Şimdi Ara

Dacia Duster Kazası (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
76
Cevap
0
Favori
10.367
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Allah rahmet eylesin tamam adamın imkanı vardı da bindi buna diyebilirsiniz ama , Duster'ı bence çok özel şartlar olmadıkça (4WD modeli vs. ) almayın, aldırmayın; ancak köy, kasaba yerinde traktör niyetine düşük hızlarda kullanılacaksa olabilir aynı paraya tank gibi araçlar var başka segmentlerde.
     Dacia Duster Kazası

     Dacia Duster Kazası

    her ne kadar muadil olmasa da , allah muhafaza şununla kafa kafaya girildiğini düşünsenize
    http://boronextrication.com/files/2012/05/2010_Volvo_V60_Body_Structure_Safety_Cage_Extrication_UHSS_Boron.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi golfçü_ -- 16 Mayıs 2013; 11:01:15 >




  • Allah aşkına çok merak ediyorum. Acaba kaza yapan araba Q7 veya ne bileyim X5 olsa yine böyle ALMAYIN ALDIRMAYIN dermiydiniz?

    Yerinde hangi araba olsa aynısı olurdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cikocan

    SÜRAT yolu degil omru kısaltır..!

    +1905

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cikocan

    SÜRAT yolu degil omru kısaltır..!

    +1905

    +1907
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Avagadroo

    allah rahmet eylesin.bu duster denilen tenekeyi almayın aldırmayın derim.güvenlik zaafiyetinin dorukta olduğu bir model.bence duster şudur:istisnalar olmakla beraber parası kaşkayiye,tiguene,kugaya,ix35 e yetmeyenlerin,akılları sıra hava atabilmek için son çare olarak aldıkları araç.

    x6 ilede o şekilde tırın altında girseydin,değişen birşey olmazdı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cikocan

    SÜRAT yolu degil omru kısaltır..!

    +1905

    +1907

    Yapma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • birisi bu konuyla ilgili imza kampanyası oluşturamaz mı. ulaştırma bakanlığıma bimer'den yazı gönderelim. kamyon dorsesinin arkasına tek parça çelik takmak zorunlu hale getirilsin.
  • bir kişi de "70 yaşında adam neyine güvenip hız yapıyor" dememiş..
    ben 34 yaşındayım, reflekslerim kuvvetli, gözüm görür, kulağım duyar, yine de sağ şeritten 70 km ile giderim, tırlar bana selektör yapar.. öte yanda otobüste görsen yer vereceğin yaşlı başlı adam basmış basmış duramamış.. ne cesaret yahu..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bildiğim kadarıyla dorselerin çoğu yurt dışından ithal oluyolar dorse arkasına bariyer yapma yani bu olayın tüm dünyada bir zorunluluk haline gelmesi lazım ve mantıklı olanda bu üstelik fazla bi maliyette olmaz heralde araçların % 95 i yüksek hızlarda otobanlarda tır altına girince tavan diteklerinin ekstra bi destek yapılamıycagı için kazada direkler hemen bükülüyor ve horse candan içeri giriyor ama bu bariyer olayı çokmu dşünmesi zor bi olay anlamadım. ama bu markayla flan olucak iş deil o kazada her marka bu sonuçları alır ha birinde ön yolcular ölür birinde arkadakilerde ölür ama kalitede önemli bişey tabi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karadereli_53 -- 29 Mayıs 2013; 5:42:11 >
  • TIR'ın altına arkadan girerseniz darbeyi şase almayacağı için hiç bir araç ile şansınız yok.
    Kanuna göre TIR'lar arkaya kalın bir koruma demiri takmak zorunda ama muayene zamanı takıp sonra söküyorlar. 150 kg için.
    Her TIR'ı durdurup arkasına bakmakta zahmetli bir iş.
    Tek bir hata facia bir kazaya sebep olmaz bunu hep söylerim.
    Siz de uygun hızda ve takip mesafesi ile sürmeyip ikinci bir hata yapmayın.

    Dacia Duster ne kadar emsallerine göre zayıf ve ucuz kalsa da herhangi bir 2000 model arabadan da zayıf olacak değil ya


    Edit: O demir zaten zorunlu ama 150 kg fazla yük atmak için muayene zamanı göstermelik takıp sonra geri söküyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goodorevil -- 29 Mayıs 2013; 7:51:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu araç dacia long modelmi ? resimde normalden çook uzun görünüyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Slave To The Rhythm

    Allah rahmet eylesin tamam adamın imkanı vardı da bindi buna diyebilirsiniz ama , Duster'ı bence çok özel şartlar olmadıkça (4WD modeli vs. ) almayın, aldırmayın; ancak köy, kasaba yerinde traktör niyetine düşük hızlarda kullanılacaksa olabilir aynı paraya tank gibi araçlar var başka segmentlerde.
     Dacia Duster Kazası

     Dacia Duster Kazası

    her ne kadar muadil olmasa da , allah muhafaza şununla kafa kafaya girildiğini düşünsenize
    http://boronextrication.com/files/2012/05/2010_Volvo_V60_Body_Structure_Safety_Cage_Extrication_UHSS_Boron.jpg



    Bre arastirma yoksunu adam!



    Dusrerda kullanilan "Nissan B0" platformunun hangi araclarda kullanildigini aeastirin ve otomobilleri de ALMAYIN ALDIRMTMAYIN desenize.



    Ve siz siz olun hep dua edin.

    Umarim herhangi bir binek aracinizla Duster ile kafa kafaya kazaya karismayin.

    Yoksa Allah korusun bükulen aracinızda mefta oluverirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bu kazanın dusterı q7 si yok o kazada her araba aynı olurdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CİP nedir ya
  • Erd0000 kullanıcısına yanıt
    Hızlada alakası yok tırların arkası çok sert araba her türlü yamuluyor ama duster da her bölgede airbag olsa emniyet kemeride takılıysa tırın altına girmediği sürece burnu bile kanamazdı



    Türkiyede en az 6 airbag zorunlu olmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • basit fizik bilecek kadar kafası çalışan bir insan orda hangi araç olursa olsun o hale geleceğini bilir.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.