Şimdi Ara

Devir kesici ile ilgili soru? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
1
Favori
30.930
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar hort olacak ama konu kirliliği olmasın diye yazıyorum bugün arabayı arkadaşıma verdim yanındaydım işte rampa da kaldık stop etti araba sonra kaldırırken gaza sonuna kadar bastı 3-4 saniye kesiciye girdi araba sonra yarı patinajla (asr müdahalesi) biraz ilerledikten sonra yine stop etti sonra aynı şekilde araç yine kesiciye girdi 5 saniye falan sonra ilerleyip durduk pis bir koku geldi heryere ben balata kokusu diyorum fakat başka yerden gelme ihtimali varmı birde sizce bu yapılan hareketlerin bir zararı olmuş mudur? Teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar konu kirliliği bakımından konu açmıyorum bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilr mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MMX 166

    motor kod numarası 100 SX/HSX/ELX

    1581 cc 5750 rpm 103 hp maksımum beygır gucu 6000rpm kesıcıye gırmekte.kullandıgınız aracta muhtemelen devır lımıtoru dedıgımız seyde oynanmıs olabılır.stok haldekıler bıle 6000rpm de kesıcıye gırıyor

    mısalen bende 1.33 vvtı kullanıcısıyım.6000rpm de 100 beygır verebılmekte 6200 de kesıcıye gırmekte


    dostum bir kere beygirle torku öğren. bunların birbirine zıt kavramlar olduğunu öğren, hatta lineer değerler olmadığını göz önünde bulundur. nedemek belli rpmde 100 beygir almak o zaman 1. viteste 6000 rpm e çıkıp 200 le gitmem lazım (aktarım).

    beygir vites satısı artarken artar, tork ise vites ne kadar küçük se o kadar fazladır. öyle devir kesiciye sokarsan performans kaybı yaşarsın arabanın maimum hızlanmasını sağlayamassın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tristran -- 8 Mart 2016; 12:14:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tristran

    quote:

    Orijinalden alıntı: MMX 166

    motor kod numarası 100 SX/HSX/ELX

    1581 cc 5750 rpm 103 hp maksımum beygır gucu 6000rpm kesıcıye gırmekte.kullandıgınız aracta muhtemelen devır lımıtoru dedıgımız seyde oynanmıs olabılır.stok haldekıler bıle 6000rpm de kesıcıye gırıyor

    mısalen bende 1.33 vvtı kullanıcısıyım.6000rpm de 100 beygır verebılmekte 6200 de kesıcıye gırmekte


    dostum bir kere beygirle torku öğren. bunların birbirine zıt kavramlar olduğunu öğren, hatta lineer değerler olmadığını göz önünde bulundur. nedemek belli rpmde 100 beygir almak o zaman 1. viteste 6000 rpm e çıkıp 200 le gitmem lazım (aktarım).

    beygir vites satısı artarken artar, tork ise vites ne kadar küçük se o kadar fazladır. öyle devir kesiciye sokarsan performans kaybı yaşarsın arabanın maimum hızlanmasını sağlayamassın

    beygır vıtes artısı ıle mı artmakta?

    sanırım sızde bıldıgınız seylerı gozden gecırın.zıra sızden bırsey ogrenecegımı sanmıyorum




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.