart 2016; 14:28:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Esmer33 kullanıcısına yanıt
    hocam güzel reklam yapıyorlar. keşke o reklama eşdeğer hizmet kalitesi sunulsa da reklam yapmaya gerek kalmasa...
  • karakabus_ K kullanıcısına yanıt
    Keşke...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • karakabus_ K kullanıcısına yanıt
    Hocam şimdi 1846t cargo ile yaşadığınız sorunu görmezden gelirseniz konforu çekişi yakıtı güvenliği vs.. nasıl biraz bahsedermisiniz....Birde reklamda araç reklamından çok şoförlerin durumu ön planda tutulmuş gibi...
  • Esmer33 kullanıcısına yanıt
    Hocam aracı ben değil şoförler kullanıyor. Konfor için kötü diyemem ama bir Iveco bir Volvo gibi olmasını beklememek lazım.
    Çekişi de iyi hocam zaten tork yüksek. Düşük devirde yüksek tork üretiyor motor. Bu da çekişi olumlu yönde etkiliyor.
    Yakıt tüketimi konusuna gelince aşağı yukarı piyasadaki diğer araçlarla aynı yakıyor. Belki 2-3 puan oynar en fazla.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Otosan'ın ürettiği Ford Cargo, Euro 6 normlarına uygun yeni 360, 420 ve 480 beygir motorlarıyla Türkiye, Doğu Avrupa, Asya ve Afrika yollarına çıkıyor.
    BMC Ford rekabetinde ise BMC çok gerilerde kaldı!
    [simage]
    >>  13 YAŞINDA !
    [/simage]
    >>  13 YAŞINDA !
  • ford trucks yeni ürün gamı ve yeni sitesiyle hizmete girmiş....Yeni internet sitesinde biraz gezindim yeni araçları hakkında güzel tanıtım yapmışlar vede Konfigüratör var oradan hayalinizde varsa eğer ford marka ağır ticari aracınızı tasarlıyorsunuz...Yeni araçlarında arıza olmaması ve iyi servis imkanları olması dileğiyle...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Esmer33 -- 24 Nisan 2016; 22:25:09 >
  • Gecen almanyada TR plakalı yeni nesil güncel kupalı Cargo TIR gördüm, normalde buraya gelenler bildiğimiz Avrupa yapımı markalı araçlar oluyor. Otosan işi büyütmüş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • karşınızda yeni mercedes kırkayak serisi yanlız fiyatlar pek iç açıcı değil 300k lardan bahsediliyor piyasa durumu felan derken yine tek tük halci balıkçı esnafında görücez gibi



    >>  13 YAŞINDA !





    buda cargo 3233 ve 3242 serisi yanlız ford da ucmuş 295 milyar istiyo 3242 ye ben bu kadar tipsiz tasarım bi bu ford da bide bmc de gördüm.hadi bmc bayadır aktif üretimde değil ya kargoya ne demeli böyle tipsiz araç mı yapılır yahu eski kupa bile daha iyi. bir diğer konu yeni kupalı araçları kullanan arkadaşların anlattığı kadarıyla direksiyon ufakmış üstüne birde yolda en ufak çukura girsem araba kendini atacak yer arıyor diyor arkadaşım basamaklarda ayakkabı koyacak yerde yok

    >>  13 YAŞINDA !



    alan alıyo tabi o ayrı

    >>  13 YAŞINDA !


    buda bmc nin bana göre en tipsiz kupalı arabasından bi görüntü heralde far ve far çevresini kör bi tasarımcı yapmış

    >>  13 YAŞINDA !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enternet -- 6 Mayıs 2016; 22:00:34 >
  • enternet kullanıcısına yanıt
    Merhabalar....Öncelikle o 295 bin tl ford un liste fiyatıdır....Bayideki fiyatla pek alakası olmaz o rakamın çünkü o paraya birazdaha eklerseniz scanıa ediyor ve ford bu riski göze kesinlikle alamaz...Basamak konusunda ise kapıdan bağımsız ford cargonun opsiyonel basamak kapağı var. Direksiyon ise 1846 modelindeki aynı ebatdaki aynı direksiyonu ha direksiyon biraz basit gözüküyor direksiyon üzerinde hiçbir fonksiyonel düğme vs. yok ama şeritden çıkarma gibi bir şeyin söz konusu dahi olmayacağını düşünüyorum....BMC ARTIK NİYETİ VARSADA ÇEKİLSİN BU TIR KAMYON İŞİNDEN ÇÜNKÜ ÇOK GERİDE KALDI BU RESİMDEKİ ÇEKİCİ İLE PİYASAYA GİRCEKSE GİRMESİN VEYAHUT GİZLİ BİR ARGE vs. YÜRÜTÜYORLARDIR SAĞLAM Bİ ARABAYLA İDDAALI BİR FİYATLA GİRİŞ YAPACAKLARDIR....BEN BÖYLE DÜŞÜNÜYORUM EN AZINDAN
  • enternet kullanıcısına yanıt
    bmc kabini güzel olmuş bence. sade her zaman iyidir.
  • 
Sayfa: önceki 19381939194019411942
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.