Şimdi Ara

Dar ve geniş bant oksijen (Lambda) sensörü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
1
Favori
812
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Geniş bant olmasının avantajı nedir? Bildiğiniz üzere geniş bant olunca araçta 2 adet oksijen sensörü bulunuyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • İkili olanlarda ikincisi katalitik konvertörden sonra bulunur. Amacı katalitik konvertör çalışıyor mu kontrol etmektir. Başka hiçbir amacı yoktur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Grande Punto 1.4 T-jet
  • Geniş bant olanı tuning'ciler kullanıyor, veya stok hali bile ciddi yapılı olan araçlar. Faydası AFR'yi daha geniş aralıkta daha hassas görüp gerekli ayarlamaları yapabiliyorsunuz. Normal bir oksijen sensörü ile 12 AFR'yi göremezsiniz mesela. Geniş bant olanda okuyabilirsiniz. Özellikle turbolu araçlarda çok önemlidir bu.
    _____________________________
    Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz___Asus P8Z77-V__Asus Strix GTX970 OC___8GB DDR3 Crucial Ballistix CL8 1600Mhz___Kingston V300 60GB SSD___Seagate 7200.11 500GB___Seagate 7200.12 500GB___250GB+ 500GB 2.5" HDD___Seagate 2TB___CM HAF X 942___Zalman ZM500-LX PSU
  • 2 oksijen sensörünün geniş bant dar bantla alâkası yok. Yanlış bilmiyorsam euro 3 ve sonrası motorlarda 2 sensör var. Ayrıca biri oksijen, biri de lambda sensörüdür aslında.
    Geniş bant tüm devir aralıklarında karışımın zengin mi fakir mi olduğunu gösterir ve bu sayede modifiyeli motorlarda ecuya ona göre ayar yapılır. Ayrıca tüm devirler için lpg ayarı da yapılabilir. Dar bant olunca üst devirlerdeki karışımı göremezsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ZORU HEMEN BAŞARIRIZ, İMKANSIZ BİRAZ ZAMAN ALIR.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.