Şimdi Ara

Daha şimdi gelen bilgisayarda mavi ekran sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
366
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bilgisayara mavi ekrandan windows bile yüklenmiyor.


    Windows'u kurmaya çalışırken verdiği hatalar

     Daha şimdi gelen bilgisayarda mavi ekran sorunu
     Daha şimdi gelen bilgisayarda mavi ekran sorunu

    Windows dosyalarında sorun olmadığından eminim, ayrıca internette baktığımda herkes sorunun donanımdan olduğunu söylemiş

    Müşteri hizmetlerinin cevabını bekliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ifeelikenigga -- 18 Haziran 2015; 19:20:26 >







  • Kameranin yanindaki "kabak gibi kusur" dediginiz siyahlik bir kusur degil islevini alirken sormustum simdi hatirlamiyorum ama benimki dahil hepsinde var. Windows konusundaysa yazilimsal bir sikinti yoksa ki bence olabilir cihazin ramlerinin, hdd ve varsa ssd lerin tam takili olup olmadigini kontrol edin. Bir sikinti yoksa da cozum basit monster teknik servisi ariyorsunuz eksik veya yanlis bisey yapmissaniz ya da en azindan sizin halledebileceginiz bir problem varsa telefon uzerinden cozersiniz obur turlu servise verir bikac gunde alirsiniz. Ya da urunu iade edersiniz secenek bol. Burada gelip yazmanizsa en gereksiz zaman kaybi secenek. Musteri hizmetleri de zaten yazmaya luzum gorurse anca teknik servisin numarasini soyleyip bizimle iletisime gecin demek icin yazar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nkvelioglu -- 18 Haziran 2015; 15:42:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynen çok basit ürün iadesi yapıp yenisini alın- teknoloji şans işi
  • Ifeelikenigga I kullanıcısına yanıt
    o kameranın yanındakı sey kameranın led işiginin yeri lutfen biraz arastırdıktan sonra foruma yazın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hssapiens

    o kameranın yanındakı sey kameranın led işiginin yeri lutfen biraz arastırdıktan sonra foruma yazın





    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaganiskowf42

    Kameranin yanindaki "kabak gibi kusur" dediginiz siyahlik bir kusur degil islevini alirken sormustum simdi hatirlamiyorum ama benimki dahil hepsinde var. Windows konusundaysa yazilimsal bir sikinti yoksa ki bence olabilir cihazin ramlerinin, hdd ve varsa ssd lerin tam takili olup olmadigini kontrol edin. Bir sikinti yoksa da cozum basit monster teknik servisi ariyorsunuz eksik veya yanlis bisey yapmissaniz ya da en azindan sizin halledebileceginiz bir problem varsa telefon uzerinden cozersiniz obur turlu servise verir bikac gunde alirsiniz. Ya da urunu iade edersiniz secenek bol. Burada gelip yazmanizsa en gereksiz zaman kaybi secenek. Musteri hizmetleri de zaten yazmaya luzum gorurse anca teknik servisin numarasini soyleyip bizimle iletisime gecin demek icin yazar.

    Afedersiniz ama ramlerin, hdd ve ssdlerin tam takılı olup olmadığını nasıl kontrol edebilirim? Teknik servisi aradım zaten yollayacağım, umarım birkaç günde sorun çözülmüş bir şekilde alırım.

    Ayrıca aletin içini açarsam garantiden çıkmaz mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ifeelikenigga -- 18 Haziran 2015; 19:10:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hssapiens

    o kameranın yanındakı sey kameranın led işiginin yeri lutfen biraz arastırdıktan sonra foruma yazın

    Haklısınız, özür dilerim bu konuda. Beni zaten asıl ayar eden windowsu yükleyememem, sürekli mavi ekran vermesi oldu
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ifeelikenigga I kullanıcısına yanıt
    Bu ram olayına benziyor. bende de aynı sorun vardı bende fazladan ram vardı.Onunla idare edip bozuk rami yolladım yenisini yolladılar. Ama bu işin içinde bir iş var sanki bakıyorum çoğu kişide bu durum mevcut oluyor ilk gelen cihazda. Monster cihazları belkide kendi yüklemek istiyor olabilir. Ticaret sonuç da herşeye açıktır. Belli bi yerden kazandığı az kar marjını böyle dengeleme yöntemi olabilir. Yada ram firmasını değiştirmesinde yarar var. Sonuçda kontrolden çıkan her 10 cihazdan 7 'sinde ram bozukluğu pek normal bir durum değil. ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: immortalizmm

    Bu ram olayına benziyor. bende de aynı sorun vardı bende fazladan ram vardı.Onunla idare edip bozuk rami yolladım yenisini yolladılar. Ama bu işin içinde bir iş var sanki bakıyorum çoğu kişide bu durum mevcut oluyor ilk gelen cihazda. Monster cihazları belkide kendi yüklemek istiyor olabilir. Ticaret sonuç da herşeye açıktır. Belli bi yerden kazandığı az kar marjını böyle dengeleme yöntemi olabilir. Yada ram firmasını değiştirmesinde yarar var. Sonuçda kontrolden çıkan her 10 cihazdan 7 'sinde ram bozukluğu pek normal bir durum değil. ;)

    Cidden internette bu sorunu yaşayan çok kişi var
  • Musteri hozmetleri ne diyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MadEagle06

    Musteri hozmetleri ne diyo

    Yollayın bakalım dediler, yolladım. Bakalım ne olacak
  • Ifeelikenigga I kullanıcısına yanıt
    Merakla bekliyorum ben alimca ilk 14 gunde iade usnla bunla ugrasmak istemiyorum yollarken olupikselinide kontrol etseler donanimida olmezler heralde ama alanlarin cogunda bu sorun cikiyo sonra bizim servisimiz cozuyo diye reklam yapiliyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kim ne derse desin monster da arıza daha sık çıkıyor.Diyorlar ki sadece arıza çıkanlar buraya yazıyor o yüzden sıkmış gibi görünüyor.Ama durum böyle değil.Gözümün önünde karar verip de siparişi açtığında problemle karşılaşan çok kişi var.Yani bu durumu artık kabul edip bir çözüm bulmaları lazım.Böyle inkar ederek kendilerine zarar veriyorlar. 2. bir durum ise fiyat politikası.Umarım monster eleştirileri dikkate alıp bir çözüm üretir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Winterfell-

    Kim ne derse desin monster da arıza daha sık çıkıyor.Diyorlar ki sadece arıza çıkanlar buraya yazıyor o yüzden sıkmış gibi görünüyor.Ama durum böyle değil.Gözümün önünde karar verip de siparişi açtığında problemle karşılaşan çok kişi var.Yani bu durumu artık kabul edip bir çözüm bulmaları lazım.Böyle inkar ederek kendilerine zarar veriyorlar. 2. bir durum ise fiyat politikası.Umarım monster eleştirileri dikkate alıp bir çözüm üretir.

    100% katılıyorum , ürünler iyi fakat inanılmaz ARIZA SORUNLARI mevcut

    2 - 2.5 ay oldu pc yi alalı ve aldığım ilk günden beri sorunları mevcut 2 kere gönderdim yine değişen bişe olmadı

    Tekrardan gönderecem , sana tavsiyem değiştir makineyi tamir ettirme yine sorun çıkıyor ( bende olduğu gibi ) olmadı iade et




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lahana35

    quote:

    Orijinalden alıntı: -Winterfell-

    Kim ne derse desin monster da arıza daha sık çıkıyor.Diyorlar ki sadece arıza çıkanlar buraya yazıyor o yüzden sıkmış gibi görünüyor.Ama durum böyle değil.Gözümün önünde karar verip de siparişi açtığında problemle karşılaşan çok kişi var.Yani bu durumu artık kabul edip bir çözüm bulmaları lazım.Böyle inkar ederek kendilerine zarar veriyorlar. 2. bir durum ise fiyat politikası.Umarım monster eleştirileri dikkate alıp bir çözüm üretir.

    100% katılıyorum , ürünler iyi fakat inanılmaz ARIZA SORUNLARI mevcut

    2 - 2.5 ay oldu pc yi alalı ve aldığım ilk günden beri sorunları mevcut 2 kere gönderdim yine değişen bişe olmadı

    Tekrardan gönderecem , sana tavsiyem değiştir makineyi tamir ettirme yine sorun çıkıyor ( bende olduğu gibi ) olmadı iade et

    Hocam nasıl gönderdiniz, ben söyledikleri üzere Aras ile gönderdim ama bi sıkıntı çıkmasından korkuyorum




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.