Şimdi Ara

depremler ve uçak kazaları zamanlamaları ?!! bu bir tesadüf mü?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
687
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 14 ağustosta yunanistanda yaşanan uçak kazasından sonra bu gün japonyada 7.2 lik bir deprem ve yine bu gün venezuleda 151 kişinin öldüğü uçak kazası?!!

    ben ne zaman uçak kazası olsa yakın tarihlerde bir deprem yaşandığını düşünürdüm.hatta beklerim.

    bu bir sezgi hatta paranoya da sayılabilir.

    son olaylar ile artık iyice tesadüf denemeyecek zamanlamalara hayret etmeye başladım.

    bence dünyanın henüz tam kavrayamadığımız bir ritmi var. yerkabuğu hareketleri ile dünyanın manyetik alanının
    değişmesi ( uçak kazalarının sebeplerinden biri bence) arasında bir bağ olmalı.

    sizcede bu bir tesadüf mü?



  • quote:


    sizcede bu bir tesadüf mü?


    Evet.
  • quote:

    Orijinalinden alıntı: evrimci

    quote:


    sizcede bu bir tesadüf mü?


    Evet.




    biraz zorlarsak çıkar bir şey hemen kestirip atma anlaşalım fifti fifti olsun
  • Venezuella -------- Yunanistan ---------- Japonya


    Açıkcası olasılık hesabı olarak V, Y, J olayları birbirinden bağımsız gibi gözüküyor. P(VYJ) = P(V).P(Y).P(J) . Kaos Teorisini zorlasam bir şey çıkar belki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Krethgar -- 16 Ağustos 2005, 17:55:13 >
  • DÜNYANIN SONU GELDİ ANNECİĞİMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
    RUMLARIN UÇAĞININ DÜŞTÜĞÜ İYİ OLDU YAW







  • MC2'DEN DENE







  • Bir arkadaşımın teorisidir bu.5 -6 senedir tartışırız.Benim cevabım tesadüf olur.Diğer bir tartışma konumuzda ,amerikalıların aya ayak basmadığıdır.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Arkadaş yerkabuğundaki hareketlerle ,dünyanın manyetik alanındaki değşimler arasında bir ilişki olabileceğini ve bunun uçakların elektronik sistemlerine zarar verebileceği ihtimali üzerinde bir yorum yapmış.Gelen cevaplara bak.Bence de gayet bilimsel bir tartışma konusudur bu.
    Üstelik izlediğim bir çok belgeselde bu konu üzerinde araştırma yapan bilimadamlarının yorumlarına yerverilmişti.Yalnızca bu değil.Manyetik alan değişiminin kuşların göçyolları başta olmak üzere dünyanın aşırı derecede ısınmasına yol açması gibi birçok etkisi var.Neden yerkabuğu hareketleri bu manyetik alan dalgalanmalarını veya ani şiddet değişimlerini tetiklemesin ki...Piezoelektrik denilen bir kavram var sonuçta neden olmasın.
    Birde Türkiyede bilime neden önem verilmiyor diye bir geyik var.Çıkıpta her varsayımla dalga geçilirse geyik olmaktan öteye de geçilemez zaten...
    Adama ilgi alanlarım arasında astronomi var diyorum ,adam bana fal bakıyormusun diyor.İşte durum bundan ibaret.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi feylesof -- 16 Ağustos 2005, 21:08:52 >




  • KAYAÇ GERGiNLiK iZLEME YÖNTEMi iLE DEPREM TAHMiNi PROJESi diye bir proje var. bu projenin anafikri yeraltındaki deprem etkinliğinin meydana geldiği katmanlardaki sürtünmenin meydana getirdiği elektrik ve manyetik anormalileri saptayarak deprem tahmini yapmak.

    http://www.deprem.cs.itu.edu.tr/

    zaten farkındaysanız özellikle büyük depremler yer kabuğunun hapşırması gibi belirli zamanlarda görece artış gösteriyorlar. 1999 da gölcük depreminde sonra uzakdoğuda ve yunanistanda meydana gelen depremler misali gibi...

    şimdi benim hatırlayabildiğim paralelliklerden biri aşağıda.


    TUNCELİ-PÜLÜMÜR depremi 27. ocak 2003 6.2 M

    Diyarbakır havaalanında meydana gelen uçak kazası 9 ocak 2003.


    kazanın nedeni olara İLS ( manyetik bir sistemdir bu ! ) sisteminin havaalanında bulunmayışı gösterildi.


    deprem ve kaza tarihleri arasında çok fark var gibi görünüyor ama anlık bir olaydan çok bir zaman aralığından bahsedilebilir.


    bunun gibi örnekler çoğaltılabilir.

    ben kesinlikle bu böyledir demiyorum sadece fikir yürütüyorum. sıradan insanlarında dikkatini çekecek kadar bir algı yaratıyorsa bu paralellik bilim dünyasınında çoktan takip ettiği bir durumdur diye tahmin ediyorum.




  • dünyanın manyetik alanı ve depremden sonra çıkan enerjiden dolayı oluşacak manyetik alan , dünyadan 10km yüksekten uçan uçağa etkisi önemsizdir, bir cep telefonu çok daha tehlikelidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darker -- 16 Ağustos 2005, 22:17:39 >
  • quote:

    Orijinalinden alıntı: darker

    dünyanın manyetik alanı ve depremden sonra çıkan enerjiden dolayı oluşacak manyetik alan , dünyadan 10km yüksekten uçan uçağı etkisi önemsizdir, bir cep telefonu çok daha tehlikelidir.


    Yalnız sözkonusu olan depremden kaynaklanan manyetik alan şiddeti değil,dünyanın manyetik alan çizgileri üzerindeki tedirginliklerdir.Dünyadaki taşküre yapısının altında demir yoğunluğunu düşündüğümüzde manyetik alanımızla sıkı bir ilişki olduğu ortada.
  • Date: January 08, 2003
    Time: 20:28
    Location: Diyarbakir, Turkey
    Operator: Turkish Airlines (THY)
    Flight #: 634
    Route: Istanbul - Ankara - Diyarbakir
    AC Type: BAe Avro RJ-100
    Registration: TC-THG
    cn / ln: E-3241
    Aboard: 80 (passengers:75 crew:5)
    Fatalities: 75 (passengers:71 crew:4)


    Date: January 08, 2003
    Time: 08:53
    Location: Charlotte, North Carolina
    Operator: US Air Express/Air Midwest
    Flight #: 5481
    Route: Charlotte, NC - Greer, SC
    AC Type: Beech BE-1900D
    Registration: N233YV
    cn / ln: UE-233
    Aboard: 21 (passengers:19 crew:2)
    Fatalities: 21 (passengers:19 crew:


    Date: January 09, 2003
    Time: c 08:43
    Location: Near Chachapoyas, Peru
    Operator: TANS Airlines
    Flight #: 222
    Route: Chiclayo - Chachapoyas
    AC Type: Fokker 28 Fellowship 1000
    Registration: OB-1396
    cn / ln: 11100
    Aboard: 46 (passengers:42 crew:4)
    Fatalities: 46 (passengers:42 crew:4)


    http://www.planecrashinfo.com/2003/2003.htm


    ayrıca dün :

    PLANÖR KAZASI

    Türk Hava Kurumu İnönü (Eskişehir) Eğitim Merkezi�nde uçuş eğitimi yapan iki planör 15 Ağustos 2005 Pazartesi günü saat 18:10�da havada çarpıştı. Meydana gelen elim kazada THK Planör Pilotu Ferdi Duman (30) ile yalnız uçuşunu yapan tekamül öğrencisi Neslihan Temizer (20) şehit oldu.

    http://forum.donanimhaber.com/m_3763404/tm.htm




  • quote:

    Orijinalinden alıntı: feylesof
    Adama ilgi alanlarım arasında astronomi var diyorum ,adam bana fal bakıyormusun diyor.İşte durum bundan ibaret.

  • Ne vakit şiddetli bir zelzele vuku bulsa bu tip tayyare vs düşme hadiseleri husule gelir.Cüzzi de olsa aralarında alaka var gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tikli -- 17 Ağustos 2005, 12:54:48 >
  • Uçak kazalarına neden deprem mi?

    Ölümcül 'deprem-uçak faciası' zincirinde son halka: 48 saat arayla Rum uçağı düştü, Japonya 7.2'yle sallandı, Kolombiya uçağı dağa çakıldı. Uzmanlar bağlantı mümkün diyor

    Atina ve Venezüella yakınlarında yaşanan uçak facialarından hemen önce depremlerin meydana gelmesi bu soruyu akıllara getirdi. Uzmanlar "mümkün" diyor.

    Son dönemde ardarda gerçekleşen uçak kazalarından hemen önce depremlerin yaşanması bu iki olay arasında bağlantı olabileceği olasılığını akıllara getirdi. Bazı bilimadamlarına göre bu teori mümkün. Zira depremler nedeniyle yer kabuğunun yırtılması esnasında aşırı boyutta bir elektriklenme ve manyetik alan oluşuyor.

    Uçuş sırasında bu manyetik alana temas eden uçakların hassas uçuş sistemlerinde arızalar meydana gelebiliyor. Bu arızalar zaman zaman uçakların düşmesine neden olabiliyor. Son olayda da uzmanlar, Japonya ve Venezüella arasındaki uzaklığın depremden sonra oluşan manyetik etkiyi azaltmadığını belirtiyor. Çünkü, dünya yerkabuğu nedeniyle birbirine bağlı.

    "Ciddiye alınmalı"

    Depremlerin en çok Kuzey yarım kürede görüldüğü ve en çok uçak kazasının da bu yarım kürede meydana gelmesi de bu fikrin savunucularının en büyük kanıtı.

    Bu teoriyi destekleyen uzmanların verdiği en ilginç örnek ise 2001 yılında Şili'deki depremden sonra Sibirya'da 145 kişiye mezar olan uçak kazası. Sibirya ve Şili harita üzerinde çok uzak olmasına rağmen dünyanın küre şekli gözönüne alındığında iki yarım kürede simetrik noktalarda bulunuyor.

    Kıbrıs Rum Kesimi'ne ait bir uçağın 121 yolcusuyla düşmesinden yaklaşık iki hafta önce Atina yakınlarında Ege'de 4.2 şiddetinde bir depremin meydana geldiğini belirten yetkililer, deprem uçak ilişkisinin ciddi olarak incelenmesi gerektiğini belirtiyor.

    Kazalar tesadüf mü?

    * 17 Ağustos 1999'daki Gölcük depreminden 5 gün sonra Çin'de bir uçak düştü, 2 kişi hayatını kaybetti.

    * 23 Haziran 2001'de Peru-Şili hattındaki 8.2'lik depremden 10 gün sonra 3 Temmuzda, Sibirya'nın Irkutsk kentinde uçak kazasında 145 kişi öldü.

    * 4 Ağustos 2002 tarihinde Ege'deki 4,2'lik deprem sonrasında, 6 Ağustos'ta İtalya'daki uçak kazasında 16, 10 Ağustos'da Estonya'daki helikopter kazasında 14 ve 3 gün önce Yunanistan'daki uçak kazasında 122 kişi hayatını kaybetti,

    * 27 Mayıs 2003'te İspanyol askerlerini taşıyan uçak Trabzon'da düştü. Hemen öncesinde Japonya'da 7.0 büyüklüğünde deprem meydana gelmişti.


    kaynak : vatan

    http://www.haber7.com/haber.php?haber_id=107260

    vatan gazetesi editörleri interneti dolayısıyla donanım haber kültür-bilim bölümünü sıkı takip ediyorlar demek ki





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.