Şimdi Ara

DEOTAK--- KOLTUK ALTI kremi -- TAVSİYE

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
38
Cevap
2
Favori
41.216
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 25
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 8
  • Ortalama Mesaj Aralığı 48 gün 11 saat 55 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Favoriye Eklediklerim 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • dardanel811 (8 mesaj) Senkei (5 mesaj) Nakahella (3 mesaj) fenerliso (2 mesaj) -Ege (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (13 mesaj) Mobil (12 mesaj) Tablet (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Sağlıklı Yaşam >> DEOTAK--- KOLTUK ALTI kremi -- TAVSİYE
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    413 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    arkadaşlar, her zaman kullandığım roll-on bitmiş almaya gittim, aynısını bulamadım, kozmetikçideki çocuk tavsiye etti, içerisinde de kullanma klavuzu mevcut, banyodan sonra kremi sürüyorsunuz iyice yedirip, teri minimum a indirip kokuyu 0 a indiriyor. kesinlikle tavsiye ederim.



    |
    |
  • Yarbay
    3918 Mesaj
    giderme süresi ne kadar. fiyatı nedir. hacmi ne kadardır. bilgi verebilirmisniz. bende koltuk altı terlemesinden ve kokmasından şikayetçiyimde
  • Yüzbaşı
    413 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: inFiniTyDark

    giderme süresi ne kadar. fiyatı nedir. hacmi ne kadardır. bilgi verebilirmisniz. bende koltuk altı terlemesinden ve kokmasından şikayetçiyimde

    ben 7.50 tlye aldim kardesim 10 tlyi gececegini sanmam hic bi yerde.. bi roll-on ya da sprey deodorantin da 5-10 tl arasi fiyati oldugu icin bi sıkınti yaratmaz.

    ben normalde 2-3 gunde bir duş alirim, kutu uzerinde 7 gune kadar etkilidir yaziyor 5. gun oldu hala koku yada terlemeden zerre belirti yok. Allah razi olsun yapanlardan.

    kremin boyutu tatmin edici kutu uzerinde de 3-6 ay kullanilir notu yaziyor. bi kac doktor yorumu da okudum, roll onlar gibi gozenekleri tikamiyor oradaki nem i hapsediyor bu yuzden gayet saglikli oldugunu okudum.

    bana dua edeceksin eminim :) valla ben yorumlari yazanlara cok dua ediyorum skinti ortadan kalkti

    fiyati da gayet uygun oldugu icin gonul rahatligiyla alabilirsin. eczanelerde kozmetikcilerde buyuk marketlerin kozmetik reyonlarinda bulabilirsin




  • Yarbay
    3918 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: dardanel811


    quote:

    Orijinalden alıntı: inFiniTyDark

    giderme süresi ne kadar. fiyatı nedir. hacmi ne kadardır. bilgi verebilirmisniz. bende koltuk altı terlemesinden ve kokmasından şikayetçiyimde

    ben 7.50 tlye aldim kardesim 10 tlyi gececegini sanmam hic bi yerde.. bi roll-on ya da sprey deodorantin da 5-10 tl arasi fiyati oldugu icin bi sıkınti yaratmaz.

    ben normalde 2-3 gunde bir duş alirim, kutu uzerinde 7 gune kadar etkilidir yaziyor 5. gun oldu hala koku yada terlemeden zerre belirti yok. Allah razi olsun yapanlardan.

    kremin boyutu tatmin edici kutu uzerinde de 3-6 ay kullanilir notu yaziyor. bi kac doktor yorumu da okudum, roll onlar gibi gozenekleri tikamiyor oradaki nem i hapsediyor bu yuzden gayet saglikli oldugunu okudum.

    bana dua edeceksin eminim :) valla ben yorumlari yazanlara cok dua ediyorum skinti ortadan kalkti

    fiyati da gayet uygun oldugu icin gonul rahatligiyla alabilirsin. eczanelerde kozmetikcilerde buyuk marketlerin kozmetik reyonlarinda bulabilirsin

    peki hocam çok teşekkür ederm
    |
    |




  • Yüzbaşı
    473 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Senkei

    quote:

    Orijinalden alıntı: dardanel811


    quote:

    Orijinalden alıntı: inFiniTyDark

    giderme süresi ne kadar. fiyatı nedir. hacmi ne kadardır. bilgi verebilirmisniz. bende koltuk altı terlemesinden ve kokmasından şikayetçiyimde

    ben 7.50 tlye aldim kardesim 10 tlyi gececegini sanmam hic bi yerde.. bi roll-on ya da sprey deodorantin da 5-10 tl arasi fiyati oldugu icin bi sıkınti yaratmaz.

    ben normalde 2-3 gunde bir duş alirim, kutu uzerinde 7 gune kadar etkilidir yaziyor 5. gun oldu hala koku yada terlemeden zerre belirti yok. Allah razi olsun yapanlardan.

    kremin boyutu tatmin edici kutu uzerinde de 3-6 ay kullanilir notu yaziyor. bi kac doktor yorumu da okudum, roll onlar gibi gozenekleri tikamiyor oradaki nem i hapsediyor bu yuzden gayet saglikli oldugunu okudum.

    bana dua edeceksin eminim :) valla ben yorumlari yazanlara cok dua ediyorum skinti ortadan kalkti

    fiyati da gayet uygun oldugu icin gonul rahatligiyla alabilirsin. eczanelerde kozmetikcilerde buyuk marketlerin kozmetik reyonlarinda bulabilirsin

    peki hocam çok teşekkür ederm

    Alıntıları Göster
    içinde ether var. Koltuk altı ter hücrelerini uyutuyor. Ondan dolayı koku ve ter o bölgede oluşmuyor. Vücudun doğal işleyişini bozduğu için bazı bünyelerde ters tepki yapabiliyor. Arkadaşımda kullanıyordu. Koltuk altında küçük beze oluşunca hemen bıraktı.




  • Yarbay
    3918 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurgazi

    içinde ether var. Koltuk altı ter hücrelerini uyutuyor. Ondan dolayı koku ve ter o bölgede oluşmuyor. Vücudun doğal işleyişini bozduğu için bazı bünyelerde ters tepki yapabiliyor. Arkadaşımda kullanıyordu. Koltuk altında küçük beze oluşunca hemen bıraktı.

    Alıntıları Göster
    haydaa :D
    |
    |
  • Yüzbaşı
    413 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurgazi

    içinde ether var. Koltuk altı ter hücrelerini uyutuyor. Ondan dolayı koku ve ter o bölgede oluşmuyor. Vücudun doğal işleyişini bozduğu için bazı bünyelerde ters tepki yapabiliyor. Arkadaşımda kullanıyordu. Koltuk altında küçük beze oluşunca hemen bıraktı.

    valla kardesim ben 5-6 ay oldu kullaniyorum hic bir skinti yok. bu yuzden bunyeye gore degisebiliyor sanirim. hatta deotak in icinde de yaziyor okursaniz goreceksiniz, beklenmeyen etki(sislik, kizariklik yapabilir nadiren, boyle bisiyle karsilasrsaniz kullanimi birakin tarzi yaziyor) bilginize. benim 6 aya yaklasti hic bir skinti yok
    |
    |
  • Onbaşı
    22 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: dardanel811

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurgazi

    içinde ether var. Koltuk altı ter hücrelerini uyutuyor. Ondan dolayı koku ve ter o bölgede oluşmuyor. Vücudun doğal işleyişini bozduğu için bazı bünyelerde ters tepki yapabiliyor. Arkadaşımda kullanıyordu. Koltuk altında küçük beze oluşunca hemen bıraktı.

    valla kardesim ben 5-6 ay oldu kullaniyorum hic bir skinti yok. bu yuzden bunyeye gore degisebiliyor sanirim. hatta deotak in icinde de yaziyor okursaniz goreceksiniz, beklenmeyen etki(sislik, kizariklik yapabilir nadiren, boyle bisiyle karsilasrsaniz kullanimi birakin tarzi yaziyor) bilginize. benim 6 aya yaklasti hic bir skinti yok

    Alıntıları Göster
    Yav terlemeyi niye önlemeye çalışıyorsunuz arkadaş, gerekmeseydi terlemezdik zaten.




  • Yarbay
    3918 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Minor Scale

    Yav terlemeyi niye önlemeye çalışıyorsunuz arkadaş, gerekmeseydi terlemezdik zaten.

    haklısın hocam. vücudun bi olayı ama bazen kokunca birilerinin yanına yanaşamıyorsun. bugune kadr kullanmadım ama kullanmayı düşünüyorum.
    |
    |
  • Yarbay
    8023 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: user76

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Bu konu yukarılarda kalmalı.Sıcak günlerin yaklaştığı bu zamanlarda insanlar üç beş kuruş verip tertemiz koksun.Otobüslerde metrobüslerde kokudan durulmuyor.
  • Yüzbaşı
    413 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: -Rsan-

    Bu konu yukarılarda kalmalı.Sıcak günlerin yaklaştığı bu zamanlarda insanlar üç beş kuruş verip tertemiz koksun.Otobüslerde metrobüslerde kokudan durulmuyor.

    aynen hocam ya, ierideyken anlamıyorsun kokuyu ama durakta in-bin o zman anlaşılıyor.


    bu arada deotak ı kullanalı 5-6 ayı geçti . hala bir şikayetim yok, kokudan eser yok... hala ve hala tavsiyemdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dardanel811 -- 14 Nisan 2013; 18:00:10 >
    |
    |
  • Er
    14 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: dardanel811

    quote:

    Orijinalden alıntı: -Rsan-

    Bu konu yukarılarda kalmalı.Sıcak günlerin yaklaştığı bu zamanlarda insanlar üç beş kuruş verip tertemiz koksun.Otobüslerde metrobüslerde kokudan durulmuyor.

    aynen hocam ya, ierideyken anlamıyorsun kokuyu ama durakta in-bin o zman anlaşılıyor.


    bu arada deotak ı kullanalı 5-6 ayı geçti . hala bir şikayetim yok, kokudan eser yok... hala ve hala tavsiyemdir.

    Alıntıları Göster
    Yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum terlemeyi önlüyor diye bir şey yaradılış olarak imkansız (mücbir hastalıklar dışında). Kaldı ki terlemezseniz vücut iç ısınızın yükselmesiyle baygınlık geçirbilirsiniz. (Bkz. Ter Bezi hastalığı)
    Ürüne gelecek olursak ürün ''ter kokusunu'' önlüyor ve bunda da oldukça başarılı. Yaz aylarında giydiğiniz bir t-shirti, gömleği ertesi gün ter koktuğu için giyemezsiniz ama bunu kullandıktan sonra aynı tshirti rahatlıkla 3-4 gün giyebiliyorsunuz.
    Dip Not: Krem olanı daha başarılı.
    |
    |




  • Onbaşı
    33 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Emru1903

    Yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum terlemeyi önlüyor diye bir şey yaradılış olarak imkansız (mücbir hastalıklar dışında). Kaldı ki terlemezseniz vücut iç ısınızın yükselmesiyle baygınlık geçirbilirsiniz. (Bkz. Ter Bezi hastalığı)
    Ürüne gelecek olursak ürün ''ter kokusunu'' önlüyor ve bunda da oldukça başarılı. Yaz aylarında giydiğiniz bir t-shirti, gömleği ertesi gün ter koktuğu için giyemezsiniz ama bunu kullandıktan sonra aynı tshirti rahatlıkla 3-4 gün giyebiliyorsunuz.
    Dip Not: Krem olanı daha başarılı.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar 10 yıldan fazladır clasic olanı kullanıyorum.Hiç bir yan etkisini görmedim.Ürün terlemeyi önlemiyor,terden oluşan bakterilerin oluşumunu engellediği için koku yok oluyor,zaten koku yapan ter değil bakterilerdir.Ürünün kullanma kılavuzunda öyle yazıyor.




  • Yüzbaşı
    413 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: duryes

    Arkadaşlar 10 yıldan fazladır clasic olanı kullanıyorum.Hiç bir yan etkisini görmedim.Ürün terlemeyi önlemiyor,terden oluşan bakterilerin oluşumunu engellediği için koku yok oluyor,zaten koku yapan ter değil bakterilerdir.Ürünün kullanma kılavuzunda öyle yazıyor.

    kesinlikle ...
    |
    |
  • Yüzbaşı
    346 Mesaj
    Bende koltuk altında ufak bezeler cıktı deotak kullanınca
    |
    |
  • Binbaşı
    1611 Mesaj
    yeni öğrendim bu ürünü. Alınca görürüm bakalım ne kadar etkili?
    |
    |
  • Emekli Yönetici
    9016 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: -Ege

    yeni öğrendim bu ürünü. Alınca görürüm bakalım ne kadar etkili?
    bu deotakın hangi ürünü acaba? Bende de aşırı terleme oluyor. Tamam kilolu olmam bunda bir etken ama ablam zayıf olmasına rağmen onun da terliyor. Genetik bir şey heralde bizdeki. Yani ben kolumu kaldırmaya utanıyorum. Sırılsıklam olmuş bir şekilde oluyor. Bunu da önler mi acaba bir nebze olsun?
  • Yarbay
    2955 Mesaj

    Hayır deotak terlemeyi önlemiyor hatta ilk sürdüğünüzde arttırıyor su gibi akıyor ter koltuk altından. :) Ama gram koku yaratmıyor, 1 hafta falan deliler gibi terlememe rağmen hiç kokutmadığını söyleyebilirim.
    |
    |
    fenerliso kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    460 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Nakahella

    Hayır deotak terlemeyi önlemiyor hatta ilk sürdüğünüzde arttırıyor su gibi akıyor ter koltuk altından. :) Ama gram koku yaratmıyor, 1 hafta falan deliler gibi terlememe rağmen hiç kokutmadığını söyleyebilirim.
    Kesinlikle alın ve kullanın ,mükemmel bi ürün
    |
    |
  • Emekli Yönetici
    9016 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: fenerliso

    bu deotakın hangi ürünü acaba? Bende de aşırı terleme oluyor. Tamam kilolu olmam bunda bir etken ama ablam zayıf olmasına rağmen onun da terliyor. Genetik bir şey heralde bizdeki. Yani ben kolumu kaldırmaya utanıyorum. Sırılsıklam olmuş bir şekilde oluyor. Bunu da önler mi acaba bir nebze olsun?

    Driclor kullanmaya başladım 4 gündür. Gram terleme yok artık. Çok mutluyum Allah razı olsun üretenlerden
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Instagram takipçi satın al
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Sohbet
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,563
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.