Şimdi Ara

depoyu fullemek mi azar azar koymak mi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
0
Favori
12.367
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bence fullemek en iyisi.. moral bozucu isigin uzun sure yanmamasini saglarsiniz.. istasyonlar yakit pahaliligini akla getirir haliyle insanin kafasinda isyankar dusunceler olusur.. istasyonlara daha seyrek gidin bu dusunceler kafanizda daha az olussun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 20 liralık atmaktan depomun üstü pas tuttu
  • Depomuzda hortum var.namussuzlar hepimize hortumu dayamış,onu kesmeden isterse damla damla koy faydası yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fazla km yapmadığımız için 50 TLLik alıyoruz hep

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bence dizel ve benzinde fullemek, tüp te ise tam doluya 3 lt kala olacak sekilde yuvarlak hesap bırakılmalı cunku lpgyi fulle dediğinizde kimi pompaların gucu fazla gelir ve ikide bir şamandırası bozuluyor. ama benzin ve dizelde de fulle diyip bırakmamak lazım cunku fazla satmak için makine durduktan sonra daha da doldurmaya calısıyor bazı pompacılar.
  • O kadar da sinekten yağ çıkarmaya çalışmayın ya 20lt gazın ağırlığının farkı ne tutar ki.ben hep güllerim zırt port uğraşamam

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar pompa attıktan sonra devam edilirse yakıt boşa gitme ihtimali var mı? Yani araç fazla yakıtı atar mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quvardci

    Arkadaşlar pompa attıktan sonra devam edilirse yakıt boşa gitme ihtimali var mı? Yani araç fazla yakıtı atar mı?

    O konuda farklı fikirler mevcut forumda ama zararlı olduğu aşikar şamandıraya zarar veriyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _mp_

    araç en ufak bir ağırlığa tepki veriyorsa: yokuşlarda çekiş yetersizliği vs. azar azar doldurmak ekonomiktir. genelde ufak hacimli benzinli araçlarda görülür bu durum. dizel ve yüksek hacimli araçlarda ise depoyu fulleyip istasyona hiç uğramamak daha ekonomik.

    dünya az yakıt rekortmeni şahıs tek depoyla 1-2 bin km yapıyordu. istasyona uğramak tekrar hızlanma gerektireceğinden gereksiz enerji kaybına yol açacak.

    Konuyu hortlatıcam ama baştan sona okudum yorumları ve 1000 motor araç sahibi olarak en doğru yorum bu bence. Depoyu fulleyince sanki hissettiriyo çekiş düşüşü. Ama 50 lira atınca zıpkın gibi geliyo araba bana gidişi. Başta psikolojik sandım ama bu yorum doğru.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 30 kilonun yapacağı etki zaten 3 4 defa stop edip çalıştırmanızdan farkı yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • araçtaki ilave her 100 kg 100 km de tüketimi 1 litre artırır.
  • Kafamın rahat etmesi adına depom yarım depoya düştüğünde en kötü çeyrek depo kalmışken gidip ful dolduruyorum, depom dolu olduğu zaman daha rahat geziyorum
  • Kalan menzil 90 km ve altını gördüğüm zaman fulletiyorum. Daha 90km altına düşürmedim.
    Sürekli benzinlik kovalamaktansa dolu gezmeyi tercih ederim.
  • Her zaman fullerim ışık yanana kadar binerim. Kaç km yol yapmış bi depoyla bakarım.
  • Yer altındaki depoyu uzun vadeli sıCaklık farkı etkiler fakat gün içindeki fark etkilermi sizce? Ben etkilemeyeceğini düşünüyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lpg ile işe gidip geliyorum. Sabah ve akşam rölanti de gaza geçmeden yola çıkmam. Lpgyi dibine kadar bitirir sonra istasyona giderim. Her lpg fullediğimde 20 lira da benzin alırım, bu şekilde hem benzini tazelemiş olurum hemde yarım deponun altına hiç inmem. Ayrıca yarımla tam depo arası 20, 30 lt farkeder bunun yakıta etki edeceğini sanmıyorum etse de biz anlayamayız zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10 liraya fulleyenlere selam olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anaconda41

    Lpg ile işe gidip geliyorum. Sabah ve akşam rölanti de gaza geçmeden yola çıkmam. Lpgyi dibine kadar bitirir sonra istasyona giderim. Her lpg fullediğimde 20 lira da benzin alırım, bu şekilde hem benzini tazelemiş olurum hemde yarım deponun altına hiç inmem. Ayrıca yarımla tam depo arası 20, 30 lt farkeder bunun yakıta etki edeceğini sanmıyorum etse de biz anlayamayız zaten.

    benzini hesaba katmadan aracım 25 kuruş yakıyor diyenlerdenmisiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    quote:

    Orijinalden alıntı: anaconda41

    Lpg ile işe gidip geliyorum. Sabah ve akşam rölanti de gaza geçmeden yola çıkmam. Lpgyi dibine kadar bitirir sonra istasyona giderim. Her lpg fullediğimde 20 lira da benzin alırım, bu şekilde hem benzini tazelemiş olurum hemde yarım deponun altına hiç inmem. Ayrıca yarımla tam depo arası 20, 30 lt farkeder bunun yakıta etki edeceğini sanmıyorum etse de biz anlayamayız zaten.

    benzini hesaba katmadan aracım 25 kuruş yakıyor diyenlerdenmisiniz

    hayır benzinle beraber 25 yakıyor diyenlerdenim uzun yolda tüpde 90, 100 km/s 17 kuruşu gördüm litre fiyatı 2.45. köyde işe git gel viraj dağ bayır 21, 23 kuruş arası tüp de. benzinle yuvarlarsan 25 işte




  • Normalde 150-150 alırdım fulleyince mazota 8 kuruş indirim geldi eski usule döndüm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.