Şimdi Ara

Daylux 12000 Sezonsal İnverter ( Beğendim) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
120
Cevap
5
Favori
40.461
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • klimanız hayırlı olsun. umarım uzun yıllar boyunca sorunsuz olarak kullanırsınız. rica etsem bir iç ünitenin bir de klima kumandasının resmini koyabilir misiniz? birde elektrik işini montajdan önce mi yaptınız? acaba direk prize mi bağlandı kablo ya da fişli şekilde de olur muydu? çünkü klimanın ne kadar kullandığınıda ölçmek isterim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zigzagger

    klimanız hayırlı olsun. umarım uzun yıllar boyunca sorunsuz olarak kullanırsınız. rica etsem bir iç ünitenin bir de klima kumandasının resmini koyabilir misiniz? birde elektrik işini montajdan önce mi yaptınız? acaba direk prize mi bağlandı kablo ya da fişli şekilde de olur muydu? çünkü klimanın ne kadar kullandığınıda ölçmek isterim

    Elektrik sonradan bağlandı. Sigortaya bağladım. Sayaç ben de isterdim prizli faşan ama sigorta daha mantıklı geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karamsar1İ

    Nem moduna alınca iç ortam sıcaklığını gösteriyor.

    Teşekkürler hocam deneyeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zigzagger kullanıcısına yanıt
    Fotoğraflar bunlar.
    Bu mesaja eklenen görseller:

     Daylux 12000 Sezonsal İnverter ( Beğendim) Daylux 12000 Sezonsal İnverter ( Beğendim)

    Bu arada iç ünite 2 yıl, dış ünite 5 yıl garantiliymiş. Müşteri hizmetlerinden alınan bilgi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nétwork -- 19 Ağustos 2016; 10:57:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nétwork

    Fotoğraflar bunlar.
    Bu mesaja eklenen görseller:

     Daylux 12000 Sezonsal İnverter ( Beğendim) Daylux 12000 Sezonsal İnverter ( Beğendim)

    Bu arada iç ünite 2 yıl, dış ünite 5 yıl garantiliymiş. Müşteri hizmetlerinden alınan bilgi.

    İç üniteye gelen elektrik kablosu ve dış üniteden gelen hortum, duvarın içinde sanırım, dışarıdan görünmüyor. Ayrıca sigorta panosundan yada buvattan çekilen elektrik kablosu sadece dış üniteye mi gidiyor?

    Servis sizden dış ünite ile içi ünite arasında 3x1,5 elektrik kablosu almanızı talep etti mi? Yoksa kutusundan iç ünite, dış ünite arasındaki elektrik kablosu çıkıyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • coderMX C kullanıcısına yanıt
    İç üniteden dış üniteye kablo delikten gitti. Elektriği dış üniteden alıyor tamamen. Kutudan çıkmadılar. Elektrikçiye dış ünitenin yanına kurdurdum. 3x2,5 kablo aldım ben. 3x1,5 istediler tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hesaplarıma göre,
    Evin ekstra bir elektrik yükü olmadan klimasız 101 W/30 dk.
    Klima açtıktan 30 dk. sonra 30 dk.lık ölçüm yaptım (24 derecede çalışıyor) 570 W/30 dk.

    Yani saatte 900 W gibi bi harcama yapmış açılışı hariç. Bana fazla gibi geldi ama neye göre daha cazip hale getireceğiz bunu bilemedim.
    1 saat boyunca çalıştı. 3-5 saat çalışsa bi işe yarayacak sanırım inverter olması.

    Bu arada sayaçtan ölçtüm bunları. Evin 24 saatlik elektrik kullanımı 8 kW'mış fatura ortalamasına göre. Klimasız zamanda ölçüldü bu. 2 tane vantilatör ve beyaz eşyalar, tüplü TV vs. ile.

    Bu hesaba göre saatte 900 W, günde 6 saat çalışmada yaklaşık 5 kW tüketim. Bulunduğum yerde birim fiyat 0,33 TL. Günde 2 TL demektir. Ayda ise 60 TL diyebiliriz.
    Günde 6 saat çalışmaya 60 TL çokta verimli değil gibi.

    İnverter bi klima 24 derecede çalışıyorsa 30 dk.da soğuttuğu ortamda geri kalan sürede deviri ne kadara sabitleyebilir bilemedim. Yani ısıyı tutturduğu zaman motor devri düşüyor ama o düştüğü devirde mi bütün saatler geçiyor yoksa gittikçe düşme durumu söz konusu mu? Yani 1 saat sonra 7000 BTU, 2 saat sonra 5000 BTU olabilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nétwork -- 19 Ağustos 2016; 18:17:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melih06

    Teşekkür ederim verdiğiniz bilgi için, ikinci bir kumtel aldım aynı servisi çağırmayacağım, bunu da maliyetine katlanıp dışarı aldıracağım, bende bir de me sf42 var 18m2 yerde kullanıyorum 24 saat çalıştığında 4kWh yakıyor, daylux ise 26m2 yerde 24 saatte 11 yakıyor, alanı orantılasak daylux'ün 6 yakması gerekir, me'nin dış ünitesi dışarda diğeri ise balkonda, demek ki verim düştüğü için A++ klimayı B sınıfında kullanıyormuşum. (Ölçümlerde klimalar 28 dereceye sabitlendi, dış sıcaklık 38 derece)

    Merhaba,

    Balkonda olan dış ünite ile evin dış duvarında olan dış ünite arasında verim farklılığının olmaması gerektiğini düşünüyorum. Balkonda ki dış üniteyi, odanın dış duvar kısmına aldırdınız mı? Ne yaptınız? Çözüm oldu mu Daylux hala fazla mı yakıyor? Daylux kaç btu?




  • Ado kullanıcısına yanıt
    Sayın Ado neden Midea'yı direkt olarak geçin dediniz?
  • Bende aynı klimadan yatak odama taktırdım. Kafama takılan bir şey var. Soğutma yaparken otomatik fan ayarında sesi değişiyor mu rüzgar sesine benzer bir ses çıkartıyor aralıklı olarak
    sabit bir ses gelmiyor ?
    Başına gelen var mı ona göre servise danışıcam.
  • Kutudan çıkan alüminyum ve bakır boru karmaşasına servisten aldığım yanıt:
    2016 öncesi üretimlerden alüminyum çıkar, 2016'lardan 4 mt (ilanlarda 5 mt yazsa da) bakır boru çıkıyor.
    Eski seri ile yeni seri kodlarından ayırdedilebiliyor (Eskiler DS, Yeniler TTX).(Ayrıca eski seride Daylux yazısı kırmızı-siyah)

    ESKİ:
    DAYLUX DS09-0941/SINV 9000 BTU KLİMA
    DAYLUX DS12-0941/SINV 12000 BTU KLİMA

    YENİ:
    DAYLUX TTXN35U 12000 BTU İNVERTER KLİMA

    Eski ve yeni üretimler arasında %7-8 oranından enerji tasarrufu farkı var dediler.
  • Evkurdan kartsiz taksit imkani oldugu icin bu klimayi aldim antalyada guney cephe 33.8 m2 odaya kurulacak arastirdim 18btu uygunmus ama durum 12lik bu klimaya yetti sizce verim alirmiyim sogutur mu yazin ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Hocam MİDEA yı direkt olarak geçiniz zaten
    BOSCH da klima sektöründe dikkate alınacak marka değil
    BAYMAK dediğin kulakları çınlasın bir arkadaşımın tabiri ile uçan kaçan bir şey değil ama geri dönüşleri güzel ve beni cezbeden 5 yıl koşulsuz garantisi. Şu ''garanti işini geç'' diyen arkadaşlar var. Onların bakış açılarına göre haklılar ama bakış açıları dar işte o nedenle benim 5 yıl garantiyi ürünü korumaya yönelik istediğimi sanıyorlar, halbuki ben TÜKETİCİNİN ÖZLÜK hakları da o 5 yıl boyunca DEVLET tarafından garanti altında olacağı için bu uzun garantiyi sürekli ön plana çıkartıyorum. günümüz teknoloji koşullarında bu gün aldığınız klimanın 4 yılsonra yedek parçasının OLMA ZORUNLULUĞU nu size kimse vermiyor. Bakınız ben ileri gitmeye bile gerek görmeden size BUGÜN den örnek vereyim. Daha dün takip ettiğim ve canlı canlı benim ilgilendiğim bir konudur. X marka bir ürün 2011 yılında satın alınmış kullanılmış sorun yok, ürün 5 yıl sonr aarıza yapmış anakart lazım fabrika stoklarında anakart yok. Ancak DEVLET zorunluluğu ile 10 Yıl boyunca firma yedek parça bulmak, bulamıyorsa ürünün yenisini vermek, ürünün yenisini bulamıyorsa üst modelini vermek üst modeli de yok ise ücret iadesi yapmak zorunlulukları ortaya çıkıyor, Neticede DEVLET, üreticilere ve ithalatçılara da bu hakkı tanıyor. Bakınız üreticilerin veya ithalatçıların işin kolayına kaçtıkları yer şurası. OLASI arıza durumunda kullanılması gereken OLASI yedek parçaların üretimi bir maliyettir, bunların depolama koşulları ayrı maliyettir ki işletme yönetimi okuyanlar bilir depolama maliyeti denilen çok büyük yük getiren bir mali veri vardır. aynı zamanda bunun bir de OLASI işçilik maliyetleri mevcuttur. Daha detayları da var ancak konudan sapmamak için ben oralara girmiyorum. Şimdi üretici ve ithalatçılar DEVLET imizin kendilerine verdiği haktan faydalanarak ne yapıyorlar ben size söyleyeyim. ''Hiç birisi yedek parça üretimine gitmiyor'' yani OLASI adı altında ve depolama amacıyla ESKİDEN yapılan bu uygulamaya artık hiç bir üretici firma sıcak bakmıyor. Ne yaptıklarını söyleyeyim size. Yedek parça üretim maliyetlerini OLASI adı altında yine OLASI durumlar için kullanmaktansa, bunu hiç üretmiyorlar, aynen dünkü örnekte de ve daha önce yıllarca da şahit olduğum gibi, DEVLET in verdiği o hakka istinaden diyorlar ki ''Sayın tüketicimiz bu yedek parçadan elimizde yok, artık bu model üründen de elimizde yok, üst modellerinde de bu anakart kullanılmıyor daha gelişmişi var sizinkine uymaz, bu durumda biz sizin ESKİ ÜRÜNÜNÜZÜ ALALIM, Yerine Y model daha gelişmiş modelimizi XXX TL fark ile size verelim''

    bakınız bunu YAPACAKLAR demiyorum, zaten yapıyorlar diyorum. OLASI arızalar için mali portre inceleyeceklerine artık bu olguyu ortadan kaldırdılar, yedek parça üretim maliyetlerini de depolama maliyetlerini de ortadan kaldırdılar, eğer bir ürünün yedekparçası artık bulunmuyor ve tüketici o ürünü manevi nedenlerle yaptırmak istiyorsa (Zira teknoloji geliştiği için insanımız artık 5-7 yıl içinde sağlam olan ürünlerini dahi değiştiriyor) o zaman hem tüketiciyi MARKA dan kopartmamış oluyor hem de yine de SATIŞ yapmış oluyorlar. Aslında konu çok çok daha derin ama, o kadar derin detayını daha sonra gerekirse bir konu açar anlatırım.


    ŞİMDİ; Tüm bunları neden anlattım, yukarıdaki senaryoda tüketicimiz ürünün garantisi bitik olduğundan dolayı firmanın kendisine önerdiği ürünü PARA ÖDEYEREK almak veya onarım işinden vazgeçmek ürününü öpe atmak gidip yenisini almak durumunda kaldı mı? evet kaldı. Peki bu ürün garanti kapsamında olsaydı kurum ne yapacaktı? Zaruri koşullar gereği o ürünün yıllar sonra çıkmış yeni teknoloji ve üst modelini 5 KURUŞ ALMADAN tüketiciye teslim edip eskisini almak zorunda kalacaktı. Yine bu gün halen bu uzun garantiye dahil olup bu haklarından yararlanmış 100 lerce isim biliyorum.

    Bu nedenle ben UZUN GARANTİ konusunu bu derece ön plana çıkartmaya çalışıyorum, benim asıl garantiye almaya çalıştığım ÜRÜN değil aslında tamamen sizin HAKLARINIZ dır.
    Yani forumda yıllarca oluşturulan ''Garanti olsa ne olacak servis gelse bu elektrikten deyip yine garanti dışı bırakıyor o yüzden gerek yok'' havası kesinlikle çok yanlış bir beyandır. Kaldı ki defalarca açıkladım elektrikten dahi olsa onda dahi yine sizin HAKLARINIZ var yapmayın lütfen, Kanmayın bu tarz anlamı olmayan açıklamalara. Bağlayın vakumu sabaha kadar kalsın uzun vakumdan zarar gelmez, diyeceğimize, uzun garantiden zarar gelmez diyebilmemiz lazım eğer düşündüğümüz gerçekten bizim insanımızsa.



    Sezonsal dediğin klima da hocam 2013 yılında Avrupa'da, 2014 Ocak ayı itibari ile de ülkemizde yürürlüğe giren yeni enerji yönetmeliği gereği, bir klimanın sadece üretim yapıldığı iklim koşullarındaki verilere değil değişik 7 bölgedeki (Sallıyorum) iklim koşullarında nasıl bir enerji verimliliği sağlıyor onu görelim bakalım şeklindeki testlere tabi tutulan ürünlerden bahsediliyor.
    Yani şöyle örnekleyelim, ben klima üreticisiyim, klima tesislerimi Erzuruma kurup testleride nisan ayında yapıp ''bakın klimam ne güzel soğutuyor, hem de az enerji çekiyor, hadi verin bakiim bana oradan A++++++++ enerji etiketi'' diyen firmalara artık DEVLET imiz ''Hoop hemşerim, Erzurum'da Nisan ayında bu veriler iyi güzel de, Antalya'da Temmuz ayındaki veriler nerede?'' diyor. Eskiden demiyordu. Bu da biz tüketicilere, ürünlerin gerçek enerji verimliliğini görmek imkanı sağlıyor vs

    Yine çenem düştü yine uzun uzun yazdım. Sonuç itibariyle hocam, kalitesi 10 numara 5 yıldız olmasa da verdiğin listede BANA HİTAP EDEN klima BAYMAK tır.Bakınız tekrar ediyorum bu benim şahsi yaklaşımımdır. diğerlerine çürük kalitesiz kötü demiyorum ancak bir ürün satın alırken sadece kalite değil UYGULAMA ları da mutlaka araştırmakla mükellefsiniz aslında. Yoksa dünya lideri MITSUBİSHİ nin bozulan klimalarını da görüyoruz sonra klima parası kadar tamir parası istiyorlar

    Hacam mideayı direk geç deme sebebin nedir?




  • hasancannnnn H kullanıcısına yanıt
    Üretim politikalarındaki değişiklikti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Hocam MİDEA yı direkt olarak geçiniz zaten
    BOSCH da klima sektöründe dikkate alınacak marka değil
    BAYMAK dediğin kulakları çınlasın bir arkadaşımın tabiri ile uçan kaçan bir şey değil ama geri dönüşleri güzel ve beni cezbeden 5 yıl koşulsuz garantisi. Şu ''garanti işini geç'' diyen arkadaşlar var. Onların bakış açılarına göre haklılar ama bakış açıları dar işte o nedenle benim 5 yıl garantiyi ürünü korumaya yönelik istediğimi sanıyorlar, halbuki ben TÜKETİCİNİN ÖZLÜK hakları da o 5 yıl boyunca DEVLET tarafından garanti altında olacağı için bu uzun garantiyi sürekli ön plana çıkartıyorum. günümüz teknoloji koşullarında bu gün aldığınız klimanın 4 yılsonra yedek parçasının OLMA ZORUNLULUĞU nu size kimse vermiyor. Bakınız ben ileri gitmeye bile gerek görmeden size BUGÜN den örnek vereyim. Daha dün takip ettiğim ve canlı canlı benim ilgilendiğim bir konudur. X marka bir ürün 2011 yılında satın alınmış kullanılmış sorun yok, ürün 5 yıl sonr aarıza yapmış anakart lazım fabrika stoklarında anakart yok. Ancak DEVLET zorunluluğu ile 10 Yıl boyunca firma yedek parça bulmak, bulamıyorsa ürünün yenisini vermek, ürünün yenisini bulamıyorsa üst modelini vermek üst modeli de yok ise ücret iadesi yapmak zorunlulukları ortaya çıkıyor, Neticede DEVLET, üreticilere ve ithalatçılara da bu hakkı tanıyor. Bakınız üreticilerin veya ithalatçıların işin kolayına kaçtıkları yer şurası. OLASI arıza durumunda kullanılması gereken OLASI yedek parçaların üretimi bir maliyettir, bunların depolama koşulları ayrı maliyettir ki işletme yönetimi okuyanlar bilir depolama maliyeti denilen çok büyük yük getiren bir mali veri vardır. aynı zamanda bunun bir de OLASI işçilik maliyetleri mevcuttur. Daha detayları da var ancak konudan sapmamak için ben oralara girmiyorum. Şimdi üretici ve ithalatçılar DEVLET imizin kendilerine verdiği haktan faydalanarak ne yapıyorlar ben size söyleyeyim. ''Hiç birisi yedek parça üretimine gitmiyor'' yani OLASI adı altında ve depolama amacıyla ESKİDEN yapılan bu uygulamaya artık hiç bir üretici firma sıcak bakmıyor. Ne yaptıklarını söyleyeyim size. Yedek parça üretim maliyetlerini OLASI adı altında yine OLASI durumlar için kullanmaktansa, bunu hiç üretmiyorlar, aynen dünkü örnekte de ve daha önce yıllarca da şahit olduğum gibi, DEVLET in verdiği o hakka istinaden diyorlar ki ''Sayın tüketicimiz bu yedek parçadan elimizde yok, artık bu model üründen de elimizde yok, üst modellerinde de bu anakart kullanılmıyor daha gelişmişi var sizinkine uymaz, bu durumda biz sizin ESKİ ÜRÜNÜNÜZÜ ALALIM, Yerine Y model daha gelişmiş modelimizi XXX TL fark ile size verelim''

    bakınız bunu YAPACAKLAR demiyorum, zaten yapıyorlar diyorum. OLASI arızalar için mali portre inceleyeceklerine artık bu olguyu ortadan kaldırdılar, yedek parça üretim maliyetlerini de depolama maliyetlerini de ortadan kaldırdılar, eğer bir ürünün yedekparçası artık bulunmuyor ve tüketici o ürünü manevi nedenlerle yaptırmak istiyorsa (Zira teknoloji geliştiği için insanımız artık 5-7 yıl içinde sağlam olan ürünlerini dahi değiştiriyor) o zaman hem tüketiciyi MARKA dan kopartmamış oluyor hem de yine de SATIŞ yapmış oluyorlar. Aslında konu çok çok daha derin ama, o kadar derin detayını daha sonra gerekirse bir konu açar anlatırım.


    ŞİMDİ; Tüm bunları neden anlattım, yukarıdaki senaryoda tüketicimiz ürünün garantisi bitik olduğundan dolayı firmanın kendisine önerdiği ürünü PARA ÖDEYEREK almak veya onarım işinden vazgeçmek ürününü öpe atmak gidip yenisini almak durumunda kaldı mı? evet kaldı. Peki bu ürün garanti kapsamında olsaydı kurum ne yapacaktı? Zaruri koşullar gereği o ürünün yıllar sonra çıkmış yeni teknoloji ve üst modelini 5 KURUŞ ALMADAN tüketiciye teslim edip eskisini almak zorunda kalacaktı. Yine bu gün halen bu uzun garantiye dahil olup bu haklarından yararlanmış 100 lerce isim biliyorum.

    Bu nedenle ben UZUN GARANTİ konusunu bu derece ön plana çıkartmaya çalışıyorum, benim asıl garantiye almaya çalıştığım ÜRÜN değil aslında tamamen sizin HAKLARINIZ dır.
    Yani forumda yıllarca oluşturulan ''Garanti olsa ne olacak servis gelse bu elektrikten deyip yine garanti dışı bırakıyor o yüzden gerek yok'' havası kesinlikle çok yanlış bir beyandır. Kaldı ki defalarca açıkladım elektrikten dahi olsa onda dahi yine sizin HAKLARINIZ var yapmayın lütfen, Kanmayın bu tarz anlamı olmayan açıklamalara. Bağlayın vakumu sabaha kadar kalsın uzun vakumdan zarar gelmez, diyeceğimize, uzun garantiden zarar gelmez diyebilmemiz lazım eğer düşündüğümüz gerçekten bizim insanımızsa.



    Sezonsal dediğin klima da hocam 2013 yılında Avrupa'da, 2014 Ocak ayı itibari ile de ülkemizde yürürlüğe giren yeni enerji yönetmeliği gereği, bir klimanın sadece üretim yapıldığı iklim koşullarındaki verilere değil değişik 7 bölgedeki (Sallıyorum) iklim koşullarında nasıl bir enerji verimliliği sağlıyor onu görelim bakalım şeklindeki testlere tabi tutulan ürünlerden bahsediliyor.
    Yani şöyle örnekleyelim, ben klima üreticisiyim, klima tesislerimi Erzuruma kurup testleride nisan ayında yapıp ''bakın klimam ne güzel soğutuyor, hem de az enerji çekiyor, hadi verin bakiim bana oradan A++++++++ enerji etiketi'' diyen firmalara artık DEVLET imiz ''Hoop hemşerim, Erzurum'da Nisan ayında bu veriler iyi güzel de, Antalya'da Temmuz ayındaki veriler nerede?'' diyor. Eskiden demiyordu. Bu da biz tüketicilere, ürünlerin gerçek enerji verimliliğini görmek imkanı sağlıyor vs

    Yine çenem düştü yine uzun uzun yazdım. Sonuç itibariyle hocam, kalitesi 10 numara 5 yıldız olmasa da verdiğin listede BANA HİTAP EDEN klima BAYMAK tır.Bakınız tekrar ediyorum bu benim şahsi yaklaşımımdır. diğerlerine çürük kalitesiz kötü demiyorum ancak bir ürün satın alırken sadece kalite değil UYGULAMA ları da mutlaka araştırmakla mükellefsiniz aslında. Yoksa dünya lideri MITSUBİSHİ nin bozulan klimalarını da görüyoruz sonra klima parası kadar tamir parası istiyorlar

    o durumda mesele ne kadar fazla garanti ise

    beko arçelik 150 tl üzerine verip + 4 yıl komple garanti alıp 7 yıl garanti mantıklı değil midir




  • beko arçelik klimalarda 3 sene zaten ücretsiz garanti var

    + 150 tl verip + 4 yıl garanti alınıyor

    toplamda 7 yıl klima komple garanti altına alınıyor





    4 YIL GARANTİ
    •SBS Gardırop Tipi No-Frost Buzdolapları
    •5-6 Kg Çamaşır Makineleri
    •No-Frost Buzdolapları (Solo,Ankastre)
    •Kurutmalı Çamaşır Makineleri
    •Tek-Çift Kapılı Buzdolapları(Solo,Ankastre)
    •Kurutma Makineleri
    •Derin Dondurucular
    •Bulaşık Makineleri (Solo,Ankastre)
    •10 Çamaşır Makineleri
    •Fırınlar(Solo,Ankastre)
    •7-8-9 kg Çamaşır Makineleri (Solo,Ankastre)
    •Ev Tipi(Birebir)Spilt Klimalar
    Montaj tarihli itibariyle ilk 6 ay (180 gün) içinde yukardaki için +4 yıl ek olarak garanti ücreti 149 TL'dir.

    Montaj tarihi itibariyle 6 ay geçtikten sonra 12.(365 gün) aya kadar yukarıdaki ürün gruplarıiçin +4 yıl ek garanti ücreti 199 TL'dir.

    Montaj tarihi itibariyle 12 ay (365 gün) geçtikten sonra 36 (1095 gün) aya kadar yukarıdaki ürün gruplarıiçin +4 yıl ek garanti ücreti 299 TL'dir.

    Kombi ürünlerimizde montaj tarihi 12 ay içinde +4 yıl ek garanti ücreti 699 TL'dir.





    http://www.beko.com.tr/garanti-uygulamalari/




  • derya78 kullanıcısına yanıt
    O konuya çok vakıf değilim ancak burada şunu da hatırlatmak gerekir.

    İlave bedel ödeyerek aldığınız garantilerin GARANTİ mi GÜVENCE mi olduğu mutlaka sorgulanmalıdır.

    Ek garanti ile Ek güvence birbirinden farklı uygulamalardır.

    Tabi burada yanıltıcı veya yönlendirici bilgi paylaşmış da olmayayım, uzun garantili diye her ürünü gözümüz kapalı almak elbette mantıklı bir yaklaşım olmaz, Arkasındaki firma ya bakmak lazım, Kullanıcı deneyimlerini mutlaka göz önünde bulundurmak lazım vs vs.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Üretim politikalarındaki değişiklikti.

    Mesela hocam? en azından yol yakınken geri dönebilirim 10 güne kadar missin alacaktım
  • hasancannnnn H kullanıcısına yanıt
    Ben MİDEA nın bütün üretimlerinin aynı kalitede olmadığına inandığımdan dolayı bu beyanda bulundum, çok hakim olduğum bir marka değil, MİDEA üretici bir firma olmakla birlikte ürettiği tüm ekipmanı kendi markasını veya kendi üretimini taşıyan bütün modellerde kullanıyor mu? yoksa MİDEA nın da ÇİN bağlantısı var mı yok mu (Ki olmayan firma olmadığını aylardır iddia ediyorum) Aynı zamanda MİDEA adı altında ürettiği tüm modeller ile Kendi tesislerinde ürettiği tüm üretimler aynı kalitede mi belli değil. Ben MİDEA nın kalitesine veya üretici firma olmasından kaynaklanan güvene bir şey demiyorum ama üretim politikaları çok değişken diye düşünüyorum. Bana şunu vaat edebiliyor mu mesela? ''Ey tüketici, ben MİDEA yım ve ürettiğim HER MODELDE MİDEA marka kompresör kullanıyorum'' diyebiliyor mu?

    Merakımdan soruyorum her hangi bir kinaye yoktur :)




  • Bu klimada ortam sicakligini nasil gorebiliriz kumanda arkasinda sensöre benzer birşey var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.