Şimdi Ara

Değişim Haklarımız

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
1
Favori
641
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. Yaklaşık 10 gün önce asus zenfone 3 ze552kl (3gb) telefonum patladı. Asus ilgilendi ve sonuç olarak raporu gönderdi. Para iadesi ya da değişim talep edebiliyorum. Fakat bu telefon artık teknoloji mağazalarında satılmıyor. Ben vatandan satın almıştım, artık orada da yok. Para iadesi istesem 1400 tlye aynı özelliklerde bir asus telefon alamayacağım, değişim istesem bana hangi telefonu verecekler bilemiyorum. Şu an vatanın online sitesinde sadece 2 tane asus telefon var ve bunlar son çıkan modeller. Nasıl bir yol izlersem daha karlı çıkarım. Değişim isteyip daha yüksek ücretli bir telefon talep etme hakkım olur mu???



  • Bildiğim kadarıyla değişim durumunda yasal olarak telefonun aynısı yada muadilini size vermek zorundalar.Muadili yoksa bir üst modeli diye geçer.zenfone 4 yada zenfone max pro isteyebilirsiniz.5 vermeyebilirler ama.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi theblackside -- 24 Nisan 2019; 22:12:42 >
  • theblackside T kullanıcısına yanıt
    merhaba, cevabınıza geç dönüyorum kusura bakmayın. öncelikle teşekkür ederim. Vatanla görüştüğümde "artık bu telefon üretilmiyor, bir üst model de veremeyiz, insanlar yasadaki ayıpsız misli lafındaki misli kelimesini yanlış anlıyorlar" gibi şeyler dedi. Neticede aynı telefonun üretimi artık yok, (olsa da patlayan telefonu tekrar evime sokmazdım zaten) üst model ya da muadil bir telefon da veremeyiz dediler. Sadece para iadesi yapabilirlermiş. O fiyat da 2 sene önceki fiyat. O fiyata bugün asla patlayan telefonumun özelliklerinde bir telefon alamıyorum. Ben de kabul etmedim, son olarak yarın distribütörle de görüşüp yine hatalarını telafi etmezlerse tüketici hakem heyetine başvuracağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: busea

    merhaba, cevabınıza geç dönüyorum kusura bakmayın. öncelikle teşekkür ederim. Vatanla görüştüğümde "artık bu telefon üretilmiyor, bir üst model de veremeyiz, insanlar yasadaki ayıpsız misli lafındaki misli kelimesini yanlış anlıyorlar" gibi şeyler dedi. Neticede aynı telefonun üretimi artık yok, (olsa da patlayan telefonu tekrar evime sokmazdım zaten) üst model ya da muadil bir telefon da veremeyiz dediler. Sadece para iadesi yapabilirlermiş. O fiyat da 2 sene önceki fiyat. O fiyata bugün asla patlayan telefonumun özelliklerinde bir telefon alamıyorum. Ben de kabul etmedim, son olarak yarın distribütörle de görüşüp yine hatalarını telafi etmezlerse tüketici hakem heyetine başvuracağım.
    Yasal olarak değişim yada iade hakkınız var.Değişim hakkını kullanmak istediğinizde de aynısı yada muadili diye geçer.Büyük ihtimalle başlarından savmak istemişler sizi.Doğru olanı yapmışsınız.Tüketici hakem heyeti ile görüştüğünüzde daha detaylı bilgi verirler size.1 2 ay beklersiniz ama hakkınızı alırsınız.




  • Öyle umuyorum. Çok teşekkür ederim bilgilendirmeniz için, emin olamamıştım. Şimdi emin oldum haklı olduğuma...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: busea

    Öyle umuyorum. Çok teşekkür ederim bilgilendirmeniz için, emin olamamıştım. Şimdi emin oldum haklı olduğuma...
    Rica ederim.%99 diyerek genede açık kapı bırakayım.Garanti belgesinde de yazması lazım değişim hakkınız.Umarım kısa sürede halledersiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: busea

    Öyle umuyorum. Çok teşekkür ederim bilgilendirmeniz için, emin olamamıştım. Şimdi emin oldum haklı olduğuma...
    Ne oldu sonuç.Merak ettim hakkınızı alabildiniz mi ?
  • theblackside T kullanıcısına yanıt
    merhabalar. asus da vatan da kesin bir dille telefon vermeyeceklerini söylediler. ben de bunun üzerine tüketici hakem heyetine başvurdum. 2 gün önce asus beni arayıp size müşteri memnuniyetini sağlamak için asus zenfone 4 max telefonumuzdan göndermek istiyoruz dedi. Ben de iyice sinirlendim çünkü bu teklif ettikleri telefon 1000 tl gibi bir fiyatla satılan bir cihaz. Beni hala kandırmaya çalışıyorsunuz falan dedim ama kesinlikle sorumluluk kabul etmiyorlar biz yetkili değiliz, sizin için yurtdışından sipariş edilmiş bu telefon iptal edemeyiz alacaksınız gibi emrivaki yaptılar. Ben de kesinlikle böyle bir anlaşma yapmadığımı, 2 firmanın da benim muadil telefon isteğimi reddettiğini söyledim. telefon gelirse de asla teslim almayacağımı söyledim. Israrla reddedince "tamam iptal ediyoruz ama bunu reddettiğiniz için size başka bir telefon daha gönderme ihtimalleri düşük, vatandan da nakit olarak para iadesi alamayabilirsiniz" tarzı biraz tehditkar konuşmalar yaptılar. Ama umursamadım, tüketici hakem heyetindeki görevliye kısaca olayı anlattığımda işin kolay demişti ama bilmiyorum. oradan çıkacak kararı bekliyorum...




  • busea B kullanıcısına yanıt
    Trajı komik gerçekten.Türkiye'de hakkımızı aramadan hak ettiğimiz birşeyi elde edemiyoruz maalesef.Bir süre telefonsuz kalırsınız ama büyük ihtimalle lehinize çıkar karar.Zenfone 5 inizi alırsınız kanatimce.
  • theblackside T kullanıcısına yanıt
    Umarım öyle olur. Bizim kesinlikle telefon verme yetkimiz yok diyen asus yasal haklarımı kullanacağım dediğimde tabi kullanabilirsiniz demişti ama muhtemelen bunu not ettiler ve bu hareketi onun için yaptılar ve telefon vermeyi teklif ettiler. Mağazalar da firmalar da insanlar nasılsa uğraşmaz, telefonsuz kalmak istemez diyerek eninde sonunda insanları bir şeylere razı edebileceklerini biliyorlar ama ben kendime bir telefon ayarladım zaten. O yüzden hiç sorun yok 6 ay da olsa beklerim...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.