Şimdi Ara

Değişim cihazınız ve değişim süreniz? (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.008
Cevap
8
Favori
15.433
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dark1983 kullanıcısına yanıt
    Anladim tekrar Güle güle kullanın

    Beklemedeyim ben

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • einlied kullanıcısına yanıt
    Benim 1020 yede değişim çıktı ama ne gönderirler bilmiyorum
    930 gelirse sizce beni tatmin ederim kamera konusunda 1020 gerçekten başkaydı bir 930 kullanıcısı olarak sizin yorumunuz nedir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • dark1983 kullanıcısına yanıt
    Umarım sorun çıkartmadan kullanmaya devam edersiniz hocam.Pekii garanti işi noldu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burak** kullanıcısına yanıt
    808 PV kullanıyorum halen , tek eksiği xenon flaş,onun haricinde 1020 ile kafa kafayadır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihazi servisten gelen arkadaşlardan ricam Ayarlar->Hakkında kısmında donanım düzeltme numarasını yazabilir mi ? :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • einlied kullanıcısına yanıt
    Lumia destek hattı ile görüştüm.

    Umarız bir sıkıntı çıkmaz. Çıkarsa yardımcı oluruz dediler.

    Özellikle serviste geçen sürenin eklenmesini sordum. Ekleriz demediler. Yardımcı oluruz, sizi mağdur etmeyiz dediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dark1983 kullanıcısına yanıt
    Ayarlar->Hakkında kısmında donanım düzeltme numarasına bakabilir misiniz hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • einlied kullanıcısına yanıt
    2002
    Bu numara ne işe yarıyor ki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dark1983 kullanıcısına yanıt
    Bende bilmiyorum hocam ,revizyon numarasıymış.Yabancı forumda ve daha önce 930 konusunda da lafı açılmıştı.
    Bana gelen de 2001

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • einlied kullanıcısına yanıt
    808 dede xenon flash vardi ama bilemedim
    Ben aslında 930 ile kıyaslamanizi istemiştim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burak** -- 21 Ocak 2016; 18:03:57 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burak** kullanıcısına yanıt
    Yorumda belirtmiştim hocam :) 1020 den sonra xenon flaşı özlersiniz sadece , diğer konuda başabaş sayılırlar:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dark1983

    Şu anda değişim cihazım 930 dan yazıyorum 😃

    Siyah renk diye belirtmişler beyaz çıktı.

    Güzel görünüyor.

    925in orjinal kutusunu göndermişler. Orjinal kutu ile göndermiştim.

    Kutu gibi birşeyin içine 930u koymuşlar.

    Yanında hiçbir aksesuar gönderilmiyor. Sadece cihaz.

    Bıraktığımdan beri mağazada bir değişiklik olmamış 😃 şaka bi tarafa.

    Ben sevdim bu cihazı.

    aslında değişim olan eski cihazın yerine daha farklı bir model yolladıları için yeni yolladıkları cihazı full kutulu ve aksesuarlı yollamaları lazım diye düşünüyorum. un içinden çıkan kulaklık kalitesi daha farklı olabilir yanlışmı. bana kalırsa microsoft full kutu yolluyor teleservice kutu ve içeriğini kendisine alıyor. daha önceki microsoft ileki görüşmemde yanlış hatırlamıyorsam. eğer sizin cihazınızın aynısından temin edilir ise kutusuz aksesuarsız değişim yapılır. farklı bir model olursa full kutu yollanılır demişlerdi microsoft ilemi görüşsek acaba




  • einlied kullanıcısına yanıt
    aa pardon yanlis anlamisim haklisin xenon daha net bir aydinlik sagliyor
    hayirlisi ozaman umarim 1020 gonderirler ya gercekten benim icin harika bi cihazdi
  • merhabalar, bir konuda yardımınızı istiyorum.
    telefonum 2 haftadır serviste, pazartesi günü garanti süresi doluyor.
    bu durumda ne olacak ? bir şey yapmam gerekiyor mu ?
  • wagenhaus W kullanıcısına yanıt
    Bildiğim kadarıyla servise girdiğinde garantisi varsa sıkıntı yok 😃

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • servis sorgulamasında, durumu garantili yazmakta. @dark1983
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wagenhaus

    merhabalar, bir konuda yardımınızı istiyorum.
    telefonum 2 haftadır serviste, pazartesi günü garanti süresi doluyor.
    bu durumda ne olacak ? bir şey yapmam gerekiyor mu ?

    benim telefonun garantisinin bitmesine 4 gün kala servise verdim sıkıntı yok.değişim cihazı bekliyoruz hayırlısıyla.
  • teşekkürler bilgi için. @kadir1983
  • hangi sikintilardan dolayı servise verdiğinizde degisim karari cikti acaba. bende L925 var. bataryası az gidiyor ve cok isiniyor. sert kikif olmasina ragmen oyun oynarken veya webde gezerken elde tutmak cok zor ates gibi oluyor. bu sikintilar ile değişim mumkun mu acaba. cevaplar icin tesekkurler simdiden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: helpgod

    hangi sikintilardan dolayı servise verdiğinizde degisim karari cikti acaba. bende L925 var. bataryası az gidiyor ve cok isiniyor. sert kikif olmasina ragmen oyun oynarken veya webde gezerken elde tutmak cok zor ates gibi oluyor. bu sikintilar ile değişim mumkun mu acaba. cevaplar icin tesekkurler simdiden.

    Gönderin hocam bu sebepler de yeter zira anladigim kadariyla servis artik bu cihazlara bakmiyor üretilmedigi icin parca yok diye düsünüyorum büyük ihtimal degisim verirler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.