Şimdi Ara

^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^ (397. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.154
Cevap
99
Favori
1.443.395
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 395396397398399
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Ali bey 97 model 70 S sahibiyim.Aracı fazla kullanmıyorum.Bu yüzden akü bitmesin diye - kutbu çıkartıyorum.Haftada 1 seferde çalıştırıyorum.Yalnız eksi kutbu takıp calıştırınca hem gazda hem benzinde 500-600 devirlerde calışıyor.Jikleyi çekersem 900-1000 devire geliyor.Motor ısınca jikleyi bırakıyorum.1000 devirde rolanti çalışıyor.Ne zaman fan acsa 900 devire düşüyor Fan durunca 800 e kadar düşüyor gaz verince tekrar 1000 devir oluyor.Bu her iki yakıt içinde gecerli.Bunun için önereceğiniz bir fikir var mı acaba şimdiden teşekkür ederim 😊
  • RAMPOLDI kullanıcısına yanıt

    Merhaba!...


    Uno 70s karbüratörlü motorunuzu sık kullanmamanız ve buna istinaden haftada bir çalıştırmanız doğru bir davranış olmakla beraber, günlük kullanımı olan araçla bir tutulmamalıdır! Günlük kullanımlı bir aracın tüm mekanik parçaları hareket halinde olur, "işleyen demir paslanmaz" tabiri ile serbest hareketle çalışır, haftada bir çalışan aracın bence mekanik aksamlarında sıkışmalar mevcut olabilir! gaz teli - gaz kelebeği - vs.vs. eğer kasıntılı çalışıyorsa bu motorunuzun gaz pedalına basıp bırakıldığında veya jigle çekilip bırakıldığında tam serbest hareket edemediğinden devrinin farkılaşmasına neden olmuştur diye düşünüyorum.

    Bu arada anlatımınızdan; motoru ilk çalıştırmada gaz-benzin farketmez 500-600 gibi düşük devirde başlaması sonradan jigleyi çekmeniz ile devirin 900-1000 e geldiğini söylemeniz: önce motoru çalıştırıp sonra jigleyi çekmek anlamına geliyor, neden önce jigleyi çekip sonra motoru çalıştımıyorsunuz? bu şekilde hiçmi çalışmıyor! oysa doğru davranışta; önce jigle çekilir, sonra marş'a basılır ve motor çalıştırılır. eğer önce jigleyi çektiğinizde motorunuz boğuluyor ve zor çalışıyorsa karbüratörünüzün kesinlikle bakıma ihtiyacı var demektir!

    Jigle'yi çektiğinizde ve bıraktığınıda okuduğunuz değerler jigleyi hiç çekmeden okuduğunuz değerlerden farklı gözüküyorsa da şu ihitmal olabilir; jigle mekanizmasının yay gerilimi veya mekanizmanın sıkışıklığı sonucu jigle tam bırakmayabilir veya geç bırakabilir, ve rölanti devri bir miktar farklı görünebilir.

    Diğer bir hususta; fan açtığında motorun devri değişiyorsa; Akünüzü ve şarj sisteminizi kontrol ettiriniz, Akünüz zayıf değilse veya ölçümlerde hem Akünüz hemde şarj sisteminiz iyi durumda ise; Aracınızın elektrik tesisatında: özellikle ateşleme sistemi bağlantılarında şaseleme sorunu gözüküyor! Fan yüksek akım çeken bir parçadır ve Fan motoru akünün tüm yükünü üzerine çekince ateşleme zayıflar! motorun devri düşer, bunu oto elektrikçinize anlatınız ve kontrollerini yapmasını isteyiniz. ayrıca motor düşük devirde çalışırken şarj sistemide düşük kalır ve Akü'nün de zayıf olması durumunda ateşleme zayıflar, devir düşük kalmaya devam eder. gaz verildiğinde şar dinamosunun ürettiği akım yükselince ateşleme akımı yükselince devir birkere yükselince yüksek kalmaya devam edebilir. Tavsiyem çok iyi bir Akü almanızdır, FARKI GERÇEKTEN HİSSEDECEKSİNİZ!...

    motorun normalde MOTOR ISINDIKTAN SONRA: rölanti çalışma değeri 850-900 d/dk olması gerekir, bu devir normalde değişmemelidir! eğer değişiyorsa ve üstelik her iki yakıttada değişiyorsa, ya karbüratörünüzün TAM BAKIM'a ihityacı vardır ki bu daha kuvvetle ihtimaldir, yada elektrik tesisatınızda anlattığım akü vs problem mevcuttur.


    Başarılar Dilerim!...

    Hoşçakalın!... UnoCAN'sız kalmayın!...





  • Yanıtınız için teşekkürler 😊 Jiklesiz çalıştırıyorum.pedala basmadan Tek marş lpg de çalışıyorken benzinde ise pedala basmama rağmen 3-4 marşta çalışıyor.Jikleyi çekerek hiç çalıştırmadım ama deneyip buraya yazacağım.Şase problemi benimde aklıma geldi.Su an eksi kutbundan alınan şase kablosu ince daha kalın bir kabloyla değiştirmeyi düşünüyorum.Faydası olur diye tahmin ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RAMPOLDI

    Merhaba Ali bey 97 model 70 S sahibiyim.Aracı fazla kullanmıyorum.Bu yüzden akü bitmesin diye - kutbu çıkartıyorum.Haftada 1 seferde çalıştırıyorum.Yalnız eksi kutbu takıp calıştırınca hem gazda hem benzinde 500-600 devirlerde calışıyor.Jikleyi çekersem 900-1000 devire geliyor.Motor ısınca jikleyi bırakıyorum.1000 devirde rolanti çalışıyor.Ne zaman fan acsa 900 devire düşüyor Fan durunca 800 e kadar düşüyor gaz verince tekrar 1000 devir oluyor.Bu her iki yakıt içinde gecerli.Bunun için önereceğiniz bir fikir var mı acaba şimdiden teşekkür ederim 😊

    selam,

    tesisatta sorun (kaçak, vs.) varsa yararı olabileceği aklıma yattı ama sadece eksi kutbu çıkarmak aküye fayda sağlıyor mu ?..

    ben fazla yararı olmaz diye düşündüm ve "hava çok soğuyacak" uyarılarına istinaden bugün aküyü komple söküp eve getirdim ...

    acaba işgüzarlık mı yaptım diye düşünüyorum şimdi ...  ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^  ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^ 





  • Bayberty kullanıcısına yanıt
    Merhaba ben aracı fazla kullanmadığım için yani şöyle söyliyim sana anca hafta sonları kullanıyordum ama şimdi pandemi yasakları nedeniyle kullanmıyorum.Alarm saat aküye bağlı olduğu için akümün bitmemesi için önlem bir bakıma.Araç yatıyor akü kutup başını sökmedim 5 gün çalıştırmasım acil bir işin çıktı hastane gibi marsa basıyorsun tık yok hayda akü bitik sonra takviye araki bulasın gecwnşn bir vakti.O yüzden bir önlem benimki kendi adıma
  • RAMPOLDI kullanıcısına yanıt
    Ayrıca araçta elektronik bir beyin, immobilizer,teyp kodu olmadığı için böyle yapıyorum.Yeni bir araç olsaydı yapmazdım.
  • Bayberty kullanıcısına yanıt

    Merhaba!...


    Araçlarımızda; Kontağı açmadan çalışabilecek şekilde montajı yapılmış, Teyp - Anfi - Ekstra işıklandırma modüllerinin beyinleri gibi cihazlar çalışır durumda olabilirler ve standby (uyku) modunda azda olsa birmiktar enerji çekerler, bunun yanında alarm, cam kaldırma modülü vs modüllerde daimi akım uyku modu akımı çekerler. Uno ie araçlarımızda da, Enjeksiyon Beyni de Daimi akım çeker.

    Akım kaçakları ise; Genellikle motor bölmesindeki korna, fan soketi, sinyal kabloları, müşür kabloları, marş motoru ve alternatör kabloları ve daha birçok kablo birleşimlerinde bulunabilir ancak bunlar sadece kontak açık konumda kaçak yaparlar, istisnai olarak; silecek motoru, bagaj kontak grubu, tavan lambası vs. gibi birçok noktada Daimi Akım bulunur ve bu Daimi Akımlar devresini çeşitli şekillerde çalışmak üzere daimi hazır bulunurlar!... Buralardaki oksitlenmeler Akım Kaçaklarına sebep olur!...


    Kutupbaşını sökmek, elbette sık kullanılmayan araçlarımızda geçerli ve doğru bir uygulamadır!... eğer bu uygulamaya alternatif düşünürseniz sizlere tavsiyem: Akım Kesici kullanmaktır!...


     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^



    Akünün Kutup başını sökmenin yanında; "işgüzarlık" :) yapıp, "Soğuk Hava Bahanesi" ile aküyü yerinden sökmek anlamsızdır. Çünkü Akü içerisindeki Asit Akünün Donmasını engeller, Akü donuyorsa: içerisindeki su-Asit oranı bozulmuştur ki bu durumda zaten Akü'de arızalı demektir, o Aküden size hayır gelmez!..

    İçiniz rahat edecekse: Aküyü söküp eve götürmenin de herhangi bir zararı yoktur!... Mal sizin, ister araçta tutarsınız ister sobanın başına koyar seyredersiniz :))


    Başarılar Dilerim!...

    Hoşçakalın!... UnoCAN'sız kalmayın!...





  • RAMPOLDI kullanıcısına yanıt

    Merhaba!...


    Demek jiglesiz çalıştırıyorsunuz, sonra jigleyi çekiyorsunuz! :)

    Jigle kullanımı ve görevi şöyledir;

    Yaz ve bahar aylarında hava sıcak ve ılık iken motor ilk çalıştırmada rahat çalışır! genellikle ilk çalışırmada, gaz pedalına ufak bir hareketle basarız ve sonrasında motor çalışınca bırakırız! İşte bundan sonra motor rölanti devrinde çalışmasına devam eder, yani gaz pedalına basarsak yakıtı arttırır ve motor devrinin yükselmesini izleriz, pedalı bırakınca ise yakıtı azaltırız ancak yakıt amamen kesilmez, yani bir miktar yakıt daimi olarak karbüratörün kontrolünde verilir, işte bu gaz pedalına basmadığımız durumda motorun çalışmasına devam edecek kadar verdiğimiz yakıt miktarına ve bu ayara "Rölanti ayarı" diyoruz.

    Bu ayar, ayarı yapan usta veya araç sahibine göre farklıdır, yani insan faktörü mevcuttur, günümüz araçlarında bu ayar Beyin'ler vasıtası ile kontrol edilse de, Uno 70S karbüratörlü araçlarımızda, bu durum "insan" insiyatifindedir!


    Motor, yaz ve bahar aylarında; rölanti devrinde çalışacak kadar yakıt ile rahatlıkla ilk çalıştırmada çalışabilecek iken! Soğuk havalarda bu miktar yakıt: Motorun ilk çalıştırılmasında yetmez!... Eğer gaz pedalına biraz basar iseniz motor çalışır ancak gaz pedalını bırakırsanız, ya bu yakıt yetmediğinden motor stop eder yada sıcak havalarda motor devrini 800-1000 devirlerde rölantide çalışmasına devam edebilen yakıt miktarı yetmediğinden; Sizdeki durum gibi soğuk havalarda 500-600 devirlere kadar düşer!... taaki motor ısındıktan sonra rölanti yükselir, rölanti yakıt miktarı sıcak motorda yeterli gelir ve motorun devri normal (sıcak havalarda ayarlandığı gibi) değerine yükselir.


    İşte bu nedenlerden dolayı Jigle;

    Soğuk havalarda Motoru ilk çalıştırmadan önce çekilir; soğuk motorun ısınana kadar: stop etmeden veya 500-600 devir gibi devirlere düşmemesi için gaz pedalına hafif basar gibi gaz verir (yakıt miktarını arttırır).

    Motor ısındıktan sonra; artık rölanti yakıt miktarı motorun çalışmasını devam ettirebileceğinden, Jigle'ye ihtiyacımız kalmaz ve jigle'yi kapatırız! böylece fazla yakıt vermeyi durdurmuş oluruz, rölanti yakıt miktarı ile motor normal bir şekilde çalışmasına devam eder!...


    Yukarıda anlattıklarımızdan anlayacağımız üzere Jigle; soğuk havalarda motorun ilk çalıştırılması rahat olsun, stop etmesin veya rölanti devri düşük kalmasın diye kullanılır.

    Siz ise ilk çalıştırmada jigle'yi kullanmıyor, motorunuzun ilk çalışması rahat olsa da, rölantinin düşük olmasına anlam veremiyorsunuz!? Sanırım bölgenizde hava şartları iyi durumda ki şimdiye kadar motorunuz ilk çalıştırmada çalışıyor! Örnegin; Ben İzmir'de yaşıyorum ve jigle'ye yılda bir yada iki kere, ya ihtiyaç duyarım yada hiç ihtiyaç duymam!


    Tüm bunlardan sonra; Eğer sıcak havalarda da, motorunuz ilk çalıştırmadan sonra düşük devirde çalışıyor, sonrasında gaz pedalına basınca yükseliyor ve bu şekilde kalıyorsa; karbüratörünüzü bir ustaya kontrol ettiriniz!


    Başarılar Dilerim!...

    Hoşçakalın!... UnoCAN'sız kalmayın!...





  • Ali bey merhaba benim aracımın westinghouse kutusunun hava giriş hortumunu cıkartım serum hortumuyla agzımla tam 1 lt yakın fren hidroliği çektim cok uzun zamandır içinde yağ ile gezmişler benden önceki sahipleri ama şimdilik bir sorun yok ta ki içerisinde ki kauçuk bir yerden patlak verene kadar,
    Size bir sorum olacak tavan döşemem ortasından çökük gibi acaba tavan lambasından tavana bağlanan bir vida falan varmıdır bilginiz varmı önceki sahipleri acaba vidasını mı takmadılar arada kaldım eğer tavan lambasında tavana bağlanacak bir vida yoksa ortadan neden bombe yapar iyi akşamlar dilerim
  • yazar4002 kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkür ederim yine uğraşmışsınız zamanınızı aldım. Çok teşekkürler.

  • omerdogan7171 O kullanıcısına yanıt

    Merhaba!...


    Öncelikle, nazik arkadaşlık istekleri için herkese teşekkür ediyorum. Forumda paylaşım amaçlı bulunduğumdan özel'den soru - sorun cevaplandırmıyorum. Özelden sadece şasi no, vb. özel bilgiler alınacaktır. Arkadaşlık kabulu için uzun süreli tanıma süreci geçmesi gerektiğinden yanayım, zaten süreç bunu getirir.


    Westinghouse içine yağ girmesi elbette sakıncalı olup, diyafram patlar ise frenlemede sertlik hissedersiniz, aynı zamanda pedala öncesinden daha kuvvetli basmanıza rağmen aracın ayağınızın altından kaydığını (birtürlü durmadığınızı) hissedersiniz!... buna istinaden, ne zaman olacağını bilemeyeceğinizden aniden diyaframın patlaması sonucunda hiç beklenmedik zamanda aracı durdurmakta zorlanırsınız! Hiç durdurulamaz değik elbette biraz fazla kuvvet uyguladığınızda elbette duracaktır ancak, kaza anı öyle bir "An" 'dır ki en tecrübeli yılların şöförü olsa, donakalır! siz bu frenlemeye yetişebeyebilir, ykın takip ettiğiniz önünüzdeki araca vurabilir veya, birkavşakta, bir kırmızı ışıkta durmakta gecikebilir, çok kötü sonuçlarla karşıkarşıya gelebilirsiniz!

    Bu nedenlerden ötürü aracınızı bu aşamada çok dikkatli kullanınız, en kısa zamanda westinghause'u en azından ucuz ürün ile değiştiriniz! ömrü kısa olacaksada, bu durumdan iyidir.


    Tavan döşemesi, tavan lambası konumunda vidasızdır, aslında plastik bir parça tutar ancak; her durumda olduğu gibi katil sanayi oto elektrikçileri tarafından katledilen elektrik tesisatı ve ilgili plastik aksamların tüm plastik tırnakları hunharca kırılır- kopartılır- ya adi bantlar ile bantlanır, yada yalama olan vidalar defalarca sökülür-sıkılmaya çalışılır. muhtemelen tavan lambası ampulu değiştirilirken veya tavann lambasının rengi solduğundan komple değişim esnasında zarar verilmişir.

    Bu konuda yapabileceğiniz: 3.5*18 veya 3*16 3.9*13 gibi akıllı vida ile tavan lambası plastiğini bir rondela eşliğinde veya kendinden rondelalı vida ile sabitleyebilirsiniz. DİKKAT EDİN, lamba kasası altındaki tavan krişinin etli kısmından vidalayın, yoksa tavanda delik açarsınız!


     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^
     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^



    Başarılar Dilerim!...

    Hoşçakalın!... UnoCAN'sız kalmayın!...





  • Merhabalar bende UnoCAN'landım. Çanakkale'den bu sabah aldım ve Lüleburgaza geldim. 1.4 i.e SX Benzin &LPG 190.000 km'de. Yalnız bi sorum var. Araca antifriz koyulmuş 2 hafta önce ben yolda gelirken 50 km'de bir mola verip 2.5 lt su ekledim.
     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^
     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^motor su tapası çürümüş olma ihtimalini düşünüyorum aynısını palio aracımda başıma geldi su akan yer trigerin altından şıp şıp damlıyor devirdaim sende şüpheleniyorum başka nereden yapar maliyet ne olur? Yolda gelirken kalorifer hep soğuk üfledi cam ayak dahil. Hararet hep en dipte kaldı.
     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • wampaa kullanıcısına yanıt

    hayırlı olsun ...  ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^ 

    hararetin dipte olması pek hayra alamet değil, termostat çıkarılmış veya hararet müşiri arızalı olabilir ...  ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^ 

    50 km. arayla eklenen 2,5 lt. su hiç az bir miktar değil, hatta anormal ...

    bence arabayı bu haliyle fazla kullanmayın, acilen bir ustaya gösterin, durduk yere ağır masrafa doğru yolculuk yapmayın ...  ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^ 

  • Motor su tapası dedi usta. Sökmeden bilemeyiz dedi. Termostat devirdaim ve hortumları ilaveten kalorifer peteği radyatör ve tüm su tapalarını değiştireceğim. Soğutma sistemi aracın atar damarıdır. Sanırım 1000 lira sonunda çok sıhhatli bir soğutma sistemini olur. Genel anlamda 20-30 bin bandında alınacak güzel araçlardan lakin benzinli düşük km orjinal araba almak alırken masrafsız almak lazım. Bile bile piyasadan uygun fiyata biraz sorunlu araç alıp uğraşmak hoşuma gidiyor. Ama sıkıldım bu sondu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yazar4002 kullanıcısına yanıt
    Dün istanbul kar yağışlıydı dediğiniz gibi dün aracımı calıştırdım.Önce jikleyi çektim.Sonra marşa bastım.Tek marşta calıştı rolanti 1500-1600 civarına çıktı.Hararet 75 derece gelince jikleyi kapadım.Rölanti 1000 devirde sabitlendi.Soğuk havalarda bundan sonra böyle çalıştıracağım.😃😊
  • RAMPOLDI kullanıcısına yanıt

    Merhaba!...


    Bu sorunu hallettiğimize göre şimdi yapmamız gereken: Rölanti Devri Nominal değeri 850d/dk olmalıdır!

    Bunun için ÖNCE; Benzinli motor ustalarına, LPG yokmuş gibi rölanti ayarını motor ısındıktan sonra 850d/dk olacak şekilde ayarlattırınız, SONRA; LPG ustalarına, "Benzin kısmı sistem ayarlarını bozmadan!" LPG rölanti ayarını 850d/dk olarak ayarlattırınız. Eğer ikisinde'de ayar tutmuyorsa; karbüratörde hava alma arızası vardır. Eğer birisinde ayar tutmuyorsa, o tarafta bir sorun vardır. Sorun Bende değil diyen usta'da da sorun vardır!...


    Başarılar Dilerim!...

    Hoşçakalın!... UnoCAN'sız kalmayın!...

  • @yazar4002 hocam hakikaten emeğinize sağlık Şuan unom yok ama keşke olduğunda burayı keşfetseydim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar unocanın egzozu patlak kaynak ile onarılması mümkün değilmiş orta ve arka susturucu fiyatı nedir bilen varmıdır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wampaa kullanıcısına yanıt

    Merhaba!...


    Eksoz parçaları fiyatları, diğer mekanik parçalardan farklı olarak, örneğin LPG parça fiyatı gibi, kendi bölgenizde araştırmanız gereken bir konudur. şimdi ben izmir'deyim, siz istanbul'da; buradan size vereceğim fiyat araştırması yanıltacaktır, işinize yaramayacaktır!...

    Diyorsanız ki, mesafe sorun değil ben yinede alırım, hani önce bir google amcadan alışveriş sitelerinde fiyat araştırması yapsaydınız iyi olmazmıydı!

    Ayrıca, diyelim ki internetten bölgenizdeki fiyattan 50-100tl aşağı fiyat aldınız, kargo vs. sizi kurtardı: bu seferde montaj yaptıracağınız usta kendisinden almadığınız için size zorluklar çıkaracak, işçilik fiyatını yüksek tutacaktır!...

    Akünüzü kendiniz değiştirebilirsiniz, lastiğinizi kendiniz değiştirebilirsiniz, ancak eksozu kendi başınıza değiştirmeniz pek iyi bir fikir değil! civatalar kaynamışsa oksijen kaynağına ihtiyacınız olacaktır, ayrıca eksozu arka dingil arasından geçirebilmeniz için, ya aracı lift'e, ya kanala alacaksınız, yada arka kısmı iyice yükseltecek, tek krikonuz var ise defalarca krikonun yerini değiştirmek zorunda kalacak, arka dingili amortisör vs. dağıtıp aradan geçirmeye çalışacaksınız!...

    Diyelimki montaj sırasında bogaz bileziği-yay-pul-askı lastiği vs. gerekli oldu, temin etmek için yine bir eksozcu bulmanız gerekecektir.

    Siz bence yinede öncelikle bölgenizde fiyat sorun çünkü internet fiyatları bazan bölgenizden yüksek çıkabiliyor.


    https://www.egzozsepeti.com/urun/fiat-uno-arka-orta-susturucu-13-/-14-1982---1999_7096.aspx?CatId=395


    Başarılar Dilerim!...

    Hoşçakalın!... UnoCAN'sız kalmayın!...





  • Daha önce ateşlemeyi kestiği için digiplex soketinden şase verilerek duzeltilmeye calisan Aracıma sizin tavsiyeniz üzere soket kontrolu tırnak kontrolu yapıldı
    Ateşlemeyi kestiginde goturdugum aynı ustaya goturdum
    Cunki son zamanlarda stop ediyor
    Şimdide usta aracın ana sase kablosunu yeniledi ve digiplexin sogutucusundan ve soketinden çekilen şase kablosunu çıkardı ve sorunun cozuldugunu aracın şase sorunu olmayacağını araçtan zevk alacagımı filan ustune basa basa söyledi daha önce 100 lira aldigi için bir ucret almadı

    Deneme amaclı gezinti yaparken araç alt devirde birkez kerkindi devir saatinde kadran düser gibi oldu bende hemen dukkana döndüm ustayla beraber bir gezintiye ciktik onda hiç yapmadı eger herhangi bir sorun olursa Tekrar getirirsin dedi sizin daha önce ifade ettiginiz ve soket kaynaklıdır dediginiz bütün yazılarınızı onada Okudum

    Bu olaydan 2 şey anladım ya benim ustam Bu işi anlamıyor beceremiyor
    Yada benn sorunu onunda ifadesiyle digiplexte ariyorum
    Gozlemlerime ve dusuncelerime gore araç belli sicakliga ulastiktan sonra devir saati kadranı ufaktan bir assagi bir yukarı gidiyor aracın rolantide bir baygın calisma sekli var sanki bununda Potansiyometre ayarlarindan olabilecegini dusundum
    Kutup basini sokup takınca aracın rolanti motoru duzgun calisiyor sonra sapitiyor
    Ben potansiyometrenin daha önceleri Bilmeyen kisiler tarafından oynandigini dusunuyorum olaya buda sebebiyet verebilir
    Siz degerli ustadiminda goruslerini bekliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muhammedcm -- 27 Şubat 2021; 8:38:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 395396397398399
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.