Şimdi Ara

Dert anlatan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
219
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Derdinizi başkasına anlatırmısınız? Niye anlatırsınız? Niye anlatmazsınız?

    Dert anlatanlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Dert dinlemeyi seviyormusunuz?




    _____________________________
  • Derdini muhtemelen başkasıda yaşamıştır, yardımcı olabilir diye düşünüyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Anasını satayım ülkede derdini anlatabileceğin adam akıllı biri yokki. Ya dinliyormuş gibi yapıyor zerre bakın zerre diyorum bir tarafına takmıyor ya da "boşver abicim banane abicim" kafasında takılıyor.


    İçimi dökeceğim ve beni gerçekten dinleyecek bir Allahın kulu yok şu soktuğumun memleketinde belkide.

    _____________________________
    Hala ayaktayım ve hala umudum var. İşte bu yüzden beni asla tam olarak yenemeyeceksiniz. Başınıza hep bela olacağım. Kudurun.

    Yüzlerce kişilik orduya ihtiyacım yok. Sadece bir tabanca ve ölmekten korkan bir karşı grup bana yeter.

    Ben bedenen ölsem bile senin hafızandan, kafandan silinmeyeceğim. Anılarında yaşayacağım. İşte bunlar beni yaşatacak.
  • Dert dinlemeyi pek sevmem, sevdiğim insan dahi olsa sıkılırım genelde. Duygusal konuşmalara gelemiyorum, boğuyor beni

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bisikletçi76

    Anasını satayım ülkede derdini anlatabileceğin adam akıllı biri yokki. Ya dinliyormuş gibi yapıyor zerre bakın zerre diyorum bir tarafına takmıyor ya da "boşver abicim banane abicim" kafasında takılıyor.


    İçimi dökeceğim ve beni gerçekten dinleyecek bir Allahın kulu yok şu soktuğumun memleketinde belkide.

    Çok haklısınız hocam.Merak ettiğim neden böyleler, bu insanların empatisi duygusu yokmu?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-98B36D602 -- 20 Mayıs 2021; 20:17:15 >
    _____________________________
  • Hocam bilmiyorum sosyokültürel durum mu mevcut şartlar mı, yıksa insanın yapısı mı böyle ne.

    _____________________________
    Hala ayaktayım ve hala umudum var. İşte bu yüzden beni asla tam olarak yenemeyeceksiniz. Başınıza hep bela olacağım. Kudurun.

    Yüzlerce kişilik orduya ihtiyacım yok. Sadece bir tabanca ve ölmekten korkan bir karşı grup bana yeter.

    Ben bedenen ölsem bile senin hafızandan, kafandan silinmeyeceğim. Anılarında yaşayacağım. İşte bunlar beni yaşatacak.
  • Eğer karşılıklı olarak hayatlarımızda değerli bir yerde değilsek bana anlatmasın.
    Ben ağlama duvarı değilim her ağlayanı omzuma yatıramam sonuçta değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Eskiden anlatıyordum fakat artık kendi derdime kendim derman olabiliyorum şans eseri

    _____________________________
  • bir zamanlar önüme gelene içimi tökerdim

    hatta bir seferinde benzin alırken pompacı

    abi senin arabana bayılıyem tam bir klasik

    dedi diye tam 15 dakikada hayat hikayemi anlatmıştım  

    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.