Şimdi Ara

DELL INSPIRON 5520 [ Tüm Modeller ] [ ANA KONU ]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.339
Cevap
16
Favori
151.957
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 ay
  • Cevaplayan Üyeler 305
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 24
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 gün 10 saat 18 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 6
  • Favoriye Eklediklerim 16
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • karadeve36 (70 mesaj) Limonen (64 mesaj) Ussuz (63 mesaj) Akrepp67 (42 mesaj) iade (41 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (583 mesaj) Mobil (176 mesaj) Tablet (26 mesaj) Mini (9 mesaj) Uygulama (1 mesaj)
  • @
2 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Taşınabilir Bilgisayarlar >> Notebook - Ultrabook >> Dell >> DELL INSPIRON 5520 [ Tüm Modeller ] [ ANA KONU ]
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    6565 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Arkadaşlar bu seri yaklaşık 2 hafta önce satışa çıktı. Forumda henüz alıp inceleyen arkadaşlarımız yok. Eğer ki bu seriden bir laptop almış arkadaşımız varsa bu başlık altında bizimle laptop hakkında tecrübelerini olumlu-olumsuz paylaşırsa memnun olurum. Hem bu laptopu almayı düşünen arkadaşlar için de yardımcı olmuş oluruz.

    INTEL i7-3612 Olanlar :

    1- DELL Inspiron 5520 S61P81, INTEL i7-3612, 8GB RAM, 1TB HDD, 15.6'' HD, AMD HD7670 1GB, Win7 Home Premium

    2- DELL Inspiron 5520 S61P61, INTEL i7-3612, 6GB RAM, 1TB HDD, 15.6'' HD, AMD HD7670 1GB, Win7 Home Premium

    3- DELL Inspiron 5520 S61F61, INTEL i7-3612, 6GB RAM, 1TB HDD, 15.6'' HD, AMD HD7670 1GB, Free DOS


    INTEL i5-3210M Olanlar :

    1- DELL Inspiron 5520 S21B61, INTEL i5-3210M, 6GB RAM, 1TB HDD, 15.6'' HD, AMD HD7670 1GB, Win7 Basic

    2- DELL Inspiron 5520 S21B65, INTEL i5-3210M, 6GB RAM, 500GB HDD, 15.6'' HD, AMD HD7670 1GB, Win7 Basic

    3- DELL Inspiron 5520 S21F61, INTEL i5-3210M, 6GB RAM, 1TB HDD, 15.6'' HD, AMD HD7670 1GB, Free DOS

    4- DELL Inspiron 5520 S21F65, INTEL i5-3210M, 6GB RAM, 500GB HDD, 15.6'' HD, AMD HD7670 1GB, Free DOS

    5- DELL Inspiron 5520 S21F45, INTEL i5-3210M, 4GB RAM, 500GB HDD, 15.6'' HD, AMD HD7670 1GB, Free DOS


    NOT : MODELLER ARASINDAKİ FARKLAR KOYU OLARAK YAZILMIŞTIR.















    Teknik Özellikler iiçin :http://www.dell.com/tr/p/inspiron-15r-5520/pd?~ck=anav


    LAPTOPUN ARTILARI :

    - Yeni çıktı. Yeni bir kasaya sahip güncel bir laptop.

    - İşlemciler 3.NESİL Ivy Bridge.

    - Ekran kartı 7670M. GT630 ile GT540'ın üstünde bir performansı var. ( Arada fark az )

    - 4 Tane USB 3.0 girişi var. ( (3) USB 3.0 + (1) USB 3.0 PowerShare )

    - Kullanılan ramler ddr3 1600 mhz

    Ayrıca Dell olduğu için Garanti Süresi : 2 Yıl Yerinde Servis Garantisi

    Bir başka artısı farklı seçeneklerde RAM miktarı- HDD boyutu ve FreeDos imkanı sunduğu için performanstan ödün vermeden fiyat performans oranı bir hayli yüksek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metallurgy -- 14 Ekim 2012; 13:31:43 >



    |
    |




  • Yarbay
    4642 Mesaj
    Alan biri inceleme yapsa çok iyi olur aslında. Bende yeni bir bilgisayar alıcam kaç gündür araştırıyorum. Ivy Bridge işlemcili bilgisayarlarla ilgili doğru düzgün incelemeler yok
    |
    |
  • Yarbay
    6565 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Aynen, maalesef fazla inceleme yok. O yüzden konu açma ihtiyacı duydum. Eğer alırsam veya alacak arkadaşlar olursa bol bol inceleme yaparız Zaten yeni yeni piyasaya çıkıyor bu işlemciler. Bir yerde benchmark programlarında yaklaşık %20+ performanslı olduğunu okumuştum ama.
    |
    |
  • Yarbay
    4642 Mesaj
    İşlemci hakkında en azından azda olsa bilgimiz varda. Laptoplar hakkında kasa kalitesi sıcaklık ekran vs gibi konular hakkında hiç bilgi yok.En sonunda dayanamayıp gidip ilk ben alıcam herhalde
    |
    |
  • Yarbay
    6565 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Staja başlamasam hemen gidip alacağım da staj biraz işi bozuyor. Staj dönüşü alıp rahat rahat takılayım diyorum ama bakalım. Ben de her an alabilirim.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    386 Mesaj
    bende arkadasa bi laptop alacagım, sen karar ver alalım dedı.
    bu laptopa yogunlastık, hatta dun aldırıyodum fakat hıc ınceleme kullanan bulamadım, aracı olacagım ıcınde tam karar veremıyorum.
    napsak acaba?
  • Yarbay
    6565 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: themurt

    bende arkadasa bi laptop alacagım, sen karar ver alalım dedı.
    bu laptopa yogunlastık, hatta dun aldırıyodum fakat hıc ınceleme kullanan bulamadım, aracı olacagım ıcınde tam karar veremıyorum.
    napsak acaba?

    Bence alın gitsin hocam. İlk incelemeyi de sizden alırız.
  • Yüzbaşı
    386 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    quote:

    Orijinalden alıntı: themurt

    bende arkadasa bi laptop alacagım, sen karar ver alalım dedı.
    bu laptopa yogunlastık, hatta dun aldırıyodum fakat hıc ınceleme kullanan bulamadım, aracı olacagım ıcınde tam karar veremıyorum.
    napsak acaba?

    Bence alın gitsin hocam. İlk incelemeyi de sizden alırız.

    Aldık gitti arkadaşlar..
    kliksa.com dan aldık 10 dakika önce , wp fırsatından dolayı 1620TL ye geldi.

    hayırlısı artık, projeksiyona bağlayıp film izleyip ve oyun oynamak için almak istedi.

    inşallah memnun kalır da bende zan altında kalmam :)

    http://www.kliksa.com/UrunDetay/bilgisayar-tablet/notebook/900198855




  • Yarbay
    4642 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: themurt

    quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    quote:

    Orijinalden alıntı: themurt

    bende arkadasa bi laptop alacagım, sen karar ver alalım dedı.
    bu laptopa yogunlastık, hatta dun aldırıyodum fakat hıc ınceleme kullanan bulamadım, aracı olacagım ıcınde tam karar veremıyorum.
    napsak acaba?

    Bence alın gitsin hocam. İlk incelemeyi de sizden alırız.

    Aldık gitti arkadaşlar..
    kliksa.com dan aldık 10 dakika önce , wp fırsatından dolayı 1620TL ye geldi.

    hayırlısı artık, projeksiyona bağlayıp film izleyip ve oyun oynamak için almak istedi.

    inşallah memnun kalır da bende zan altında kalmam :)

    http://www.kliksa.com/UrunDetay/bilgisayar-tablet/notebook/900198855

    Hocam birde size zahmet bir inceleme yaparsanız süper olur. Şöyle boşta ve yükteki sıcaklık değerleri kasa kalitesi ekran vs gibi
    |
    |




  • Yüzbaşı
    386 Mesaj
    geldiğinde kutusunu açmakla başlayan güzel bir inceleme düşünüyorum.
    w7 64 bit kuracağım.
    |
    |
  • Yarbay
    4642 Mesaj
    Tamam hocam saolun beklemedeyiz
    |
    |
  • Yüzbaşı
    386 Mesaj
    rica ederim inşallah bi aksilik olmaz.

    win7 kurulumu ve güncelleştirmeleri yaptıktan sona hangi programlar ile test yapmamı istersiniz?
    şimdiden programları indirirsem makine geldiğinde hemen kurup sonuçları yüklerim.
  • Yarbay
    4642 Mesaj
    HWmonitor ile sıcaklıkları test edebilirsiniz. Windows derecelendirmelerini koyabilirsiniz. CPU-Z programıyla laptopun donanımını inceleyebilirsiniz. Birde kasanın birkaç fotoğrafını felan çekip işte kasa kalitesi hakkında felan bilgi verebilirsiniz. Fazlada yormayalım hocam sizi bunlar yeter sanırsam şimdilik :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ussuz -- 28 Haziran 2012; 22:40:55 >
    |
    |
  • Yarbay
    6565 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: themurt

    rica ederim inşallah bi aksilik olmaz.

    win7 kurulumu ve güncelleştirmeleri yaptıktan sona hangi programlar ile test yapmamı istersiniz?
    şimdiden programları indirirsem makine geldiğinde hemen kurup sonuçları yüklerim.

    Hocam öncelikle hayırlı uğurlu olsun. Doğru bir seçim yaptınız.

    Öncelikle hwmonitör ile sıcaklıkları kontrol edin bence.
    |
    |
  • Yarbay
    3157 Mesaj
    Ben de bu modeli takipteyim. Özellikleri ve kasası cezbedici. Fiyatı da anormal değil.

    Alan arkadaşa hayırlı olsun. İnceleme bekliyoruz.
    |
    |
  • Yarbay
    6780 Mesaj
    Ben de bu seriden alacağım. İncelemeleri bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    127 Mesaj
    arkadaşlar gerçekten çok güzel bir görünüme sahip ve sistem olarak da çok iyi.ben de almayı düşünüyorum.fakat incelemeleri bekliyorum. alan arkadaşlar en kısa zamanda bir inceleme yayınlarsa çok sevinirim.
    |
    |
  • Yarbay
    6565 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Arkadaşlar yabancı 2 sitede inceleme buldum. Google translate ile sayfayı Türkçe'ye çevirerek yazılanları rahatça anlayabilirsiniz. Tayca'yı Türkçeye güzel çeviriyormuş google translate.

    Tayland
    http://notebookspec.com/web/117597/dell-inspiron-n5520-%E0%B9%80%E0%B8%9B%E0%B8%A5%E0%B8%B5%E0%B9%88%E0%B8%A2%E0%B8%99%E0%B8%9D%E0%B8%B2%E0%B9%84%E0%B8%94%E0%B9%89%E0%B8%94%E0%B8%B1%E0%B9%88%E0%B8%87%E0%B9%83%E0%B8%88/all/1


    Rusya
    http://vido.com.ua/article/2516/dell-inspiron-5520-noutbuk-kotoryi-mozhiet-mieniat-tsviet
    |
    |




  • Yarbay
    4642 Mesaj
    İncelemelere baktımda hiç biri sıcaklıktan söz etmemiş. Şimdilik idare edicez ama
  • Yarbay
    6565 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: armodillo

    İncelemelere baktımda hiç biri sıcaklıktan söz etmemiş. Şimdilik idare edicez ama

    Verdiğim linklerde sıcaklıklar var. Hwmonitör ile hem boşta hem de yük altındaki değerleri paylaşmışlar.
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al
pubg mobile uc
En ucuz kedi maması fiyatları
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,469
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.