|
Derdinizi başkasına anlatırmısınız? Niye anlatırsınız? Niye anlatmazsınız? Dert anlatanlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Dert dinlemeyi seviyormusunuz? |
|
_____________________________
|

|
Derdinizi başkasına anlatırmısınız? Niye anlatırsınız? Niye anlatmazsınız? Dert anlatanlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Dert dinlemeyi seviyormusunuz? |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
Anasını satayım ülkede derdini anlatabileceğin adam akıllı biri yokki. Ya dinliyormuş gibi yapıyor zerre bakın zerre diyorum bir tarafına takmıyor ya da "boşver abicim banane abicim" kafasında takılıyor. İçimi dökeceğim ve beni gerçekten dinleyecek bir Allahın kulu yok şu soktuğumun memleketinde belkide. |
|
_____________________________
Hala ayaktayım ve hala umudum var. İşte bu yüzden beni asla tam olarak yenemeyeceksiniz. Başınıza hep bela olacağım. Kudurun.
Yüzlerce kişilik orduya ihtiyacım yok. Sadece bir tabanca ve ölmekten korkan bir karşı grup bana yeter. Ben bedenen ölsem bile senin hafızandan, kafandan silinmeyeceğim. Anılarında yaşayacağım. İşte bunlar beni yaşatacak. |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Çok haklısınız hocam.Merak ettiğim neden böyleler, bu insanların empatisi duygusu yokmu? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-98B36D602 -- 20 Mayıs 2021; 20:17:15 > |
|
_____________________________
|
|
Hocam bilmiyorum sosyokültürel durum mu mevcut şartlar mı, yıksa insanın yapısı mı böyle ne. |
|
_____________________________
Hala ayaktayım ve hala umudum var. İşte bu yüzden beni asla tam olarak yenemeyeceksiniz. Başınıza hep bela olacağım. Kudurun.
Yüzlerce kişilik orduya ihtiyacım yok. Sadece bir tabanca ve ölmekten korkan bir karşı grup bana yeter. Ben bedenen ölsem bile senin hafızandan, kafandan silinmeyeceğim. Anılarında yaşayacağım. İşte bunlar beni yaşatacak. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Eskiden anlatıyordum fakat artık kendi derdime kendim derman olabiliyorum şans eseri |
|
_____________________________
|
|
bir zamanlar önüme gelene içimi tökerdim hatta bir seferinde benzin alırken pompacı abi senin arabana bayılıyem tam bir klasik dedi diye tam 15 dakikada hayat hikayemi anlatmıştım |
|
_____________________________
|